Bolj vas poznamo, bolj vam lahko pomagamo.

Ob izrednih dogodkih vas morda pravočasno obvestimo in vam pomagamo. A le, če imamo vaše prave osebne podatke.

Skrb za svoje uporabnike postavljamo na prvo mesto. Zato želimo za vas poskrbeti tudi v manj prijetnih situacijah, kot so izguba plačilne kartice, nakupi v sumljivih spletnih trgovinah, zloraba kreditne kartice ... Če imamo vaše prave podatke, vam lahko ob izrednih dogodkih pravočasno pomagamo. Poleg tega pa vas lahko obveščamo še o novostih, izboljšavah in storitvah, ki olajšajo vodenje in nadzorovanje vaših osebnih in poslovnih financ. Skupaj smo lahko resnično pripravljeni na vse, kar sledi.


5 situacij, v katerih boste zagotovo veseli klica iz banke

Ko je v glavni vlogi denar, se skušajo v igro prebiti tudi zlonamerneži in lahko pride do zlorab. Za zmanjšanje tveganja lahko veliko naredite že sami z upoštevanjem varnostnih standardov. Ker pa so zlikovci vedno na preži, je dobro, da imate takrat na svoji strani še nekoga, na katerega se lahko zanesete. Nekoga, ki lahko morda morebitne zlorabe pravočasno zazna, vas nanje opozori in skupaj z vami najde najboljše rešitve, da jih prepreči. 

Banka lahko zaradi naprednih varnostnih mehanizmov včasih zazna nevarnosti, še preden jih občutite vi. V takem primeru je pomembno, da čim prej stopimo v stik z vami in preverimo, ali gre morda za zlorabo. Tako morda lahko preprečimo morebitno škodo, to pa lahko storimo le, če imamo vaše prave podatke.


Po dvigu na bankomatu, kjer je bil odkrit skimming, vas lahko obvestimo

Tveganja, da bi s skimmingom na bankomatih zlikovci prišli do podatkov o kartici, so zaradi naprednejših kartic s čipi in brezstičnih kartic vse manjša, vendar pa se to še vedno lahko zgodi. Takrat vam lahko pomagamo, če imamo vaše kontaktne podatke.

Ko v banki zasledimo, da je bil na bankomatu izveden skimming, pokličemo imetnike plačilnih kartic, ki so ta bankomat uporabljali. Če ste dvigovali denar na sumljivem bankomatu in imamo vaše kontaktne podatke, vas bomo poklicali in predlagali rešitve. Predlagali vam bomo takojšnjo zamenjavo številke PIN, se dogovorili za blokado kartice ali druge rešitve. Tako bomo lahko pravočasno preprečili, da bi zlikovci izpraznili vaš račun.

Sporočite svoje podatke


Morda vas opozorimo ob nakupovanju na tveganih spletnih straneh

Vemo, da je težko poznati vse pasti spletnega nakupovanja. Med vsemi nasveti varnega spletnega nakupovanja je morda še najtežje prepoznati zanesljive spletne trgovine, v katerih lahko kupujete brez skrbi pred zlorabami. Včasih imamo banke več informacij o sumljivih spletnih trgovinah kot stranke in vam lahko pomagamo poskrbeti za spletno varnost.

Če zaznamo, da ste izvedli plačilo nakupa na spletni strani, ki ima oznako visokega tveganja, vas bomo poklicali in na to opozorili. Skupaj z vami bomo poiskali ustrezno rešitev, ustavili plačilo in po potrebi blokirali kartico.

Sporočite svoje podatke


Morda vas obvestimo o najdeni kartici

Vsi poznamo trenutke, ko smo raztreseni in nepazljivi. Takrat se hitro zgodi, da kartico pozabimo ob dvigu na bankomatu ali nakupu, jo založimo ali izgubimo. Na vsaki kartici je oznaka banke, izdajateljice kartice, in če najdete kartico neznanca, vam svetujemo, da jo prinesete v najbližjo poslovalnico banke, ki bo poskrbela, da se vrne v roke imetnika.

