Želite nastaviti vstopno stran za Podjetja kot privzeto vstopno stran?

Mobilna banka za vaš posel.

Mobilna aplikacija in banka NLB Klikpro

NLB Klikpro je mobilna aplikacija za pametne mobilne naprave, ki omogoča izvajanje enostavnih bančnih poslov 24/7. Omogoča dostop do informativnih vsebin, z aktiviranjem mobilne banke NLB Klikpro pa lahko hitro dostopate do svojih poslovnih računov, pregledujete poslovanje na poslovnih karticahplačujete obveznosti in naročate nove storitve. Deluje na operacijskih sistemih Apple iOS in Android.

Namenjena je podjetnikom, zasebnikom in društvom, lahko pa jo uporabljate tudi pooblaščenci podjetij in vsi tisti, ki želite imeti pregled nad svojim finančnim poslovanjem na računih kadar koli in kjer koli. 

Postanite uporabnik NLB Klikpro


Kako začnete uporabljati mobilno banko NLB Klikpro?

Brezplačno prenesete in namestite aplikacijo Klikpro (iOS/Android) na vašo mobilno napravo.

            

  


Pregledujte, plačujte in naročajte

Sodobno plačevanje

  • Za vnos novega plačila v EUR ali drugi valuti vnesite znesek, valuto in račun prejemnika, v mobilni banki pa vas bomo usmerili na vpis preostalih potrebnih podatkov.
  • Plačujete lahko z vseh poslovnih računov in na štiri različne načine: "Plačilni nalog" - ročni vnos, »Slikaj in plačaj«, kjer lahko slikate talon UPN ali QR kodo - NOVO!, »Uporabi ponovno« in "Menjalnica". Plačila lahko oddate z datumom valute največ do 180 dni vnaprej.

Enostaven vpogled v plačila

  • V poglavju Poslana plačila vam je na voljo pregled vseh plačil, ki ste jih v izvedbo poslali prek NLB Klikpro. Vsa poslana plačila lahko s funkcijo »Uporabi ponovno« ponovno uporabite, za vsa izvršena plačila pa naročite uradno Potrdilo o plačilu. 

Pregled nad poslovnimi financami 
vedno pri roki

  • Računi nudijo dostop do stanja in prometa vseh vključenih poslovnih računov v vseh valutah.
  • Promet nudi informacijo o vseh prilivih in odlivih na vašem računu. Podrobnosti transakcij omogočajo vpogled v vsako transakcijo, kjer imate možnost, da posnetek zaslona s podrobnostmi pošljete poslovnemu partnerju po e-pošti.

Preprosto naročanje novih storitev

  • Naročila vam omogočajo oddati različna vnaprej oblikovana naročila (kredit, garancija, odkup terjatev, davčna blagajna, SMS-Alarm, SMS-Opomnik,...)
  • Posebej preprosto je naročanje limita in depozita v poglavju Podrobnosti stanja.
  • Prek Poslanih naročil vpogledujete v že poslana naročila in spremljate status odprtega ali zaključenega naročila.

Pregled poslovanja na poslovnih karticah

  • Stanje in promet na poslovnih karticah vsebuje podatke o transakcijah, ki ste jih opravili
    s poslovno kartico.
  • Če ste kartico izgubili ali sumite na zlorabo, lahko s klicem neposredno iz NLB Klikpro kartico blokirate.

Varno poslovanje

Vaš varnostni element je generator enkratnih gesel, ki je v mobilno banko integriran in ga aktivirate s serijsko številko (prejeto po e-pošti) in varnostnimi kodami (prejetimi prek SMS-sporočila).

Koristne informacije le nekaj klikov stran

Enostaven brezplačen dostop do koristnih splošnih informacij, tudi če še niste naša stranka: 

  • o lokacijah bankomatov, NLB Poslovalnic in NLB Podjetniških centrov,
  • menjalnica in tečajnica za podjetniške finance,
  • izračun cene z in brez DDV,
  • predstavitveni film, ki vas bo prepričal v uporabo,
  • kontaktni podatki banke.

