Tisti, ki menijo, da je poklic bančnega svetovalca monoton, bi morali preživeti vsaj nekaj časa v družbi Vesne Lokovšek. Vedno nasmejana, vedno dobre volje in polna znanja. Med uslužbenci NLB izstopa, ker opravlja tako delo finančne svetovalke kot privatne bančnice.
Marsikdo niti ne loči med tema dvema vlogama, zato nam Vesna prijazno pojasni, da je privatno bančništvo ekskluzivna storitev, ki je namenjena strankam z visoko boniteto: »Privatni bančnik celovito upravlja premoženje stranke. Pokrivamo vsa področja: finančno, naložbeno, davčno … Strankam smo na razpolago 24 ur na dan, vse dni v letu. Res pa je, da znanja, ki ga pridobim kot privatna bančnica, pred strankami, ki jih imam v segmentu osebnega bančništva, ne skrivam. Vsaki stranki se popolnoma posvetim in uporabim vse znanje, ki ga premorem, da ji koristno svetujem.«
V svet bančništva pa je vstopila po naključju. »Pred tem sem delala v računovodstvu, bila tudi poslovna sekretarka. Nato je splet okoliščin pripeljal do tega, da sem dobila delo v banki v Krškem.« Kot pravi, njena karierna pot ni šla samo navzgor oziroma naravnost, ampak je morala premagati tudi nekaj ovir.
Za to, da bi lahko ostala v bančništvu, se je denimo nekaj časa vozila na delo v Ljubljano in se za pet let v prestolnico tudi preselila. Ko se je ponudila priložnost, da se vrne v domači kraj, jo je zgrabila z obema rokama. »Seveda sem to z veseljem sprejela. Na življenje na podeželju sem le bolj navajena kot na življenje v mestu. Povezana sem z domačim okoljem, ker mi družina veliko pomeni. A začeti sem morala znova, saj svojih strank nisem imela.«
Z iskrenim odnosom, trdim delom in znanjem so prišle tudi stranke. »Bistveno je, da ti ljudje zaupajo. In tega se na da doseči čez noč, zaupanje gradiš le po korakih. Stranki se je treba odpreti, ji včasih povedati tudi kaj osebnega. Večina se jih na to dobro odzove, postanejo bolj zaupljivi. In več informacij o njihovem življenju imam, boljši nasvet jim lahko ponudim.« Kot zatrjuje, se iskren odnos obrestuje tudi takrat, ko mora strankam sporočiti kakšno slabšo novico. A ko je pred tako nalogo, poskuša iz neprijetne situacijo narediti prijetno.
Svoje trditve Vesna ponosno podkrepi s podatkom, da tudi med krizo ni izgubljala strank.
Zaveda se, da pot do uspeha vodi prek znanja. Zato je vesela vseh izobraževanj, ki jih je deležna v okviru NLB: od strokovnih seminarjev do treningov komunikacije. »Izobraževanja mi zelo koristijo. Čutim, da z njimi rastem, tudi osebnostno. In to opazijo tako moje stranke kot domači.« Ko jo vprašamo, kako, nam z nasmehom pojasni: »Na enem izmed izobraževanj so me naučili, da se je treba v konfliktnih situacijah pogosto najprej zazrti vase in se vprašati, kaj lahko jaz spremenim, da bo bolje. Ravno tako je tudi doma. Saj tudi s partnerjem ni vedno vse idealno. Ljudje imamo različne cilje, želje. Ampak če se malce popusti ali prilagodi, je življenje v družini lažje.«
Od nekdaj si je želela nastopati in poučevati, zato je leta 2011 z navdušenjem sprejela odločitev NLB, da se pridruži projektu izobraževanj na področju osebnih financ. »Zelo veliko mi pomeni, da so v NLB v meni prepoznali to željo. Zato z veseljem predavam na različnih dogodkih, čeprav ta potekajo zunaj delovnega časa. Priznam, včasih malce zagodrnjam, a več dobrega dela opravimo na terenu, lažje je naše delo v poslovalnici.« Opazila je namreč, da se finančna pismenost njenih komitentov zvišuje in da stranke vedno bolj vedo, kaj želijo.
Vesna Lokovšek
Tudi naše stranke se z našo pomočjo spreminjajo. Ljudje so spet začeli varčevati, ob obisku poslovalnice se usedejo, poslušajo, vzamejo si čas. Trudimo se, da bi imela vsaka stranka svojega bančnika. Osebne finance so namreč sestavni del našega življenja, ne glede na to, s čim se ukvarjam. In če se z njim ne ukvarjamo, nam lahko vajeti hitro uidejo iz rok.
Vesno veseli, da je del teh sprememb. Zaveda se, da je ključ do uspeha, poleg znanja, ki ga prenaša na svoje stranke, tudi pozitiven pristop. »Nasmeh nič ne stane. Ne osiromaši tistega, ki ga daje, a obogati tistega, ki ga prejme. Stranke me poznajo po tem, da sem vedno nasmejana in dobre volje. Najlepša pohvala, ki sem jo dobila v svoji karieri, je prišla iz ust gospoda, dolgoletne stranke, ki mi je dejal: 'Vesna, jaz bi vas imel kar doma. Poznam vas že 15, 20 let, pa nikoli niste slabe volje.'«
Vesna se pri svojem delu vedno usmerja k temu, da da strankam čim več informacij. K odločitvam jih ne sili in vedno pusti, da se na koncu vsak odloči sam. »Stranka mora imeti vse potrebne informacije, da se počuti varno. Ko ljudje izbirajo med različnimi ponudbami, je v teh časih varnost na prvem mestu.« Ko jo povprašamo za nasvet, ki ga te dni najbolj pogosto namenja svojim strankam, pa nam hudomušno odgovori: »Pregovor pravi: nikoli ne nosi vseh jajc v eni košari, mar ne?«
V okviru osebne obravnave bodo naši svetovalci za osebne finance analizirali vaše obstoječe stanje, izračunali za vas najboljšo situacijo in predlagali možne smeri za dosego cilja. Brezplačno!
marec, 2017
Storitev, ki je namenjena zahtevnejšim strankam, ki od banke pričakujete svojim potrebam prilagojeno upravljanje osebnih financ.
Razmišljate, kaj bo jutri, čez leto, deset? Že danes lahko naredite korak bliže svojim ciljem ter zase in svoje najbližje ustvarite prihodnost, kot si jo želite.
Naš bančni svetovalec vas bo kontaktiral in se z vami dogovoril za čas obiska.
Zahvaljujemo se vam za zaupanje.
Za dodatne informacije in pojasnila pokličite kontaktni center na številko (01) 477 20 00, ali nam pišite na info@nlb.si.