Želite nastaviti vstopno stran za Podjetja kot privzeto vstopno stran?

NLB Klik

Omogoča hitro, preprosto in

pregledno ureditev osebnih financ.

Prednosti

Storitve

V NLB Kliku lahko ob uporabi KDP (certifikata) in/ali OTP (enkratno geslo):

  • Pregledujete stanje in promet na osebnem računu in osebnih računih, za katere ste pooblaščeni. Na voljo pa so vam tudi mesečni e-izpiski.
  • Plačujete z nalogi UPN doma in v območju SEPA, prenašate sredstva med računi in oddate naročilo plačila v tuji valuti.
  • Prejemate, plačujete in naročite e-račune.
  • Pridobite individualno ponudbo za kateri koli NLB Kredit.
  • Sklenete depozit.
  • Sklenete varčevanja.
  • Preverite stanje vezanih depozitov, varčevanj, varčevalnih računov in kreditov.
  • Naročite plačilno kartico in SMS-Alarm o uporabi kartice.
  • Pregledujete podrobnosti in promet na plačilnih karticah Mastercard, Visa in Karanta.
  • Naročite NLB Predplačniško kartico Mastercard ali nadgradite tip identifikacije kartice ter registrirate plačilno kartico za polnjenje predplačniške kartice.
  • Plačujete nakupe v spletnih trgovinah (možno le s certifikatom).
  • Odprete, spreminjate in ukinete trajne naloge.
  • Naročite prejemanje SMS-Alarmov in SMS-Opomnikov o stanju na računih, plačilu s kartico, vstopu v NLB Klik, zapadlosti depozita/varčevanja, zapadlosti limita ...
  • V poglavju »Moj proračun« urejate in spremljate prejemke in izdatke, v poglavju »Moji prihranki in dolgovi« pa sredstva in dolgove.
  • Trgujete z vrednostnimi papirji na Ljubljanski borzi in vpogledujete v stanje na trgovalnih računih vrednostnih papirjev.
  • Pregledujete promet in podrobnosti vzajemnih skladov družbe NLB Skladi, v katerih imate vložena sredstva. Sklenete lahko tudi varčevalni račun pri NLB Skladih ali v podsklad vplačate sredstva.
  • Pregledujete seznam svojih zavarovalnih polic življenjske zavarovalnice NLB Vita d.d., podrobnosti in vplačila.
  • Oddate zahtevek za nakazilo in prevzem gotovine prek sistema Western Union.
  • Naročite dvig večjih zneskov gotovine.
  • Pošiljate in prejemate sporočila banke.
  • Nastavite dnevni limit porabe sredstev.
  • Pregledujete arhiv opravljenih transakcij.
  • Pregledujete izpiske osebnih računov, varčevalnih računov in varčevanj, za katere ste pooblaščeni.
  • Pregledujete arhivske dokumente, ki so nastali pri sklenitvi bančnega posla v NLB Kliku ali NLB Poslovalnici od 4. junija 2016.
Več
Če boste v NLB Klik dostopali s samostojnim generatorjem OTP ali generatorjem OTP v aplikaciji Klikin, ne boste mogli opravljati storitev, ki zahtevajo tudi digitalni podpis (naročilo e-računov, sklenitev varčevanja ali odprtje varčevalnega računa ter plačevanje v spletnih trgovinah).

Uporaba

Za uporabo NLB Klika potrebujete osebni ali tablični računalnik z dostopom do interneta.

Za uporabo NLB Klika potrebujete:

  • Osebni račun.
  • Elektronski naslov.
  • Mobilno aplikacijo Klikin z aktiviranim generatorjem OTP, samostojni generator OTP in/ali kvalificirano digitalno potrdilo (KDP) – certifikat AC NLB.
  • Spletni brskalnik Microsoft Internet Explorer 9.0 ali novejši, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera ali Safari. Priporočamo uporabo najnovejših različic spletnih brskalnikov, skladnih z vašim operacijskim sistemom.
  • Operacijski sistem Microsoft Windows Vista (servisni paket 1 ali 2), Windows 7 (servisni paket1, 32 in 64 bitne različice), Windows 8 oziroma 8.1, MAC OS X oziroma iOS, Android ali Ubuntu Linux.
  • Nameščeno komponento za digitalno podpisovanje, ki ustreza vašemu spletnemu brskalniku (velja ob dostopu s certifikatom (KDP). Komponente za digitalno podpisovanje ni mogoče namestiti na tablične računalnike in mobilne telefone ter ne deluje v spletnem brskalniku Google Chrome na sistemu Ubuntu Linux.

Potrebujete informacije ali pomoč?

Pokličite nas!

