.
Enak videz, enak postopek, na vseh napravah. Ne glede na to, ali do novega NLB Klika dostopate prek pametnega telefona ali računalnika, povsod boste imeli na voljo enake funkcionalnosti in uporabniško izkušnjo .
Za boljši nadzor vaše porabe lahko vsaki transakciji določite kategorijo. Na mesečni ravni tako vidite, kje potrošite največ. Prav tako si lahko poljubno določite mesečne proračune za različne nakupovalne kategorije in ste opozorjeni, ko jih presežete.
S posodobljenim čarovnikom za plačila enostavno nakažite denar ali plačajte položnico. Ni pomembno kakšno plačilo ali v katero državo. Vnesete samo višino zneska in številko računa, čarovnik pa izbere naslednje korake.
Ni vam treba obiskati NLB Poslovalnice, da bi uživali v vseh naših prednostih in storitvah. Novi NLB Klik omogoča vam 24-urni dostop do vašega bančnega računa iz udobja doma ali ko ste na poti.
Pristopnina k digitalni banki NLB Klik za: | |
Za vse uporabnike | brezplačno |
Uporabnina digitalne banke NLB Klik za: | |
Za vse uporabnike | brezplačno |
Za uporabo NLB Klika, je potrebno aktivirati generator enkratnih gesel OTP na mobilni napravi.
1. korak: Namestite si brezplačno aplikacijo NLB Klik
2. korak: Aktivirajte generator enkratnih gesel OTP:
Na mobilnem telefonu mora biti vzpostavljena povezava z internetom.
Digitalna banka NLB Klik zagotavlja najvišjo stopnjo varnosti za uporabnike z uporabo sodobnih tehnologij, varnostnih elementov in upoštevanjem aktualnih varnostnih smernic. NLB Klik zato za delovanje zahteva sodobno strojno in programsko opremo.
Dodatna varnost v mobilni banki
Za zagotavljanje varne uporabe in zaščite pred poskusi vdorov mobilna banka NLB Klik ne deluje na mobilnih napravah z odklenjenim sistemskim dostopom (root, jailbreak) ali z nameščenimi nevarnimi aplikacijami.
Mobilno banko NLB Klik je mogoče na mobilne naprave namestiti zgolj preko uradnih trgovin aplikacij Google Play store, Apple App store in Huawei AppGallery.
Varno shranjeni podatki in varna komunikacija
Digitalna banka NLB Klik ne hrani nobenih podatkov v spletnem brskalniku oziroma na mobilni napravi. Vsi podatki so varno spravljeni na NLB strežnikih, po prijavi v digitalno banko pa se v njej prikažejo. Vsa komunikacija med vašo digitalno banko in NLB-jem je šifrirana in tako zaščitena pred prisluhi in prestrezanjem v omrežjih.
Prijava in odjava iz digitalne banke
Zlata pravila varne uporabe NLB Klika
Za varnost lahko veliko storite tudi sami, zato vam priporočamo upoštevanje zlatih pravil varne uporabe digitalne banke NLB Klik.
Če ste prejeli sumljivo elektronsko sporočilo ali SMS ali telefonski klic ali pa ste celo že posredovali osebne podatke in gesla, se takoj obrnite na naš Kontaktni center – na voljo vam je 24/7 prek telefonske številke 01 477 2000 ali prek video klica, da vam naši svetovalci blokirajo kartice in digitalno bančništvo.
Več o varnosti in o tem, kako prepoznati spletne prevare si lahko preberete na https://www.nlb.si/varnost
Želite imeti na dosegu roke PDF dokument z vsemi pogostimi vprašanji in odgovori o Kliku? Prenesite si ga na svoj računalnik.
V NLB Kliku so vam na voljo različne možnosti plačila kot:
To naredite enako kot vsako drugo plačilo: meni Plačila > Plačilo ali prenos > iz Prejemnikov izberete vaš račun, kamor želite nakazati sredstva > Vnesete znesek > Na naslednjem koraku izberete račun, iz katerega želite opraviti nakazilo
Do izpiskov lahko dostopite preko menija Moji produkti.
