Po spletu zaokrožila lažna pošta NLB!

19. julij 2019

Na spletu se je pojavil poskus zlorabe s pošiljanjem lažnih elektronskih sporočil, katerih pošiljateljica naj bi bila NLB d.d. Namen lažnega sporočila je s pomočjo spletnega obrazca od posameznikov pridobiti osebne podatke. 

Vsem strankam oziroma prejemnikom omenjenega elektronskega sporočila svetujemo, da ga nemudoma pobrišejo. V kolikor pa je stranka/prejemnik že izpolnil lažni elektronski obrazec in s tem posredoval svoje podatke, svetujemo, da takoj prekliče, blokira plačilne, kreditne kartice oziroma takoj zamenja gesla za vstop v spletno banko NLB Klik. Plačilne kartice lahko stranke zaklenejo za uporabo prek mobilne denarnice NLB Pay, kartice z odloženim plačilom pa blokirajo ali deaktivirajo prek mobilne banke Klikin, ali pa to uredijo v svoji matični poslovalnici ter v Kontaktnem centru na telefonski številki (01) 477 20 00, prek video klica ali spletnega klepeta.

Dogodek smo v banki že prijavili Nacionalnemu odzivnemu centru za kibernetsko varnost Si-cert.

Primer lažnega elektronskega sporočila:

NLB Komuniciranje

Na voljo smo vam 24 ur na dan, vse dni v letu!