01 477 20 60

Lastnosti 

mKlik je različica NLB Klika, prilagojena za uporabo na ustreznih mobilnih telefonih in tabličnih računalnikih. Omogoča hiter in preprost skok na banko, tudi ko ste na poti, saj do njega lahko dostopate s pomočjo samostojnega generatorja OTP, s certifikatom (KDP) ali z generatorjem OTP v mobilni aplikaciji Klikin. Vse, kar naredite v mKliku, pa vidite tudi v NLB Kliku in obratno.

Potrebujete informacije ali pomoč?

Pokličite nas!

01 477 20 60

Storitve

  • Pregledujete stanje in promet na osebnem računu in osebnih računih, za katere ste pooblaščeni.
  • Plačujete z nalogi UPN doma in v območju SEPA ter prenašate sredstva med računi.
  • Prejemate in plačujete e-račune.
  • Sklenete NLB Depozit.
  • Vpogledujete v stanje vezanih depozitov, varčevanj, varčevalnih računov in kreditov.
  • Pregledujete podrobnosti in promet na plačilnih karticah MasterCard, Visa in Karanta.
  • Oddate zahtevek za izdajo NLB Plačilnih kartic.
  • Naročite SMS-Alarme in SMS-Opomnike.
  • Oddate zahtevek za spremembo višine limita na osebnem računu ali plačilni kartici.
  • Oddate zahtevek za nakazilo in prevzem gotovine prek sistema Western Union.
  • Nastavite dnevni limit porabe sredstev.
  • Pregledujete arhiv opravljenih transakcij.
  • Pošiljate in prejemate sporočila banke.

Uporaba

Za dostop do mKlika na pametnem telefonu ali tabličnem računalniku potrebujete dostop do interneta. Čeprav je mKlik prilagojen uporabi na mobilnih napravah in je s tem močno zmanjšana količina podatkov, ki se pri uporabi prenaša, ob tem vseeno nastajajo določeni stroški, odvisni od cenika mobilnega operaterja. Stroški prenesenih podatkov so odvisni od naročniškega paketa in države, v kateri imate dostop do (mobilnega) interneta. Cene se lahko razlikujejo glede na to, ali do mobilnega interneta dostopate v državah znotraj EU ali drugih državah, in skladno z dogovori mobilnega operaterja s posameznimi mobilnimi operaterji, ki omogočajo t. i. gostovanje. Predlagamo vam, da se o stroških uporabe (mobilnega) interneta v tujini pozanimate pri mobilnem operaterju, da skrbno spremljate količino prenesenih podatkov pri dostopu do (mobilnega) interneta, zlasti ko ste v tujini, in upoštevate obvestila mobilnega operaterja.

Izberite dostop do NLB Klika po vaši meri

Do spletne banke NLB Klik lahko dostopate na več načinov, pri vseh pa je glavno vodilo varnost podatkov. Za varno dostopanje do podatkov lahko poskrbi generator enkratnih v aplikaciji Klikin (OTP), prenosna naprava – samostojni generatorj gesel (Hard Tolken) ali kvalificirano digitalno potrdilo (KDP). Funkcionalnosti spletne banke NLB Klik se ne razlikujejo glede na izbrani dostop.

Izberite dostop do NLB Klika, ki najbolj ustreza vašim potrebam in navadam.

Generator

enkratnih gesel

(OTP)

Generator enkratnih gesel - OTP

Samostojni

generator gesel 

(Hard Token)

Samostojni generator gesel - Hard token

Kvalificirano 

digitalno potrdilo

(KDP)

Kvalificirano digitalno potrdilo - KDP

Kaj potrebujete za vstop v NLB Klik?

Kateri koli računalnik

z internetno povezavo

ter pametni mobilni telefon,

na katerem imate nameščeno aktivirano mobilno aplikacijo Klikin.

Kateri koli računalnik

z internetno povezavo

ter prenosno napravo – samostojni generator gesel.

Računalnik z internetno povezavo,

na katerem je nameščeno vaše digitalno kvalificirano potrdilo.*

Ali lahko v NLB Klik dostopate iz javnih računalnikov?

Da Da Ne

Ali izbrani dostop omogoča še kakšno dodatno uporabno prednost?

Da. Z nameščenim generatorjem

elektronskih gesel

lahko dostopate tudi

do mobilne banke Klikin,

ki je za imetnike

NLB Klika brezplačna.

Ne

Da. Nameščeno digitalno

potrdilo  vam omogoča

varno elektronsko poslovanje

na različnih portalih,

vključno z javno upravo.

*Priporočamo!

NLB Klik s KDP-jem (certifikatom) uporabljajte na domačem računalniku, za dostop do NLB Klika prek tabličnega računalnika ali drugih

računalnikov v javni uporabi, pa mobilno aplikacijo Klikin z generatorjem OTP ali samostojni generator OTP.

