Darja Ring: Stranke hitro spoznajo, da jim tehnologija olajša življenje

Če boste kdaj vstopili v NLB Poslovalnico v Radljah ob Dravi, se vam lahko pripeti, da se boste tam zadržali dlje, kot ste načrtovali. Mimogrede se boste z uslužbenci zapletli v pogovor in ko boste odhajali zadovoljni z opravljeno storitvijo, se utegne zgoditi, da vas bo za blagajniškim pultom pozdravila kar vodja poslovalnice Darja Ring. Strankam vedno rada priskoči na pomoč tudi pri uporabi novih tehnologij, do katerih imajo nekoliko starejši morda nekaj zadržkov. Vendar, ko jim pomaga pri prvih korakih – veliko namestitev mobilne banke Klikin je strankam opravila kar Darja – hitro ugotovijo, da gre za varne in enostavne aplikacije, ki olajšajo marsikatero bančno opravilo.


Darja Ring, vodja NLB Poslovalnice NLB v Radljah ob Dravi, je človek dobre volje in optimizma. Tega ne more skriti. V bančništvu je že 32 let in še danes se natančno spomni dne, ko se je pridružila kolektivu takratne Koroške banke: »10. julij 1986. Kako bi lahko pozabila ta dan? Hodila sem na srednjo ekonomsko šolo in še pred zaključkom sem že delala v podjetju Lesna, kjer sem pomagala v kuhinji in čakala, da se sprosti mesto v pisarni. Prošnje sem pošiljala tudi drugam in v nekem trenutku sem se morala odločiti med službo v Lesni in banki. Takrat je v banki že delala moja sestrična in vedno se mi je to zdelo nekaj imenitnega. Prvega dne res ne bom pozabila nikoli.«

Dober občutek je, ko ljudem omogočiš, da storijo korak naprej

Njena prva zadolžitev je bil preprost vnos podatkov. Kmalu je odšla na porodniško, ki pa jo je potem predčasno prekinila: »Imela sem pogodbo za določen čas in zaradi sprememb v poslovanju me delovno mesto po prihodu s porodniške ne bi več čakalo. Vendar so mi na banki dali možnost, da takoj, torej po osmih mesecih porodniške, začnem delati v poslovalnici Dravograd. Ko sva se z možem dogovorila, da me bo zamenjal na porodniški, sem zgrabila priložnost. Naslednjih 28 lepih let sem tako preživela v današnji NLB Poslovalnici v Dravogradu

Večino časa je delala na oddelku kreditov. O delu nam razlaga z navdušenjem.


Darja Ring

»To delo sem imela neizmerno rada. Neverjetno dober občutek je, ko ljudem omogočiš, da storijo korak naprej v življenju. Veste, nikoli nisem stranke zavrnila na prvem sestanku. Pregledala sem dokumentacijo čisto vsakega in preučila obstoječe možnosti. Vsakdo, ki stopi skozi naša vrata, si zasluži, da zanj storimo, kar je v naši moči, da bo bolje pripravljen na vse, kar sledi

Zaradi takega pristopa so k njej hodile stranke z vse Koroške, zavzeto delo pa je sčasoma tudi njej odprlo priložnost za korak naprej. Kljub začetnemu dvomu, kako se bo znašla v vlogi vodje poslovalnice, je izziv sprejela in danes vodi osemčlanski kolektiv v Radljah ob Dravi.

Pristen stik in lažji pretok informacij

Bančništvo se je v času njene kariere spremenilo in napredovalo. »Naša poslovalnica je bila ena prvih, ki jih je NLB prenovila. Imamo odprt prostor, med bančniki in strankami ni pregrad, enostavna bančna opravila pa lahko stranke opravijo v tako imenovani hitri coni,« nam razloži. Kot pravi, so se stranke na nov način poslovanja hitro navadile, saj omogoča pristnejši stik med bančniki in komitenti, pa tudi lažji pretok informacij.

»Malce več zadržkov imajo stranke pri sprejemanju novih tehnologij. Predvsem starejši se pri tem včasih ne znajdejo najbolje, a jim z veseljem pomagamo. Veliko namestitev banke Klikin našim komitentom sem opravila kar jaz,« pojasni Darja in doda, da ljudi prepričajo lastne izkušnje.


Darja Ring

»Če strankam poslovanje po spletu ali na mobilnem telefonu predstaviš v pogovoru in jim malce pomagaš, hitro spoznajo, da gre za enostavne aplikacije, ki jim lahko olajšajo marsikatero bančno opravilo. Morda se stvari premikajo počasneje, vendar tudi v nekoliko konservativnejšem okolju, ki se zanaša na poslovanje z gotovino, vse več uporabnikov hitro spozna, da so sodobne digitalne storitve nepogrešljive, ko jih enkrat začnejo uporabljati

Varnost v središču

Darja ugotavlja, da stranke pri uvajanju sodobnih bančnih poti najbolj skrbi varnost. Po njeni oceni je takih, ki jih je strah, da bi jim nepridipravi prek telefona ali računalnika vdrli v račun, okoli dvajset odstotkov. »Večino uspemo pomiriti že s tem, ko jim razložimo, kako delujejo naši varnostni mehanizmi, in pomagamo z nasveti, kako se lahko zaščitijo. Še vedno pa se najde kdo, ki mu to ni dovolj. In s tem ni nič narobe. Vsak si mora izbrati način poslovanja, ob katerem bo čutil, da je njegovo premoženje varno,« pojasni.

