Stranke NLB lahko novo številko PIN prejmejo kar z SMS sporočilom

25. maj 2020

V NLB smo naredili nov korak v smeri naprednih digitalnih rešitev in strankam olajšali izkušnjo naročanja nove številke PIN. Prvi v Sloveniji jim namreč omogočamo, da številko PIN prejmejo kar z SMS sporočilom – torej kjer koli in kadar koli jo potrebujejo, brez obiska poslovalnice in brez odvečne papirne dokumentacije. Z zmanjšanjem količine papirnih pošiljk bomo tako pripomogli tudi k bolj trajnostnemu poslovanju banke.

Novo številko PIN stranke običajno prejmejo ob odprtju računa ali naročilu nove kartice (na primer Mastercard ali Visa, ki je doslej še niso uporabljale), pa tudi, če številko PIN za kartico pozabijo. Doslej so po pošti prejele dve ločeni pošiljki – v eni novo bančno kartico, v drugi pa številko PIN –, po novem pa prejem nove številke PIN ne pomeni nujno tudi novega kupa papirjev, ampak zgolj kratko sporočilo SMS.

Kako do nove številke PIN s sporočilom SMS?

Postopek pridobitve nove številke PIN s sporočilom SMS je preprost, poteka pa v treh korakih.

1. Naročilo nove številke PIN: ob sklenitvi paketa, naročilu nove kartice ali če morda pozabi številko PIN, stranka bančnemu strokovnjaku NLB Kontaktnega centra prek video klica ali ob obisku poslovalnice pove, da želi novo številko PIN prejeti v SMS sporočilu. Tudi če stranka naročilo nove kartice NLB Maestro, NLB Mastercard ali NLB Visa odda prek spletne banke NLB Klik, jo po prejetem naročilu eden od naših bančnih svetovalcev pokliče in vpraša, če želi številko PIN prejeti po SMS sporočilu.

2. Aktivacija prek SMS sporočila: po oddaji naročila ima stranka 30 dni časa, da za pridobitev nove številke PIN na telefonsko številko +386 30 400 405 pošlje SMS s: 

  • ključno besedo NLBPIN,
  • svojo davčno številko in
  • zadnjimi 4 številkami kartice.

3. Prejem številke PIN: stranka nato na SMS prejme avtomatski odgovor z novo številko PIN. To si mora zapomniti, prejeto SMS sporočilo pa izbrisati.

»Veseli in ponosni smo, da smo prvi v Sloveniji našim strankam olajšali izkušnjo naročanja nove številke PIN. Rešitev je sicer nadvse preprosta – številko PIN lahko odslej prejmejo prek sporočila SMS –, a uporabnikom pride še kako prav, posebej na primer, če pravo številko PIN morda pozabijo, ko so na drugem koncu sveta. Da dobijo novo, namreč ne rabijo obiskati poslovalnice ali pošte pričakati na domu, ampak vse uredijo kar digitalno,« pojasnjuje Nataša Colnar, direktorica Razvoja in upravljanja prodaje v NLB. »Nova rešitev pa ima tudi pomemben trajnostni vidik, saj se bo z njo zmanjšalo število papirnih pošiljk,« dodaja.

NLB Komuniciranje