Na mobilnem telefonu: Prijava v NLB Klik > Moji produkti > Klik na tri pikice desno zgoraj na produktu (Osebni račun) >Izpiski
V spletni banki: Prijava v NLB Klik > Moji produki > Izberete račun/produkt > Zavihek Izpiski
Hitra plačila so se preoblikovala v Prejemnike. Najdete jih v meniju Plačila > Prejemniki. Vsaka številka računa je lahko samo en prejemnik, na katerega lahko izvajate plačila. Ko pogledate podatke prejemnika, vidite tudi pretekla plačila temu prejemniku, ki jih lahko enostavno ponovite.
Potrdilo o plačilu pridobite s klikom na želeno transakcijo, kjer pri podrobnostih transakcije izberete ikono za »prenos« (ikona puščice). Ko se vam potrdilo o transakciji prenese in odpre, ga lahko pošljete na izbrani elektronski naslov ali ga delite z uporabo ostalih aplikacij, ki to omogočajo (Gmail, Facebook, Viber, ipd.)
Varčevalni ali pooblaščenski račun najdete v meniju Moji produkti > Varčevalni račun oz. Moji produkti > Pooblaščenski račun.
Preteklo plačilo v NLB Kliku ponovite tako, da v meniju Plačila > Pretekla plačila kliknete na opravljeno plačilo, pri čemer se vam izpišejo podrobnosti tega plačila. Nato kliknete Ponovi plačilo (ikona kroga s puščico) in v obrazcu, ki se vam odpre, preverite in po potrebi spremenite podatke (znesek, idr.).
Odjava iz mobilne aplikacije: prva stran > klik na ikono osebe zgoraj desno > klik spodaj Odjava
Odjava iz spletne aplikacija: prva stran > klik na vaše ime zgoraj desno > klik spodaj Odjava
Plačilo lahko oddate iz menija shranjenih Prejemnikov ali ponovite preteklo plačilo. Ko gre za novo plačilo, se izberite meni Plačila > Plačilo ali prenos. V obrazec vnesete samo številko računa prejemnika, znesek in valuto, v naslednjem koraku pa sistem samodejno prepozna tip plačila ter vas vodi skozi proces plačevanja.
V meniju moji produkti izberete kartico > Podrobnosti kartice (tri pikice) > Finančne podrobnosti > gumb spodaj Poplačaj limit. Aplikacija vas nato vodi naprej po korakih, do izvedbe plačila.
Novi NLB Klik je sodobna digitalna banka, ki vam omogoča, da imate pregled in upravljanje svojih financ pri roki na vsakem koraku. NLB Klik je ena aplikacija, v katero lahko vstopate tako preko računalnika (spletna aplikacija), kot preko svojega mobilnega telefona (mobilna aplikacija).
Prejšnji rešitvi – 'stari' NLB Klik in Klikin – smo združili v eno, posodobljeno digitalno banko NLB Klik. Spletna banka NLB Klik in mobilna banka Klikin bosta na voljo le še do 23. avgusta 2023 do 10. ure.
NLB Klik je odslej enoten na vseh napravah. Nadomešča Klikin na mobilnih napravah in NLB Klik na računalnikih. To prinaša enotno uporabniško izkušnjo, skupen arhiv plačil, e-račune na vseh napravah in še vrsto novih funkcionalnosti. Ko si posodobite mobilno aplikacijo NLB Klik, vrnitev v Klikin ni več mogoča.
V tem primeru obiščete spletno povezavo do novega NLB Klika, kamor vstopite na enak način kot v stari NLB Klik (vnesete svoje obstoječe uporabniško ime in OTP geslo).
Kot obstoječi uporabnik Klikina si na svojem mobilnem telefonu le posodobite aplikacijo Klikin (ki je bila preimenovana v NLB Klik) in tako enostavno dostopate do novega NLB Klika (ponovna registracija ni potrebna, veljajo enaki avtentikacijski elementi kot za vaš dostop do Klikina).
Za pričetek uporabe NLB Klika najprej oddate naročilo za dostop. To lahko uredite na naslednje načine:
- z videoklicem v NLB 24/7 (pri sebi imejte veljavni osebni dokument)
- z obiskom najbližje NLB poslovalnice.
Enkratno geslo OTP (one-time password) je edinstvena 8 mestna številka, ki jo ustvarite v mobilni aplikaciji NLB Klik z generatorjem OTP. Geslo OTP velja samo za enkratno prijavo, z njim pa lahko dostopate do spletne aplikacije NLB Klik.