Navodila za dostopanje do NLB Klika

Vstop v NLB Klik se malenkost razlikuje glede na varnostni element dostopa, vedno pa boste morali vstop potrditi tudi z osebnim geslom, ki ga boste izbrali in potrdili ob prvem vstopu. Prav tako je za dodatno varnost pri izvajanju nekaterih plačil, nakazil in naročil poskrbljeno tudi z obvezno uporabo dodatnega varnostnega gesla (DVG). DVG je sestavljen iz 8 številčnih in črkovnih znakov, ki jih boste prejeli s strani banke, NLB Klik pa bo od vas zahteval vnos dveh naključno določenih znakov DVG.

Generator

enkratnih gesel

(OTP)

Generator enkratnih gesel - OTP

Samostojni

generator gesel 

(Hard Token)

Samostojni generator gesel - Hard token

Kvalificirano 

digitalno potrdilo

(KDP)

Kvalificirano digitalno potrdilo - KDP

Kaj boste po sklenitvi pogodbe o uporabi NLB Klika prejeli od nas?

Po e-pošti boste prejeli

uporabniško ime in 

serijsko številko, na vaš

mobilni telefon pa

SMS-sporočilo z aktivacijsko kodo, s katerima boste lahko aktivirali generator OTP v mobilni aplikaciji Klikin.

V poslovalnici vam bodo

izročili samostojni

generator OTP, po e-pošti

pa boste prejeli 

uporabniško ime in 

začetni PIN ter spletne povezave za pomoč pri nastavitvi nove številke PIN.

Po e-pošti boste prejeli

referenčno številko,  

s priporočeno pošto

pa geslo, s katerima

boste prevzeli KDP.*

Kaj morate narediti predno prvič vstopite v NLB Klik?

Pred prvim vstopom v NLB Klik morate na svoj pametni mobilni telefon najprej naložiti mobilno aplikacijo Klikin in aktivirati generator gesel OTP.

Ob prvi uporabi samostojnega generatorja OTP morate nastaviti nov PIN.

Pred prvim vstopom v NLB Klik morate na svoj računalnik prenesti in namestiti kvalificirano digitalno potrdilo. To storite v zadnji različici spletnega brskalnika Internet Explorer ali Mozilla Firefox.

Prenesite podrobna navodila za prvi vstop v NLB Klik.

Navodila za prvi vstop z generatorjem enkratnih gesel v aplikaciji Klikin.

Navodila za uporabo samostojnega  generatorja gesel.

Navodila za prevzem in namestitev kvalificiranega digitalnega potrdila.

Katera gesla boste morali nastaviti za varen vstop v NLB Klik?

4-mestna številka PIN in uporabniško ime za dostop do generatorja gesel ter izbrano geslo za vstop v

NLB Klik.**

4-mestna številka PIN in uporabniško ime za dostop do generatorja gesel ter izbrano geslo za vstop v

NLB Klik.**

Geslo za vstop v NLB Klik.
Vstopite v NLB Klik (OTP) Vstopite v NLB Klik (Hard Token) Vstopite v NLB Klik (KDP)

*Pomembno! 

Prevzem KDP (certifikata) morate opraviti v 60 dneh po prejemu referenčne številke po elektronski pošti. Če prevzema ne boste

opravili v predpisanem roku, morate naročiti novo referenčno številko in geslo.

**Dobro je vedeti!

Po aktivaciji generatorja OTP v mobilni aplikaciji Klikin ali samostojnega generatorja OTP si v Administraciji avtentikacijskih metod (AAM) 

nastavite geslo in sklop vprašanj in odgovorov za nadaljno uporabo AAM. V AAM se prijavite z uporabniškim imenom, ki ste ga prejeli po

e-pošti in enkratnim geslom OTP. 

AAM boste potrebovali v primeru neustreznega delovanja generatorja OTP v Klikinu ali samostojnega generatorja OTP. 

Svetujemo vam, da pred začetkom uporabe NLB Klika pozorno preberete tudi Splošne pogoje uporabe spletne banke NLB Klik in E-računa

Potrebujete informacije ali pomoč?

Pokličite nas ali nam pišite!

01 477 20 60 ali info@nlb.si 

Kako je poskrbljeno za varnost v NLB Kliku

Za varnost poslovanja v NLB Kliku smo poskrbeli z več različnimi varnostnimi elementi, ki zagotavljajo visoko raven varnosti spletnega poslovanja.

Kvalificirano digitalno potrdilo (certifikat)

KDP (certifikat) vam omogoča identifikacijo ob vstopu v NLB Klik, izvedbo podpisa digitalnih dokumentov in varovanje zaupnih podatkov s šifriranjem. Poleg klasičnih e-bančnih storitev se lahko naročite tudi na prejemanje e-računov, sklenete varčevanje ali odprete varčevalni račun ter plačujete v spletnih trgovinah. Vse, kar morate storiti, je, da v NLB Klik vstopite s KDP (certifikatom) in storitev potrdite z digitalnim podpisom.

