»Nogomet me je naučil sodelovanja in povezovanja, kar mi je v veliko pomoč pri delu s sodelavci, s katerimi si skupaj prizadevamo za večje zadovoljstvo strank.« Tako Andrej Baša svoje delo primerja z nogometom, s katerim se je profesionalno ukvarjal pred prihodom na NLB. Timsko delo pa ni pomembno le med sodelavci, temveč tudi med svetovalcem in stranko. Ta mora začutiti, da je pri svetovanju na prvem mestu skrb za njene finance in da je torej vprašanje »Kako vam lahko pomagam?« iskreno.
Andrej Baša pri svetovanju nikoli ne izbere birokratskega načina, temveč je raje praktičen: »Na začetku se pogovarjaš, nato napišeš in še pokažeš – to je pravi recept za doseganje ciljev.« Ravno zaradi tega se je že na začetku poklicne poti odločil, da bo z lastnimi financami in številnimi praktičnimi primeri zgled svojim strankam. Ko opisuje posamezen produkt, vedno pove, kako ga uporablja sam, in tako stranke hitreje ugotovijo, ali je ponudba primerna tudi zanje.
Andrej Baša sledi načelu, da lahko vsak zaposleni spremeni marsikaj, če dela po svojih najboljših močeh. Kadar se osebnemu maksimumu pridruži še osebno zadovoljstvo z delom, se ta energija čuti in širi dalje. Vedno se rad spominja dogodka pred leti, ko je v poslovalnico vstopila razburjena gospa, mama dveh otrok, in zahtevala zaprtje računa. »Moj odgovor bi sicer lahko bil: Seveda, ni problema,« se nasmeje danes, »a sem se odločil drugače.« S številnimi vprašanji je izvedel, da želi gospa račun zapreti zaradi provizije, ki jo mora plačevati ob nakazovanju denarja svojim otrokom. Baša ji je ponudil, da tudi sama odpre račun pri NLB, in zadeva se je začela razpletati:
Namesto da bi račun zaprl, sva prišla do odprtja novega računa, gospa je začela uporabljati elektronsko banko, odprla je varčevanje za otroke in se po nekaj mesecih vrnila vsa nasmejana, češ da je vsem povedala, kako dobro svetujemo pri nas.To so zgodbe, ki jih želi pri svojem delu ustvarjati vsak dan. Eno izmed njegovih načel je tudi, da ob prihodu domov ne potarna, kako grozen dan je za njim, temveč se veseli majhnih, a pomembnih zmag, ki jih je dosegel.
Največja težava, ki bremeni tako svetovalce kot tudi stranke, je pomanjkanje časa. So pa stranke danes vse bolj izobražene in informirane, zaradi česar je še toliko bolj pomembno, da svetovalci z različnimi izobraževanji zpopolnijo svoje znanje in so sposobni v kratkem času stranki svetovati na čim več področjih. V spominu mu je najbolj ostalo izobraževanje o zavarovanjih, ki je bilo primerljivo s kakšnim težjim izpitom iz študijskih let.
Informacije so na poti do uspeha sicer ključne, a veliko šteje tudi odnos do stranke, ki ga vsak posameznik razvije na svoj način. Andrej opaža, da ljudje velikokrat premalo časa posvečajo določanju življenjskih ciljev, zato poskuša s pogovorom stranko pripeljati do tega, da začne o tem bolj intenzivno razmišljati. »Če ne gre drugače, jo povprašam o tem, ali je že razmišljala o varčevanju za naslednje zimske počitnice, in si pridobim nekaj minut, da lahko razložim tudi druge vidike.«
Za doseganje ciljev pa je potrebna vztrajnost, »vrlina, ki ti jo da šport."
Vsaki stranki, še posebej tistim, ki želijo doseči dolgoročne cilje, poskušam predstaviti, kako pomembno vlogo ima pri tem njihova vztrajnost.Andreju Baši največjo nagrado za dobro opravljeno delo pomenijo zadovoljne stranke, take, ki se vračajo v poslovalnico in mu povedo, da so s pomočjo njegovega nasveta dosegle cilj, ki so si ga zastavile pred leti. To je tudi eden izmed razlogov, da ga boste na Bevkovem trgu 3 v Novi Gorici vedno našli z nasmehom na obrazu. In če ga slučajno obiščete po »prvem polčasu« – imajo namreč deljen urnik –, vam bo z veseljem razložil, kako je delovni čas pravzprav le nekoliko daljša nogometna tekma.
Finančni nasvet za vsak posamičen korak
V okviru osebne obravnave bodo naši svetovalci za osebne finance analizirali vaše obstoječe stanje, izračunali za vas najboljšo situacijo in predlagali možne smeri za dosego cilja. Brezplačno!
september, 2015
Naš bančni svetovalec vas bo kontaktiral in se z vami dogovoril za čas obiska.
Zahvaljujemo se vam za zaupanje.
Za dodatne informacije in pojasnila pokličite kontaktni center na številko (01) 477 20 00, ali nam pišite na info@nlb.si.