Seveda. Na telefon si iz trgovine Google Play ali App Store naložite aplikacijo NLB Klik, nato pa nas pokličite v NLB 24/7, kjer vam bomo aktivirali mobilno aplikacijo.
Za uporabo mobilne NLB Klik potrebujete pametni mobilni telefon ali tablico, z operacijskim sistemom iOS (verzija 14.0 ali višja), Android (verzija 8.0 ali višja) in novih napravah Huawei brez Google aplikacij.
Ne, uporaba NLB Klika je mogoča samo na eni mobilni napravi.
V NLB Kliku so vam na voljo različne možnosti plačila kot:
Dosedanja in-plačila so sedaj Flik plačila, ki delujejo med vsemi bankami v Sloveniji. Na voljo so v aplikaciji NLB Pay. Iz NLB Klika pa tja vodi bližnjica (Plačila > Flik plačilo).
Pogoj za uporabo je, da imate aktivirano aplikacijo NLB Pay. Več o Fliku.
Vse prejemnike iz vaših Hitrih plačil lahko zdaj najdete v meniju Prejemniki in še naprej hitro plačujete, brez izpolnjevanja podrobnosti.
V tem primeru vstopite v meni Prejemniki > izberete željenega prejemnika > Več > Plačaj.
Prejemnika v NLB Kliku shranite ob izvedbi plačila. Ko izpolnite »Plačilo ali prenos« , pred potrditvijo plačila izberite še »Shranite prejemnika«.
Za spremembo ali izbris prejemnika odprete meni Prejemniki, kjer se vam bodo izpisali vsi vaši prejemniki v NLB Kliku. Izberete prejemnika > Več > Uredi oz. Izbriši.
Plačilo lahko oddate iz menija shranjenih Prejemnikov ali ponovite preteklo plačilo. Ko gre za novo plačilo, se izberite meni Plačila > Plačilo ali prenos. V obrazec vnesete samo številko računa prejemnika, znesek in valuto, v naslednjem koraku pa sistem samodejno prepozna tip plačila ter vas vodi skozi proces plačevanja.
V meniju Prihodnja plačila najdete prikaz vseh plačil, ki vas čakajo v naslednjih mesecih.
Obenem se vam, ko odprete meni, ob imenu tekočega/naslednjega meseca izpiše skupni znesek prihodnjih plačil.
Pretekla plačila so arhiv vseh vaših plačil, tudi iz »starega« Klika oz. Klikina. Da, v preteklih plačilih vidite vsa plačila, ne glede na to, prek katere naprave ste jih oddali.
Preteklo plačilo v NLB Kliku ponovite tako, da v meniju Plačila > Pretekla plačila kliknete na opravljeno plačilo, pri čemer se vam izpišejo podrobnosti tega plačila. Nato kliknete Ponovi plačilo (ikona kroga s puščico) in v obrazcu, ki se vam odpre, preverite in po potrebi spremenite podatke (znesek, idr.).
Prihajajoče SEPA direktne bremenitve vidite v meniju Plačila > Prihodnja plačila. Že izvedene SEPA direktne bremenitve pa v meniju Plačila > Pretekla plačila > SDD.
Potrdilo o plačilu pridobite s klikom na želeno transakcijo, kjer pri podrobnostih transakcije izberete ikono za »prenos« (ikona puščice). Ko se vam potrdilo o transakciji prenese in odpre, ga lahko pošljete na izbrani elektronski naslov ali ga delite z uporabo ostalih aplikacij, ki to omogočajo (Gmail, Facebook, Viber, ipd.)
Na prejem e-računa se v NLB Kliku prijavite v meniju Plačila > E-računi > Več > Prijava na e-račun. V naslednjem koraku vpišete davčno številko ali naziv izdajatelja e-računa (podjetja, ki izdaja e-račun) in referenco/sklic z izdanega zadnjega računa, ki ste ga prejeli od izdajatelja (zato potrebujete pri sebi zadnji račun, ki ste ga prejeli od izdajatelja). Dodatne informacije o e-računih najdete TUKAJ.
