Mobilna banka za vaš posel.

Mobilna aplikacija in banka Klikpro

Klikpro je mobilna aplikacija za pametne mobilne naprave, ki omogoča izvajanje enostavnih bančnih poslov 24/7. Omogoča dostop do informativnih vsebin, z aktiviranjem mobilne banke Klikpro pa lahko hitro dostopate do svojih poslovnih računov, pregledujete poslovanje na poslovnih karticahplačujete obveznosti, sklenete hitri kredit ali hitri limit na poslovnem računu in naročate nove storitve. Deluje na operacijskih sistemih Apple iOS in Android.

Namenjena je podjetnikom, zasebnikom in društvom, lahko pa jo uporabljate tudi pooblaščenci podjetij in vsi tisti, ki želite imeti pregled nad svojim finančnim poslovanjem na računih kadar koli in kjer koli. 

Postanite uporabnik Klikpro


Kako začnete uporabljati mobilno banko Klikpro?

Brezplačno prenesete in namestite aplikacijo Klikpro (iOS/Android) na vašo mobilno napravo.

             

  


Pregledujte, plačujte in naročajte

Sodobno plačevanje

  • Za vnos novega plačila v EUR ali drugi valuti vnesite znesek, valuto in račun prejemnika, v mobilni banki pa vas bomo usmerili na vpis preostalih potrebnih podatkov.
  • Plačujete lahko z vseh poslovnih računov in na štiri različne načine: »Plačilni nalog« - ročni vnos, »Slikaj in plačaj«, kjer lahko slikate QR kodo ali talon UPN naloga, »Uporabi ponovno« in »Menjalnica«. Plačila lahko oddate z datumom valute največ do 180 dni vnaprej.

Enostaven vpogled v plačila

  • V poglavju Arhiv plačil vam je na voljo pregled vseh plačil, ki ste jih v izvedbo poslali prek mobilne banke Klikpro. Vsa poslana plačila lahko s funkcijo »Uporabi ponovno« ponovno uporabite, za vsa izvršena plačila pa naročite uradno Potrdilo o plačilu. 

Pregled nad poslovnimi financami 
vedno pri roki

  • Računi nudijo dostop do stanja in prometa vseh vključenih poslovnih računov v vseh valutah.
  • Promet nudi informacijo o vseh prilivih in odlivih na vašem računu. Podrobnosti transakcij omogočajo vpogled v vsako transakcijo, kjer imate možnost, da posnetek zaslona s podrobnostmi pošljete poslovnemu partnerju po e-pošti.

Preprosto naročanje novih storitev

  • Naročila vam omogočajo oddati različna vnaprej oblikovana naročila (kredit, garancija, odkup terjatev, davčna blagajna, SMS-Alarm, SMS-Opomnik ...)
  • Posebej preprosto je naročanje limita in depozita v poglavju Podrobnosti stanja.
  • Prek Poslanih naročil vpogledujete v že poslana naročila in spremljate status odprtega ali zaključenega naročila.

Pregled poslovanja na poslovnih karticah

  • Stanje in promet na poslovnih karticah vsebuje podatke o transakcijah, ki ste jih opravili
    s poslovno kartico.
  • Če ste kartico izgubili ali sumite na zlorabo, lahko s klicem neposredno iz mobilne banke kartico blokirate.

Varno poslovanje

Vaš varnostni element je generator enkratnih gesel OTP, ki je v mobilno banko integriran in ga aktivirate s serijsko številko (prejeto po e-pošti) in varnostnimi kodami (prejetimi prek SMS-sporočila).

Koristne informacije le nekaj klikov stran

Enostaven brezplačen dostop do koristnih splošnih informacij, tudi če še niste naša stranka: 

  • o lokacijah NLB Bankomatov, NLB Poslovalnic in NLB Podjetniških centrov,
  • menjalnica in tečajnica za podjetniške finance,
  • izračun cene z in brez DDV,
  • predstavitveni film, ki vas bo prepričal v uporabo,
  • kontaktni podatki banke.

Varen dostop

  • Mobilno banko aktivirate z vnosom serijske številke in varnostnih kod in si določite številko PIN.
  • Po aktivaciji v mobilno banko lahko vstopate z vnosom številke PIN, s prstnim odtisom (Touch ID za iOS uporabnike ali Fingerprint za Android uporabnike) ali prepoznavo obraza (Face ID za uporabnike iOS z ustrezno mobilno napravo – trenutno iPhoneX).

