Želite nastaviti vstopno stran za Podjetja kot privzeto vstopno stran?

Varnostni standard »3-D Secure« za varnejše spletno nakupovanje z NLB Plačilnimi karticami Mastercard, Visa in BA Maestro

Kaj je »3-D Secure«?

»3-D Secure« je mednarodni varnostni standard, ki ga podpirata Mastercard (»Mastercard SecureCode«) in Visa (»Verified by Visa«) ter se uporablja za preverjanje istovetnosti uporabnikov kartic pri spletnem plačevanju. Razvit je bil zaradi zmanjšanja tveganj nepooblaščene uporabe kartic s strani tretjih oseb.

Kdo lahko uporablja »3-D Secure«?

»3-D Secure« lahko uporablja vsak imetnik ali pooblaščeni uporabnik NLB Plačilne kartice Mastercard (klasična, posojilna, zlata in poslovna), Visa in BA Maestro (razen imetniki NLB Plačilnih kartic BA Maestro NLB Toli, NLB Prvega in NLB Osnovnega računa). Pred uporabo vam ni treba pridobiti nove kartice, temveč lahko »3-D Secure« uporabljate z veljavno NLB Plačilno kartico Mastercard, Visa ali BA Maestro.

Katere prednosti prinaša »3-D Secure«?

»3-D Secure« spletnim nakupom s karticami prinaša višjo stopnjo varnosti, saj pri vsakem nakupu preveri pristnost imetnika kartice z njegovim osebnim sporočilom in enkratnim geslom, poslanim v SMS-u. Tak način pomeni izboljšanje zaščite za imetnike kartic in tudi za spletne trgovce pred nepooblaščeno uporabo kartic.

Kaj moram storiti za uporabo »3-D Secure«?

Če želite uporabljati »3-D Secure«, ga morate najprej aktivirati, kar preprosto storite že ob prvem spletnem nakupu na spletnem prodajnem mestu, ki omogoča uporabo »3-D Secure«. Pri tem ni treba nameščati nove strojne in programske opreme.

Kje lahko uporabljam »3-D Secure«?

»3-D Secure« lahko uporabljate na tistih spletnih prodajnih mestih, ki omogočajo njegovo uporabo. Prepoznate jih po logotipih »Mastercard SecureCode« ali »Verified by Visa«.

     

Kakšni so pogoji uporabe »3-D Secure«?

Pogoji uporabe »3-D Secure« so navedeni na dnu spletne strani. Preberete jih lahko tudi na prvem pojavnem oknu v okviru postopka aktivacije »3-D Secure«. Pogoje uporabe pred aktiviranjem »3-D Secure« natančno preberite. »3-D Secure« aktivirajte, samo če z njimi soglašate.

Kako »3-D Secure« deluje?

»3-D Secure« ob aktivaciji in poznejši vsakokratni uporabi na spletnem prodajnem mestu, ki omogoča uporabo »3-D Secure«, preveri pristnost imetnika kartice. To poteka tako, da se vsakokrat preverijo vneseni podatki v pojavnih oknih s podatki, ki se hranijo na varnem strežniku. Aktivacija in nadaljnja uporaba bosta uspešni le, če bodo podatki pravilno vneseni.

Vsi vaši podatki se po medmrežju varno pošiljajo v šifrirani obliki in nepooblaščene osebe do njih ne morejo dostopati.

Kako poteka aktivacija »3-D Secure«?

Aktivacijo »3-D Secure« za svojo plačilno kartico opravite v okviru prvega spletnega nakupa na spletnem prodajnem mestu, ki omogoča uporabo »3-D Secure«. To storite popolnoma preprosto in hitro, saj imate vse potrebne informacije in navodila v pojavnih oknih.

Katere informacije in podatki so potrebni za aktiviranje uporabe »3-D Secure«?

Za aktivacijo »3-D Secure« boste morali potrditi »Pogoje uporabe storitve« in pravilnost prikazane številke mobilnega telefona za prejemanje enkratnega gesla v SMS-jih. Treba je določiti tudi osebno sporočilo, ki je namenjeno preverjanju avtentičnosti spletne strani in zagotavljanju dodatne varnosti pri spletnem nakupovanju.

Kakšen je namen osebnega sporočila?

Osebno sporočilo je dodatni varnostni element, namenjen preverjanju pristnosti spletne strani in zagotavljanju dodatne varnosti pri spletnem nakupovanju, saj preprečuje, da bi vas spletni goljufi speljali na ponarejeno spletno stran in tako pridobili podatke o vašem geslu.

Osebno sporočilo ustvarite sami v postopku aktiviranja »3-D Secure«. Ustvarjeno osebno sporočilo se prikaže vsakokrat na vstopni strani. Ob vpisovanju gesla vsakokrat preverite, ali je osebno sporočilo identično tistemu, ki ste ga ustvarili ob aktivaciji. Če sporočilo ni identično, ne vpisujte zahtevanih podatkov, temveč takoj zaprite spletni brskalnik, saj obstaja verjetnost, da je prikazana spletna stran ponarejena.

Ob uporabi osebnega sporočila boste vedno prepričani, da ste na pravi spletni strani.
Za pojasnila in dodatne informacije ob prikazu napačnega osebnega sporočila se obrnite na NLB Kontaktni center na telefonsko številko +386 1 477 20 00.