Na srečo vsaka izgubljena kartica ne pomeni nujno zlorabe, saj veliko najdenih kartic pošteni najditelji prinesejo na banko. Če imamo sveže podatke o imetniku najdene kartice, ga lahko takoj obvestimo in se dogovorimo za rešitev. Ker obstaja tudi možnost, da bi najdeno kartico skušal kdo zlorabiti, nikoli ne čakajte in kartico prekličite takoj, ko ugotovite izgubo.

Sporočite svoje podatke


Na spletu lahko kupujete varneje po varnostnem standardu 3-D Secure

Da bi preprečili, da bi vašo kartico na spletu uporabila nepooblaščena oseba, je bil vzpostavljen varnostni standard 3-D Secure, ki ga podpirata Mastercard (Mastercard SecureCode) in Visa (Verified by Visa). Na spletu boste tako lahko kupovali varneje, za to pa na banki potrebujemo vašo pravo mobilno številko, na katero vam bomo poslali SMS z enkratnim geslom za nakup.

Če imamo mobilno številko, ki je zastarela ali napačna, nakupa v spletni trgovini ne boste mogli končati.

Sporočite svoje podatke


Da bančni izpiski ne bodo pristali v napačnih rokah

Včasih ob selitvi o novem naslovu pozabimo obvestiti vse, ki bi morali poznati naš naslov. Morda celo pozabimo, od koga dobivamo redno in pomembno pošto. Gotovo ne bi želeli, da bančni izpiski in drugi pomembni dokumenti, ki jih dobite od banke, pridejo v napačne roke. To pa se lahko zgodi, če banka nima vašega aktualnega naslova prebivališča.

Še boljša rešitev je, da papirnate izpiske zamenjate z elektronskimi. Tako boste še lažje vodili evidenco prilivov in odlivov ter upravljali osebni proračun, saj vam bo arhiv izpiskov vedno dostopen, preglednejši, z brezpapirnim poslovanjem pa boste storili tudi nekaj dobrega za okolje. 

Naročite e-izpisek

Zakaj je še dobro, da ima banka vaše osebne podatke?

Dobre plati podatkov, ki jih ima banka o vas, ne boste spoznali le ob enkratnih dogodkih. Še bolj se bodo odrazili skozi čas, ko bomo imeli priložnost, da se bolje spoznamo, če nam boste dovolili:

                            

  • Le če vas dobro poznamo, vam znamo dobro svetovati. Vsak finančni nasvet ni enako primeren za vsakogar, boljši so tisti, ki so prilagojeni vašim posebnostim.
  • Če imamo vaš elektronski naslov, vam lahko pošiljamo novosti o ponudbi in nasvete, ki vam bodo pomagali pri vsakodnevnem ravnanju z denarjem.
  • Dobra bančna storitev je tista, ki izpolnjuje vaše potrebe. Bolj vas poznamo, bolj bomo lahko skrbeli za to, da bodo naše storitve prilagojene vašim potrebam.

Bolj vas poznamo, bolj vam lahko pomagamo

Da bi vam lahko v omenjenih situacijah čim hitreje pomagali, potrebujemo prave podatke. Poskrbite za to, da bodo vaši kontaktni podatki vedno aktualni, in jih ob spremembah čim prej osvežite. Uporabniki NLB Klika to lahko storite v spletni banki, ostali uporabite spletni obrazec.

                

Sporočite svoje podatke

         

               

Kako skrbimo za vaše osebne podatke, preberite v Splošnih informacijah o obdelavi osebnih podatkov.

Skrita vsebina

Obdelava osebnih podatkov - za stranke NLB

Obrazec za oddajo, spremembo ali preklic privolitve

Z veseljem vas obveščamo o novostih, izboljšavah in storitvah, ki olajšajo vodenje in nadzorovanje vaših osebnih in poslovnih financ. Ob tem se sami odločate, katere podatke lahko obdelujemo in za kakšne namene jih lahko uporabljamo. 

V nadaljevanju opredeljeni nameni zajemajo vsebine, ki se nanašajo na NLB d.d., družbe NLB Skupine in pogodbene partnerje NLB d.d., pri čemer vaši podatki ne bodo posredovani tem družbam. 