V NLB Kliku odprete meni Plačila > E-računi. Izberete transakcijski račun (v primeru, da jih imate več) in izpišejo se vam vsi prejeti e-računi. Odprete e-račun, ki ga želite poravnati, kliknete Več > Plačaj. Nato preverite vsa izpolnjena polja v kreiranem plačilu, jih potrdite in v naslednjem koraku potrdite plačilo.
Trajni nalog odprete v meniju Plačila > Trajni nalogi > Odprtje trajnega naloga. V obrazcu nato izpolnite/izberete:
- vaš račun, ki ga želite bremeniti,
- znesek mesečne bremenitve,
- račun, kamor naj se znesek nakaže.
Informacije o izpolnjevanju plačilnih nalogov najdete v Navodilih za izpolnjevanje obrazca UPN - Univerzalni plačilni nalog (http://www.nlb.si/navodila-upn).
Plačila, ki še niso izvršena so vidna v meniju Plačila - Prihodnja plačila.
Da, novi NLB Klik omogoča tudi uvoz QR kode iz galerije na vašem telefonu.
To storite tako, da v meniju Plačila izberete Slikaj in plačaj, nato pa izberete Uvozi iz galerije. Če ste QR kodo prejeli kot del PDF dokumenta (npr. po e-pošti), jo je potrebno prenesti v galerijo naprave, kar bo najlažje s posnetkom zaslona. Fotografija QR kode mora biti jasna in ponavadi tudi povečana, (če je QR koda na osnovnem dokumentu prevelika, poskusite z zmanjšanjem).
Najverjetneje je razlog v slabi kvaliteti fotografije QR kode. Priporočamo vam, da QR kodo pred fotografiranjem ali zajemom zaslona povečate (ali zmanjšate), da bo ta čim bolj razločna.
Funkcionalnost je trenutno na voljo samo za uporabnike naprav z operacijskim sistemom Android in HarmonyOS. V kratkem bo na voljo tudi za naprave iOS.
Ne, funkcionalnost je na voljo samo v mobilni aplikaciji NLB Klik.
Izboljšan prikaz SMS obrokov na plačilnih karticah je še v razvoju, trudimo se, da bo čim prej na voljo. Obroki bodo prikazani glede na obračunsko obdobje, v katerem zapadejo v plačilo.
Trenutno funkcionalnosti izvoza CSV, kategorizacija, filtracija in morebitne druge aktivnosti, vezane na plačilne kartice, še ne delujejo. Trudimo se, da bi jih čim prej zagotovili.
Odklep in zaklep plačilne kartice si uredite, ko pri svoji kartici v meniju Moji produkti kliknete na tri pikice in izberete Nastavitve. Ko izberete Zakleni kartico, se vam onemogočijo vse storitve na kartici (plačila v tujini, dvigi gotovine, ipd.). Ko kartico odklenete, pa morate te storitve še enkrat sami aktivirati v tem meniju (če jih seveda želite zopet omogočiti).
Vplačila v NLB Sklade lahko izvajate tudi v novem NLB Kliku.
To storite v meniju Moji produkti, na NLB Skladu, v katerega želite vplačati:
Izvoz transakcij še ni v svoji končni obliki, trudimo se, da bo čim prej urejen.
Za spremembo osebnih podatkov vstopite v meni Moj profil. Za spremembo stalnega naslova nas morate poklicati prek video klica ali nas obiskati v poslovalnici.
Vsa komunikacija/korespondenca med vami in banko v NLB Kliku je na voljo v meniju Sporočila. V mobilni aplikaciji do sporočil dostopate s klikom na ikono kuverte, ki jo najdete v meniju Več.
Obvestila so vidna v meniju z ikono zvončka.
Prikaz svojih računov in produktov si uredite v meniju Moji produkti > Urejanje prikaza produktov. Svoje račune lahko po želji preimenujete, prav tako pa jih lahko skrijete iz prikaza produktov v vašem NLB Kliku.
V meniju Pregled lahko spremljate denarni tok na svojih računih in karticah, vaše prilive in porabo (ki je razdeljena tudi glede na vrsto/kategorijo transakcije).
Za boljši nadzor vaše porabe se vsaki transakciji določi kategorija porabe, v katero spada (Živila, Avto & prevozi, Kavarne & restavracije, ipd.). S tem imate na mesečni ravni pregled, za katere dobrine največ trošite in s tem možnost boljšega nadzora nad porabo.
