Kako vam lahko pomaga, da bo jutri lepši: Simona Polanc

Gibanju svojih prihodkov in odhodkov namenjamo premalo pozornosti in včasih zapravimo več, kot bi bilo treba, meni finančna svetovalka Simona Polanc iz ene od ljubljanskih poslovalnic NLB. Zato si prizadeva, da s svojimi strankami ne bi reševala le najbolj perečih vprašanj o kreditih in oplemenitenju sredstev.


Vzporednico svojega dela sogovornica po desetih letih izkušenj vidi pri osebnih zdravnikih. Prepričana  je, da »finančni svetovalec tako kot osebni zdravnik poišče ustrezne rešitve glede na cilje, ki jih  stranke želijo doseči«, le da gre v tem primeru namesto zdravega telesa za »zdrave« finance. Pri tem poudarja, da je tako pri prvem kot pri drugem poklicu izredno pomembno zaupanje. Trenutno pa zaradi vsesplošne krize drug drugemu manj zaupamo. Zato je še kako potrebno, da negujemo s trudom zgrajen medosebni odnos, ki temelji na zaupanju.

Finančno svetovanje namreč ni enkraten posvet, ampak dolgoročen partnerski odnos.

Stranke se hitro obrnejo na finančnega svetovalca, ko se znajdejo v težavah, ne pridejo pa k njemu, ko bi se enostavno le želele pogovoriti o svoji finančni prihodnosti, oziroma je to veliko redkeje. Pa je tudi pri financah preventiva boljša kot kurativa. Tako se vse prepogosto zgodi, da se stranke na našo sogovornico obrnejo šele takrat, ko ne morejo več odplačevati kredita ali ostanejo brez službe. V takšnih primerih je za finančno svetovanje včasih že prepozno, pravi Polančeva.

Ravno zato imata največjo vlogo ozaveščanje in zaupanje. Vsakodnevna misija finančnega svetovalca je, da stranki predstavi vse pomembne finančne informacije, ki so zanjo ključne, in si s tem pridobi tudi njeno zaupanje. »Seveda pa smo tukaj tudi zato, da pomirimo čustva in ohranjamo trezno glavo.«

Letenje nad oblaki zamenjala za realna tla

Simona je najprej letela visoko nad oblaki – kot stevardesa. V sanjah. Podobno delo z ljudmi pa je našla v bančni poslovalnici v Šiški, pri čemer ni nikoli spremenila odnosa do ljudi, ki je v obeh poklicih na prvem mestu. Po začetnih letih, ko je v banki delala na blagajni, je ugotovila, da si želi bolj osebnega pristopa. Zato je prostor za stekleno steno zamenjala za pisarno; takšno okolje je primernejše za pridobivanje zaupanja, saj ljudje potrebujejo zasebnost, da se lahko sprostijo. Polančeva z marsikatero stranko posluje že več let in najbolj jo razveselijo trenutki, ko jo posamezniki v poslovalnici obiščejo zgolj zato, da jo pozdravijo: »To pomeni, da me ne vidijo samo kot finančno svetovalko, temveč mi zaupajo kot človeku.«

Svetovanje za vse

Polančeva se večkrat sreča s strankami, ki menijo, da je svetovanje le za tiste, ki imajo veliko denarja. To je napačno mišljenje. »

Vsakdo, ki vstopi v naše prostore, bo dobil informacije, ki jih potrebuje, in nasvetProduktov in finančnih možnosti bo v prihodnosti čedalje več, ljudje pa bodo ob poplavi informacij še bolj zmedeni, zato morajo finančni svetovalci že zdaj ozaveščati svoje stranke ter jih naučiti, kako izbirati med različnimi rešitvami.

Kako Simona vzpostavi stik s stranko? Najprej je treba prebiti led, premagati začetno nezaupanje, potem pa mora o stranki čim več izvedeti, da ji bo lahko prav svetovala. Torej, povprašati jo mora, kaj si sploh želi in kakšni so njeni finančni cilji. Nato skupaj pregledata finance, tako prihodke kot odhodke, možnosti oplemenitenja sredstev, varčevanje v skladih in naredita celosten finančni načrt. »Sama že od zaposlitve dalje varčujem, tudi vse naše storitve poskušam vplesti v osebno življenje, ker le tako lahko stoodstotno pomagam strankam,« razlaga Polančeva.

Starejši se bolj zavedajo potrebe po varčevanju

Medtem ko se starejša generacija še zaveda pomena varčevanja, mlajši veliko bolj živijo z danes na jutri in iščejo informacije predvsem na spletu. Zato Polančeva, ko naveže stik z novo stranko, poskuša v varčevanje vključiti celotno družino. »Pomembno je, da se tudi otroci in mlajša generacija zavedajo pomena financ v našem življenju.«

Sama pa se predvsem zaveda, kako pomembna so načela, ki se jih drži tako v poklicnem kot osebnem življenju: »Etičnost, strokovnost, empatičnost in navdušenje, ki ga moraš znati prenesti na svojo stranko.« Vse to se seveda začne že ob vstopu v prijeten prostor, ko vas ob iskrenem stisku roke povpraša, kakšen dan je za vami in kako vam lahko pomaga, da bo nadaljevanje (še) lepše.

