Poslovalnice prihodnosti

25. oktober 2017

Digitalizacija in nove tehnologije prinašajo spremembe na vseh področjih bančnega poslovanja, vse hitreje pa se spreminjajo tudi navade naših strank. Vse več jih posluje preko elektronskih poti ali pa uporablja bančne avtomate, potrebe po obiskih klasičnih poslovalnic se vztrajno zmanjšujejo. Zato smo v NLB že v letu 2015 začeli z intenzivno prenovo poslovalnic in v njih uvedli t.i. »open space« koncept, ki omogoča odprto komunikacijo z bančnim strokovnjakom, brez vmesnih pultov ali stekel. Tako jih aktivno prilagajamo potrebam sodobnega načina poslovanja uporabnikov bančnih storitev, optimizacija poslovanja pa je tudi eden nujnih ukrepov zniževanja stroškov poslovanja.


Raziskave trga v Sloveniji kažejo, da komitenti za finančno poslovanje še vedno potrebujejo poslovalnice, zato bodo te delovale še kar nekaj časa, a se bodo spreminjale po vsebini. Vse bolj jih bomo namreč usmerili v svetovalne funkcije, da bodo komitenti deležni prvovrstnega finančnega nasveta za upravljanje osebnih in poslovnih financ.

Že v letu 2015 smo v NLB začeli z intenzivno prenovo poslovalnic in v njih uvedli t.i. »open space« koncept, ki omogoča odprto komunikacijo z bančnim strokovnjakom, brez vmesnih pultov ali stekel. Do danes smo tako delno ali v celoti prenovili 32 poslovalnic. Zahtevno finančno svetovanje v prenovljenih poslovalnicah poteka v prostorih, ki omogočajo diskretnost, kar je v bančništvu izrednega pomena. Večje poslovalnice imajo tudi prostor, namenjen izobraževanju strank ali izvedbi manjših dogodkov, ki bodo še bolj povezovali banko in lokalne skupnosti.

Prilagajanje sodobnim načinom poslovanja

V banki vseskozi spremljamo uspešnost poslovanja vseh organizacijskih enot in tržnih poti, med njimi tudi poslovalnic. Aktivno jih prilagajamo potrebam sodobnega načina poslovanja uporabnikov bančnih storitev, optimizacija poslovanja pa je eden nujnih ukrepov zniževanja stroškov poslovanja, tako bo 31. oktobra 2017 prenehalo poslovati pet poslovalnic. 

Za vse bomo poskrbeli v NLB

Za stranke, ki jih bomo iz zaprtih poslovalnic preusmerili v bližnje NLB poslovalnice, bomo naredili vse, da bomo prehod kar najbolj ublažili. Za prenos poslovanja bo v celoti poskrbela banka. Številke računov in plačilnih kartic bodo ostale nespremenjene, prav tako vsa medsebojna pogodbena razmerja. Strankam bomo predstavili tudi ekipo bančnikov v poslovalnici, kjer bodo poslovali v prihodnje.

Poleg tega bomo vse stranke iz poslovalnic, ki se bodo zaprle, avtomatsko oprostili stroškov vodenja osebnega in poslovnega računa za tri mesece. Strankam, fizičnim osebam, ki še ne uporabljajo spletne ali mobilne banke NLB Klik ali Klikin, ju bomo ponudili brez pristopnine. Prav tako bomo pravnim osebam brez pristopnine ponudili možnost uporabe elektronske ali mobilne banke NLB Proklik ali NLB Klikpro.

NLB Komuniciranje

Na voljo smo vam 24 ur na dan, vse dni v letu!