Več informacij

Mobilna aplikacija Klikin z generatorjem OTP za mobilne naprave iOS in Android

Mobilna aplikacija Klikin vam ob uporabi generatorja enkratnih gesel OTP omogoča dostop do NLB Klika ne glede na to, ali imate v napravi nameščen KDP (certifikat) ali ne. Do NLB Klika lahko tako dostopate iz poljubne naprave oziroma katerega koli računalnika, tablice ali pametnega telefona z dostopom do interneta.

Več informacij

Osebno sporočilo ob prijavi v NLB Klik

Na prijavni strani je vidno polje »Osebno sporočilo«, v katerem je prikazano osnovno besedilo Nastavitev v meniju Nastavitve. Vsebino osebnega sporočila lahko oblikujete v poglavju Nastavitve. V polje, ki omogoča vnos 35 znakov, vnesite poljubno besedilo, ki bo ob vsakem vstopu v NLB Klik prikazano poleg vašega imena in priimka.

To polje je namenjeno zagotavljanju dodatne varnosti pri poslovanju prek NLB Klika, saj preprečuje, da bi vas spletni goljufi speljali na ponarejeno prijavno stran ter tako pridobili podatke o vašem vstopnem geslu za NLB Klik. Ob uporabi osebnega sporočila boste vedno prepričani, da ste na pravi prijavni strani NLB Klika.

SMS-sporočilo ob vstopu v NLB Klik

Naročite se na prejemanje SMS-sporočil ob vsakokratnem vstopu v NLB Klik, ki jih boste prejemali na mobilno številko, ki jo boste nastavili v poglavju Nastavitve. Ob vsakem vstopu oz. poskusu vstopa v NLB Klik boste prejeli SMS-sporočilo, v katerem sta navedena datum in ura vstopa v NLB Klik. Uporaba storitve ni obvezna, jo pa priporočamo, saj gre za dodatni varnostni element poslovanja z NLB Klikom.
Storitev prejemanja SMS-sporočil ob vstopu v NLB Klik je brezplačna.

Dodatno varnostno geslo (DVG)

V NLB Kliku z obvezno uporabo dodatnega varnostnega gesla (DVG) omogočamo dodatno raven varnosti pri izvajanju plačil, prenosov med računi, naročil nakazil v tujino, nakazovanju denarja po sistemu Western Union, nekaterih naročilih in spremembah v poglavju Nastavitve.

DVG je sestavljen iz 8 številčnih in črkovnih znakov. Ob vsakem plačilu ali prenosu sredstev med računi, ki jih nimate shranjenih med Hitrimi plačili, bo NLB Klik od vas zahteval vnos dveh naključno določenih znakov DVG. Zahtevana znaka vnesete z navidezno tipkovnico, ki se prikaže na dnu zaslona. Prav tako bo NLB Klik zahteval vnos dveh znakov gesla ob vsakem naročilu za nakazilo sredstev v tujino, pri naročilu nakazila denarja po sistemu Western Union, pri spremembah nastavitev višine limita dnevne in mesečne porabe ter spremembi elektronskega naslova za obveščanje v poglavju Nastavitve.

Vnos dveh naključno izbranih znakov DVG je treba izvesti izključno pri potrjevanju izvedenega plačila, naročila ali spremembe. Zahteva po vnosu celotnega DVG na katerem koli drugem mestu pomeni, da je vaš osebni ali tablični računalnik oziroma mobilni telefon zlorabljen in zlikovci želijo pridobiti vaše dodatno varnostno geslo (DVG).

Dobro je vedeti!

Osnovni korak na poti do varnega e-poslovanja je ustrezno zaščiten osebni in tablični računalnik oziroma mobilni telefon, za kar morate redno skrbeti. Priporočamo, da dosledno upoštevate zlata pravila za povečanje varnosti.

Uporaba DVG pomeni dodatno varnost in zmanjšuje tveganje za zlorabo sredstev na vašem računu, tudi če vam zlikovci ukradejo vaše identifikacijske elemente ali nepooblaščeno vdrejo v vaš osebni in tablični računalnik ali mobilni telefon.

DVG ni namenjen zaščiti vaših identifikacijskih elementov, ampak povečanju ravni zaščite sredstev na vaših računih, ko bi zaradi ne dovolj skrbne zaščite osebnega ali tabličnega računalnika oziroma mobilnega telefona prišlo do tatvine vaših identifikacijskih elementov in posledično kraje denarja ob uporabi NLB Klika.

