Želite nastaviti vstopno stran za Podjetja kot privzeto vstopno stran?

NLB Kontaktni center

Bančno svetovanje in pomoč, naj bo dan ali noč.

V Kontaktnem centru vam, poleg pomoči s spletno, mobilno in telefonsko banko ter ostalih bančnih storitev, zdaj nudimo tudi video klic in klepet z našimi svetovalci. Na voljo smo vam 24 ur na dan, vse dni v letu. Z odgovori  na vsa vaša vprašanja in s pomočjo za vse morebitne zaplete. 

Kaj vse vam nudimo:

  • informacije o bančni ponudbi, ponudbi NLB Vite in NLB Skladov,
  • informativne izračune za kredite, varčevanja in še kaj,
  • sestanek v poslovalnici po vaši želji,
  • najbolj aktualne novosti, 
  • tehnično podporo na daljavo v primeru težav s spletno banko in še mnogo več.

Izberite svojo pot do banke. 

Kadarkoli, naj bo dan ali noč.

Nas lahko pokličete na 01 477 2000.

Nam lahko pišete na info@nlb.si

Si lahko dopisujete z nami prek spletnega klepeta. Se lahko v živo pogovarjate z nami prek video klica.

Pokličite  

Pišite  

Klepetajte

Se vidimo?

In kaj vse vam nudimo prek video klica:

Za video klic pripravite osebni identifikacijski dokument (npr. osebno izkaznico), ki ga za identifikacijo uporabljate v bančni poslovalnici. Tega morate pokazati, da lahko svetovalcu naročite katero od naslednjih storitev:

  • plačilo UPN/SEPA naloga do 15.000 EUR,
  • interni prenosi med računi do 15.000 EUR,
  • interni prenosi med drugimi računi v NLB d.d.  do 15.000 EUR,
  • prenos sredstev iz plačilne kartice na osebni račun (velja za fizične osebe),
  • menjavo sredstev v drugo valuto v okviru istega računa,
  • nakazilo v humanitarne namene,
  • naročilo plačila v tujino do 15.000 EUR  (velja za fizične osebe),
  • naročilo aktivacijskih kod za mobilno banko Klikin in mobilno banko Klikpro, ponovno naročilo kod za prevzem certifikata za spletno banko NLB Klik in inicializacijo vstopnega gesla za spletno banko NLB Klik,
  • blokado/deblokado uporabe mobilne banke Klikin in možnosti plačevanja v mobilni banki Klikin,
  • spreminjanje nastavitev limitov plačevanja v mobilni banki Klikin,
  • ponastavitev gesla za eobvestila in dostop do spletne banke NLB Proklik,
  • naročilo obračuna za predčasno poplačilo kredita  in izvedba nakazila za predčasno poplačilo kredita do 15.000 EUR (velja za fizične osebe),
  • naročilo motiva za plačilne kartice,
  • začasno povišanje limita na plačilnih karticah z odloženim plačilom  (velja za fizične osebe) ter
  • naročilo odprtja novega osebnega računa.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

Poleg naštetega lahko prek video klica poizveste informacije, oddate reklamacije o stanju in prometu na svojih računih in tudi tistih, na katerih ste pooblaščeni, ter o karticah.

Poslovna mreža

Izguba ali kraja kartice

Ste morda izgubili, založili ali kako drugače ostali brez kartice? Nemudoma pokličite na + 386 1 477 20 00 in za vas bomo uredili vse potrebno.

Pišite nam in nam zaupajte svoje vprašanje ali mnenje!

Vaša izkušnja je za nas zelo pomembna in želimo si, da jo delite z nami!

Pišite nam


Stroški, obrestne mere ter splošni pogoji video klica in klepeta


Pogosta vprašanja

Storitev klepet je namenjena vsem, ki iščete splošne informacije o naših storitvah in jih na naših spletnih straneh niste našli. Svetovalci, ki so na voljo 24/7, vam bodo te informacije podali v najkrajšem možnem času. Še niste poskusili? Kliknite tukaj in klepetajte s prostim svetovalcem.

Za uporabo klepeta in video klica** potrebujete:

 Naprava

 Operacijski sistem

 Brskalnik

 Internetni dostop

 Osebni računalnik

 Operacijski sistem Windows 7 SP1 ali novejša

 - Chrome, verzija 57 ali novejša
 - Mozilla Firefox*, verzija 43 ali novejša
 - Microsoft Internet Explorer* 9 ali novejša
 - Safari, verzija 10.1 ali novejša

 Minimalno 2/2 Mbs

 MacOS, verzija 10.12 »Sierra« ali novejša

 Mobilni aparat ali tablica

 Android, verzija 5.0. ali novejša

 - Chrome, verzija 57 ali novejša
 - Firefox, verzija 53.02 ali novejša
 - Safari, verzija 10 ali novejša (samo spletni pogovor)

 3G 2/2 Mbps
 4G (LTE) 2/2 Mps
 WiFi: 2/2 Mbps

 iOS, verzija 11.0 ali novejša

* Delovanje Video v brskalniku Safari in Internet Explorer na računalniku deluje samo z namestitvijo vtičnika.
** Za video klic potrebujete kamero z avtofokus-om in ločljivostjo 720p.

Za uporabo video klica in spletnega klepeta banka ne zaračunava pristopnine, niti mesečne uporabnine.

Za vsako opravljeno bančno storitev ali finančno transakcijo z uporabo video klica banka zaračuna nadomestilo v skladu z vsakokrat veljavno tarifo banke za fizične in pravne osebe, na način kot se nadomestilo obračuna pri opravljanju plačilnih storitev in ostalih storitev na bančnem okencu v poslovalnici banke.

Za uporabnike NLB Teledoma, ki opravijo  postopek prepoznave za telefonsko banko, veljajo Splošni pogoji za NLB Teledom.

NLB Teledom   080 15 85

NLB Teledom - 080 15 85

Prijazni bančni strokovnjaki smo vam na voljo vse dni v letu, 24 ur na dan za vse splošne informacije in storitve telefonske banke.

naslovka klik

NLB Klik

Spletna banka, odprta 24/7. Potrebujete le osebni računalnik z dostopom do interneta.

SMS-Alarmi in SMS-Opomniki za hitri pregled ter obvladovanje vaših osebnih financ.

SMS-Sporočila

Skrita vsebina

Pišite nam in nam zaupajte svoje vprašanje ali mnenje

* Podatki so obvezni.

Zaupati vam želim svojo: *
Podatek je obvezen.
Vaše mnenje: *
Vpišete lahko največ 1500 znakov.
Podatek je obvezen.
Če želite prejeti odgovor, vnesite svoje kontaktne podatke.
Ime: *
Podatek je obvezen.
Priimek: *
Podatek je obvezen.
E-naslov ali telefon ali naslov : *
Podatek je obvezen.

Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

Vaše osebne podatke z obrazca bomo uporabili samo za posredovanje odgovora na vaše vprašanje.

Zaradi varovanja zasebnosti v obrazec ne vpisujete svojih zaupnih podatkov, kot so PIN številka, številka kartice, številka osebnega računa ...

Hvala.