V primeru, ko transakcija ni samodejno označena oz. kategorizirana, ali pa vam samodejno izbrana kategorija ne ustreza, jo lahko določite/spremenite sami. To naredite tako, da najprej izberete račun in seznam vseh transakcij. S klikom na transakcijo se vam prikažejo njene podrobnosti, kjer lahko nato tudi določite/spremenite njeno kategorijo (ali več kategorij).
Samodejna kategorizacija transakcij je sestavni del NLB Klika, ki uporabnikom omogoča hitrejši pregled porabe, kot če bi si morali vse kategorije ročno določati sami. Samodejne kategorizacije za posamezne uporabnike ne moremo izklopiti, pri čemer verjamemo, da je za uporabnike, ki jih poraba po kategorijah morda ne zanima, ta funkcionalnost zelo nemoteča.
Načrtovanje stroškov je namenjeno mesečnemu načrtovanju stroškov po posameznih kategorijah, kar omogoča boljši nadzor nad potrošnjo. Za načrtovane stroške vas bo NLB Klik opozoril, kdaj se približujete načrtovanemu znesku oziroma kdaj ga presežete. NLB Klik ne bo v nobenem primeru blokiral nadaljnje porabe ali vas kakorkoli drugače omejeval.
Načrtovanje stroškov je namenjeno mesečnemu načrtovanju stroškov po posameznih kategorijah, kar omogoča boljši nadzor nad potrošnjo. Za načrtovane stroške vas bo NLB Klik opozoril, kdaj se približujete načrtovanemu znesku oziroma kdaj ga presežete. NLB Klik ne bo v nobenem primeru blokiral nadaljnje porabe ali vas kakorkoli drugače omejeval.
Do 360° pregleda svojega premoženja dostopate iz menija Moji produkti > klik na gumb 360°. Poleg premoženja, ki ga imate pri NLB, si lahko v pregled ročno dodate tudi drugo premoženje.
Kategorizacija transakcij bo v kratkem potekala samodejno/avtomatsko, kar pomeni, da si posameznih transakcij ne boste rabili označevati sami, ampak bo to za vas naredil sistem, ki se bo sproti učil in izboljševal.
V primeru, da bi uporabniki ustvarjali svoje kategorije, se sistem ne bi bil zmožen učinkovito učiti razporejanja transakcij v pravilne kategorije.
Za lažji pregled po lastnih kriterijih predlagamo uporabo oznak (tags), po katerih lahko nato filtrirate transakcije.
360° pregled finančne slike prikaže stanje na dan ogleda. V prihodnje si želimo to zagotovili tudi za pretekla obdobja.
Pregled prilivov/odlivov se vodi glede na posamezni račun, zato se vedno prikazujejo vse transakcije, ki so se na tem računu zgodile. V primeru prenosa sredstev iz npr. osebnega računa na varčevalni račun pride do odliva na osebnem računi in priliva na varčevalni račun. Za primer boljšega pregleda nad zunanjimi prilivi na račun vam priporočamo kategorizacijo transakcij in pregled po kategorijah ali oznakah.
V NLB Kliku lahko 24/7 sklepate:
- NLB Hitri kredit (meni Ponudba)
- NLB plačilne in NLB posojilne kartice (meni Ponudba)
- spremembe limita na karticah (Moji produkti > Podrobnosti kartice)
Seveda, naročite in sklenete lahko vse ostale storitve iz ponudbe NLB in jih digitalno podpišete v NLB Kliku.
V meniju Ponudba lahko dostopate do avtomatiziranih naročil, za vse ostale storitve pa enostavno pošljete sporočilo banki (meni Sporočila > Novo sporočilo) in napišete, katero storitev potrebujete. V obeh primerih vas bo nato za nadaljevanje postopka kontaktiral osebni svetovalec.
V NLB Kliku je omogočeno oddaljeno podpisovanje določenih dokumentov, v primerih, ko v NLB Kliku uredite naročilo produkta, storitve ali želite kakšno drugo spremembo vašega poslovanja. Ko prejmete dokument v podpis, lahko do njega dostopate v meniju Podpis dokumentov. Pred tem boste na SMS in/ali e-mail prejeli obvestilo, da smo vam dokument poslali v podpis.
Za varnost poslovanja v NLB Kliku smo poskrbeli z več elementi, ki zagotavljajo visok nivo varnosti spletnega poslovanja.