Varen dostop

  • Mobilno banko aktivirate z vnosom serijske številke in varnostnih kod in si določite PIN številko.
  • Po aktivaciji vstopate v mobilno banko z vnosom PIN številke ali z uporabo prstnega odtisa (Touch ID) - NOVO!, če vaša naprava tak način omogoča. 

Uporaba mobilne banke NLB Klikpro

V mobilni banki so na voljo naslednja poglavja:

  • Računi – stanje, promet, podrobnosti transakcij;
  • Plačila – izvajanje domačih in plačil v tujino v vseh valutah iz NLB Tečajnice;
  • Poslana plačila – vpogled v plačila, izvedena prek NLB Klikpro in ponovna uporaba podatkov;
  • Naročila – pošiljanje naročil za storitve v banko;
  • Poslana naročila – pregled nad poslanimi naročili;
  • Kartice - pregled stanja in transakcij z NLB Poslovno kartico MasterCard;
  • Poti do banke – informativne vsebine o bankomatih in poslovalnicah;
  • Kontakt – enostaven dostop do uporabnih kontaktov z banko;
  • Info – opis vsebin mobilne banke;
  • Odjava – izstop iz mobilne banke.

Uporaba mobilne banke je po poglavjih podrobno razložena v navodilih:

Navodila za uporabo mobilne banke NLB Klikpro

Samostojno upravljanje z mobilno banko

Da boste lahko neodvisno od delovnega časa banke sami upravljali z mobilno banko NLB Klikpro, se prijavite v spletno aplikacijo Administracija avtentikacijskih metod (AAM). V vaši mobilni banki je integriran varnostni element - generator enkratnih gesel (OTP), s katerim si generirate enkratno geslo za dostop do AAM.                

Vstopite v aplikacijo in opravite prvo prijavo na podlagi priloženih navodil

Najpogostejši primeri uporabe spletne aplikacije za samostojno upravljanje z mobilno banko

Zamenjava mobilne naprave, na kateri uporabljate mobilno banko Deaktiviranje mobilne banke ob izgubi ali kraji mobilne naprave Pozabljen vstopni PIN za dostop do mobilne banke
Če menjate mobilno napravo, morate iz stare naprave deaktivirati generator enkratnih gesel in ga aktivirati na novi napravi. Za ta korak potrebujete novo serijsko številko in nove aktivacijske kode, ki jih naročite spletni aplikaciji AAM s klikom na izbiro »Generator gesel želim uporabljati v drugi napravi/Želim zamenjati PIN generatorja OTP«. Ob izgubi ali kraji mobilne naprave, v kateri imate nameščeno mobilno banko, le-to lahko deaktivirate prek spletne aplikacije AAM in tako preprečite morebitne zlorabe. V AAM izberite »Izgubil sem/Ukradli so mi mobilno napravo«. Če ste pozabili PIN za dostop do mobilne banke, lahko PIN ponovno nastavite. V spletni aplikaciji AAM izberite »Generator gesel želim uporabljati v drugi napravi/Želim zamenjati PIN generatorja gesel« in naročite novo serijsko številko in aktivacijske kode, s katerimi boste ponovno aktivirali delovanje in si določili nov PIN.

Postanite uporabnik mobilne aplikacije Klikin z generatorjem OTP

Uporabniki NLB Klika oddajte naročilo prek pošte v NLB Kliku s ključnim sporočilom: »Naročilo OTP« in aktualnimi kontaktnimi podatki o mobilni številki (na katero vam bomo poslali SMS-sporočilo z aktivacijsko kodo) in e-naslovu (kamor vam bomo poslali e-pošto z uporabniškim imenom in serijsko številko).

Uporabniki NLB Teledoma lahko naročilo oddate v telefonski banki.

Naročite generator OTP

Za naročilo NLB Klika z generatorjem OTP je potrebna identifikacija, zato bo ob oddaji naročila v spletnem obrazcu potreben še obisk poslovalnice.

Naročilo generatorja OTP pomeni enkratni strošek skladno z veljavno tarifo.

