Raziskava: Najboljša slovenska mobilna banka je Klikin

25. julij 2018

Prizadevanja NLB, usmerjena v digitalizacijo in uporabnikom prijazno poslovanje, so opazili tudi neodvisni strokovnjaki. Podjetje E-laborat, ki po mednarodnih kriterijih izvaja strokovne analize spletnih bank in spletnih mest, je prvič izvedlo analizo in primerjavo vseh mobilnih bank v Sloveniji. Ta je pokazala, da sodi naša mobilna banka Klikin v sam vrh. 

V raziskavo mobilnega bančništva v Sloveniji je podjetje E-laborat zajelo mobilne banke vseh slovenskih bank in hranilnic, ki jih omogočajo, skupaj torej 14 mobilnih bank. Med njimi je po skupni razvrstitvi največ točk prejela NLB (85 %), sledita ji Nova KBM in Sberbank.

Strokovnjaki podjetja E-laborat so mobilne banke ocenjevali tako iz vsebinskega kot iz uporabnostnega vidika. V vsebinskem delu so zajeli vsebine in funkcionalnosti, ki so na voljo v mobilnih bankah (na primer nadzorno ploščo, plačila, transakcije, pomoč uporabnikom, naročila in storitve ter napredna orodja), v uporabnostnem delu pa so preverili, kakšno uporabniško izkušnjo mobilne banke zagotavljajo ob izvajanju postopkov. Pregledali so tudi postopke nameščanja mobilne banke in načine prijave v mobilno banko.

Raziskava je pokazala, da mobilna banka Klikin ponuja največ vsebin in funkcionalnosti (67 %), prav tako pa zagotavlja najboljšo uporabniško izkušnjo (97 %). Poleg tega sodi Klikin v skupino mobilnih bank, ki omogočajo največ načinov kontakta strank z banko. V raziskavi je še posebej izpostavljeno, da je NLB edina banka, ki omogoča spletni klepet in video klic s strokovnjakom tudi prek mobilne banke – in to 24 ur na dan, vse dni v letu. 

»Tako kot v drugih panogah tudi v bančništvu opažamo hitro prilagajanje uporabnikov na digitalizacijo. Naraščanje mobilnega bančništva v NLB beležimo že od vsega začetka, izrazite skoke pa opazimo predvsem ob uvedbi novosti. Teh v zadnjem času res ni bilo malo. Če pogledamo zgolj našo mobilno banko Klikin, smo jo v zadnjem letu nadgradili z možnostjo klepeta in video klica z bančnim svetovalcem 24 ur na dan, vse dni v letu, in pa z možnostjo sklenitve Hitrega kredita. Pred nekaj meseci smo mobilno bančništvo kot prva slovenska banka nadgradili tudi z mobilno denarnico NLB Pay. Veseli smo, da so naš trud in delo opazili tudi neodvisni strokovnjaki, predvsem pa smo veseli zadovoljnih uporabnikov. Zanje bomo še naprej razvijali inovativne rešitve, ki jim bodo na dosegu roke, kjer koli in kadar koli jih bodo potrebovali,« je ob tem povedala Tanja Piškur, direktorica Razvoja in upravljanja prodaje. 

NLB tudi najbolj digitalno razvita banka

Podjetje E-laborat je sicer že marca objavilo raziskavo Analiza slovenske bančne panoge 2017, v kateri se je naša banka prav tako odrezala zelo dobro. Analiza svetovalno analitične družbe je namreč pokazala, da se je NLB Klik uvrstil na prvo mesto med spletnimi bankami, NLB spletni portal je postal najbolj uspešno spletno mesto slovenske bančne panoge, Facebook profil naše banke pa se je zavihtel na prvo mesto po številu sledilcev.

NLB Komuniciranje

Na voljo smo vam 24 ur na dan, vse dni v letu!