Irena Povšič: Odnos je kot naložba – gradi se na dolgi rok

Skozi stekleno steno NLB Poslovalnice Kranj lahko, še preden se ta odpre, spremljate uslužbence, ki so pripravljeni na sprejem prvih jutranjih strank in v sproščenem vzdušju kramljajo pred začetkom delovnega dne. Ko vstopimo, nas pričaka Irena Povšič, urejena, s prijaznim pozdravom, strumnim pogledom v oči in krepkim stiskom roke, ki vliva zaupanje.


Za pogovor si izberemo kar njeno pisarno, v kateri strankam svetuje s celotnega bančno-finančnega področja, tako naložb kot zavarovanj. Poslovno okolje v njej blaži prekrasen pogled na Šmarjetno goro. Za začetek se nam Irena na hitro predstavi. Izvemo, da je Kranjčanka in da ji poleg službe največ energije vzameta dva najstnika, ki ju vzgaja v odgovorna državljana. Kot pove, rada pleše in poje ter verjame, da je treba izkoristiti vsak dan – carpe diem.

»Videla sem se v banki«

Delo v banki je kot poslanstvo začutila že zelo zgodaj: »Po končani srednji šoli sem šla za tri mesece v Švico kot ‘babysitter’ in ko sem se vrnila, sem opazila razpis za prosto delovno mesto v banki. Že sama misel na to, da bi bila bančnica, me je enostavno privlačila, nekako sem se videla na takem delovnem mestu. Prijavila sem se in bila tudi sprejeta

Kot pravi, je na začetku v NLB Poslovalnici Brnik, takrat še za stekleno steno na bančnem okencu, sprejemala stranke, ki so opravljale enostavne posle. Ker je bila poslovalnica majhna in sta v njej nekaj časa delali samo dve bančnici, si je morala že na začetku nabrati veliko novih znanj, sprejemati odgovornost in se naučiti samostojnega dela. Pozneje se je preselila v NLB Poslovalnico Kranj, kjer dela kot osebna bančnica in svetovalka s področja naložb in zavarovanj. Letos je dopolnila bančno polnoletnost in pravi, da uživa v vsakem letu, preživetem v banki ter se vsakič znova veseli novih znanj in izzivov.

Zelo pomemben je prvi stik

Ob prihodu v Kranj se je udeležila vrste izobraževanj, pridobila potrebne licence za delo z vzajemnimi skladi in zavarovalniškimi produkti, bančno okence pa je zamenjala za zaupnejšo pisarno. Danes skrbi za okoli 700 strank, ki ji zaupajo svoje premoženje. Kot pravi, so vrata njene pisarne vedno odprta, tako za tiste, s katerimi že sodeluje, kot za tiste, ki v njihovo poslovalnico stopijo prvič.

Največji izziv vidi v delu s strankami, v tem, kako zgraditi zaupanje.


Irena Povšič

»Zelo pomemben je prvi stik. Pogled v oči, stisk roke. Vendar če želim, da mi bo stranka resnično zaupala, moram najprej verjeti vase, v organizacijo, ki jo predstavljam, in v naše produkte, v to, da lahko z njimi stranki ponudim najboljšo rešitev zanjo

Vsaka stranka je pomembna in vsaka na svoj način posebna, poudari. »Bistveno je, da znamo ljudem prisluhniti. Sama se še danes učim poslušati. Imam odraščajoče otroke, katerih potrebe se vsak dan spreminjajo in so vsak dan večje. Sem se pa skozi odnos z njimi marsičesa naučila in ugotovila, kako s pogovorom ugotoviti, česa si resnično želijo. To mi zelo pomaga pri delu s strankami, saj so želje ljudi zelo različne, prav tako pa tudi poznavanje finančnih produktov,« slikovito pojasni, kako ji življenjske izkušnje pomagajo na karierni poti.

