11. maj 2021
Kljub pandemiji covid-19, ki še naprej hromi gospodarstvo po svetu, se je prvo četrtletje 2021 za NLB Skupino izkazalo za zelo uspešno. Skupina je ustvarila 64,6 milijona evrov dobička po davkih (46,3 milijona evrov več kot v enakem obdobju lani) in s tem dokazala, da lahko znanje, izkušnje, preudarne poslovne odločitve in dejanja, ki temeljijo na trajnostnih načelih, tudi v težavnem gospodarskem okolju prinesejo dober rezultat.
Rezultat Skupine v prvem četrtletju 2021 je temeljil na različnih dejavnikih, se je na današnji seji, na kateri je obravnaval Medletno poročilo (ta je na voljo na tej povezavi), seznanil Nadzorni svet NLB. Na primer:
Več podrobnosti o poslovanju NLB Skupine v prvem četrtletju 2021 je na voljo v Medletnem poročilu NLB Skupine, ki je bilo objavljeno danes. V sredo, 12 maja, ob 15. uri (14:00 GMT) pa vse zainteresirane deležnike vljudno vabimo, da spremljajo predstavitev poslovnih rezultatov, ki jih bo predstavila Uprava NLB in bo na voljo na tej povezavi. Člani Uprave NLB bodo, kot običajno, med predstavitvijo v živo sprejemali in odgovarjali na vaša vprašanja, če pa že veste, kaj bi jih radi vprašali, lahko vprašanja posredujete že zdaj. Če se registrirate na dogodek, boste vprašanja lahko oddali prek spletne aplikacije, lahko pa jih preprosto pošljete tudi na elektronski naslov IR@nlb.si.
Lekcije, ki nam jih je prinesla pandemija covid-19, so v ospredje postavile pomen trajnostnega poslovanja in življenja, ki sta zdaj že globoko zakoreninjena v naših mislih. Tako se je NLB Skupina tudi v prvem četrtletju 2021 še naprej osredotočala na digitalizacijo in trajnostnost svojih poslovnih odločitev in poslovanja.
NLB je oblikovala podrobno strategijo kanalov, ki podpira njeno digitalno transformacijo, in sicer z osredotočanjem na zmanjšanje fizičnega odtisa, izboljšanjem kakovosti nasvetov in nadgradnjo storitev z dodano vrednostjo v poslovalnicah ter predvsem s povečanjem uporabe digitalnih poti, tako s proaktivnim pristopom k prodaji enostavnejših produktov prek digitalnih kanalov kot s povečanjem zmožnosti našega edinstvenega Kontaktnega centra NLB, ki je strankam na voljo 24 ur na dan, vse dni v letu.
Poleg tega bomo tudi letos s projektom #OkvirPomoči, v katerem se prepletajo poznavanje in razumevanje gospodarskega okolja ter makroekonomskih trendov, strokovnost in jasna trajnostna komponenta, prisluhnili zgodbam podjetnikov, ki jih pišejo zaostrene gospodarske razmere zaradi pandemije covid-19. Izbranim podjetnicam in podjetnikom, kmetovalkam in kmetovalcem ter mikro in malim podjetjem bomo poleg znanja, nasvetov in svojih storitev dali na voljo tudi oglasni prostor ter tako pripomogli, da bodo njihov glas oziroma oglas, njihovo delo in trud opazili tudi potencialni kupci in stranke.
Na današnji seji so se člani Nadzornega sveta NLB d.d. seznanili tudi s poročili strokovnih služb banke ter potrdili predloge, za katere je potrebno soglasje Nadzornega sveta NLB d.d.
NLB Komuniciranje