Več informacij

Dobro je vedeti

Generator OTP deluje le v eni napravi, in sicer v napravi, v kateri je bil nazadnje aktiviran. Mobilno aplikacijo Klikin lahko uporabljate, če imate mobilni telefon ali tablični računalnik z operacijskim sistemom iOS (6.0 ali novejši) ali Android (4.0 ali novejši, ki ga podpira tudi Google Play trgovina).

Za dostop do mobilne banke Klikin na pametnem telefonu ali tabličnem računalniku potrebujete dostop do interneta. Čeprav je Klikin prilagojen uporabi na mobilnih napravah in je s tem precej zmanjšana količina podatkov, ki se pri uporabi prenaša, ob tem vseeno nastajajo določeni stroški, odvisni od cenika mobilnega operaterja. Stroški prenesenih podatkov so odvisni od naročniškega paketa in države, v kateri imate dostop do (mobilnega) interneta. Cene se (lahko) razlikujejo glede na to, ali do mobilnega interneta dostopate v državah znotraj EU ali drugih državah, in skladno z dogovori mobilnega operaterja s posameznimi mobilnimi operaterji, ki omogočajo t. i. gostovanje. Predlagamo vam, da se o stroških uporabe (mobilnega) interneta v tujini pozanimate pri mobilnem operaterju, da skrbno spremljate količino prenesenih podatkov pri dostopu do (mobilnega) interneta, zlasti ko ste v tujini, in upoštevate obvestila mobilnega operaterja.

Postanite uporabnik mobilne aplikacije Klikin z generatorjem OTP

Uporabniki NLB Klika oddajte naročilo prek pošte v NLB Kliku s ključnim sporočilom: »Naročilo OTP« in aktualnimi kontaktnimi podatki o mobilni številki (na katero vam bomo poslali SMS-sporočilo z aktivacijsko kodo) in e-naslovu (kamor vam bomo poslali e-pošto z uporabniškim imenom in serijsko številko).

Izpolnite spletni obrazec za naročilo ter prihranite čas in denar pri bančnem poslovanju. V kratkem po oddaji naročila vas bomo poklicali, da se dogovorimo za obisk poslovalnice, ki je potreben zaradi zakonske zahteve po osebni identifikaciji ob izdaji KDP (certifikata) in generatorja OTP.

Obvestila za uporabnike NLB Klikpro

Aktualna obvestila, namenjena uporabnikom mobilne banke NLB Klikpro, v katerih vas obveščamo o spremembah na mobilni banki, o predvidenih prekinitvah delovanja, poslovanju prek NLB Poslovnega računa ipd. 

Datum objave: 15. 6. 2017

Sprememba Splošnih pogojev poslovanja z NLB Poslovnim računom

Obveščamo vas, da bomo s 1. julijem 2017 spremenili Splošne pogoje poslovanja z NLB Poslovnim računom.

V splošnih pogojih smo spremenili vsebino v:

  • točki 3. Odprtje NLB Poslovnega računa: dopolnitev zaradi združevanja produktov in storitev v paketne ponudbe;
  • točki 4. Vrste NLB Poslovnih računov: umik NLB Poslovnega računa za neregistrirane skupnosti zaradi ukinitve ponudbe;
  • točki 8.6. Klasični limit na računu: dopolnitev vezana na možnost posredovanja vloge po epošti;
  • točki 15. Pošiljanje obvestil: dopolnitev pri pošiljanju pisnih zahtevkov imetnika računa po epošti;
  • točki 17. Sankcije: sprememba opominjevalnega postopka. Vsi opominjevalni postopki, ki so bili začeti pred 1. julijem 2017, bodo izvedeni po obstoječih postopkih, veljavnih pred 1. julijem 2017;
  • točki 20. Zaupnost podatkov: seznanitev imetnika računa, da bo banka pred sklenitvijo poslov kreditiranja vpogledala v registre, v katerih se vodijo podatki o zadolženosti.

