Za nas ta regija ni le točka na zemljevidu – tu je naš dom

30. december 2019

NLB še zdaleč ni le banka. Niti ne številke in bilance ali finančni rezultati, ki pripomorejo h gospodarskemu razvoju regije. Smo ljudje, ki poznamo in razumemo panogo, v kateri delamo, razvijamo inovativne produkte in storitve, ter čutimo z okoljem in regijo, kjer smo doma. 

V NLB se zavedamo hitrega tempa življenja ter vpliva, ki ga imajo nanj novi digitalni produkti in storitve. Tem trendom ne le sledimo, ampak jih z našim znanjem, izkušnjami in razumevanjem strankinih potreb pogosto narekujemo ter s tem postopoma spreminjamo navade strank in utiramo nove poti.

Trendi digitalizacije v ospredje postavljajo predvsem uporabo mobilnih telefonov. Temu med drugim sledi naša mobilna denarnica NLB Pay, v kateri so digitalizirane kartice Maestro, Mastercard in Visa. NLB Pay kot najsodobnejši, hiter, enostaven in varen način plačevanja omogoča plačevanje na vseh brezstičnih terminalih POS doma in po svetu, pa tudi dvigovanje gotovine na izbranih brezstičnih bankomatih. Ker je varnost naših strank na prvem mestu, pa smo mobilno denarnico letos nadgradili tako, da uporabnikom omogoča samostojno upravljanje z varnostnimi nastavitvami kartic

Mobilni telefoni in spletne aplikacije pa so vse bolj uporabne tudi za poslovne namene. Tega se dobro zavedamo, zato smo v letu, ki se poslavlja, razvili novo spletno aplikacijo NLB Odkup terjatev, s katero lahko stranke enostavno dostopajo do kratkoročnih virov. Naša nova digitalna pridobitev pa je tudi mobilna aplikacija NLB Skladi, ki omogoča enostavno pregledovanje stanja na privarčevanih sredstvih.

Za stranke smo tu – kjer koli in kadar koli

Ravno razumevanje novih trendov pa nam narekuje tudi preoblikovanje vloge naših poslovalnic. Vse bolj se namreč krepi njihova svetovalna vloga, po drugi strani pa z razvojem novih spletnih in mobilnih storitev postajajo vse manj »transakcijske«. Naše stranke lahko na primer vse enostavne vsakodnevne finančne opravke postorijo kjer koli in kadar koli brez obiska poslovalnice – bodisi v spletnih bankah NLB Klik ali NLB Proklik bodisi z mobilnima bankama Klikin ali Klikpro.

To pa seveda še zdaleč ne pomeni, da z mobilnima bankama ne morejo rešiti kompleksnejših finančnih vprašanj. Tako v mobilni banki Klikin kot v mobilni banki Klikpro lahko namreč naše stranke sklenejo Hitri kredit (v Klikpro-ju, ki je namenjen podjetnikom, tudi Hitri limit) – preprosto, hitro in varno. A čeprav so finančna sredstva s storitvijo Hitri kredit in Hitri limit (za podjetja) z mobilnima bankama dostopna hitreje in bolj enostavno, pa mora biti odločitev še vedno premišljena. K temu pa lahko s svojim znanjem in izkušnjami pomagajo naši bančni strokovnjaki, katerih pomoč lahko naše stranke poiščejo kjer koli in kadar koli, tudi v mobilnih bankah.

Uporabnikom namreč stojimo ob strani v vsem, kar sledi. Če se na primer znajdejo v težavah ali pa imajo zgolj vprašanje o kateri od naših storitev, so jim naši bančni strokovnjaki NLB Kontaktnega centra vedno na voljo z nasvetom ali s pomočjo, in to kadar koli, ne glede na uro in dan v letu, brez obiska poslovalnice – prek telefonskega klica na (01) 477 20 00, video klica ali (spletnega) klepeta.

Več kot le banka

V letu, ki se bo zdaj zdaj izteklo, smo video klic naše banke s prisotnostjo tolmača slovenskega znakovnega jezika omogočili tudi skupnosti gluhih. Naredili pa smo še korak dlje – ker razumemo okoliščine, s katerimi se gluhi in naglušni spoprijemajo pri vsakodnevnih opravkih, tudi finančnih,  smo zanje organizirali delavnico finančnega opismenjevanja, ponosno pa smo podprli tudi pobudo Gledališki tolmač, ki je v slovenski prostor prinesla serijo gledaliških predstav s tolmačem za gluhe.

V letu 2019 smo z zanosom nadaljevali tudi s projektom Šport mladih, ki pod našim okriljem deluje že peto leto. Podprli smo več kot 30 lokalnih športnih klubov iz vse Slovenije, ki načrtno delajo z mladimi in s katerimi delimo vizijo: mlade spodbujati h gibanju in zdravemu načinu življenja. V projekt smo vključili več kot 9000 otrok, ki smo jim poleg srčnega spodbujanja in sponzorske podpore opremili tudi s finančnimi znanji za varno prihodnost. In ker je v  življenju pomembno, da nam v dobrem in slabem – v vsem, kar sledi – ob strani stojijo srčni navijači, smo poleg tega, da smo zanje navijali mi, omogočili, da tudi sami navijajo za svoje idole. Glasno, strastno, predvsem pa iskreno so na nogometnih kvalifikacijskih tekmah za evropsko prvenstvo 2020 spodbujali in bodrili nogometaše slovenske reprezentance. V ljubljanske Stožice smo namreč septembra in oktobra na ogled nogometnih tekem v živo peljali skoraj 2000 otrok iz projekta Šport mladih, med srčnimi navijači pa je bilo tudi 800– NLB-jevcev s svojimi otroki.  

In kaj prinaša leto 2020?

V prihajajočem letu lahko pričakujemo nadaljnje ohlajanje gospodarske rasti, še posebej v razvitih gospodarstvih in na Kitajskem, kar pa se bo delno izravnalo z močnejšo rastjo na drugih hitrorastočih trgih. Slovensko gospodarstvo bo temu ohlajenju svetovne in še posebej evropske rasti sledilo z zamikom. Visok nivo zaposlenosti in rast plač bosta tudi v letu 2020 pozitivno vplivala na potrošnjo, vendar pa lahko že pričakujemo povečanje previdnostnega varčevanja in počasno zmanjševanje dinamike potrošnje. V industriji pa se bodo nadaljevale prestrukturiranje, digitalizacija in stroškovna optimizacija.

Nove makroekonomske in poslovne okoliščine, ki se kažejo na obzorju, dojemamo kot izziv, ki nas motivira, da bomo še bolj učinkoviti. Še naprej se bomo osredotočali na digitalizacijo, naše stranke in izboljšanje njihove uporabniške izkušnje – in to v celotni regiji, kjer deluje NLB Skupina. Poskrbeli bomo, da bo pripravljena na vse, kar sledi.

Za nas namreč ta regija ni le točka na zemljevidu – tu je naš dom. In kot vemo, je dom tam, kjer so ljudje, ki nam pomenijo največ. Prav z njimi ob strani lahko ne le dosegamo cilje, ampak tudi presegamo meje, predvsem pa skupaj ustvarjamo najbolj dragocene spomine, ki z nami ostanejo za vedno. Želimo vam, da bi jih v naslednjem letu ustvarili čim več. Srčno 2020!

NLB Komuniciranje