Ali drži, da so NLB Paketi za stranke dražji?

27. februar 2019

Odkar smo prvim strankam predstavili bančne pakete, je svojega izbralo že več kot 200.000 naših uporabnikov. V prihodnjih mesecih pa bomo poskrbeli, da bo s preglednimi paketi in sodobnimi bančnimi storitvami po njihovi meri opremljena večina naših strank. Če se vam ob misli na paketno bančno ponudbo pojavljajo kakršnikoli dvomi, vprašanja, pomisleki, vas vabimo k ogledu spodnjega videa, s katerim boste ugotovili, da je večina pomislekov zgolj mit, ki smo ga v NLB uspešno razpakirali. 

Štirje različni paketi za različne potrebe strank

NLB Paket Osnovni zajema najosnovnejše storitve, ki jih stranke potrebujejo vsak dan (vodenje osebnega računa, plačilno kartico, dvige na bankomatih ipd.), NLB Paket Mladostni pa je z vključenimi sodobnimi bančnimi storitvami, kot sta denimo spletna banka NLB Klik in mobilna banka Klikin, primeren za stranke, ki potrebujejo morda nekoliko manj storitev, a želijo, da so jim izbrane vedno na dosegu roke. NLB Paket Aktivni se s celovitim naborom bančnih storitev prilagaja strankinemu aktivnemu življenjskemu slogu – z uporabo izbranih storitev namreč stranka lahko prihrani čas, ki bi ga sicer namenila obisku poslovalnice. NLB Paket Premium pa je namenjen strankam z željo po premium osebni obravnavi. V ta paket je vključenih največ storitev in zajema nadgradnjo vseh že opisanih paketov. Prav tako je paket Premium nadvse primeren za stranke, ki pogosto potujejo (zasebno ali poslovno), kot tudi za tiste, ki večji del dopusta preživijo v tujini. S celovitim naborom storitev, ki so vključene v ta paket, namreč stranke vseskozi ostajajo v stiku z domačo banko in lahko tudi zdoma pravočasno poravnajo stroške oziroma opravijo vsa potrebna finančna opravila.

»Ker se zavedamo, da imajo naši uporabniki med seboj različne potrebe, smo prav zaradi njihove raznolikosti pripravili štiri različne pakete, da lahko na podlagi svojega življenjskega sloga izberejo sebi najustreznejšega,« pojasnjuje Tanja Piškur , direktorica Razvoja in upravljanja prodaje.

Več o tem, kaj vsebuje posamezen paket, si stranke lahko preberejo in pakete med seboj primerjajo tukaj . Ne glede na to, kateri paket izberejo, pa se lahko kadarkoli odločijo za spremembo.

Torej: če se stranke sprva odločijo za manjši paket, a pozneje ugotovijo, da potrebujejo več storitev (ali pa ravno obratno), lahko povsem brezplačno in brez omejitev prehajajo med vsemi štirimi paketi. Prav tako je aktivacija vseh v paket vključenih storitev brez dodatnih stroškov.

»To na primer pomeni, da če mobilne banke Klikin stranka predhodno ni imela, a je zdaj vključena v njen izbrani paket, z njeno aktivacijo ne bo imela nobenih dodatnih stroškov,« dodaja Piškurjeva .

Paketi predstavljajo enoten mesečni strošek, ki ga imajo stranke, saj so v njih združene storitve, ki so jih doslej plačevale ločeno. Posledično stranke na ta način izboljšajo svoj pregled nad stroški, te pa lahko z ustrezno izbranim paketom tudi znižajo.

Vsi upokojenci oziroma starejši od 65 let imajo na izbrani paket 20 odstotkov popusta, naši bančniki pa jim bodo v katerikoli NLB Poslovalnici z veseljem pokazali in jih naučili uporabljati nadvse enostavne sodobne bančne storitve. Tako si bodo lahko tudi stranke olajšale vsakodnevno poslovanje, s svojo samostojnostjo pa si bodo marsikdaj prihranile pot do poslovalnice.

Kombinacija ugodnosti

Poglejmo konkreten primer: Miha in Klavdija sta mlad par, ki se je ravnokar odločil zaživeti v skupnem gospodinjstvu. Ker skupno življenje ne pomeni le delitev doma, pač pa tudi stroškov in prihodkov, sta morala začeti razmišljati tudi o financah. Ob tem sta hitro ugotovila, da je nanje dobro gledati z vidika družinskega proračuna . Tako kot si glede na prihodke razdelita stroške, je priporočljivo znotraj gospodinjstva izbirati tudi bančne storitve. Med slednje se kot najnovejši trend uvrščajo tudi paketi.

In res … da bi izboljšala pregled nad stroški in jih znižala, sta se za bančne pakete odločila tudi Klavdija in Miha. S svojo izbiro sta izhajala iz skupnega gospodinjstva, razmišljala sta o tem, kako lahko privarčujeta in kako lahko storitve, vključene v pakete, kombinirata med seboj. Po izračunih (koliko sta za bančne storitve plačevala pred paketi) sta ugotovila, da je za Klavdijo najprimernejši paket Aktivni, za Miho pa paket Mladostni.

Posledično je zanju najugodneje, da UPN naloge poravnava Klavdija, saj so v njen paket Aktivni vključena tako neomejena plačila direktnih obremenitev brez provizije kot tudi neomejena plačila UPN brez provizije v NLB KlikuKlikinu in NLB Teledomu . Prav tako se je Klavdija odločila za plačilno kartico z odloženim plačilom – Visa, saj je tudi letna članarina slednje vključena v Klavdijin izbrani paket. Miha pa bo s polovično letno članarino v paketu Mladostni tudi v bodoče plačeval z mednarodno priznano kartico Mastercard. Kot strastna popotnika se namreč dobro zavedata, da je za potovanja okoli sveta priporočljivo imeti tako Viso, kot Mastercard, saj je v določenih državah priznana ena, ponekod pa le druga kartica.

Za pomoč in nasvet kadarkoli in kjerkoli 

Če ob svojem vsakodnevnem finančnem poslovanju ali pri izbiri paketa oziroma uporabi storitev, ki jih slednji vključujejo, stranke naletijo na kakršen koli dvom, vprašanje, težavo, lahko 24 ur na dan, vse dni v letu kontaktirajo naš Kontaktni center na (01) 477 20 00, se z našimi kolegi povežejo prek video klica ali jim pišejo prek spletnega klepeta . Z veseljem bodo odgovorili na prav vsako strankino vprašanje.  

NLB Komuniciranje