Finančni nasvet za vsak posamičen korak

V okviru osebne obravnave bodo naši svetovalci za osebne finance analizirali vaše obstoječe stanje, izračunali za vas najboljšo situacijo in predlagali možne smeri za dosego cilja. Brezplačno!

Odprite račun

maj, 2015

NLB Osebno bančništvo

Osebno bančništvo

Storitev, ki je namenjena zahtevnejšim strankam, ki od banke pričakujete svojim potrebam prilagojeno upravljanje osebnih financ.

odpiranje racuna brez poslovalnice

Osebni račun - brez obiska banke

Za vse, ki vam primanjkuje časa za obisk poslovalnice ali pa si želite več zasebnosti v domačem okolju.

Ne zamudite dobrega nasveta

Pridružite se več kot 220.000, ki redno dobivajo najbolj sveže nasvete za dobre finančne odločitve.


Prijavi se

Skrita vsebina

Vloga za odprtje osebnega računa

* Podatki so obvezni.

Osebni račun lahko enostavno in hitro odprete tudi preko spleta. Izpolnite vsa polja e-obrazca.

Osebni podatki

Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
moški
ženska
Podatek je obvezen.
Stalni naslov:
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Kontaktni podatki:

Vnesite tudi omrežno skupino, npr. (01) 477 2000.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.

Osebni podatki

Osebni dokument
osebna izkaznica
potni list
vozniško dovoljenje
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Rojstni podatki
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
da
ne
Podatek je obvezen.

Podatki za odprtje računa

občan
študent
upokojenec
zaposlen
Podatek je obvezen.
plačilo študentskega dela
plačilo trajnikov
prejemanje plače
prejemanje pokojnine
prejemanje socialnih transferjev
prejemanje štipendije
prejemki izven delovnega razmerja
varčevanja
vračila dohodnine
Podatek je obvezen.
od 0,00 EUR do 200,00 EUR
od 200,00 EUR do 500,00 EUR
od 500,00 EUR do 1.000,00 EUR
od 1.000,00 EUR do 2.500,00 EUR
več kot 2.500,00 EUR
Podatek je obvezen.

Izbira tipa računa ali paketa

NLB Osnovni račun več
da 

Seznanjen sem s pravico banke, da pred odobritvijo rednega limita opravi vpogled v zbirko osebnih podatkov SISBON, s čimer z oddajo te vloge tudi izrecno soglašam.
ne
Depoziti
Drugo
Klikin
Krediti
Naložbe
Nezgodno zavarovanje Vita Nezgoda Junior z dodatno ugodnostjo
NLB Klik
NLB Klik z OTP dostopom brez pristopnine
Plačilne kartice
SMS alarmi in opomniki
Varčevanja
Zavarovanja
Podatek je obvezen.

Izjave

Izjavljam, da odpiram račun, oziroma sklepam trajno poslovno razmerje v svoje imenu in za svoj račun, so navedeni podatki resnični, sem seznanjen, razumem in se strinjam s Splošnimi pogoji poslovanja z NLB Osebnimi računi ter Izvlečkom iz Sklepa o obrestnih merah NLB d.d. in Tarifo NLB d.d., nisem v postopku osebnega stečaja, sem seznanjen/a z »Izjavo o varstvu osebnih podatkov« in s tem s pravico banke, da bo osebne podatke, ki bodo vneseni preko spletnega obrazca obdelovala v skladu z veljavno zakonodajo.*
Izjavljam, da nimam blokiranega nobenega transakcijskega računa pri katerikoli banki v Sloveniji*
Izjavljam, da nisem v postopku osebnega stečaja*
Izjavljam, da so vsi zgoraj navedeni podatki pravilni*
Da nisem politično izpostavljena stranka
Da sem politično izpostavljena stranka
Podatek je obvezen.
bom podpisal in prevzel na bančnem okencu v izbrani poslovalnici
dostavi bančni svetovalec na dom
Podatek je obvezen.
Naš bančni svetovalec vas bo kontaktiral in se z vami dogovorili za čas obiska. Zato navedite ustrezen termin za kontakt. Ob obisku svetovalca boste morali predložiti tudi kopijo potrdila o študentskem statusu.
Želim, da me bančni svetovalec pokliče:
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Vpišete lahko največ 1500 znakov.
Podatek je obvezen.
Podrobnejše informacije o tem, kako banka ravna z osebnimi podatki in vaših pravicah, so na voljo na www.nlb.si/varstvo-osebnih-podatkov oziroma v dokumentu Splošne informacije o obdelavi osebnih podatkov.

Vloga je bila uspešno oddana.

Naš bančni svetovalec vas bo kontaktiral in se z vami dogovoril za čas obiska.

Zahvaljujemo se vam za zaupanje.

Za dodatne informacije in pojasnila pokličite kontaktni center na številko (01) 477 20 00, ali nam pišite na info@nlb.si.