Dejan Horvat: Vsi imamo potencial za razvoj

V središču Žalca stoji majhna poslovalnica NLB. Zadnja štiri leta jo vodi Dejan Horvat, nekdanji rokometaš, ki mu je uspelo, da je izkušnje iz profesionalne športne kariere uporabil pri vodenju svoje bančne ekipe in zmagal. Toda, kot pravi sam, je včasih pomembnejši poraz, saj se iz morebitnih napak največ naučimo in z njimi rastemo.


Če bi Žalec lahko opisali kot majhno mirno mestece, je poslovalnica NLB v tem kraju njegovo pravo nasprotje. Ko smo bili pri njih na obisku, so se vhodna vrata odpirala in zapirala, stranke so prihajale in odhajale, zaposleni NLB so jih prestrezali že ob prihodu in jih usmerjali k sodelavcem, ki so jim znali najbolj pomagati. Ob tem, da vse deluje kot dobro naoljen stroj, pa je v prostorih občutiti tudi domačnost, ki je pogosta v manjših krajih, kjer se zdi, da se vsi poznajo.

Skozi odprta vrata je treba vstopiti

Pred štirimi leti je vodenje poslovalnice prevzel Dejan Horvat, nekdanji rokometaš, ki se ne ustraši trdega dela in mu ambicij ne manjka. Svojega prihoda se še vedno dobro spomni: »Zgodilo se je skorajda čez noč. Vprašali so me, če bi prevzel enoto v Žalcu, in čez nekaj dni sem bil že tu. Na začetku sem imel nekaj pomislekov, a skozi vrata, ki se ti odprejo, je treba stopiti. Ne smeš se ustaviti ob prvi oviri.«

Ekipni duh

Vodenja se je lotil tako, kot je najbolje znal, s pomočjo izkušenj iz športa: »18 let sem igral rokomet in naučil sem se, da je timski duh ključna sestavina dobre ekipe. Vsakega od sodelavcev sem skušal čim bolje spoznati, ugotoviti, kaj so njegove prednosti, kaj slabosti, in jih nato povezati v učinkovito ekipo. Ko smo se bolje spoznali, je postalo lažje. V teh štirih letih smo skupaj rasli in se razvijali, tako da smo danes dobro uigrana ekipa

Kot pravi Dejan, je pomembno, da se lahko s sodelavci pogovorijo o vsem, tudi o osebnih zadevah. »Držim se pravila, da se pravi ekipni duh gradi tudi zunaj delovnega časa, zato se veliko družimo, imamo skupna kosila, se po službi usedemo na kakšni pijači, in takrat se spletejo tiste prave vezi. Izredno pomembno se mi zdi, da se znamo skupaj tudi poveseliti vsakega dobrega posla

Kot pravi, je v zadnjih letih začutil, da raste in napreduje, tako karierno kot osebnostno. Ob tem zadovoljno potrka ob les in pove: »Če se spomnim na začetne težave, ki smo jih imeli, se lahko le nasmehnem. Vidim, da so bile to le manjše prepreke, s katerimi se danes ne bi prav veliko ukvarjali. Na začetku pa se ti vse zdi težko.«

Prepreke omogočajo razvoj

Dejan je že pri ukvarjanju s športom ugotovil, da so prav prepreke tiste, ki omogočajo razvoj: »Ko sem še igral rokomet, sem se veliko več naučil iz poraza kot iz zmage. Zmaga ti sicer da osebno zadovoljstvo, za nadaljnji razvoj pa ne veliko. Ob porazu pa se ozreš nazaj, analiziraš, kje so bile storjene napake, in razmisliš o tem, kaj bi lahko izboljšal. Tako delujemo tudi v naši poslovalnici: ob uspehih se poveselimo, iz malce slabših rezultatov in morebitnih napak pa se učimo in z njimi rastemo.« Razloži nam, da v NLB delujejo po sistemu ciljnega vodenja, kar pomeni, da tedensko spremljajo razvoj vsakega zaposlenega, doseganje ciljev in določajo nove. »Vsakega zaposlenega poskušam voditi do zastavljenega cilja. Eni gredo tja naravnost, drugi pa morajo odpreti več vrat in narediti kakšen ovinek. In ravno ti ovinki in ovire nas naredijo močnejše in nam omogočajo hitrejšo osebno rast,« nam pojasni svoj pristop.