Do dodatnih sredstev le v nekaj minutah

Uporaba mobilne banke Klikpro

V mobilni banki so na voljo naslednja poglavja:

  • Računi – stanje, promet, podrobnosti transakcij;
  • Plačila – izvajanje domačih in plačil v tujino v vseh valutah iz NLB Tečajnice;
  • Arhiv plačil – vpogled v plačila, izvedena prek Klikpro in ponovna uporaba podatkov;
  • Naročila – pošiljanje naročil za storitve v banko;
  • Arhiv naročil – pregled nad poslanimi naročili;
  • Financiranje – sklepanje Hitrega kredita in Hitrega limita na poslovnem računu;
  • Kartice – pregled stanja in transakcij z NLB Poslovno kartico Mastercard;
  • Poti do banke – informativne vsebine o bankomatih in poslovalnicah;
  • Kontakt – enostaven dostop do uporabnih kontaktov z banko;
  • Info – opis vsebin mobilne banke;
  • Odjava – izstop iz mobilne banke.

Uporaba mobilne banke je po poglavjih podrobno razložena v navodilih:

Navodila za uporabo mobilne banke Klikpro

Samostojno upravljanje z mobilno banko

Da boste lahko neodvisno od delovnega časa banke sami upravljali z mobilno banko Klikpro, se prijavite v spletno aplikacijo Administracija avtentikacijskih metod (AAM). V vaši mobilni banki je integriran varnostni element - generator enkratnih gesel (OTP), s katerim si generirate enkratno geslo za dostop do AAM.                

Vstopite v aplikacijo in opravite prvo prijavo na podlagi priloženih navodil

Najpogostejši primeri uporabe spletne aplikacije za samostojno upravljanje z mobilno banko

Zamenjava mobilne naprave, na kateri uporabljate mobilno banko Deaktiviranje mobilne banke ob izgubi ali kraji mobilne naprave Pozabljen vstopni PIN za dostop do mobilne banke
Če menjate mobilno napravo, morate iz stare naprave deaktivirati generator OTP in ga aktivirati na novi napravi. Za ta korak potrebujete novo serijsko številko in nove aktivacijske kode, ki jih naročite spletni aplikaciji AAM s klikom na izbiro »Generator gesel želim uporabljati v drugi napravi/Želim zamenjati PIN generatorja OTP«. Ob izgubi ali kraji mobilne naprave, na kateri imate nameščeno mobilno banko, le-to lahko deaktivirate prek spletne aplikacije AAM in tako preprečite morebitne zlorabe. V AAM izberite »Izgubil sem/Ukradli so mi mobilno napravo«. Če ste pozabili PIN za dostop do mobilne banke, lahko PIN ponovno nastavite. V spletni aplikaciji AAM izberite »Generator gesel želim uporabljati v drugi napravi/Želim zamenjati PIN generatorja gesel« in naročite novo serijsko številko in aktivacijske kode, s katerimi boste ponovno aktivirali delovanje in si določili nov PIN.

Postanite uporabnik mobilne aplikacije Klikin z generatorjem OTP

Uporabniki NLB Klika oddajte naročilo prek pošte v NLB Kliku s ključnim sporočilom: »Naročilo OTP« in aktualnimi kontaktnimi podatki o mobilni številki (na katero vam bomo poslali SMS-sporočilo z aktivacijsko kodo) in e-naslovu (kamor vam bomo poslali e-pošto z uporabniškim imenom in serijsko številko).

Uporabniki NLB Teledoma lahko naročilo oddate v telefonski banki.

Naročite generator OTP

Za naročilo NLB Klika z generatorjem OTP je potrebna identifikacija, zato bo ob oddaji naročila v spletnem obrazcu potreben še obisk poslovalnice.

Naročilo generatorja OTP pomeni enkratni strošek skladno z veljavno tarifo.

Več informacij

Dobro je vedeti

Generator OTP deluje le v eni napravi, in sicer v napravi, v kateri je bil nazadnje aktiviran. Mobilno aplikacijo Klikin lahko uporabljate, če imate mobilni telefon ali tablični računalnik z operacijskim sistemom iOS (6.0 ali novejši) ali Android (4.0 ali novejši, ki ga podpira tudi Google Play trgovina).