Zakaj ne bi mislili na prihodnost? Saj ni treba veliko

Kot pravi, je tako kot pri tehnologijah tudi pri upravljanju premoženja varnost na prvem mestu: »Ni vsaka naložba za vsakogar. S strankami se je treba pogovoriti, ugotoviti, kaj si želijo, in nato poiskati pravi produkt. Jaz pravim, da nikoli ni dobro vseh jajc nositi v eni košari, in strankam vedno svetujem, naj svoje naložbe razpršijo

Ko razlaga o naložbah, se njen sicer ves čas veder obraz malce zresni: »Veste, hudo mi je, ko gledam mlade ljudi, ki dobijo službo, takoj z računa dvignejo ves denar in ga zapravijo. Čez mesec ali dva pa se že zanimajo za kredit. Zakaj ne bi mislili na prihodnost? Saj ni treba veliko. Če zaslužiš 1.000 evrov, 50 evrov vsak mesec lahko vložiš v neko varčevanje ali sklad, mar ne?« Tako lahko z majhnimi vložki zgradiš premoženje, ki daje varnost ali omogoči lažje uresničevanje želja.

Čas dela za denar

Po njenih izkušnjah ljudje precej pozno ugotovimo, da je treba misliti tudi na starost in čase, ko se prihodki znižajo: »Po navadi se preskok v razmišljanju zgodi okoli 45. leta. Takrat se večina zave, da je treba poskrbeti zase, a veliko časa, ko bi lahko denar že delal za nas, je izgubljenega.« »Nikakor pa ni prepozno. Marsikaj se da še storiti,« je Darja kot vedno polna optimizma.

Nasveti, ki jih daje strankam, so vedno plod lastnih izkušenj: »Kakšen bančnik bi pa bila, če bi ljudem ponujala nekaj, kar poznam samo v teoriji. Preizkusila sem vse naše produkte in storitve: od mobilnih aplikacij do naložb v vzajemne sklade in zavarovanj. In ne samo jaz, cela naša družina,« pove z nasmeškom.

Korak naprej s podporo banke in družine

Mož, dva otroka in štirje vnuki imajo v Darjinem življenju pomembno vlogo. »Znam ločiti službo in zasebnost. V poslovalnici sem včasih od sedmih zjutraj do šestih zvečer, vendar ko pridem domov, znam potegniti črto in se posvetiti družini,« nam pove Darja.

O tem, kako povezani so, razberemo iz njenega pripovedovanja o podpori, ki jo je čutila, ko se je pri štiridesetih odločila za nadaljevanje študija in se vpisala na fakulteto. »Ko sem se odločila za ta korak, so mi vsi stali ob strani. Otroci so mi obljubili tudi pomoč pri učenju, ki pa je na koncu skorajda nisem potrebovala. No, razen pri učenju tujih jezikov. To mi res ne leži,« odkrito prizna z nasmehom.

Močno vez z možem je čutiti tudi, ko se pogovarjamo o tem, kako preživlja prosti čas: »Rada hodiva skupaj na dopust. Večkrat na leto. Ne predstavljam si, da prostega časa ne bi izkoristila za najino druženje. Nikoli ne veš, kaj se ti lahko v življenju zgodi, in treba je izkoristiti vsak trenutek.« Kot pravi, je včasih dovolj že kratek sprehod. »Imava svojo pot, dolgo kar nekaj kilometrov. Včasih se zgodi, da vso pot ne spregovoriva niti besede. Ni potrebno. Dovolj je, da sva skupaj.«

   

Naš dom je tu, med vami

Verjamemo, da dom ni le točka na zemljevidu. Dom je tam, kjer so ljudje, ki nam pomenijo največ. Naš dom je tu, z vami in med vami. Zato kot največja bančna skupina s sedežem v Jugovzhodni Evropi skrbimo za boljšo kakovost življenja v regiji ter vam lahko ponudimo storitve, prilagojene vam in vašim potrebam. Z inovativnimi in preprostimi digitalnimi rešitvami ter strokovnimi nasveti smo z vami doma in po svetu, 24 ur na dan, vsak dan. Pomagamo vam bolje upravljati svoje finance, da boste pripravljeni na vse, kar sledi. Dobrodošli!

Spoznajte nas

december 2019

naslovna paketi landing

Paketi

Izberite NLB Paket Premium s celovitimi bančnimi storitvami za najzahtevnejše stranke z osebno obravnavo.

NLB Osebno bančništvo

Osebno bančništvo

Storitev, ki je namenjena zahtevnejšim strankam, ki od banke pričakujete svojim potrebam prilagojeno upravljanje osebnih financ.

Ne zamudite dobrega nasveta

Pridružite se več kot 220.000, ki redno dobivajo najbolj sveže nasvete za dobre finančne odločitve.


Prijavi se

Na voljo smo vam 24 ur na dan, vse dni v letu!