Miti o bančnih paketih - razpakirani

Vse več ponudnikov storitev svojo ponudbo oblikuje v pakete in tako uporabnikom poenostavlja ravnanje z njimi. Paketi pregledno združujejo več storitev, tako da namesto posamičnih storitev plačujemo enotno ceno za cel paket. Navadili smo se že na pakete s telekomunikacijskimi storitvami, naročniške pakete za glasbene in videovsebine ter podobne storitve. Bančni paketi pa so pri nas še novost, zato odpirajo številna vprašanja, o njih pa se širijo tudi neresnice. Poglejmo, kaj so le miti in kakšna je resnica o novih NLB Paketih.


   

Mit #1: Izbranega paketa ne morem spremeniti

Izbiramo lahko med različnimi paketi bančnih storitev, kar nam omogoča izbor tistega, ki najbolj ustreza našemu življenjskemu slogu. Marsikomu od nas pa je uporaba nekaterih storitev postala tako samoumevna, da niti ne vemo dobro, katere vse uporabljamo. Lahko se nam zgodi, da prvič ne izberemo najboljše kombinacije storitev za svoje vzorce uporabe in šele po nekaj časa uporabe ugotovimo, da bi nam bolj ustrezal drug paket z drugačnim naborom vključenih storitev. Menjave paketov navadno niso preproste ali pa se lahko omejujejo v pogostosti. Je z bančnimi paketi tudi tako?

Resnica #1Med paketi lahko prehajate brez omejitev. Če ugotovite, da bi vam glede na vašo dejansko porabo bolj ustrezal drug paket, lahko spremembo preprosto naročite prek videoklica, v spletni banki NLB Klik, mobilni banki Klikin, telefonski banki NLB Teledom ali v poslovalnici. Paket lahko menjate kadarkoli.

    

   

Mit #2: V NLB moram nujno imeti paket

Na trgu obstajajo različne vrste bančnih računov, nekateri od njih poleg vodenja računa vključujejo tudi dodatne storitve. Navadili smo se na bančne račune, zdaj vse več bank uvaja bančne pakete. Kaj pravzaprav potrebujemo, bančni račun ali bančni paket? Ali moramo obvezno imeti paket, če smo do zdaj poslovali z bančnim računom?

Resnica #2: Uvajanje bančnih paketov pravzaprav vnaša večjo preglednost na trg. Vse posamične storitve, tudi osebni bančni račun, ostajajo še naprej, paketi pa ponujajo možnost preglednega in enostavnega zakupa kombinacije več storitev. Če ne želite uživati prednosti paketov, lahko uporabljate tudi samo NLB Osnovni račun in posamične storitve plačujete dodatno. Predlagamo pa, da pregledate storitve, ki jih že uporabljate, in razmislite o tistih, ki bi vam tudi prišle prav, ter se prepričate, ali ne bi bilo preprosteje in bolj brezskrbno s paketom.

   

   

Mit #3: Zaradi paketa plačujem več

Bančni paketi vključujejo kombinacijo izbranih storitev, zato so mesečna nadomestila za njihovo uporabo različna. Ko primerjamo stroške paketa s stroški storitev, ki jih sicer že uporabljamo, se hitro zgodi, da na katero storitev pozabimo ali napačno ocenimo, kako pogosto jo uporabljamo. Tudi če paket primerjamo le z eno storitvijo, na primer osebnim računom ali spletno banko, dobimo občutek, da moramo zaradi paketa plačevati več.

Resnica #3: Med NLB Paketi lahko izberete najprimernejšega zase, takega, ki ustreza vašim potrebam. Za večino strank velja, da s pravim paketom plačujejo manj, kot bi za posamezne storitve. Svetujemo, da se vprašate, katere vse bančne storitve že zdaj uporabljate in katere bi vam še prišle prav, ter glede na to izberete ustrezen paket. Če v vašem gospodinjstvu živi več družinskih članov, k izbiri paketa pristopite z vidika potreb celotnega gospodinjstva.