V čistopisu spremenjenih splošnih pogojev z veljavnostjo 1. julij 2017, ki so že objavljeni na NLB Spletnem portalu na www.nlb.si/poslovni-racun, lahko preberete celotno besedilo navedenih členov. Za dodatne informacije se lahko obrnete na poslovnega skrbnika, NLB Poslovalnico, ki vodi vaš poslovni račun ali na NLB Kontaktni center 01 477 20 00.

Uspešno poslovanje, NLB d.d..

Datum objave: 8. 6. 2017

Krajša prekinitev delovanja v nedeljo, 11. 6. 2017 zgodaj zjutraj

Obveščamo vas, da bo v nedeljo, 11. junija 2017 med 0.15 in predvidoma 1.00 uro zjutraj, prekinjeno delovanje mobilne banke NLB Klikpro in ostalih NLB Tržnih poti. V času prekinitve, ko delovanje bančnih avtomatov in POS terminalov predvidoma ne bo moteno, bodo naši strokovnjaki izvedli redno vzdrževanje sistema.

Zahvaljujemo se za razumevanje, NLB d.d.

Datum objave: 29. 5. 2017

OGLAS: Nakupujte na obroke s poslovno kartico – hitro, preprosto in brez obresti

Ste vedeli, da lahko z NLB Poslovno kartico Mastercard na označenih prodajnih mestih kupujete tudi na obroke? Hitro, preprosto in na 2 do 12 obrokov oziroma do 24 obrokov na prodajnih mestih, ki to že omogočajo, brez obresti ter brez pridobivanja in potrjevanja dokumentacije.

Pred nakupom lahko na www.nlb.si/nakupi-na-obroke-prodajna-mesta tudi preverite, ali je nakup na obroke, ki je sicer na voljo na več kot 4.200 prodajnih mestih po Sloveniji, mogoč tudi v vaši izbrani trgovini.

Več informacij je na voljo pri poslovnem skrbniku, v poslovalnici, ki vodi vaš NLB Poslovni račun ali na www.nlb.si/obroki-podjetja.

Datum objave: 20. 4. 2017

Urnik izvajanja plačilnih transakcij v času praznikov 27. april in 1. maj 2017

V času praznikov med 27. aprilom in 1. majem 2017 bomo plačilne transakcije izvajali po prilagojenih urnikih. Vse podrobnosti o urnikih za domača, čezmejna in plačila v tretje države najdete na NLB Spletnem portalu.

Datum objave: 7. 4. 2017

Krajša prekinitev delovanja v nedeljo, 9. 4. 2017 zgodaj zjutraj in zvečer

Obveščamo vas, da bo v nedeljo, 9. aprila 2017 med 0.15 in predvidoma 1.15 uro zjutraj in med 22. in predvidoma 22.30 uro, prekinjeno delovanje mobilne banke NLB Klikpro in ostalih NLB Tržnih poti. V času prekinitve, ko delovanje bančnih avtomatov in POS terminalov predvidoma ne bo moteno, bodo naši strokovnjaki izvedli redno vzdrževanje sistema.

Zahvaljujemo se za razumevanje, NLB.

Datum objave: 3. 4. 2017

Pozno zvečer na voljo posodobljena verzija

Pozno ponoči med 23. in predvidoma 23.30 uro bomo izvedli nadgradnjo mobilne banke, zato bo v tem času prekinjeno delovanje le-te. Po nadgradnji vam bo v spletni trgovini AppStore in Trgovini Google Play na voljo posodobljena verzija (iOS verzija 2.5 in Android verzija 2.5.0). Za nemoteno uporabo mobilne banke morate obstoječi uporabniki le-to obvezno nadgraditi.