Pomagati, da stranke dosežejo več

Skrb za stranke je kot v vseh bančnih poslovalnicah NLB tudi Dejanu in njegovim sodelavcem na prvem mestu. »Vsaka stranka ima potencial, da s pametnim upravljanjem denarja doseže več, naša naloga pa je, da s pogovorom ugotovimo, kakšne so njene želje in zmožnosti, ter ji pri tem pomagamo. Če uspemo izpolniti njena pričakovanja, lahko pričakujemo, da bo o uspešno izpeljanem poslu govorila s prijatelji, sodelavci, morda poslovnimi partnerji. Tako dobimo največ novih strank in zagotavljamo boljše rezultate naše poslovalnice,« nam razloži.

Toda v odnos s stranko je treba vložiti veliko energije in biti vztrajen. »Naši finančni svetovalci naredijo vse, da stranke vedo, da imajo banko, ki za njih skrbi. Pokličejo jih dvakrat letno, jih povabijo k nam na pogovor in preverijo, kaj lahko storijo, da se njihovo finančno stanje izboljša. Tako gradimo naše odnose, strankam pa pomagamo k temu, da lažje uresničujejo svoje življenjske cilje,« pove Dejan in doda: »Treba je vedeti, da se zelo redko zgodi, da bi stranka že prvi dan sklenila posel. Odnos med nami in komitenti se razvija počasi. Vzpostaviti se mora zaupanje, kar je mogoče le na dolgi rok. Stranke morajo premisliti o stvareh, ki jim jih predstavimo«.

Imamo še veliko možnosti, ki jih ne izkoristimo

Dejan pravi, da Slovenci premoženje imamo, ga pa ne upravljamo vedno tako, kot bi ga lahko.


Dejan Horvat

"Imamo še veliko možnosti, ki jih ne izkoristimo. V primerjavi z razvitimi državami smo pri ravnanju z denarjem še vedno precej konservativni in ga najraje držimo na računih in v depozitih, veliko manj pa vlagamo na primer v sklade in druge produkte."

Ob tem pojasni, da so pogosto stranke, ki so na začetku najbolj skeptične, na koncu po navadi najbolj vesele. »Ko vidiš, da nekdo z nasmehom odide iz tvoje pisarne, veš da bo svoje veselje delil s prijatelji in znanci. Tako se širi dober glas o nas.« K sreči gre zgodba v drugo smer in kaže, da bo Dejan uspel uresničiti tudi enega od osebnih ciljev: »Ko sem prišel v to poslovalnico, sem si želel, da bi poslovalnico povečali in da bi lahko še koga zaposlili. Nekateri so se mi smejali, no, zdaj kaže, da bomo po štirih letih zaradi rasti in posledično večjega obsega poslovanja naslednje leto dobili še dodatnega sodelavca. In prišel bo čas za nadaljnji razvoj in nove cilje

Brezplačni finančni nasveti za stranke NLB

V okviru osebne obravnave bodo naši svetovalci za osebne finance analizirali vaše obstoječe stanje, izračunali za vas najboljšo situacijo in predlagali možne smeri za dosego cilja. Brezplačno!

Sklenite paket Premium

november, 2018

NLB Osebno bančništvo

Osebno bančništvo

Storitev, ki je namenjena zahtevnejšim strankam, ki od banke pričakujete svojim potrebam prilagojeno upravljanje osebnih financ.

paket osnovni www 2560x1440

Novi paketi

Nov dan, novo doživetje. Izberite paket po svoji meri in prihranite!

Ne zamudite dobrega nasveta

Pridružite se več kot 220.000, ki redno dobivajo najbolj sveže nasvete za dobre finančne odločitve.


Prijavi se