Nasveti za poslovanje z banko v času koronavirusa

10. marec 2020

V NLB smo v obdobju poostrenih ukrepov proti širjenju koronavirusa pripravili nekaj koristnih napotkov, povezanih z bančnim poslovanjem.

Kar se da, opravite na daljavo

Plačujte brezgotovinsko

Bankovci in kovanci izmenjajo veliko rok, zato raje plačujte brezstično s karticami in z mobilno denarnico NLB Pay.

NLB Pay si lahko uporabniki mobilnih telefonov z operacijskim sistemom Android in NFC tehnologijo brezplačno naložite v trgovini Google Play, digitalizirate katerokoli NLB kartico in do 25 EUR plačujete povsem brezstično (brez vnosa PIN številke).

Poslujte prek spleta

Veliko stvari lahko opravite kar iz udobja vašega doma. Nakupujete lahko prek spletnih trgovin, položnice in ostala plačila pa lahko uredite prek spletnih bank NLB Klik in NLB Proklik ali prek mobilnih bank Klikin in Klikpro.

Uporabite video klic

Veliko bančnih opravkov lahko uredite prek NLB video klica – in to kjerkoli in kadarkoli. Preverite lahko stanje na računu, povečate limit, uredite plačilo in potrdila o plačilih, opravite osnovni izračun kredita, si naročite nove kode za aktivacijo mobilne banke ali pa si do preklica epidemije z našo pomočjo prvič aktivirate mobilno banko Klikin brez obiska poslovalnice. Skupaj z vami razrešimo tehnične težave, vi pa opravite vse storitve, ki sicer zahtevajo osebno identifikacijo. 

Pokličite osebnega bančnika

Če potrebujete bolj osebno obravnavo, pa pokličite svojega osebnega bančnika, ki bo za vas z veseljem uredil vse, kar lahko.

Ob obisku poslovalnice

Izogibajte se gneči

Iz preventivnih zdravstvenih razlogov je lahko v poslovalnici naenkrat samo toliko strank, kot je bančnih okenc. Če so vrata poslovalnice med delovnim časom zaprta, prosimo počakajte pred vrati, dokler ne pridemo po vas. Za posvet pri strokovnjaku za kredite se lahko naročite tudi prek spletnega obrazca.

Upoštevajte razdaljo

Tudi v poslovalnici spoštujte osebni prostor in ohranjajte razdaljo od 1,5 do 2 metrov od ostalih ljudi.

Uporabite razkužilo

V vseh NLB poslovalnicah so na voljo razkužila. Priporočamo, da jih uporabite pred in po vašem bančnem opravku.

Upravljanje premoženja 

Odlog plačila

Če imate finančne težave, čimprej pokličite svojega osebnega bančnika in zaprosite za moratorij.

Povečanje limita

Če se vam bo zaradi epidemije prekinil krog zaslužka in plačil, si lahko začasno povečate limit.

Tu smo za vas 24/7

Če potrebujete nasvet ali pomoč, nas čimprej kontaktirajte. Kot edina banka smo prek NLB Kontaktnega centra strankam na voljo 24 ur na dan, vse dni v letu. Lahko nas pokličete na 01 477 20 00 ali prek NLB video klica, nam pišete na info@nlb.si oziroma svojemu osebnemu bančniku ali pa stopite z nami v stik prek spletnega klepeta. Skupaj bomo poiskali najboljšo rešitev za vas.

Za več informacij o koronavirusu in napotkih za ravnanje pokličite na brezplačno telefonsko številko NIJZ 080 1404, kjer so vam na voljo vsak dan med 8. in 20. uro.

kontaktni center

Kontaktni center

Poleg pomoči s spletno, mobilno in telefonsko banko ter ostalih bančnih storitev, vam nudimo tudi video klic in klepet z našimi svetovalci. 24/7.

01 naslovka2560x1440

Video klic

Preprosto in udobno opravljanje bančnih storitev prek video klica, na voljo 24 ur na dan, vse dni v tednu.

Zemljevid in ponudba storitev v NLB Poslovalnicah.

Poslovalnice

Na voljo smo vam 24 ur na dan, vse dni v letu!