Slovenija je dežela podjetnih ljudi – k projektu #OkvirPomoči jih vabimo tudi letos

20. april 2021

Da je Slovenija dežela podjetnih ljudi, ki znajo prepoznati dobro priložnost, je že v preteklem letu dokazal projekt #OkvirPomoči, v katerem je sodelovalo več kot 80 podjetnic in podjetnikov, kmetovalk in kmetovalcev ter mikro in malih podjetij iz vse države, skupno pa več kot 270 iz celotne NLB Skupine. Letos verjamemo, da jih bomo podprli še več.

Tudi letos bomo v NLB Skupini s projektom #OkvirPomoči, v katerem se prepletajo poznavanje in razumevanje gospodarskega okolja in makroekonomskih trendov, strokovnost in jasna trajnostna komponenta, prisluhnili zgodbam, ki jih pišejo zaostrene gospodarske razmere zaradi epidemije bolezni Covid-19. Izbranim podjetnicam in podjetnikom, kmetovalkam in kmetovalcem ter mikro in malim podjetjem bomo poleg znanja, nasvetov in svojih storitev dali na voljo tudi oglasni prostor ter tako pripomogli, da bodo njihov glas oziroma oglas, njihovo delo in trud opazili tudi potencialni kupci in stranke. Kampanja s povabilom podjetnikom k sodelovanju se v Sloveniji, Črni gori in Severni Makedoniji začenja danes, na ostalih trgih, kjer deluje NLB Skupina, pa v prihodnjih tednih.

   

»V NLB imamo zaradi svojega poslanstva odličen vpogled v makroekonomska gibanja in trende ter bistveno bolje kot druge panoge razumemo posledice koronakrize za družbo in gospodarstvo. Čeprav z optimizmom zremo v prihodnost, se zavedamo, da dodatne spodbude predvsem za mikro in mala podjetja, ki so steber slovenskega gospodarstva, vedno pridejo prav. Zato smo sklenili, da podjetnike tudi letos povabimo k sodelovanju v projektu #OkvirPomoči,« pojasnjuje direktor Komuniciranja v NLB Andrej Krajner in dodaja: »Tudi letos ocenjujemo, da bo projekt podjetnikom ponudil točno tisto, kar potrebujejo – poleg brezplačnega oglasnega prostora, ki bi si ga v teh časih najverjetneje težje privoščili, še naše znanje in strokovno pomoč. Predvsem pa smo veseli, da bo tokrat v njem sodelovala tudi nova članica NLB Skupine – Komercijalna banka Beograd, kar pomeni, da bomo lahko priskočili na pomoč še večjemu številu strank.«
   

Zgodbe bomo širili s pomočjo partnerjev POP TV, Europlakat in Mastercard, da bodo dosegle kar največji del javnosti ter bile v navdih tudi drugim podjetnikom in vsem ostalim – da bodo tudi sami prepoznali nove priložnosti ter se pogumno podali po poti okrevanja in uspeha. Na ta način bomo podprli njihov trud in s tem vsaj malo pripomogli k vnovičnemu oživljanju slovenskega malega gospodarstva.

   

»Letos smo koncept še nekoliko dodelali. S svojo izkušnjo in znanjem se bodo namreč novoizbranim podjetnikom kot ambasadorji pridružili nekateri lanskoletni udeleženci projekta in jim pomagali pri prepoznavnosti, pa tudi z nasveti, kako voditi posel skozi krizo,« pa pojasnjuje direktorica Poslovanja z mikro podjetji Bojana Lampret. »Želimo, da podjetniki začutijo, da je banka njihov partner tako v težkih kot dobrih časih. S podjetniki, izbranimi v projektu, želimo ustvariti dolgoročno partnersko sodelovanje. Lani smo jih, na primer, povabili tudi, da svoje izdelke predstavijo v muzeju bančništva Bankarium, ki svoja vrata odpira v poletnih mesecih; povabili pa smo jih tudi k sodelovanju pri pripravi promocijskih daril za naše zaposlene. Z vsem tem NLB spodbuja blagovne znamke in prepoznavnost v lokalnem in širšem regijskem okolju,« dodaja.

   

Vse podrobnosti projekta in navodila za sodelovanje so na voljo na spletni strani www.nlb.si/okvir.

NLB Komuniciranje