Nova verzija NLB Klikpro prinaša:

  • uporabnikom iOS mobilnih naprav možnost vstopa s prstnim odtisom (Touch ID) namesto številke PIN,
  • plačevanje s skeniranjem QR kode na novih UPN plačilnih nalogih (Slikaj in plačaj),
  • veljavno Izjavo o zasebnosti, ki jo, prosimo, preberite in potrdite ter
  • mnogo drugih manjših pomembnih izboljšav.
Če bi pri nadgradnji naleteli na težave, se po pomoč obrnite na telefonsko številko tehnične pomoči uporabnikom 01/477 20 60 ali na info@nlb.si.
Datum objave: 3. 4. 2017

Izvajanje plačilnih storitev v času od 14. do 17. aprila 2017

V večini držav Evropske unije je 14. april 2017 praznik in dela prost dan, ponedeljek, 17. april 2017, pa je dela prost dan tudi v Sloveniji. Slovenske banke poravnavamo plačila prek evropskih plačilnih sistemov, ki 14. aprila 2017 ne bodo delovali, zato bomo plačilne storitve prek sodobnih tržnih poti izvajali na spremenjen način. Vse o spremembah si preberite tu. Želimo vam uspešno poslovanje.
Datum objave: 21. 3. 2017

Zamenjava računa NLB v plačilnih transakcijah

Obveščamo vas, da smo, skladno z zakonskimi zahtevami, vpeljali uporabo novega IBAN računa Nove Ljubljanske banke d.d. v vseh plačilnih transakcijah, kjer v vlogi plačnika ali prejemnika nastopa NLB. Namesto dosedanjega poravnalnega računa SI56 0100 0000 0200 097, se v plačilnih transakcijah, izpiskih, pogodbah in obvestilih uporablja nov IBAN račun SI56 0290 0000 0200 020.

Vsi ostali podatki v plačilnih transakcijah (naziv plačnika/prejemnika, referenca oz. sklicevanje na številko, BIC koda banke) se ne spreminjajo.

Hvala, da pri plačilih v dobro NLB, pričnete uporabljati novi račun. Plačila v dobro starega računa bomo ustrezno preusmerili na novi račun. NLB d.d.

Datum objave: 20. 3. 2017

Predložite letno poročilo za 2016 tudi poslovnemu skrbniku

Kot vsako poslovno leto je potrebno tudi letos do 31. 3. 2017 predložiti letno poročilo gospodarskih družb, samostojnih podjetnikov, zadrug in društev na AJPES.

Ker so ti podatki pomembni tudi za vaše poslovanje z NLB, vas vabimo, da izvod letnega poročila za leto 2016 ob oddaji na AJPES pošljete v elektronski obliki tudi v podjetniški center ali svojemu poslovnemu skrbniku.

S finančnim poročilom bomo pridobili informacije o vašem poslovanju ter vam lahko zagotovili bolj kakovostno in ažurno obravnavo ob morebitnem pridobivanju sredstev za financiranje.

Če ste nam letno poročilo za preteklo leto že dostavili, se vam najlepše zahvaljujemo.

Hvala za vaše dosedanje zaupanje in upamo na uspešno sodelovanje tudi v prihodnje. NLB d.d.

Datum objave: 22. 2. 2017

Sprememba splošnih pogojev za NLB Klikpro z 8. marcem 2017

V splošnih pogojih smo v 5. členu Storitve mobilne banke NLB Klikpro, skrajšali tekst z opisom storitev, ki jih lahko izvajate v mobilni aplikaciji in banki. Kaj vam omogoča NLB Klikpro, si lahko v vsakem trenutku preberete na www.nlb.si/klikpro v poglavju Pregledujte, plačujte in naročajte. Novi splošni pogoji bodo v veljavi od 8. marca 2017 naprej.

Datum objave: 19. 12. 2016

Urnik izvajanja plačilnih transakcij in tehnične podpore med božično-novoletnimi prazniki 2016

Približuje se konec leta 2016 in čas praznikov, ko bomo plačilne transakcije izvajali po prilagojenih urnikih. Vse podrobnosti o urnikih za domača, čezmejna in plačila v tretje države najdete na NLB Spletnem portalu.

Obe praznični soboti, 24. in 31. decembra 2016, bomo skrajšali urnik delovanja tehnične telefonske pomoči na telefonski številki 01/477 20 60. Tehnična pomoč vam bo na voljo od 9. do 16. ure.

