Kvalificirano digitalno potrdilo ali KDP (certifikat) vam omogoča identifikacijo ob vstopu v NLB Klik, izvedbo podpisa e-dokumentov in varovanje zaupnih podatkov s šifriranjem ob namestitve komponente za digitalno podpisovanje. Poleg klasičnih e-bančnih storitev se lahko naročite tudi na prejemanje e-računov, sklenete varčevanje ali odprete varčevalni račun in plačujete v spletnih trgovinah. Vse, kar morate storiti, je, da v NLB Klik vstopite s certifikatom in storitev potrdite z e-podpisom.
Sporočila, ki jih boste v NLB Kliku izmenjali z banko, so šifrirana. Ob vsakem vstopu se tako identificirate s certifikatom in osebnim geslom, ki ga poznate le vi, na drugi strani pa se s svojim certifikatom identificira tudi banka (kombinacija zasebnih in javnih ključev). Šifriran prenos podatkov, certifikat in osebno geslo omogočajo kar najvišjo stopnjo varnosti spletnega poslovanja.
Pomembno!
Certifikat (KDP) prevzemite na pametni USB-ključek ali pametno kartico, ki ju lahko kupite v trgovini z računalniško opremo. Ob prevzemu na disk računalnika pa si izdelajte varnostno kopijo.
Komponento za digitalno podpisovanje potrebujete, če gre za:
Ob oddaji dokumenta se ta elektronsko podpiše ob uporabi posebne komponente za podpisovanje in vašega kvalificiranega digitalnega potrdila oziroma certifikata. Komponento za podpisovanje morate pred prvo uporabo namestiti v spletni brskalnik. Z e-podpisom so zagotovljeni dodatna overitev in podpis dokumenta ter časovni žig, s čimer je e-podpis enakovreden lastnoročnemu.
Komponento lahko namestite in uporabljate v osebnih računalnikih z dostopom do spleta in nameščeno ustrezno programsko opremo.
Dobro je vedeti!
Komponente za digitalno podpisovanje ni mogoče namestiti na mobilne telefone in tablične računalnike.
Postopek namestitve komponente za e-podpisovanje v NLB Kliku večinoma poteka samodejno, pri tem le sledite navodilom na zaslonu. Za namestitev morate v osebnem računalniku imeti administratorske pravice. Če jih nimate, vas na to med postopkom nameščanja opozori sistem. Po namestitvi komponente v spletnem brskalniku Mozilla Firefox je treba izvesti tudi ponovni zagon spletnega brskalnika, vstopiti v NLB Klik in vnesti ustrezen zahtevek.
Pred postopkom in med njim sledite navodilom za namestitev komponente:
za brskalnik Internet Explorer, 32-bitni za brskalnik Internet Explorer, 64-bitni
Če samodejna namestitev komponente ni uspela, to lahko namestite tudi ročno. Pri tem morate izbrati komponento, skladno vašemu spletnemu brskalniku:
Če pri nameščanju potrebujete pomoč, nas pokličite na telefonsko številko za tehnično pomoč (01 477 20 60). Delovni čas tehnične pomoči je ob delovnikih od 8. do 20. ure in ob sobotah od 9. do 19. ure.