Dnevni in mesečni limit porabe v NLB Kliku

Dnevni in/ali mesečni limit porabe v NLB Kliku si lahko nastavite v poglavju Nastavitve. Z nastavitvijo dnevnega in/ali mesečnega limita boste omejili porabo sredstev na imetniških in pooblaščenskih osebnih in varčevalnih računih, prijavljenih v NLB Kliku. Poraba sredstev bo omejena pri izvajanju plačil s plačilnimi nalogi SEPA, prenosih med računi, naročilih plačil v tujino in nakazilih prek sistema Western Union. Nastavitev dnevnega in mesečnega limita lahko vklopite, spremenite ali izklopite le ob uporabi dodatnega varnostnega gesla (DVG).

Samozaščita poslovanja

Uporaba NLB Klika
Poleg vseh navedenih varnostnih elementov morate za varnost svojega osebnega in tabličnega računalnika ter mobilnega telefona poskrbeti tudi sami z upoštevanjem zlatih pravil.

Zlata pravila za povečanje varnosti vašega osebnega računalnika ali mobilne naprave

Za boljše varovanje osebnih elektronskih identifikacijskih elementov in računalniškega okolja vam priporočamo upoštevanje  zlatih pravil:

  • posredovanje gesel, uporabniških imen in drugih varnostnih elementov lahko privede do zlorab na vaših računih. Uporabniki, ki do NLB Klika dostopate z generatorjem enkratnih gesel OTP, vpisujte uporabniško ime in enkratno geslo le na e-vstopni točki NLB.
  • nameščajte varnostne popravke in nadgrajujte ter posodabljajte operacijski sistem, brskalnik in drugo programsko opremo. Vklopite funkcijo samodejne posodobitve (Automatic Update), če programska oprema to omogoča;
  • namestite protivirusno programsko opremo, ki jo redno posodabljajte in z njo redno, dnevno pregledujte svoj računalnik. Ob odkritju škodljive programske opreme prekinite vse dejavnosti na računalniku in se posvetujte s strokovnjakom;
  • pozorni bodite na morebitne lažne strani NLB Klika, vklopite si osebno sporočilo;
  • uporabljajte zadnje različice požarne pregrade (t. i. firewall) in vklopite najvišjo stopnjo zaščite;
  • ne nameščajte datotek, katerih izvora in namena delovanja ne poznate;
  • v osebnem računalniku nastavite in za vsakodnevno delo uporabljajte uporabniški profil, ki onemogoča nameščanje programske opreme in spremembe sistemskih nastavitev računalnika;
  • dostop do osebnega računalnika omogočite samo osebam, ki jim zaupate;
  • hranite osebne elektronske identifikacijske elemente na pametni kartici oz. pametnem USB-ključu, kar trenutno pomeni najvišjo stopnjo varnosti hranjenja kvalificiranega digitalnega potrdila (certifikata);
  • zaščitite osebne elektronske identifikacijske elemente v službenih računalnikih in pri oddaji računalnika na servis, če jih hranite na disku;
  • ker varnosti ni nikoli preveč, vam priporočamo, da redno obiskujete naslednje spletne strani:
    • NLB Klik z varnostnimi opozorili;
    • podjetja Microsoft in dosledno upoštevate njihova varnostna priporočila;
    • ustvarjalcev operacijskih sistemov Linux in MacOS;
    • ustvarjalcev spletnih brskalnikov, prek katerih dostopate do NLB Klika;
    • specializiranih podjetij, ki se ukvarjajo z računalniško varnostjo, in dosledno upoštevate njihova varnostna priporočila;
    • priporočila Zveze potrošnikov Slovenije o varnem poslovanju z e-banko.

Pri uvedbi ustreznih varnostnih ukrepov in rešitev se po pomoč in nasvet obrnite na dobavitelja strojne in programske opreme. Nanj se nemudoma obrnite tudi ob vsakem nenavadnem pojavu na računalniku (npr. nenadzorovano premikanje miške na zaslonu). Ne pozabite tudi na reden nadzor poslovanja z računi in drugimi storitvami.

Navodila za ravnanje ob sumu zlorabe osebnih in elektronskih identifikacijskih elementov so objavljena v javnem delu Politike AC NLB in v obvestilu uporabnikom digitalnih potrdil AC NLB.

Če sumite, da je prišlo do zlorabe osebnih in elektronskih identifikacijskih elementov, to nemudoma prijavite na telefonsko številko NLB Kontaktnega centra 01 477 20 00 oz. se oglasite v najbližji poslovalnici.

 

Potrebujete informacije ali pomoč?

Pokličite nas!

01 477 20 60

Prevzem kvalificiranega digitalnega potrdila AC NLB za fizične osebe

Opozorilo!