* Podatki so obvezni.

Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Vnesite celotno telefonsko številko, npr. 01 477 2000 oz. 031 111 222.
Podatek je obvezen.
Označi vse z da
Da
Ne
Podatek je obvezen.
Da
Ne
Podatek je obvezen.
Da
Ne
Podatek je obvezen.
Splošno komuniciranje: Aktualne novice in splošno obveščanje o ponudbi, novostih, ugodnostih, dogodkih, nagradnih igrah in druge novice, pomembne za posamezni segment uporabnikov bančnih storitev in širšo javnost. Osebni podatki, ki jih obdelujemo za ta namen, vključujejo: ime, priimek, datum rojstva, naslov, kontaktne podatke ...
... ostale podatke, ki smo jih dobili iz naročil in pogodb za storitve, geolokacijske podatke, spletne piškotke, sociodemografske podatke ter podatke o kanalih in aplikacijah, ki jih posameznik uporablja.
Več
Obveščanje o ponudbi: Obveščanje o ponudbi storitev, aktualnih novostih in ugodnostih, prilagojenih vašim interesom in zanimanjem na podlagi profiliranja, ki ga banka uporablja za te namene. Osebni podatki, ki jih obdelujemo za ta namen, vključujejo: ime, priimek, datum rojstva, naslov, kontaktne podatke ...
... ostale podatke, ki smo jih dobili iz naročil in pogodb za storitve, informacije o posameznikovem imetništvu in uporabi storitev, geolokacijske podatke, spletne piškotke, podatke iz socialnih omrežij, sociodemografske podatke, ostale poslovne podatke banke o posamezniku, prometne podatke storitev v uporabi, vključno s transakcijskimi podatki ter podatke o kanalih in aplikacijah, ki jih posameznik uporablja.
Več
Anketiranje: Sodelovanje pri anketiranju in drugih vprašalnikih za preverjanje zadovoljstva in uporabe bančnih storitev, z namenom izboljšanja ponudbe. Osebni podatki, ki jih obdelujemo za ta namen, vključujejo: ime, priimek, datum rojstva, naslov, kontaktne podatke ...
... ostale podatke, ki smo jih dobili iz naročil in pogodb za storitve, geolokacijske podatke, spletne piškotke, sociodemografske podatke ter podatke o kanalih in aplikacijah, ki jih posameznik uporablja.
Več
Želim, da me obveščate prek:
 
Označi vse z da
Podatek je obvezen.
Da
Ne
Podatek je obvezen.
Da
Ne
Podatek je obvezen.
Da
Ne
Podatek je obvezen.
Da
Ne
Podatek je obvezen.
Da
Ne
Podatek je obvezen.
Seznanjen sem, da lahko v vsakem trenutku prekličem uporabo svojih osebnih podatkov in da imam glede svojih osebnih podatkov pravico do seznanitve, dopolnitve, popravka, omejitve obdelave, izbrisa, prenosljivosti in ugovora.
Izjavljam, da sem se seznanil z vsebino Splošnih informacij o obdelavi osebnih podatkov , ki vsebuje podrobnejše informacije o tem, kako NLB d.d. ravna z osebnimi podatki. 

Upravljavec osebnih podatkov: NLB d.d., Trg republike 2, 1000 Ljubljana     
Kontakt pooblaščene osebe za varstvo osebnih podatkov (DPO): dpo@nlb.si

Imate težave z izpolnjevanjem obrazca? Kliknite za pomoč  

Hvala za zaupanje in oddano privolitev.

Potrudili se bomo, da vas bomo obveščali o vsem pomembnem, kar sledi.

Vaše naročilo na elektronske izpiske je uspešno oddano. Na vpisani e-naslov boste prejeli potrditveno e-sporočilo, s katerim boste zaključili naročilo.

Naročilo na elektronske izpiske ni uspelo! Če želite prejemati elektronske izpiske, se lahko naročite tukaj .

Natisni ali shrani svojo privolitev

Na voljo smo vam 24 ur na dan, vse dni v letu!