Želimo vam lepe praznike in uspešno 2017.

Datum objave: 16. 12. 2016

Sprememba splošnih pogojev za NLB Klikpro in NLB Poslovni račun s 1. januarjem 2017

V splošnih pogojih za NLB Klikpro smo v 16., 18. in 20. členu podrobneje opredelili način obveščanja o spremembah in novostih pri delu z NLB Klikpro. Vsa obvestila so vam dostopna v nadgrajeni verziji NLB Klikpro v ne-transakcijskem meniju Obvestila. Novi splošni pogoji.

V splošnih pogojih za NLB Poslovni račun smo dodali uporabo mobilne banke NLB Klikpro, umaknili možnost uporabe NLB Avtomatskega odzivnika zaradi ukinitve ponudbe, združili dve vrsti poslovnih računov in nekaj vrst ukinili. Dodali smo tudi spremenjen opis izvajanja plačilnih nalogov. Novi splošni pogoji.

Datum objave: 8. 12. 2016

Uporabnikom mobilne banke NLB Klikpro je na voljo posodobljena verzija

V spletni trgovini AppStore in trgovini Google Play je uporabnikom mobilne banke NLB Klikpro na voljo posodobljena verzija (verzija 2.0/2.0.0). 

Z mobilno banko NLB Klikpro lahko preverjate stanje in promet na vseh poslovnih računih, enostavno naročate storitve brez obiska banke, plačujete obveznosti doma, po novem pa tudi v tujini, novost pa je tudi pregled poslovanja prek poslovne kartice. Izvajanje enostavnih bančnih poslov še nikoli ni bilo tako priročno. Preberite si, kaj vam ponuja NLB Klikpro, za uporabo pa čim prej obiščite svojega skrbnika.

Datum objave: 8. 12. 2016

Porast napadov na informacijske sisteme podjetij in organizacij

Obveščamo vas, da so ponovno v porastu napadi na informacijske sisteme podjetij in organizacij z izsiljevalskimi virusi. Virusi šifrirajo vse podatke, datoteke in elektronsko pošto na žrtvinem računalniku in z njim povezanimi spominskimi mediji. Uporabnik se z izsiljevalskim virusom okuži tako, da klikne na priponko, ki jo prejme v elektronski pošti zlonamernega pošiljatelja in do podatkov na računalniku ne more več dostopati, razen če plača zahtevano odkupnino.

Prosimo vas, da ste v času prihajajočega božično-novoletnega časa pri prejemu e-pošte z elektronskimi voščilnicami izjemno previdni, saj lahko vsebujejo različne zlonamerne priponke in povezave. Priponk neznanih pošiljateljev ne odpirajte in jih izbrišite oz. pred odpiranjem preverite pošiljatelja.

Pri mobilnem poslovanju vas prosimo, da enako kot na osebnih računalnikih, na svoji mobilni napravi redno skrbite za posodabljanje antivirusnih programov in posodobitev na operacijskem sistemu.

Datum objave: 1. 12. 2016

Krajša prekinitev delovanja mobilne banke NLB Klikpro v nedeljo, 4. 12. 2016 zjutraj

Obveščamo vas, da bo v nedeljo, 4. decembra 2016 od 0.15 do predvidoma 1.15 ure zjutraj, prekinjeno delovanje mobilne banke NLB Klikpro in ostalih sodobnih tržnih poti NLB. V času prekinitve bodo naši strokovnjaki opravili redno vzdrževanje sistema. Zahvaljujemo se za razumevanje.
Datum objave: 25. 11. 2016

Sprememba Splošnih pogojev za uporabo mobilne banke NLB Klikpro

S 30. 11. 2016 bodo za uporabnike NLB Klikpro v veljavi dopolnjeni splošni pogoji, saj v mobilno banko z novo verzijo uvajamo nove funkcionalnosti. V novi verziji, ki bo na voljo v kratkem, boste lahko izvajali plačila v tujino, opravili menjavo valut v okviru poslovnega računa, pregledovali stanje in promet na poslovni kartici in do aktualnih obvestil dostopali prek hitre izbire.

