V našem fokusu so stranke in sodobne storitve

10. januar 2019

Leto 2018 se je od nas kaj hitro poslovilo, a za sabo pustilo veliko različnih spominov, izkušnje, nova znanja, ki jih s pridom lahko uporabimo v letu 2019. Če pa se ozremo nazaj zato, da bi lahko lažje zrli v začrtano prihodnost, ugotovimo, da je v razvoju storitev NLB lani zaznamovala predvsem digitalizacija. Z namenom, da bi olajšali vsakodnevno finančno poslovanje, strankam omogočili preproste bančne opravke narediti kar od doma ali po poti in bi na tak način prihranili njen čas … bomo v banki tudi v bodoče vseskozi sledili najsodobnejšim trendom.

Ker želimo z našimi storitvami strankam olajšati poslovanje kjer koli in kadar koli, jih vseskozi nadgrajujemo in izpopolnjujemo ter na ta način izboljšujemo uporabniško izkušnjo, hkrati pa povečujemo uporabnost.

Pri tem smo ponosni, da smo ravno zaradi našega znanja, izkušenj in zaradi razumevanja strankinih potreb z mnogoterimi rešitvami prvi na slovenskem trgu in tako utiramo nove poti ter spreminjamo navade strank.

Mobilno – hitro, enostavno in varno

Trendi digitalizacije v ospredje postavljajo predvsem uporabo mobilnih telefonov. Zato smo v preteklem letu predstavili mobilno denarnico NLB Pay, ki omogoča najsodobnejši način plačevanja na prodajnih mestih – tako za osebno, kot poslovno uporabo. Istočasno pa je ta sodobni način plačevanja tudi varen, hiter in nadvse enostaven, saj omogoča plačevanje na vseh brezstičnih terminalih POS. Teh je v Sloveniji že 93, v Evropi pa 67 odstotkov.

Prav tako smo s storitvijo hitrega financiranja (t. i. hitri kredit) nadgradili mobilni banki (Klikin in Klikpro) ter na ta način strankam omogočili hiter in enostaven postopek pridobitve kredita na osebnem ali poslovnem računu (na poslovnem računu tudi limita) – brez obiska poslovalnice. Stranka ne le, da lahko odda naročilo, ampak celoten postopek do prejema sredstev na račun v mobilni banki izpelje sama, in to v le nekaj minutah – torej tudi v trgovini, kjer ravnokar razmišlja o nakupu.

Po tem, ko smo že povsem osvojili plačevanje z brezstičnimi plačilnimi karticami, nato pa trgu predstavili še brezstično plačevanje z mobilnim telefonom, smo v letu 2018 dodatno razširili tudi mrežo brezstičnih NLB bankomatov. Ti omogočajo še večjo stopnjo varnosti, saj kartice ne vstavljamo v režo, pač pa jo le prislonimo ali približamo označenemu polju, s tem pa preprečimo možnost skimminga in nevarnost, da bi nam bankomat »požrl« kartico. Po Sloveniji imamo trenutno že 242 brezstičnih oziroma NFC bankomatov, kar pomeni, da je že skoraj vsak drugi NLB Bankomat brezstičen.

24-urna pomoč 365 dni v letu

Uporabnikom stojimo ob strani v vsem, kar sledi – tudi ob morebitnih nevšečnostih. Če se na primer znajdejo v dilemi ali težavi, kot je izguba ali kraja plačilne kartice, smo jim v NLB Kontaktnem centru vedno na voljo z nasvetom ali s pomočjo – kadar koli, ne glede na uro in dan v letu, brez obiska poslovalnice, prek telefonskega klica na (01) 477 20 00, video klica ali (spletnega) klepeta.

Leto 2018 je bilo sicer prelomno tudi na tem področju, saj smo ravno z video klicem in spletnim klepetom opremili mobilno banko Klikin, slab mesec pozneje pa še mobilno banko Klikpro, ki je namenjena poslovnim uporabnikom.

Paketna ponudba za vsakogar

Naše storitve za vsakodnevno, hitro, enostavno in varno osebno poslovanje smo v preteklem letu zapakirali v pakete, ki smo jih oblikovali za vse tipe uporabnikov. Stranka tako lahko sama izbere tisti paket, ki ji, na podlagi njenega življenjskega sloga, najbolj ustreza.

Paketi sicer združujejo produkte in storitve, ki jih stranka potrebuje za osebno finančno poslovanje. Predstavljajo pa tudi enoten mesečni strošek, ki ga ima stranka do banke, saj so v paketu združene storitve, ki jih je doslej plačevala ločeno. Posledično s tem izboljša tudi nadzor oziroma svoj pregled nad stroški.

Paketi so lani razveselili tudi pravne osebe, ki pakete lahko izbirajo na podlagi svojih poslovnih potreb in poslovanja, luč sveta pa je ob koncu leta 2018 ugledal tudi paket Privatno z novo storitvijo Lifestyle. Ta omogoča večjo organizacijo, saj imetnik paketa z osebnim pomočnikom Mastercard Concierge prihrani na času in ne na doživetjih, hkrati pa s storitvijo LoungeKey poskrbi za še večje udobje na letališčih.

V našem fokusu so stranke in sodobne storitve

Nadgradnja mobilnih bank Klikin in Klikpro, uvedba najsodobnejšega plačevanja z mobilno denarnico NLB Pay, vključitev novega komunikacijskega kanala (video klic in spletni klepet) v mobilni banki, širitev mreže brezstičnih bankomatov ter oblikovanje storitev v pakete so glavni produktni mejniki NLB-jevega leta 2018. S pogledom nazaj tako ugotavljamo, kako produktivno je bilo leto, ki se je poslovilo. Istočasno pa se že veselimo poti, ki smo si jo začrtali za leto 2019, ter vseh izzivov in priložnosti, ki nam jih ponuja. Še vedno bo v našem fokusu zadovoljstvo strank, prav tako pa bomo znanje in izkušnje tudi v bodoče usmerjali v razvoj izboljšav in digitalnih trendov.

NLB Komuniciranje