Za prevzem ali obnovo kvalificiranega digitalnega potrdila AC NLB (certifikat) uporabite le zadnji različici spletnega brskalnika Internet Explorer  ali  Mozilla Firefox, ki sta skladni z vašim operacijskim sistemom. Pri prevzemu kvalificiranega digitalnega potrdila z drugimi brskalniki lahko pride do tehničnih težav in uničenja kvalificiranega digitalnega potrdila.

Cerifikata ne prevzemajte na mobilni napravi! 

Če ste že prejeli referenčno številko in geslo za prevzem kvalificiranega digitalnega potrdila, lahko v roku 60 dni od dneva pošiljanja referenčne številke opravite:

Prvi prevzem kvalificiranega digitalnega potrdila, če:

  • boste prvič uporabljali NLB Klik,
  • če ste imeli težave pri prvem prevzemu (niste uspeli prevzeti kvalificiranega digitalnega potrdila).

Obnovo kvalificiranega digitalnega potrdila, če:

  • vam je kvalificirano digitalno potrdilo poteklo,
  • je bilo preklicano in na vašo željo obnovljeno.

Uporabniki brskalnika IE11!

V izogib morebitnim težavam vam svetujemo, da pred začetkom prevzema kvalificiranega digitalnega potrdila AC NLB, izvedete naslednje nastavitve:

  • v orodni vrstici spletnega brskalnika izberite "Orodja" (Tools),
  • nato izberite "Nastavitve združljivostnega pogleda" (Compatibility View Settings),
  • v polju "Dodaj to spletno mesto" (Add this web site) vpišite spletni naslov www.nlb.si
  • zaključite s klikom na gumb "Dodaj" (Add).

Navodila za prenos kvalificiranega digitalnega potrdila na pametne kartice in USB ključke ActivIdentity

Navodila za prevzem v brskalniku Internet ExplorerNavodila za prevzem v brskalniku Mozilla Firefox

Navodila za namestitev kvalificiranega digitalnega potrdila na mobilne naprave

Operacijski sistem BlackBerryOperacijski sistem Android 4.x.x
 

Kvalificirano digitalno potrdilo AC NLB je veljavno pet let. Po tem času ga je potrebno obnoviti. O obnovi kvalificiranega digitalnega potrdila vas bomo pravočasno obvestili prek elektronske pošte in vam poslali referenčno številko in geslo za obnovo.

Za pravilno in varno delovanje spletnih storitev priporočamo, da namestite tudi digitalno potrdilo strežnika NLB.

 Digitalno potrdilo strežnika NLB

Za pomoč nas lahko pokličete na telefonsko številko: (01) 477 20 60.

Uporaba samostojnega generatorja OTP

Prva uporaba
Ob prvi uporabi samostojnega generatorja OTP morate nastaviti nov PIN.

Redna uporaba
Samostojni generator vklopite, vnesite številko PIN in potrdite ter na zaslonu se bo prikazalo 8-mestno naključno generirano enkratno geslo OTP, ki ga boste s pripadajočim uporabniškim imenom vpisali v e-vstopno točko za dostop do NLB Klika na kateri koli napravi. 

Navodila

Upravljanje metod za avtentikacijo

Na spletnem mestu za administracijo avtentikacijskih metod (AAM) pred prvo prijavo izberite povezavo »Nastavitev gesla« ter ob uporabi uporabniškega imena in enkratnega gesla OTP, ki ga ustvarite s samostojnim generatorjem OTP, nastavite geslo za poznejši vstop v AAM.

Poleg gesla AAM si nastavite še sklop vprašanj in odgovorov. Dostop do AAM boste potrebovali tudi ob pozabljenem ali zaklenjenem PIN-u, izgubi ali kraji naprave.

Več informacij

Pozabil sem geslo za vstop v AAM

Želim spremeniti geslo za vstop v AAM

Pozabljen ali zaklenjen PIN

Če ste pozabili ali zaklenili PIN za dostop do samostojnega generatorja OTP, lahko PIN ponovno nastavite. V AAM izberite »Odkleni samostojni generator OTP« in sledite navodilom v spletni aplikaciji AAM. 

Pozabil / zaklenil sem PIN

Samostojni generator OTP ne deluje ustrezno

Če samostojni generator OTP ne deluje pravilno, kljub pravi vneseni številki PIN,  v AAM izberite »Samostojni generator OTP ne deluje pravilno« in sledite navodilom na ekranu spletne aplikacije AAM oz. v spodaj priloženih navodilih.

Sinhronizacija samostojnega generatorja OTP

Deaktivacija samostojnega generatorja OTP ob izgubi ali kraji 

Ob izgubi ali kraji samostojnega generatorja OTP, ga prek AAM deaktivirajte in tako preprečite morebitne zlorabe. V AAM izberite »Izgubil sem/Ukradli so mi samostojni generator OTP« in sledite navodilom na ekranu spletne aplikacije AAM oz. spodaj priloženih navodilih.

