Za obisk poslovalnice si pravzaprav redko vzamemo čas. Še posebej, ko pomislimo, da so finance - z današnjimi računalniškimi programi in enostavnim dostopom do spleta - le nekaj klikov stran. Drži, večino stvari lahko s storitvami NLB Klik, Klikin in NLB Teledom uredimo udobno kar iz naslonjača svojega doma ali iz pisarne, nekatere pa kljub najsodobnejšim potem ne. V določenih primerih je vseeno potrebno in pametno obiskati poslovalnico.
Ko se odločite, da boste bančne storitve opravljali (tudi) prek spletne ali mobilne banke, boste morali še enkrat v poslovalnico. To velja tudi ob oddaji naročila prek spletnega obrazca. Zakaj je ta obisk potreben?
Ko v spletni obrazec vpišete podatke, s tem skrajšate obisk v poslovalnici, saj se dokumenti pripravijo že vnaprej. A za dokončanje postopka je treba obiskati banko, saj ob sklenitvi NLB Klika dobite kvalificirano digitalno potrdilo oz. generator enkratnih gesel, ki sta identifikacijski element. Zato je treba preveriti, ali je naročilo res poslala oseba, katere podatki so v obrazcu. Tudi zakon pravi, da je treba ob izdaji kvalificiranega digitalnega potrdila stranko osebno prepoznati.
Če v poslovalnici tega ne bi preverjali, bi se lahko zgodilo, da bi nepridipravi banki posredovali ukradene podatke določene osebe (kot so davčna številka, številka osebnega računa, naslov), banka bi jim prek NLB Klika omogočila dostop do računa in hitro bi lahko prišlo do odtujitve premoženja.
Podobno je pri odpiranju osebnega računa. Podatke lahko oddate prek spletnega obrazca, kar tudi v tem primeru skrajša obisk v poslovalnici, a na koncu mora biti opravljena osebna identifikacija. Prvo poslovno razmerje s stranko se lahko sklene le ob osebni navzočnosti stranke, ki jo bančnik identificira na podlagi veljavnega osebnega dokumenta. Ob tem mora od stranke pridobiti vse podatke, ki jih predpisuje zakonodaja.
Obisk v banki pri odpiranju osebnega računa pa vam je lahko kljub temu prihranjen. Identifikacijo lahko namreč opravi tudi mobilni bančnik, ki vas brezplačno obišče na domu ali na drugi lokaciji, na dogovorjeno uro in dan.
Drugi pomemben razlog obiska poslovalnice je svetovanje.
Na spletu lahko s pomočjo kvizov, simulatorjev in informativnih izračunov preverite ter ocenite svoje finančne navade in zmožnosti. To vam je lahko v veliko pomoč pri odločanju o načinu zadolževanja in varčevanja oziroma pri izbiri osebnega računa ali najbolj primernega zavarovanja.
Vendar pa ne smemo pozabiti, da za razumevanje bančnih storitev in lažjo izbiro med njimi včasih ti pripomočki niso dovolj.
Urša in Jure sta se po več letih življenja v najemniških stanovanjih odločila za nakup svoje prve nepremičnine. Svojo kreditno sposobnost sta najprej preverila na spletu s pomočjo informativnega izračuna, nato pa prek spleta zaprosila za izdelavo individualne ponudbe in sestanek s kreditnim svetovalcem. Pri obisku poslovalnice je svetovalec pregledal njuno poslovanje, obrazložil vse stroške zadolževanja in jima pomagal izbrati zanju ustrezno obliko zadolževanja, ki je bila boljša kot bi jo izbrala sama na podlagi informativnega izračuna. Pogodbo o stanovanjskem kreditu in zavarovanje nepremičnine sta sklenila v poslovalnici.
Obišče vas lahko mobilni bančni svetovalec, ki vam bo pomagal pri odločitvah glede vaših financ (varčevanju, zadolževanju, zavarovanjih, naložbah) in pri tem upošteval vaše življenjske ter finančne cilje, ki mu jih boste zaupali.
Naši bančni strokovnjaki vas obiščejo na vašem domu, v pisarni ali kjerkoli drugje, kjer vam ustreza. Svetovanje mobilnih bančnikov je brezplačno.
Izpolnite obrazec in vas bomo kontaktirali, da se dogovorimo za uro obiska.
Hvala za vaš interes.
Na oddano telefonsko številko ali e-naslov vas bomo kontaktirali.