Zakaj ne moremo vsega urediti prek spleta?

Za obisk poslovalnice si pravzaprav redko vzamemo čas. Še posebej, ko pomislimo, da so finance - z današnjimi računalniškimi programi in enostavnim dostopom do spleta - le nekaj klikov stran. Drži, večino stvari lahko s storitvami NLB Klik, Klikin in NLB Teledom uredimo udobno kar iz naslonjača svojega doma ali iz pisarne, nekatere pa kljub najsodobnejšim potem ne. V določenih primerih je vseeno potrebno in pametno obiskati poslovalnico.


Preden boste digitalni, zaradi varnosti še enkrat v banko

Ko se odločite, da boste bančne storitve opravljali (tudi) prek spletne ali mobilne banke, boste morali še enkrat v poslovalnico. To velja tudi ob oddaji naročila prek spletnega obrazca. Zakaj je ta obisk potreben?

Ko v spletni obrazec vpišete podatke, s tem skrajšate obisk v poslovalnici, saj se dokumenti pripravijo že vnaprej. A za dokončanje postopka je treba obiskati banko, saj ob sklenitvi NLB Klika dobite kvalificirano digitalno potrdilo oz. generator enkratnih gesel, ki sta identifikacijski element. Zato je treba preveriti, ali je naročilo res poslala oseba, katere podatki so v obrazcu. Tudi zakon pravi, da je treba ob izdaji kvalificiranega digitalnega potrdila stranko osebno prepoznati.

Če v poslovalnici tega ne bi preverjali, bi se lahko zgodilo, da bi nepridipravi banki posredovali ukradene podatke določene osebe (kot so davčna številka, številka osebnega računa, naslov), banka bi jim prek NLB Klika omogočila dostop do računa in hitro bi lahko prišlo do odtujitve premoženja.

Mobilni bančni svetovalec ali ko poslovalnica pride k vam

Podobno je pri odpiranju osebnega računa. Podatke lahko oddate prek spletnega obrazca, kar tudi v tem primeru skrajša obisk v poslovalnici, a na koncu mora biti opravljena osebna identifikacija. Prvo poslovno razmerje s stranko se lahko sklene le ob osebni navzočnosti stranke, ki jo bančnik identificira na podlagi veljavnega osebnega dokumenta. Ob tem mora od stranke pridobiti vse podatke, ki jih predpisuje zakonodaja.

Varnost stranke in prihrankov, ki jih je stranka zaupala banki, je vedno na prvem mestu. Postopek identifikacije, ki se opravi v poslovalnici ali pa ga opravijo mobilni bančniki, ima v celotnem postopku zelo pomembno vlogo.

Obisk v banki pri odpiranju osebnega računa pa vam je lahko kljub temu prihranjen. Identifikacijo lahko namreč opravi tudi mobilni bančnik, ki vas brezplačno obišče na domu ali na drugi lokaciji, na dogovorjeno uro in dan.

Življenjska odločitev, ki bo izpolnila želje, in ne življenjska napaka

Drugi pomemben razlog obiska poslovalnice je svetovanje.

Na spletu lahko s pomočjo kvizov, simulatorjev in informativnih izračunov preverite ter ocenite svoje finančne navade in zmožnosti. To vam je lahko v veliko pomoč pri odločanju o načinu zadolževanja in varčevanja oziroma pri izbiri osebnega računa ali najbolj primernega zavarovanja.

Vendar pa ne smemo pozabiti, da za razumevanje bančnih storitev in lažjo izbiro med njimi včasih ti pripomočki niso dovolj.

Urša in Jure sta se po več letih življenja v najemniških stanovanjih odločila za nakup svoje prve nepremičnine. Svojo kreditno sposobnost sta najprej preverila na spletu s pomočjo informativnega izračuna, nato pa prek spleta zaprosila za izdelavo individualne ponudbe in sestanek s kreditnim svetovalcem. Pri obisku poslovalnice je svetovalec pregledal njuno poslovanje, obrazložil vse stroške zadolževanja in jima pomagal izbrati zanju ustrezno obliko zadolževanja, ki je bila boljša kot bi jo izbrala sama na podlagi informativnega izračuna. Pogodbo o stanovanjskem kreditu in zavarovanje nepremičnine sta sklenila v poslovalnici.

Svetovalec vam bo ob obisku poslovalnice svetoval izbrati kredit, ki je najbolj primeren za vaš cilj, proračun in finančne navade.
  

Nimate časa za obisk poslovalnice?

Obišče vas lahko mobilni bančni svetovalec, ki vam bo pomagal pri odločitvah glede vaših financ (varčevanju, zadolževanju, zavarovanjih, naložbah) in pri tem upošteval vaše življenjske ter finančne cilje, ki mu jih boste zaupali.

Naročite obisk mobilnega svetovalca

maj, 2016

2023 06 nlb novi klik 2560x1600 novi banner junij

NLB Klik

Enak videz, enak postopek, na vseh napravah.

nlb omn channel 1920x800

Dan in noč

Bančno svetovanje in pomoč, naj bo dan ali noč.

Ne zamudite dobrega nasveta

Pridružite se več kot 220.000, ki redno dobivajo najbolj sveže nasvete za dobre finančne odločitve.


Prijavi se

Skrita vsebina

Dogovorite se za obisk mobilnega bančnika

Naši bančni strokovnjaki vas obiščejo na vašem domu, v pisarni ali kjerkoli drugje, kjer vam ustreza. Svetovanje mobilnih bančnikov je brezplačno.

Izpolnite obrazec in vas bomo kontaktirali, da se dogovorimo  za uro obiska.

* Podatki so obvezni.

Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
** - vnesite enega od spodnjih kontaktnih podatkov
Podatek je obvezen.

Vnesite tudi omrežno skupino, npr. (01) 477 2000.
Podatek je obvezen.
Želim, da me mobilni bančni svetovalec kontaktira:
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
drugo
kredit
naložbe
osebni računi
varčevanje
zavarovanje
Podatek je obvezen.
Vpišete lahko največ 1500 znakov.
Podatek je obvezen.
Podrobnejše informacije o tem, kako banka ravna z osebnimi podatki in vaših pravicah, so na voljo na www.nlb.si/varstvo-osebnih-podatkov oziroma v dokumentu Splošne informacije o obdelavi osebnih podatkov.

Hvala za vaš interes.
Na oddano telefonsko številko ali e-naslov vas bomo kontaktirali.

Na voljo smo vam 24 ur na dan, vse dni v letu!