   

   

Mit #4: Težko je spremljati vključene in porabljene količine v paketu

Bančni paketi poleg osnovnih storitev vključujejo tudi storitve, ki jih uporabljamo večkrat, po potrebi. Take so na primer dvig gotovine na bankomatu, plačilo položnic in podobno. Ker nekateri paketi vključujejo omejeno število takih storitev, se sprašujemo, kako bomo vedeli, ali smo porabili že vse in ali bomo za dodatne morali plačevati.

Resnica #4: Brez skrbi, stanje vključenih in porabljenih količin storitev lahko kadar koli preverite v NLB Kliku in Klikinu. V NLB Kliku kliknite Podrobnosti paketa in poraba v poglavju Stanje na računih v meniju, pa tudi ob vstopu v NLB Klik. V Klikinu do teh informacij lahko dostopate prek podrobnosti o stanju na računu (dotik puščice ob Stanju na računu in po prikazu prometa še en dotik puščice ob Stanju na računu).

   

   

Mit #5: Za sklenitev paketa moram v poslovalnico

Vse bolj smo navajeni bančne storitve opravljati na daljavo in le še redko obiščemo poslovalnico. Zlasti ko gre za zahtevnejše bančne storitve, pa vemo, da je še vedno dobro obiskati poslovalnico. Kako pa je pri sklenitvi paketa? Ali moram v poslovalnico?

Resnica #5: Večina strank lahko osebni račun preoblikuje v paket kar prek videoklica, NLB Klika, Klikina ali NLB Teledoma. Ko se odločite za NLB Paket, ki vam najbolj ustreza, posredujte zahtevek svojemu svetovalcu – njegovi kontaktni podatki so dostopni v poglavju Kontakt v podrobnostih o računu (tri črtice pri Stanju o računu). Lahko pa nas pokličete prek videoklica ali NLB Teledoma in naši svetovalci bodo uredili vse potrebno za sklenitev paketa. Obisk je potreben le, če so v vašem izbranem NLB Paketu storitve, ki jih do zdaj še niste uporabljali, aktivacija pa zahteva osebni stik. Najpogosteje je to povezano z naročilom novih kartic z odloženim plačilom.

   

   

Mit #6: Aktivacijo storitev mi banka dodatno zaračuna

Zavedamo se, da ima banka z aktivacijo nekaterih storitev, denimo spletne banke, enkratne stroške, ki jih plačamo, ko začnemo uporabljati novo storitev. Če teh storitev še ne uporabljamo, izbrani paket pa jih vključuje, nam bo banka gotovo zaračunala za aktivacijo teh storitev.

Resnica #6: Aktivacija vseh v paket vključenih storitev je brez dodatnih stroškov. Če na primer do zdaj niste uporabljali spletne banke, izbrali pa ste paket NLB Mladostni, vam aktivacije storitve spletne banke NLB Klik ne bomo zaračunali. Enako velja za vse v pakete vključene storitve, pri katerih pri aktivaciji prihaja do določenih stroškov. Če se ne boste odločili za paket in boste želeli storitev uporabljati kot posamično storitev, se bodo stroški aktivacije zaračunavali.

   

Izberite pravi NLB Paket za svoj način življenja

Da vam poenostavimo vsakdanje denarne opravke, smo bančne storitve, ki jih najpogosteje uporabljate, združili v pakete. Namesto plačevanja posameznih storitev tako zdaj plačujete le eno mesečno nadomestilo za uporabo paketa. Če še nimate NLB Paketa, poglejte svojo dosedanjo porabo, preverite ponudbo naših paketov in izberite pravega za svoje potrebe. Lahko pa se naročite tudi na obisk pri bančnem svetovalcu, ki vam bo pomagal izbrati najustreznejši paket.

Izberite NLB Paket

marec, 2019

naslovna paketi landing

Paketi

Bančne storitve, ki jih najpogosteje uporabljate in jih najbolj potrebujete, smo združili v pregledne bančne pakete. Izberite paket po svoji meri in prihranite.

Ne zamudite dobrega nasveta

Pridružite se več kot 220.000, ki redno dobivajo najbolj sveže nasvete za dobre finančne odločitve.


Prijavi se

Na voljo smo vam 24 ur na dan, vse dni v letu!