Odnos, ki temelji na medsebojnem zaupanju

Ob tem Irena Povšič poudari, da je najpomembneje, da s stranko vzpostavi odnos, ki temelji na medsebojnem zaupanju. »Tako kot mora stranka zaupati meni, da bom z njenim denarjem ravnala v skladu z njenimi željami, moram tudi jaz stranki zaupati, da so podatki, ki mi jih je posredovala, resnični in da bo do nas izpolnila vse obveznosti. Ob tem mi je v veliko pomoč, da imam vso podporo tako velikega sistema, kot je NLB

Zaveda se, da je zaupanje treba graditi in nadgrajevati skozi odnos. Ob tem poudarja pomen komunikacije med ljudmi in pravi: »Komunikacije ni nikoli dovolj. Prisotna mora biti vedno in povsod.« Pravi, da je zaupljiva in je tudi ljudem, ki so jo kdaj razočarali, pripravljena dati drugo priložnost. »Zaupanje se gradi počasi, saj je vzpostavljanje trdnih vezi počasen proces, ki lahko traja tudi leta. Včasih je ena napaka dovolj, da se poruši. Vendar pa sem oseba, ki poskuša vsakogar razumeti, in me vedno zanima, zakaj se je nekaj zgodilo in kaj je šlo narobe. Iz tega, kar izvem in se naučim, poskušam graditi naprej

Težke trenutke premaguje s filozofijo, da se vse, kar se v življenju zgodi, zgodi z namenom. Kot pravi, poskuša tudi iz slabih izkušenj potegniti pozitivne učinke in nova dognanja. Izzivov se ne ustraši. »Najprej je treba vsak izziv sprejeti, nato pa si življenje prilagoditi tako, da ga čim lažje premagaš,« razloži in doda še: »Odnosi so kot naložbe: imajo tako vzpone in padce, gradijo pa se na dolgi rok. Tako kot v odnosu, ki se znajde v manjših težavah, pomaga pogovor, tako tudi v trenutkih, ko naložbam kaže slabo, najbolj pomagajo znanje in natančne informacije

Odličen produkt danes ni dovolj, ponuditi moraš pravi nasvet

Ko stopi iz službe, je Irena ljubiteljica zdravega življenja, rada poje in pleše. Rada si privošči potovanja, njeno srce pa jo vleče v Italijo. Pravi, da obožuje Toskano. »Tja bi se kar preselila, v katero izmed kamnitih hiš, posejanih po slikovitih hribčkih. A otroci so me ustavili,« nam pojasni z nasmehom na ustih. Malce Italije si je privoščila tudi pred našim pogovorom, ko se je odpravila v Trst na kavico.« Kot pravi, ji je predvsem všeč način, na katerega Italijani ponujajo svoje storitve. »Poleg tega, da imajo dobro kavo, je dodana vrednost tudi postrežba na najvišji ravni in dodatna ponudba, ki jo dobiš kot stranka, pa čeprav si naročil samo kavo

Najvišjo raven storitev se Irena trudi zagotoviti tudi svojim strankam: »Danes ni več dovolj, da imaš le odličen produkt. Nuditi moraš tudi vso potrebno podporo, pravi nasvet in v vsakem trenutku zagotoviti potrebne informacije

Pove še, da z enakim pristopom uspevajo tudi njeni sodelavci: »Verjamem, da je nujen predpogoj za uspeh, da dobro delujemo kot ekipa. Da je vzdušje med nami dobro ter da vsak ve, kaj so njegove dolžnosti in da si znamo pomagati. Ob odsotnosti nadomeščam tudi vodjo poslovalnice in moram priznati, da z zadovoljstvom sprejemam to odgovornostPotrebam dela se je pripravljena vedno prilagoditi, kar občasno terja tudi delo zunaj uradnega delovnega časa. »Toda ko z delom zaključim in zaprem vrata pisarne, pustim bančništvo in finance za seboj ter se posvetim družini in prijateljem. Mislim, da je za to, da lahko normalno deluješ, pomembno ločiti poslovno in zasebno, bistveno pa je, da zaupaš sam sebi

Brezplačni finančni nasveti za stranke NLB

V okviru osebne obravnave bodo naši svetovalci za osebne finance analizirali vaše obstoječe stanje, izračunali za vas najboljšo situacijo in predlagali možne smeri za dosego cilja. Brezplačno!

Sklenite paket Premium

december, 2018

NLB Osebno bančništvo

Osebno bančništvo

Storitev, ki je namenjena zahtevnejšim strankam, ki od banke pričakujete svojim potrebam prilagojeno upravljanje osebnih financ.

naslovna paketi landing

Paketi

Bančne storitve, ki jih najpogosteje uporabljate in jih najbolj potrebujete, smo združili v pregledne bančne pakete. Izberite paket po svoji meri in prihranite.

Ne zamudite dobrega nasveta

Pridružite se več kot 220.000, ki redno dobivajo najbolj sveže nasvete za dobre finančne odločitve.


Prijavi se

Na voljo smo vam 24 ur na dan, vse dni v letu!