Blokacija samostojnega generatorja OTP

Oblikovne spremembe 

NLB Klik smo oblikovno prenovili. Posodobili smo prikaz podatkov v posameznih poglavjih, poenostavili dostop do določenih vsebin in omogočili hitrejši prehod med njimi.

Že na prvem zaslonu po vstopu v NLB Klik boste opazili kar nekaj sprememb:

  • Dostop do pošte je prestavljen v glavo zaslona (ikona pošte ).
  • Nastavitve spletne banke NLB Klik so zdaj dostopne v glavi zaslona (ikona nastavitve ) in v osnovnem meniju.
  • Prikazu računov in stanj na računih je zdaj namenjenega več prostora, spremenjene so tudi povezave na najbolj uporabljane funkcionalnosti (plačila, podrobnosti stanja itd.).

Spremenjen osnovni meni

V novem osnovnem meniju smo upoštevali želje uporabnikov in posamezne vsebine združiliv logične zaključene celote. Te omogočajo pregled posameznih obstoječih storitev, izvedbo ali naročilo novih storitev ter spremljanje gibanja sredstev posameznega produkta na enem mestu. 

Prikaz računov v NLB Kliku in na prvi strani

Največja sprememba je prikaz in uporaba vseh računov v NLB Kliku – tako imetniških in tudi pooblaščenskih. Ob vstopu v prenovljeni NLB Klik so na prvi strani prikazani računi, ki so za prikaz že izbrani v poglavju Nastavitve. Poleg teh računov so na prvi strani prikazani tudi drugi vaši in pooblaščenski računi, ki jih do zdaj v NLB Kliku niste uporabljali.

V poglavju Nastavitve sta vam na voljo dve vrsti nastavitev:

  • Z izbiro možnosti Nastavi prikaz računov na prvi strani izberete tiste račune, ki jih želite spremljati na prvi strani NLB Klika, preostali pa bodo vidni v poglavju Stanje. Izbiro računov na koncu potrdite z vnosom dveh naključnih znakov dodatnega varnostnega gesla (DVG).
  • Z izbiro možnosti Izberi račune za uporabo v NLB Kliku izberete tiste račune, ki jih želite uporabljati v NLB Kliku. Tudi to izbiro potrdite z DVG.  

Krediti

V NLB Kliku boste lahko poleg pregleda stanja kreditov zdaj oddali tudi naročilo za osebni hitri kredit v višini do 10.000 evrov in z dobo poplačila do 60 mesecev. Oddano naročilo bo prejela izbrana poslovalnica, iz katere vas bodo poklicali in se z vami dogovorili o vseh podrobnostih za sklenitev kredita.

Prav tako lahko oddate tudi povpraševanje za pridobitev različnih vrst kredita iz ponudbe NLB (stanovanjski, osebni, študentski, premostitveni in avtokredit). Na podlagi povpraševanja boste v NLB Klik prejeli ponudbo, v nadaljevanju pa se boste lahko z izbrano poslovalnico dogovorili o nadaljnjih postopkih za pridobitev tega kredita.

NLB Predplačniška kartica MasterCard

V NLB Kliku lahko zdaj naročite NLB Predplačniško kartico MasterCard. Na voljo vam je naročilo NLB Predplačniške kartice MasterCard z različnimi stopnjami identifikacije:

  • brez identifikacije lahko kartico napolnite ob nakupu do 250 evrov;
  • enostavno identifikacijo lahko kartico napolnite do 1.000 evrov/leto;
  • popolno identifikacijo lahko kartico napolnite do 15.000 evrov/leto.

V NLB Kliku je identifikacijo za NLB Predplačniško kartico MasterCard mogoče tudi nadgraditi (v predplačniško kartico z enostavno ali popolno identifikacijo) in registrirati ali zamenjati kartico za polnjenje NLB Predplačniške kartice MasterCard.

Izpiski pooblaščenskih računov

Do zdaj ste lahko uporabniki NLB Klika pregledovali le izpiske svojih imetniških računov. V novi različici vam bo omogočen vpogled v izpiske osebnih računov, varčevalnih računov in varčevanj, za katere ste pooblaščeni. Omogočen vam bo vpogled v izpisek, ne bo pa mogoče spreminjati statusa izpiska (naročanje papirnih izpiskov, spreminjanje načina prejema izpiska itd.). Te spremembe bodo še vedno v pristojnosti imetnika računa. Seveda se lahko imetnik računa odpove prejemanju izpiskov v papirni obliki, če se strinja, da izpisek v elektronski obliki pregleduje pooblaščenec v NLB Kliku (zlasti imetniki Toli in Prvih računov ter upokojenci – imetniki NLB Srebrnih računov).

