Pogovor z bančnikom odslej tudi v mobilni banki Klikpro

3. julij 2018

Obrnil se je vsega slab mesec dni, pa smo mobilni banki Klikpro, namenjeni poslovnim uporabnikom, dodali novo storitev – možnost klepeta in video klica. Naši strokovnjaki iz Kontaktnega centra, ki so uporabnikom z znanjem in pomočjo na voljo 24 ur na dan, vse dni v tednu, so jim tako vedno pri roki. 

V nadgrajeni različici mobilne banke Klikpro (3.1) sta dodatni možnosti za kontakt z NLB na voljo tako anonimnim kot identificiranim uporabnikom. Vsi uporabniki bodo na ta način lahko pridobili splošne informacije in hitro pomoč, identificirani uporabniki (torej tisti, ki se bodo v mobilno banko tudi prijavili) pa bodo lahko prek video klica uredili vrsto opravkov, ki so jih doslej urejali v poslovalnicah.

»Prejšnji mesec smo mobilni banki Klikpro dodali prelomno novost – možnost sklepanja Hitrega kredita in Hitrega limita na poslovnem računu v le nekaj minutah in brez obiska poslovalnice. Ta poslovnim uporabnikom odslej ne bo potreben niti za vrsto drugih opravkov, saj jih bodo lahko urejali kar prek video klica,« je ob tem povedal Miha Filipič, vodja oddelka Upravljanje tržnih in strankinih poti.

Prek video klica, ki ga bodo lahko vzpostavili neposredno v aplikaciji Klikpro, bodo lahko poslovni uporabniki med drugim urejali blokade in deblokade mobilne banke, blokade in deblokade plačil, naročili nove aktivacijske kode ter izvajali druge finančne transakcije in storitve.  

In če je moč sklepati po zgledu uporabnikov mobilne banke Klikin, namenjene fizičnim uporabnikom, bodo klepet in video klic tudi s pridom uporabljali. Zgolj v zadnjih dveh tednih so namreč naši strokovnjaki iz Kontaktnega centra prek mobilne banke Klikin zabeležili več kot 4100 oziroma kar 71 odstotkov pogovorov. Ob tem so še posebej ponosni na to, da stranke pohvalijo odlično uporabniško izkušnjo.

NLB Komuniciranje