Klepet z bančnikom prek interneta - kadarkoli!

Življenje poslovnežev je danes nepredvidljivo. Obveznosti je vedno več kot časa in gotovo se vam je že zgodilo, da kdaj niste utegnili obiskati bančne poslovalnice. Zato smo 24-urni pomoči v NLB Kontaktnem centru in storitvi NLB Teledom dodali še digitalne možnosti komunikacije: spletni klepet in video klic.


Predstavljajte si, da bi se z bančnim svetovalcem lahko pomenili doma, medtem ko čakate na sestanek ali ko na letališču čakate svoje letalo – naj bo to letališče v Sloveniji ali v tujini, pomembno je le, da imate internetno povezavo. Vaš pogovor z bančnim svetovalcem bo prek novih storitev povsem diskreten, varen in brezplačen. Z novima storitvama boste lahko do svojega bančnega svetovalca pristopili kadarkoli – 24 ur na dan, vsak dan.

Spletni klepet

Za pomoč, ko ste na javnih mestih, je seveda bolj primeren spletni klepet, ki poteka znotraj spletnega brskalnika in ga lahko izvedete v službi sredi polne pisarne, na poti ali doma. Povezavo do njega najdete na spletni strani NLB Kontaktnega centra. Priročen in hiter način komunikacije je primeren tako za urejanje poslovnih kot zasebnih financ in je na voljo kadarkoli, podnevi ali ponoči.

Preizkusite našo spletno pomoč

Bi radi izvedli prenos sredstev med računi ali naročili plačilo v tujino, pa se nimate časa ustaviti v poslovalnici? Obiščite stran NLB Kontaktnega centra in začnite video klic z našimi svetovalci.

Preverite!

Pred začetkom klepeta vas bo spletni obrazec vprašal po vaših osebnih podatkih: ime in priimek ter e-naslov – vnos podatkov pa ni obvezen. Spletni klepet s svetovalcem je lahko tudi večpredstavnosten, saj vam svetovalec med klepetom lahko posreduje povezave ali tudi dokumente, enako pa lahko storite tudi vi – tako bo pogovor morda še bolj produktiven. Če bi se med klepetom odločili za izvedbo finančne transakcije, pa lahko preklopite na video klic, ki omogoča tudi identifikacijo stranke.

Spletni klepet je na voljo tako našim strankam kot tudi tistim, ki to še niso. Slednji lahko pridobijo splošne informacije o storitvah in produktih NLB. Če ste na primer v iskanju najboljšega poslovnega računa, pa zaradi drugih obveznosti težko najdete čas, da bi obiskali svetovalca v poslovalnici, lahko uporabite spletni klepet. Bančni svetovalec vam bo z veseljem predstavil ponudbo in ugodnosti, ki vam jih nudimo.

Video klic

In kaj storiti, ko potrebujete pomoč pri uporabi elektronske ali mobilne banke? Uporabite video klic! Prednost je ta, da vi vidite svetovalca in on vidi vas, še sploh takrat, ko vam lahko v živo nazorno pokaže, kako urediti kak opravek v spletni ali mobilni banki. In ne nazadnje – včasih je preprosto lažje in razumljiveje, če se z nekom pogovarjate iz oči v oči. Za vzpostavitev video klica, ki je vedno dvosmeren, boste potrebovali delujoč mikrofon in kamero na svojem računalniku.

Brez skrbi: če še ne veste zagotovo, ali je za vaše vprašanje bolje uporabiti video klic ali klepet, lahko najprej izberete spletni klepet in v dogovoru s svetovalcem kasneje vklopite video klic, prek katerega si prav tako s svetovalcem lahko izmenjujete tudi datoteke.