Za dostop do mobilne banke Klikin na pametnem telefonu ali tabličnem računalniku potrebujete dostop do interneta. Čeprav je Klikin prilagojen uporabi na mobilnih napravah in je s tem precej zmanjšana količina podatkov, ki se pri uporabi prenaša, ob tem vseeno nastajajo določeni stroški, odvisni od cenika mobilnega operaterja. Stroški prenesenih podatkov so odvisni od naročniškega paketa in države, v kateri imate dostop do (mobilnega) interneta. Cene se (lahko) razlikujejo glede na to, ali do mobilnega interneta dostopate v državah znotraj EU ali drugih državah, in skladno z dogovori mobilnega operaterja s posameznimi mobilnimi operaterji, ki omogočajo t. i. gostovanje. Predlagamo vam, da se o stroških uporabe (mobilnega) interneta v tujini pozanimate pri mobilnem operaterju, da skrbno spremljate količino prenesenih podatkov pri dostopu do (mobilnega) interneta, zlasti ko ste v tujini, in upoštevate obvestila mobilnega operaterja.

Postanite uporabnik mobilne aplikacije Klikin z generatorjem OTP

Uporabniki NLB Klika oddajte naročilo prek pošte v NLB Kliku s ključnim sporočilom: »Naročilo OTP« in aktualnimi kontaktnimi podatki o mobilni številki (na katero vam bomo poslali SMS-sporočilo z aktivacijsko kodo) in e-naslovu (kamor vam bomo poslali e-pošto z uporabniškim imenom in serijsko številko).

Izpolnite spletni obrazec za naročilo ter prihranite čas in denar pri bančnem poslovanju. V kratkem po oddaji naročila vas bomo poklicali, da se dogovorimo za obisk poslovalnice, ki je potreben zaradi zakonske zahteve po osebni identifikaciji ob izdaji KDP (certifikata) in generatorja OTP.
Datum objave: 6. 11. 2019

Krajše prekinitve pri sklepanju hitrega financiranja

V soboto, 9. novembra 2019, bo med 9. in predvidoma 16. uro prihajalo do krajših desetminutnih prekinitev pri sklepanju hitrega limita in hitrega kredita v mobilni banki Klikpro zaradi izvajanja rednega vzdrževanja na sistemih SISBON in SISBIZ. V primeru nedelovanja vas prosimo, da s sklepanjem hitrega financiranja poskusite kasneje.

Hvala za razumevanje!

Datum objave: 24. 10. 2019

Prehod na zimski čas

Obveščamo vas, da bo v nedeljo, 27. 10. 2019 med 2. in predvidoma 3.30 uro zjutraj, prekinjeno delovanje elektronske banke NLB Proklik zaradi preklopa na zimski čas. Prosimo vas, da ob preklopu na zimski čas preverite sistemski datum na vašem računalniku.

Datum objave: 24. 10. 2019

Praznični urnik plačilnih transakcij

V času prihajajočih praznikov bomo čezmejna in plačila s tretjimi državami izvajali po spremenjenem urniku, ki je dostopen na https://www.nlb.si/urnik-placilnega-prometa-podjetja.

Datum objave: 22. 10. 2019

Uporabniki mobilnih telefonov Samsung Galaxy S10 bodite pozorni pri prijavi s prstnim odtisom!

Vsem uporabnikom mobilnih telefonov Samsung Galaxy S10 (Galaxy S10), ki se prijavljate v mobilno banko Klikpro s prstnim odtisom (Touch ID, Fingerprint), sporočamo, da ima bralnik prstnih odtisov varnostno napako. Napako, ki se je pojavila v operacijskem sistemu telefona, so pri podjetju Samsung tudi priznali in obljubljajo programski popravek v tednu po 21. 10. 2019.

Galaxy S10 ima poseben bralnik prstnega odtisa, ki deluje tudi prek ovitka za telefon. V kolikor shranite prstni odtis medtem, ko je ovitek že nameščen na telefon, bo telefon v nadaljevanju sprejel katerikoli prstni odtis in ne samo vašega. Zato priporočamo, da do odprave napake:

  • shranite prstni odtis brez ovitka oziroma ovitka do programskega popravka ne uporabljate ali
  • ne uporabljate avtentikacije s pomočjo prstnega odtisa, ampak vstopate v mobilno banko z uporabo PIN.

Po odpravi napake boste morali na novo shraniti prstni odtis na mobilnem telefonu.

In ne pozabite: Prstni odtisi so shranjeni na mobilnem telefonu, zato poskrbite za varno ravnanje z njim.

Datum objave: 16. 10. 2019

Začasna prekinitev delovanja

soboto, 19. 10. 2019, bo, od 8.00 do predvidoma 13.00, začasno prekinjeno delovanje Hitrega kredita in Hitrega limita v mobilni banki Klikpro.

Hvala za razumevanje!

