V Okvirju pomoči se predstavlja več kot 80 podjetij iz vse Slovenije, širi pa se tudi čez meje

10. julij 2020

Slovenija je dežela podjetnih ljudi, podjetni ljudje pa znajo prepoznati dobro priložnost. Prav tako tudi dobro vedo, kako pomembno je, da njihov glas slišijo kupci. Tem potrebam smo v NLB prisluhnili s projektom Okvir pomoči in več kot 80 podjetnicam in podjetnikom, kmetovalkam in kmetovalcem ter mikro in malim podjetjem dali na voljo oglasni prostor, ki bi si ga sicer v teh zahtevnih časih morda težje privoščili. Da se glas o njihovih produktih in dejavnosti širi, vidi in sliši po vsej Sloveniji. Projekt pa sega tudi čez meje. Uspešno smo ga namreč prenesli še na druge trge, kjer deluje NLB Skupina, saj se podjetja in gospodarstvo tudi tam spoprijemajo z enakimi izzivi, kot pri nas.

 

Odziv na razpis za sodelovanje v projektu Okvir pomoči je bil nad pričakovanji, saj se je samo v Sloveniji nanj prijavilo 170 podjetij iz različnih branž in regij. Izbrana mikro in mala podjetja prihajajo iz 52 krajev iz vse države, skupaj pa opravljajo kar 37 različnih dejavnosti, največ storitvenih, turističnih in kmetijskih.

Prve zgodbe lokalnih podjetnikov lahko te dni spremljate na obcestnih plakatih, gotovo ste jih že opazili na televiziji, spletnih straneh, družbenih medijih ali v lokalnih tiskanih medijih. Spremljale vas bodo vse do konca avgusta, ko se projekt zaključi. S podporo lokalnim podjetnikom in njihovim produktom, znanju in prizadevanjem jim boste pomagali pri ponovnem zagonu in razvoju poslovanja, s tem pa h krepitvi domačega malega gospodarstva, navkljub pritiskom zaostrenih razmer zaradi novega koronavirusa.

Spodbuda gospodarstvu tudi na drugih trgih NLB Skupine

Projekt, ki smo ga najprej razvili za Slovenijo, smo uspešno prenesli tudi na druge trge, kjer posluje NLB Skupina, kar kaže, da je pravi odgovor na izzive, s katerimi se spoprijemajo podjetja in podjetniki v času epidemije koronavirusa v vseh gospodarstvih v regiji. Na razpisih na štirih trgih, tj. v Črni gori, Bosni in Hercegovini, Kosovu in v Srbiji je bilo za sodelovanju v projektu prav tako izbranih približno 80 podjetij, prijav pa je bilo nekajkrat več. V Severni Makedoniji pa je razpis tik pred pričetkom. Odzivi izbranih podjetij in širše javnosti so zelo pozitivni, kar nas še posebej veseli. 

»Okvir pomoči je prva od načrtovanih aktivnosti naše banke, ki intenzivno naslavljajo okoljsko in trajnostno vlogo na vseh trgih regije Jugovzhodne Evrope, kjer deluje NLB Skupina, saj je naš cilj vzpostaviti regijsko trajnostno platformo. Podpreti želimo torej podjetja, ki so tu doma, ki delujejo lokalno ali regionalno, ki tu ustvarjajo in razumejo svojo družbeno vlogo, kot jo razumemo in izpolnjujemo v NLB Skupini,« pojasnjuje Mojca Avšič, odgovorna za Strateški marketing v NLB Skupini.

Kriza kot priložnost za razvoj novih izdelkov

Zgodbe podjetnikov iz Okvirja pomoči so resnično zanimive, polne ustvarjalnega zagona, inovativnosti  in pozitivne energije. »Kriza je lahko tudi priložnost za razvoj novih izdelkov,« pravijo in potrjujejo, da tudi epidemija koronavirusa ne more ustaviti njihovega poguma in postavljenih načrtov. Nekatere zgodbe bomo predstavili tudi na NLB spletnih straneh – vabljeni k branju.

NLB Komuniciranje