Želite nastaviti vstopno stran za Podjetja kot privzeto vstopno stran?

Do klepeta in video klica odslej tudi z NLB Klikom

5. december 2017

Maja smo v NLB kot prva banka v Sloveniji uvedli spletni klepet in video klic. Svetovalci iz Kontaktnega centra so na voljo 24 ur na dan, vse dni v letu, sedaj tudi preko video klica in spletnega klepeta v spletni banki NLB Klik. Na ta način je stranka že identificirana in za identifikacijo ne potrebuje osebnega dokumenta.


Od uvedbe spletnega klepeta in video klica v maju 2017 je bilo opravljenih že 2.600 klepetov in 500 video klicev. Spletni klepet je na voljo tako našim strankam kot tudi tistim, ki to še niso. Slednji lahko pridobijo splošne informacije o storitvah in produktih NLB. Pri video klicu pa so na voljo tudi določene storitve, ki so namenjene le našim strankam, denimo:

- plačilo
UPN do 15.000 evrov,
naročilo plačila v tujino do 15.000 evrov,
- interni prenos med računi do 15.000 evrov,

- interni prenos med drugimi računi v NLB do 15.000 evrov,

- menjavo sredstev v drugo valuto v okviru istega računa,

 -prenos sredstev s plačilne kartice na osebni račun,

- začasno povišanje limita na plačilnih karticah z odloženim plačilom,

- nakazilo v humanitarne namene,

- naročilo aktivacijskih kod za mobilno banko Klikin, ponovno naročilo kod za prevzem certifikata za spletno banko NLB Klik in inicializacijo vstopnega gesla za spletno banko NLB Klik,

- blokado/deblokado uporabe mobilne banke Klikin in možnosti plačevanja v mobilni banki Klikin,

- spreminjanje nastavitev limitov plačevanja v mobilni banki Klikin in

- naročilo
motiva za plačilne kartice.

Poleg naštetega je video klic priročen za oddajo reklamacije o stanju in prometu na svojih računih – lastnih ter tistih, na katerih so stranke pooblaščene.

NLB Kontaktni center

In kdo so svetovalci, s katerimi lahko klepetate prek spleta? To so bančni svetovalci iz NLB Kontaktnega centra, ki uporabnikom storitev NLB zagotavlja stik z banko 24 ur na dan, vse dni v letu. Kontaktni center že 23 let nudi storitev Teledom, prek katere uporabnikom telefonske banke NLB Teledom pomagajo reševati zaplete z zaklenjenimi bančnimi karticami, pri uporabi bankomatov ali spletne banke, pri plačevanju položnic (plačilo lahko opravijo tudi za vas), preverjanju stanja, pa tudi komitentom, ki jim v tujini zmanjka denarja ali pa jih celo oropajo, so že pomagali.

NLB Komuniciranje