Nove splošne pogoje najdete na strani spodaj v poglavju Splošni pogoji z oznako veljavnosti 30.11.2016.

Datum objave: 11. 11. 2016

Krajša prekinitev delovanja NLB Klikpro v nedeljo, 22. 11. 2016 po 22. uri

Obveščamo vas, da bodo v nedeljo, 22. novembra 2016 med 22. in 23. uro zvečer, možne krajše prekinitve delovanja mobilne banke NLB Klikpro. V času prekinitve bodo naši strokovnjaki opravili nadgradnjo sistema. Zahvaljujemo se vam za razumevanje. 
Datum objave: 8. 11. 2016

Na voljo verzija NLB Klikpro za delo z Android 7 

V spletni trgovini Google Play vam je na voljo posodobljena verzija NLB Klikpro (verzija 1.0.2), ki je prilagojena za poslovanje na novem operacijskem sistemu Android 7. Vabimo vas, da si obstoječo verzijo na vaši mobilni napravi posodobite.
Datum objave: 27. 10. 2016

Krajša prekinitev delovanja mobilne banke zaradi prehoda na zimski čas

Obveščamo vas, da bo zaradi prehoda na zimski čas in rednega vzdrževanja sistema v nedeljo, 30. oktobra 2016 od 2. do 3.30 ure zjutraj, prekinjeno delovanje mobilne banke NLB Klikpro. Zahvaljujemo se vam za razumevanje. 
Datum objave: 11. 10. 2016

Na voljo verzija NLB Klikpro za delo z iOS 10

V spletni trgovini App Store vam je na voljo posodobljena verzija NLB Klikpro (verzija 1.2), ki je prilagojena za poslovanje na novem operacijskem sistemu iOS 10. Vabimo vas, da si obstoječo verzijo na vaši mobilni napravi posodobite.
Datum objave: 29. 8. 2016

Na voljo posodobljena verzija NLB Klikpro

V spletni trgovini App Store in Trgovini Google Play vam je na voljo posodobljena verzija NLB Klikpro (verzija 1.1/1.0.1). Ker vam želimo omogočiti čim boljšo uporabniško izkušnjo, vas vabimo, da si obstoječo verzijo na vaši mobilni napravi posodobite.

Datum objave: 29. 7. 2016

Obvestilo o spremembah NLB Tarife

Obveščamo vas, da se spreminja NLB Tarifa za domače in tuje pravne osebe, podjetnike in zasebnike:

  • s 1. avgustom 2016 bo spremenjen prikaz nekaterih nadomestil in bo v prikaz nadomestila vključen tudi DDV,
  • s 1. septembrom in nato še s 1. novembrom 2016 se bo spremenila višina nekaterih nadomestil.

Podrobnosti o napovedanih spremembah najdete na NLB Spletnem portalu, pri svojem poslovnem skrbniku, v NLB Poslovalnici, ki vodi vaš poslovni račun, ali na telefonski številki Kontaktnega centra 01 477 20 00.

Spremembe, ki se nanašajo na poslovanje z NLB Poslovnimi računi, bomo objavili tudi v Izvlečku iz NLB Tarife, ki je objavljen na Izvlečku iz NLB Tarife.

1

Oddajte naročilo

Za uporabo mobilne banke potrebujete: 

Vlogo za uporabo mobilne banke NLB Klikpro za podjetje

Vlogo za pooblaščenca in naročilo generatorja

Dokumentacijo oddajte pri poslovnem skrbniku ali v NLB Poslovalnici, ki vodi vaš NLB Poslovni račun.

Če z nami še ne poslujete, se obrnite na najbližji NLB Podjetniški center ali NLB Poslovalnico in odprite NLB Poslovni račun, ki vam omogoča uporabo mobilne banke.