Poleg osebne izkušnje pogovora imate pri video klicu na voljo tudi določene storitve, ki pa jih lahko izvedemo le za naše stranke. Za namen izvajanja storitev prek video klica si pripravite osebni identifikacijski dokument (npr. osebno izkaznico), ki ga za identifikacijo uporabljate tudi v bančni poslovalnici. Tega morate pokazati, da lahko svetovalcu naročite katero od naslednjih storitev:

  • plačilo UPN do 15.000 EUR
  • interni prenos med računi do 15.000 EUR
  • interni prenos med drugimi računi v NLB do 15.000 EUR
  • prenos sredstev s plačilne kartice na osebni račun (samo za fizične osebe)
  • menjavo sredstev v drugo valuto v okviru istega računa
  • nakazilo v humanitarne namene
  • naročilo plačila v tujino do 15.000 EUR

Poleg tega so vam na voljo tudi številne storitve, na primer oddate lahko reklamacije o stanju in prometu na svojih računih in tudi tistih, na katerih ste pooblačeni, ter pridobite informacije o ponudbi: informacije o poslovnih računih in plačilnih storitvah, karticah, depozitih, virih financiranja, o zavarovanju poslovanja (garancije, akreditivi, BPO …), o ponudbi za vaše stranke (o povezanih poslih, sprejemanju kartic na prodajnem mestu, spletni prodaji …).

Predstavljajte si, da v tujini ugotovite, da potrebujete finančni nasvet ali pomoč, klic v Slovenijo pa bi vas veliko stal. Ko je situacija nujna, vam ni treba brskati za informacijami po spletu, pač pa lahko z lokalnega računalnika kot naša stranka vzpostavite video klic z našim svetovalcem in se z njim pomenite o svojih težavah. Z uporabo potrebnih identifikacijskih dokumentov pa lahko na primer opravite prenos med bančnimi računi ali naročite plačilo v tujino.

NLB Kontaktni center

In kdo so svetovalci, s katerimi lahko klepetate prek spleta? To so bančni svetovalci iz NLB Kontaktnega centra, ki uporabnikom naših storitev zagotavljajo stik z banko 24 ur na dan, vse dni v letu. Kontaktni center že 23 let nudi storitev NLB Teledom, prek katere uporabnikom te telefonske banke pomagajo reševati zaplete z zaklenjenimi bančnimi karticami, pri uporabi bankomatov ali spletne banke, pri plačevanju položnic (plačilo lahko opravijo tudi za vas), preverjanju stanja, pa tudi komitentom, ki jim v tujini zmanjka denarja ali pa jih celo oropajo, so že pomagali.

Storitve, ki jih nudi NLB Kontaktni center, se nenehno širijo, kakor se širijo tudi potrebe strank. Skozi leta so pomagali vrsti uporabnikov, ki so poklicali na brezplačno številko 01 477 20 00, sedaj pa so dosegljivi tudi prek spleta, s storitvama spletni klepet in video klic.

Vedno na tekočem z novostmi iz banke

V NLB se nenehno prilagajamo potrebam naših strank in ustvarjamo nove poti sodelovanja. O vseh novostih, zanimivostih in nasvetih v zvezi z osebnimi in poslovnimi financami tedensko obveščamo tudi v e-novicah, na katere se lahko naročite z nekaj kliki kar preko našega portala. Ostanite v stiku z nami!

Preizkusite našo spletno pomoč

Bi radi izvedli prenos sredstev med računi ali naročili plačilo v tujino, pa se nimate časa ustaviti v poslovalnici? Obiščite stran NLB Kontaktnega centra in začnite video klic z našimi svetovalci.

Preverite!

junij, 2017

kontaktni center

Kontaktni center

Banka vedno pri roki, kontakni center vam je na voljo 24/7/365 - (01) 477 20 00, info@nlb.si

Ne zamudite dobrega poslovnega nasveta

Pridružite se več kot 24.000, ki redno dobivajo najbolj sveže nasvete za dobre poslovne finančne odločitve.


Prijavi se

Na voljo smo vam 24 ur na dan, vse dni v letu!