Začnimo v otroštvu: Dobrila Burnik je v osnovni šoli sanjala o poklicu socialne delavke, pomoči drugim in konstantnem stiku z ljudmi. Po srednji trgovski šoli, ko bi lahko končala s svojo izobraževalno kariero ter se ustalila kot prodajalka, je zaradi notranje želje po znanju stopila na pot večjega učenja - naredila je komercialno šolo, zatem poslovodsko šolo ter nazadnje, tik po rojstvu drugega otroka, diplomirala na ekonomski fakulteti.
Danes se kot osebna bančna svetovalka nenehno izobražuje: "Spremembe zakonov, spremembe pri skladih in zavarovalnicah zahtevajo nenehno osveževanje znanja. To najpogosteje počnem zvečer, tik pred spanjem, ko me nihče ne moti in se lahko umirim." In nadaljuje: "Le tarif se ne učim na pamet." V banki dela že 13 let - sprva je delala na okencu, zadnjih osem let pa kot osebna bančna svetovalka skrbi za 300 strank. Dve tretjini strank poznam zelo dobro, vem za njihove osebne zgodbe, želje in skrbi. To se mi zdi zelo pomembno za moje delo, saj jim lahko le tako pomagam. Ko je pred štirimi leti menjala poslovalnico, so ji mnoge stranke prav zaradi dobrih stikov sledile: "Za nekatere stranke je menjava osebnega bančnika zelo stresna."
Medsebojno razumevanje seveda ni le enostranski proces - tudi stranke jo dobro poznajo. "Pogosto pogovor nanese tudi na moje osebno življenje in izkušnje. Morda sem uspešna prav zaradi tega zaupanja. Če rečem, da se mi nekaj zdi za stranko primerno, me stranka posluša in pogosto upošteva nasvet." A Dobrila hitro opozori na nujni pogoj zaupanja: Ne moraš ponujati nečesa, česar si stranka sploh ne želi in ji na dolgi rok ne bo koristilo.Zato vsiljivo trženje produktov zavrača in prisega na dolgoročno partnerstvo s stranko.
"O strankah razmišljam že pred napovedanimi sestanki, pogosto zvečer pred spanjem ter na poti v službo. Takrat že premlevam dnevne aktivnosti in se pripravljam na učinkovit dan," pripoveduje. "Službene zadeve odklopim le pri igri z otroki in igranju odbojke. Pa še pri tem igramo z nekaterimi drugimi bančniki in po odigrani igri pogovor pogosto nanese na posel." In kaj je najpomembnejša stvar v življenju človeka, ki se dnevno ukvarja z denarjem? "Da bi otroka vzgojila v zgledna posameznika," po premisleku zatrdi Dobrila Burnik. Že varčujeta? "Ja, seveda, na NLB."
Finančni nasvet za vsak posamičen korak
V okviru osebne obravnave bodo naši svetovalci za osebne finance analizirali vaše obstoječe stanje, izračunali za vas najboljšo situacijo in predlagali možne smeri za dosego cilja. Brezplačno!
junij, 2014
Storitev, ki je namenjena zahtevnejšim strankam, ki od banke pričakujete svojim potrebam prilagojeno upravljanje osebnih financ.
Razmišljate, kaj bo jutri, čez leto, deset? Že danes lahko naredite korak bliže svojim ciljem ter zase in svoje najbližje ustvarite prihodnost, kot si jo želite.
Naredite informativni izračun kredita in pridobite individualno ponudbo za stanovanjski ali potrošniški kredit.
Naš bančni svetovalec vas bo kontaktiral in se z vami dogovoril za čas obiska.
Zahvaljujemo se vam za zaupanje.
Za dodatne informacije in pojasnila pokličite kontaktni center na številko (01) 477 20 00, ali nam pišite na info@nlb.si.