Datum objave: 10. 10. 2019

Dobro je vedeti: Oktober, evropski mesec kibernetske varnosti

Oktober je vseevropski mesec kibernetske varnosti, zato na nivoju EU in v posameznih članicah potekajo aktivnosti, namenjene splošnemu ozaveščanju državljanov o pomenu kibernetske varnosti in spreminjanju njihovih pogledov na kibernetske grožnje. Slovenija v akciji sodeluje s programom ozaveščanja Varni na internetu, ki ga koordinira odzivni center za kibernetsko varnost SI-CERT.

 

Letošnja akcija postavlja v ospredje osnove kibernetske higiene in ključne zaščitne ukrepe, ki naj bodo tudi del vaše vsakodnevne rutine. Ukrepi za varno elektronsko in mobilno poslovanje so zapisani v Zlatih pravilih. Vabimo vas, da si jih ponovno preberete in upoštevate pri vašem poslovanju.

 

Poslujmo varno, NLB d.d.

Datum objave: 24. 9. 2019

Nova verzija mobilne banke Klikpro

Na voljo je nova različica mobilne banke Klikpro 4.0.0, ki prinaša novosti na področju varnega izvajanja plačil. Plačila nad 30 EUR in tista, ki jih banka opredeljuje kot tvegana, dodatno potrdite na enak način, kot se prijavite v Klikpro – s ponovnim vnosom PIN številke, prstnim odtisom (TouchID) ali prepoznavo obraza (FaceID).

Datum objave: 29. 8. 2019

Sprememba Splošnih pogojev poslovanja z NLB Poslovnim računom

S 14. 9. 2019 bomo spremenili Splošne pogoje poslovanja z NLB Poslovnim računom. Dopolnili bomo 2. člen, 7. člen, točko 7.4. in 7.5. ter 10. člen. V 8. členu. bomo spremenili naziv varnostnega elementa pri spletnem nakupu. Obstoječi naziv »Mastercard SecureCode« se bo spremenil v »Mastercard Identity Check«.  

Več informacij o spremembah in dopolnitvah lahko dobite pri poslovnem skrbniku.

Datum objave: 30. 8. 2019

Obvestilo o spremembah in dopolnitvah Splošnih pogojev uporabe mobilne banke Klikpro

Obveščamo vas o spremembah in dopolnitvah Splošnih pogojev uporabe mobilne banke Klikpro (v nadaljevanju Klikpro). Spremembe, ki jih bomo uvedli 14. 9. 2019, so naslednje:

Doda se nov člen (3.) z nazivom Tehnični pogoji za uporabo mobilne banke Klikpro in se glasi:

»Za uporabo Klikproja potrebuje uporabnik mobilno napravo, ki izpolnjuje minimalne tehnične zahteve in ima omogočen dostopom do interneta. Minimalne tehnične zahteve za uporabo Klikproja so objavljene na spletnih straneh banke https://www.nlb.si/uporaba-stp

Doda se nov člen (10.) z nazivom Dodatno potrjevanje plačil in se glasi:

»V skladu z veljavno zakonodajo je potrebno plačila, oddana prek Klikproja in za katera se smatra, da predstavljajo tvegano transakcijo, pred izvedbo dodatno potrditi z enkratnim geslom OTP. Tveganost transakcije je izračunana v odvisnosti od višine zneska, števila opravljenih transakcij, ponavljanja transakcije, prejemnika plačila in drugimi elementi plačilnega prometa.

Dodatno potrjevanje plačilo v Klikpro zahteva vnos enkratnega gesla OTP, ki ga uporabnik v Klikpro izvede:

  1. s ponovnim vnosom PIN kode za vstop v Klikpro,
  2. z vnosom prstnega odtisom / TouchID-ja, ali
  3. z uporabo FaceID-ja.

Klikpro uporabi eno od možnost a), b) ali c) tega člena glede na zmožnosti mobilne naprave in nastavitev načina prijave v Klikpro.

Uporabnik se zaveda, da dodatno potrjevanje plačil v celoti ne preprečuje možnosti zlorabe sredstev na računih, ki jih uporablja prek Klikproja.«

Spremeni se prvi odstavek člena 20. z nazivom Obveznosti banke kjer se spreminjajo pravila obveščanja uporabnikov o spremembah splošnih pogojev POR in NLB Tarife in se po novem glasi:

»Banka se zavezuje, da bo:

  • svoje obveznosti izvrševala v skladu s temi splošnimi pogoji,
  • o vsaki spremembi oziroma dopolnitvi teh splošnih pogojev ter Tarife obvestila uporabnika in pooblaščenca, v skladu s Splošnimi pogoji za poslovanje z NLB Poslovnimi računi (veljavni splošni pogoji so uporabnikom in pooblaščencem na voljo na spletni strani), 
  • obveščala uporabnika in pooblaščenca o novostih pri poslovanju z mobilno aplikacijo in mobilno banko Klikpro.«

1

Oddajte naročilo

Za uporabo mobilne banke potrebujete: 

Vlogo za uporabo mobilne banke Klikpro za podjetje

Vlogo za pooblaščenca in naročilo generatorja

Dokumentacijo oddajte pri poslovnem skrbniku ali v NLB Poslovalnici, ki vodi vaš Poslovni račun.