Kako poteka nakup s »3-D Secure« po aktivaciji?

Če ste že aktivirali »3-D Secure« za plačevanje na spletnem prodajnem mestu, ki omogoča uporabo »3-D Secure«, za način plačila izberite »plačilna kartica« in vpišite zahtevane kartične podatke. Po potrditvi vpisanih podatkov se bo odprlo novo okno, v katerem bo zahtevan vpis enkratnega gesla, prejetega v SMS-ju. Geslo vpišete samo, če se vam na zaslonu, ki zahteva vpis gesla, izpiše vaše pravilno lastno osebno sporočilo. Če bo vpisano geslo pravilno, bo transakcija potrjena in plačilo izvedeno.

Koliko stane »3-D Secure«?

Uporaba »3-D Secure« je za vse imetnike NLB Plačilnih kartic Mastercard, Visa in BA Maestro brezplačna.

Kaj se zgodi, če ne aktiviram varnostnega standarda »3-D Secure«?

Če spletno prodajno mesto omogoča uporabo »3-D Secure«, plačila s svojo plačilno kartico na tem prodajnem mestu ne boste mogli opraviti, dokler ne aktivirate »3-D Secure«.

Ali moram »3-D Secure« aktivirati za vsako kartico posebej?

»3-D Secure« morate aktivirati za vsako NLB Plačilno kartico posebej.

Za koliko kartic lahko aktiviram »3-D Secure«?

»3-D Secure« lahko aktivirate za vse imetniške ali pooblaščenske NLB Plačilne kartice MasterCard, Visa in BA Maestro. Število aktiviranih kartic ni omejeno.

Kaj če je navedena številka mobilnega telefona neustrezna oziroma manjkajoča? Jo lahko spremenim?

Če je številka mobilnega telefona, ki jo ima banka v svoji evidenci, nepravilna oziroma je banka sploh nima, vas prosimo, da številko mobilnega telefona sporočite osebno v poslovalnici NLB d.d. Če želite naknadno spremeniti številko mobilnega telefona, na katero prejemate enkratno geslo, to prav tako uredite osebno v poslovalnici NLB d.d.

Kaj se zgodi, če vpišem nepravilno enkratno geslo?

Ob vpisu nepravilnega gesla sistem zahteva ponovitev vpisa. Če vpišete geslo nepravilno več kot trikrat, bo nakup avtomatično zaključen in ga bo treba ponoviti.

Zakaj ni treba vpisovati gesla pri vsakem spletnem nakupu s kartico?

Geslo za uporabo »3-D Secure« je treba vpisati med spletnim plačevanjem pri spletnem trgovcu, ki tudi uporablja sistem »3-D Secure«. Če spletni trgovec ne uporablja sistema »3-D Secure«, se postopek plačila izvede po ustaljenem postopku brez dodatnega vpisovanja gesla.

Vsi spletni trgovci, ki omogočajo plačila s kartico BA Maestro, uporabljajo sistem »3-D Secure«.

Kateri spletni brskalnik moram uporabljati?

Podprti so vsi novejši brskalniki, vsekakor pa zaradi varnosti priporočamo uporabo najnovejših različic brskalnikov. Če vaš brskalnik onemogoča pojavna okna (angl. pop-up), se lahko pojavijo težave pri uporabi »3-D Secure«.

Ali lahko uporabljam »3-D Secure« samo na računalniku, s katerim sem kartico aktiviral, ali ga lahko uporabljam na katerem koli računalniku?

»3-D Secure« lahko brez dodatnih posegov ali nastavitev uporabljate na katerem koli računalniku, ki je povezan v internet in ima naložen spletni brskalnik, kar je ena največjih prednosti tega standarda. Pri nakupih na javnih računalnikih morate biti še zlasti pozorni na varnost in zasebnost, saj so prav ti velikokrat tarča goljufov, ki želijo pridobiti podatke s plačilnih kartic.

Kaj se zgodi, če zaradi izgube, kraje, spremembe imena in podobnega prekličem obstoječo kartico ter naročim novo?

Za novo izdano kartico je treba ponovno aktivirati »3-D Secure«.

Kaj se zgodi z uporabo »3-D Secure« ob redni obnovi kartice (ob poteku veljavnosti)?

Kartice za uporabo »3-D Secure« ni treba na novo aktivirati, ker se ob redni obnovi številka kartice ne spremeni. Geslo za uporabo »3-D Secure« in osebno sporočilo ostaneta enaka.

Kam se obrnem ob težavah z uporabo »3-D Secure«?

Za več informacij pokličite NLB Kontaktni center na telefonsko številko +386 1 477 20 00.

Pogoji uporabe »3-D Secure«

Mastercard SecureCode Verified by Visa

sms alarm kartice

SMS-Alarm o uporabi kartice

Ob vsakem dvigu gotovine ali nakupu s plačilno kartico boste prejeli SMS-sporočilo in se lahko hitro odzvali, če bi vašo kartico kdo zlorabil.

Ne zamudite dobrega nasveta

Pridružite se več kot 220.000, ki redno dobivajo najbolj sveže nasvete za dobre finančne odločitve.


Prijavi se