2

Koraki za aktivacijo mobilne banke

  1. Brezplačno prenesete in namestite aplikacijo NLB Klikpro v svojo mobilno napravo - AppStore ali Google Play
  2. Pri poslovnemu skrbniku oddajte dokumentacijo za aktivacijo podjetja, pooblaščencev in varnostnega paketa za uporabo mobilne banke. 
  3. Aktivirajte mobilno banko s serijsko številko in aktivacijsko kodo, ki ste ju prejeli po e-pošti in v SMS-sporočilu.
  4. Določite si vstopno številko PIN in vstopite. 

Več v navodilih za uporabo NLB Klikpro.

Potrebujete pomoč?

POKLIČITE TEHNIČNO POMOČ       POKLIČITE NLB KONTAKTNI CENTER
vsak delavnik med 8. in 20. uro in ob sobotah med 9. in 19. uro 
01 477 20 60
info@nlb.si

vse dni v letu, 24 ur na dan

01 477 20 00

info@nlb.si

Stroški

Enkratna pristopnina brezplačno
Mesečna uporabnina 2,50 EUR
Varnostni paket za NLB Klikpro (vključuje generator enkratnih gesel OTP za pravne osebe) 9,00 EUR

Splošni pogoji

Splošni pogoji uporabe mobilne banke NLB Klikpro
Splošni pogoji poslovanja

Pogosta vprašanja

Mobilno aplikacijo lahko namestite na mobilne naprave z operacijskima sistemoma Android  in iOS. Obiščite trgovino App Store ali Google Play in si namestite mobilno aplikacijo NLB Klikpro.

Prevzem za Android

Prevzem za iOS

Aplikacijo lahko prevzamtete tudi s QR kodo, ki vam je na voljo na NLB Spletnem portalu

Če želite uporabljati mobilno banko, se povežite z vašim poslovnim skrbnikom oz. obiščite NLB Poslovalnico, kjer vodijo vaš poslovni račun.

 

Navodila za delo z mobilno banko NLB Klikpro so vam na voljo na NLB Spletnem portalu.

Na spletni strani o NLB Klikpro boste poleg navodil našli tudi uporabne vsebine za enostavno poslovanje.

Za uporabo mobilne banke NLB Klikpro pravna oseba in pooblaščenci pravne osebe potrebujejo:

  • odprt transakcijski račun – NLB Poslovni račun za pravne osebe v NLB d.d.,
  • ustrezno mobilno napravo z operacijskim sistemom iOS (8.0 ali novejši) ali Android (4.2 ali novejši) z omogočeno povezavo do interneta (podatkovni prenos ali Wi-Fi),
  • dokumentacijo za pristop k mobilni banki NLB Klikpro, s katero vas kot pravno osebo in pooblaščence pravne osebe vključimo v poslovanje.

Vsak pooblaščenec za uporabo mobilne banke NLB Klikpro potrebuje varnostni paket z generatorjem enkratnih gesel OTP, s katerim aktivira mobilno banko.

  • Uporabnik po prejemu serijske številke (po e-pošti) in aktivacijske kode (prek SMS) aktivira mobilno banko in si določi vstopno geslo – PIN.
Skrita vsebina

Naročite se na sestanek!

S poslovnim skrbnikom boste našli najboljšo rešitev za uresničitev vaših poslovnih ciljev.

* Podatki so obvezni.

Naziv podjetja: *
Podatek je obvezen.
Ime: *
Podatek je obvezen.

zakonitega zastopnika/nosilca dejavnosti/pooblaščene osebe

Priimek: *
Podatek je obvezen.

zakonitega zastopnika/nosilca dejavnosti/pooblaščene osebe

Telefon : *

Podatek je obvezen.

Vnesite tudi omrežno skupino, npr. (01) 477 2000.

E-naslov: *
Podatek je obvezen.
E-naslov *
Matična številka : *
Podatek je obvezen.
Davčna številka: *
Podatek je obvezen.
Sporočilo: *
Vpišete lahko največ 1500 znakov.
Podatek je obvezen.
V najkrajšem času vas bomo poklicali za dogovor o nadaljnjih korakih.

Hvala za vaš interes.
Na oddano telefonsko številko ali e-naslov vas bomo obvestili o potrditvi sestanka.