Arhiv dokumentov sklenjenih bančnih poslov

V NLB Kliku smo razvili novo funkcionalnost »Arhiv dokumentov«, v katerem bodo arhivski dokumenti shranjeni po različnih kriterijih za različne produkte in storitve (krediti, depoziti, varčevanja itd.). Prikazani bodo dokumenti, ki bodo nastali pri sklenitvi bančnega posla v NLB Kliku ali NLB Poslovalnici od 4. junija 2016.

Pridobite NLB Klik

Naročilo prek spleta

Izpolnite spletni obrazec za naročilo ter prihranite čas in denar pri bančnem poslovanju. V kratkem po oddaji naročila vas bomo poklicali, da se dogovorimo za obisk poslovalnice, ki je potreben zaradi zakonske zahteve po osebni identifikaciji ob izdaji KDP (certifikata) in generatorja OTP.

Naročite NLB Klik

Naročilo v poslovalnici

Obiščite svojo poslovalnico, oddajte naročilo za uporabo NLB Klika in stopite po poti sodobnega bančnega poslovanja.

Seznam poslovalnic

Splošni pogoji

Pred začetkom uporabe priporočamo, da si pozorno preberete tudi Splošne pogoje poslovanja prek NLB Klika, ki so sestavni del Splošnih pogojev uporabe spletne banke NLB Klik in E-računa, ter informacije v zvezi z varnostjo uporabe NLB Klika in s prevzemom certifikata.

Splošni pogoji uporabe spletne banke NLB Klik in E-računa

Splošni pogoji osebnega finančnega svetovanja


Pogosta vprašanja

Za tehnično pomoč smo vam na voljo na telefonski številki (01) 477 20 60, vsak delovnik od 8. do 20. ure in vsako soboto od 9. do 19. ure, kjer vam bodo tehnologi NLB Klika pomagali v primeru morebitnih težav pri vstopu v NLB Klik, prevzemu certifikata, aktivaciji generatorja OTP…
Za vsebinsko pomoč smo vam na voljo na telefonski številki (01) 477 20 00, 24 ur na dan vse dni v letu, kjer vam bodo pomagali pri opravljanju storitev prek NLB Klika.

V NLB Kliku lahko uporabljate vse imetniške in pooblaščenske osebne, varčevalne račune in varčevanja. Vidite lahko tudi svoje depozite, kredite in plačilne kartice.
Izbiro računov, ki jih želite uporabljati v NLB Kliku upravljate v poglavju Nastavitve NLB Klika - Izberi račune za uporabo v NLB Kliku. Izbiro računov potrdite z vnosom dveh naključnih znakov dodatnega varnostnega gesla (DVG).

Prikaz računov na prvi strani urejate v poglavju Nastavitve NLB Klika - Nastavi prikaz računov na prvi strani.
Izbrani računi bodo prikazani na prvi strani, ostali pa bodo vidni v poglavju Stanje na računih. Izbiro računov potrdite z vnosom dveh naključnih znakov dodatnega varnostnega gesla (DVG).

Za večjo varnost lahko uporabniki NLB Klika prejmete SMS-sporočilo ob vsakem vstopu v NLB Klik. Tako se lahko takoj odzovete, če pride do nepooblaščenega vstopa.

SMS-Alarm o vstopu v NLB Klik

Mobilna banka Klikin

Z mobilno banko Klikin ste 24/7 na tekočem s prometom na osebnem in varčevalnih računih ter karticah, lahko plačujete ali denar nakažete s priročno funkcijo "in-plačilo".

Banka vedno pri roki, kontakni center vam je na voljo 24/7/365 - (01) 477 20 00, info@nlb.si

Kontaktni center

Skrita vsebina

Naročite NLB Klik

Banka v kateri ste najhitreje, najbolj enostavno in pregledno uredite finance po svoje.
Kjerkoli in kadarkoli, 24 ur na dan, vse dni v letu.

* Podatki so obvezni.

NLB Klik želim uporabljati s: *
Podatek je obvezen.
Ime: *
Podatek je obvezen.
Priimek: *
Podatek je obvezen.
Poslovalnica: *
Podatek je obvezen.
E-naslov: *
Podatek je obvezen.
E-naslov *
Telefon : *

Vnesite tudi omrežno skupino, npr. (01) 477 2000.
Podatek je obvezen.
Komentar : *
Vpišete lahko največ 1500 znakov.
Podatek je obvezen.

V najkrajšem času vas bomo poklicali za dogovor o nadaljnjih korakih in potrditvi naročila v izbrani poslovalnici.

Hvala za vaš interes.
Na oddano telefonsko številko ali e-naslov vas bomo obvestili o potrditvi sestanka.