Če z nami še ne poslujete, se obrnite na najbližji NLB Podjetniški center ali NLB Poslovalnico in odprite NLB Poslovni račun, ki vam omogoča uporabo mobilne banke.

2

Koraki za aktivacijo mobilne banke

  1. Brezplačno prenesete in namestite aplikacijo Klikpro na svojo mobilno napravo - AppStore ali Google Play
  2. Pri poslovnemu skrbniku oddajte dokumentacijo za aktivacijo podjetja, pooblaščencev in varnostnega paketa za uporabo mobilne banke. 
  3. Aktivirajte mobilno banko s serijsko številko in aktivacijsko kodo, ki ste ju prejeli po e-pošti in v SMS-sporočilu.
  4. Določite si vstopno številko PIN in vstopite. 

Več v navodilih za uporabo Klikpro.

Potrebujete pomoč?

POKLIČITE TEHNIČNO POMOČ       POKLIČITE NLB KONTAKTNI CENTER
vsak delavnik med 8. in 20. uro in ob sobotah med 9. in 19. uro 
01 477 20 60
info@nlb.si

vse dni v letu, 24 ur na dan

01 477 20 00

info@nlb.si

Stroški

Enkratna pristopnina brezplačno
Mesečna uporabnina 2,50 EUR
Varnostni paket za Klikpro (vključuje generator enkratnih gesel OTP za pravne osebe) 9,00 EUR

Splošni pogoji

Splošni pogoji uporabe mobilne banke Klikpro
Splošni pogoji poslovanja

Pogosta vprašanja

Mobilno aplikacijo lahko namestite na mobilne naprave z operacijskima sistemoma Android  in iOS. Obiščite trgovino App Store ali Google Play in si namestite mobilno aplikacijo Klikpro.

Prevzem za Android

Prevzem za iOS

Aplikacijo lahko prevzamtete tudi s QR kodo, ki vam je na voljo na NLB Spletnem portalu

Če želite uporabljati mobilno banko, se povežite z vašim poslovnim skrbnikom oz. obiščite NLB Poslovalnico, kjer vodijo vaš poslovni račun.

 

Navodila za delo z mobilno banko Klikpro so vam na voljo na NLB Spletnem portalu.

Na spletni strani o Klikpro boste poleg navodil našli tudi uporabne vsebine za enostavno poslovanje.

Za uporabo mobilne banke Klikpro pravna oseba in pooblaščenci pravne osebe potrebujejo:

  • odprt transakcijski račun – NLB Poslovni račun za pravne osebe v NLB d.d.,
  • ustrezno mobilno napravo z operacijskim sistemom iOS (9.0 ali novejši) ali Android (5.0 ali novejši) z omogočeno povezavo do interneta (podatkovni prenos ali Wi-Fi),
  • dokumentacijo za pristop k mobilni banki Klikpro, s katero vas kot pravno osebo in pooblaščence pravne osebe vključimo v poslovanje.

Vsak pooblaščenec za uporabo mobilne banke Klikpro potrebuje varnostni paket z generatorjem enkratnih gesel OTP, s katerim aktivira mobilno banko.

  • Uporabnik po prejemu serijske številke (po e-pošti) in aktivacijske kode (prek SMS) aktivira mobilno banko in si določi vstopno geslo – PIN.
Skrita vsebina

Naročite se na sestanek!

S poslovnim skrbnikom boste našli najboljšo rešitev za uresničitev vaših poslovnih ciljev.

* Podatki so obvezni.

Naziv podjetja: *
Ime: *

zakonitega zastopnika/nosilca dejavnosti/pooblaščene osebe

Priimek: *

zakonitega zastopnika/nosilca dejavnosti/pooblaščene osebe

Telefon : *

Vnesite tudi omrežno skupino, npr. (01) 477 2000.

E-naslov: *
E-naslov *
Matična številka : *
Davčna številka: *
Sporočilo: *
Vpišete lahko največ 1500 znakov.
V najkrajšem času vas bomo poklicali za dogovor o nadaljnjih korakih.

Hvala za vaš interes.
Na oddano telefonsko številko ali e-naslov vas bomo obvestili o potrditvi sestanka.