• Prijava v spletno banko NLB Klik je večstopenjska - z uporabniškim imenom, enkratnim geslom OTP;
• Prijava v mobilno banko Klikin s PIN številko ali biometrijo (prstni odtis, prepoznava obraza);
• Samodejna odjava iz spletne in mobilne banke vas varuje pred tem, če bi se iz spletne ali mobilne banke pozabili odjaviti;
• Ob vstopu v spletno banko vas vedno obvesti o vstopu v vaš NLB Klik;
• Šifrirana komunikacija med vami in NLB Klik spletno ali mobilno banko;
• Dodatno potrjevanje plačil v spletni banki z uporabo SMS OTP;
• Možnost blokade plačil za NLB Klik spletno in mobilno banko;
• Možnost zaklepa in blokade kartic;
• Možnost blokade NLB Klik spletne in mobilne banke.
Priporočamo vam, da dosledno upoštevate nasvete za varno uporabo digitalnega bančništva na NLB spletni strani: http://www.nlb.si/varnost
NLB Klik vam omogoča višjo varnost tudi z dodatnim potrjevanjem plačil in SMS sporočilom ob vstopu.
To obvestilo prejmete, kadar smo zaznali, da NLB Klika določen čas niste uporabljali. Zaradi varnosti se morate prijaviti ponovno.
Dodatno statično Vstopno geslo ni več potrebno, ker je NLB Klik že nekaj časa na voljo le za uporabnike, ki dostopajo z Enkratnim geslom OTP. Vstopno geslo je bilo prvenstveno namenjeno uporabnikom, ki so dostopali s kvalificiranim digitalnim potrdilom. Za varnost poslovanja v NLB Kliku smo poskrbeli z več dodatnimi elementi, ki zagotavljajo visok nivo varnosti spletnega poslovanja:
Za prihodnost imamo na področju avtentikacije in potrjevanja plačil v planu še nekaj izboljšav in sprememb.
SMS OTP predstavlja dodatno avtentikacijo pri določenih plačilih ter spremembi osebnih podatkov v spletni aplikaciji. Potrditev bo zahtevana skladno s stopnjo tveganosti transakcij in zahtevano varnostno politiko banke, ki upošteva različne zakonsko predpisane dejavnike. Osemmestno enkratno geslo velja tri minute, prejmete ga na vašo mobilno številko.
V primeru težav pri uporabi nas pokličite v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali nas kontaktirajte preko video klica.
Ponovno naložite aplikacijo na svoj telefon in nato zahtevajte novo serijsko številko in aktivacijsko kodo (s klicem v NLB 24/7 na (01) 477 20 00, prek e-maila info@nlb.si ali z video klicem).
Zavrnjen dostop je lahko posledica:
- varnostnih omejitev. Za ponovni vstop počakajte 30 sekund;
- napačnih časovnih nastavitev na vaši mobilni napravi. Preverite nastavljen datum, uro in časovni pas. Priporočamo, da na napravi omogočite samodejno nastavitev datuma in ure.
Če ste pozabili PIN, morate ponovno aktivirati mobilno aplikacijo. Najprej zahtevajte izdajo nove serijske številke in aktivacijske kode s klicem v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali s kontaktom prek video klica. Ko boste prejeli novi kodi, pojdite v aplikacijo, kliknite na »Vnesi kode!, vpišite kodi in nastavite nov PIN.
V prihodnje vam bomo mobilno banko NLB Klik pred večjimi posodobitvami ponudili v poskusno uporabo (t.i beta testiranja). Vsi uporabniki, ki se prijavite k poskusni uporabi boste imeli dostop do posodobitev in nadgradenj preden bodo te na voljo vsem uporabnikom. Tako boste prvi z dostopom do novih funkcionalnosti in drugih novosti, ki jih bomo v prihodnosti predstavili v NLB Kliku.
Namen poskusne uporabe je, da preverimo delovanje in všečnost novosti, preden jih ponudimo vsem uporabnikom, k čimer nam lahko pomagajo le vaše povratne informacije in izkušnje iz poskusne uporabe mobilne banke.
Uporabniki, ki ste k poskusni uporabi NLB Klika že pristopili pred predstavitvijo novega NLB Klika ste ostali v skupini za testno uporabo, ponovna prijava ni potrebna. Skupino za poskusno uporabo pa lahko seveda kadarkoli tudi zapustite.
K poskusni uporabi se lahko prijavite vsi obstoječi uporabniki mobilne banke NLB Klik, ki uporabljate mobilno napravo z operacijskim sistemom Android in iOS.
Z mobilnimi napravami HarmonyOS, ki ne podpirajo Google aplikacij pri poskusni uporabi zaenkrat ne morete sodelovati.
K poskusni uporabi se prijavite se tej povezavi, nato pa počakajte nekaj minut, da Google sprejme prijavo. Ko bo na voljo NLB Klik za poskusno uporabo jo boste videli v trgovini Google Play kot običajno posodobitev aplikacije.
NLB Klik za poskusno uporabo ne bo ves čas na voljo, posodobitev boste videli le, ko bomo pripravljali nadgradnjo oziroma preden bo ta na voljo vsem uporabnikom. Možna sta tudi dva problema s samo prijavo k poskusni uporabi:
Občasno pride do težav v delovanju trgovine Google Play store. Predlagamo da poskusite:
Kadarkoli lahko prenehate s poskusno uporabo NLB Klika:
Na vašo mobilno napravo si namestite aplikacijo Testflight, nato pa s to isto mobilno napravo kliknite na to povezavo. Potrdite sodelovanje pri poskusni uporabi in sledite navodilom na ekranu za posodobitev NLB Klik preko aplikacije TestFlight.
NLB Klik za poskusno uporabo ne bo ves čas na voljo, posodobitev boste videli le, ko bomo pripravljali nadgradnjo oziroma preden bo ta na voljo vsem uporabnikom
Za posodobitev NLB Klika preko TestFlighta ne potrebujete kode (t.i reedem code), preprosto obiščite to povezavo in tako pridobite dostop do posodobitev.
Kadarkoli lahko prenehate s poskusno uporabo NLB Klika. Odprite aplikacijo TestFlight in kliknite na NLB Klik. Na spodnjem delu zaslona je gumb »Stop testing«, preko katerega izstopite iz skupine za poskusno uporabo NLB Klika. Nato:
Datum objave: 27.10.2023 |
Na voljo je nova različica digitalne banke NLB Klik |
Nova različica prinaša možnost plačevanja položnic z uvozom QR kode iz galerije na telefonu, izboljšan prikaz obrokov na plačilnih karticah, ter druge manjše izboljšave in popravke. NLB d.d.
|
Datum objave: 26.7.2023 |
Obstoječa spletna banka NLB Klik in mobilna banka Klikin se poslavljata |
Od 23. avgusta 2023, od 10. ure dalje, spletna banka NLB Klik in mobilna banka Klikin ne bosta več na voljo. Nadomestil ju bo novi NLB Klik, do katerega lahko prek računalnika dostopate na povezavi www.nlbklik.si, uporabniki mobilne banke Klikin pa si aplikacijo posodobite v novi NLB Klik. Prijavite se z enakimi uporabniškimi podatki kot do sedaj. NLB d.d.
|
Datum objave: 8.6.2023 |
Na voljo je nova digitalna banka NLB Klik |
Od 8.6.2023 naprej, je na voljo nova digitalna banka NLB Klik. Nadgradnje aplikacije pri strankah bodo potekale postopoma, do 31. 7. 2023. NLB d.d.
|
Za takojšen vklop NLB Klika nas pokličite preko video klica, na voljo smo vam 24/7. Potrebujete le svojo osebno izkaznico, vse ostalo uredimo mi.
Obiščite najbližjo poslovalnico, vklop NLB Klika vam bodo uredili naši prijazni svetovalci.
Banka v kateri ste najhitreje, najbolj enostavno in pregledno uredite finance po svoje.
Kjerkoli in kadarkoli, 24 ur na dan, vse dni v letu. Sporočite nam podatke in pripravili vam bomo vse za uporabo NLB Klika.
Hvala za vaš interes.
Na oddano telefonsko številko ali e-naslov vas bomo obvestili o nadaljnjih korakih.
Izpolnite obrazec in se dogovorite za sestanek.
Hvala za vaš interes.
Na oddano telefonsko številko ali e-naslov vas bomo obvestili o potrditvi sestanka.