NLB E-commerce

Najsodobnejša plačilna platforma za izvajanje plačil s karticami v spletnih trgovinah (ali prek spleta).

Kaj je NLB E-commerce in komu je namenjen?

NLB E-commerce je plačilna platforma, ki spletnim trgovcem in njihovim strankam omogoča varna in enostavna spletna plačila s karticami v spletni trgovini. Namenjen je podjetnikom in podjetjem, ki želijo svojim strankam zagotoviti sodobno uporabniško izkušnjo plačevanja s karticami za ponujene izdelke in storitve v spletnih trgovinah. 

  

Zakaj potrebujete NLB E-commerce?

Novi evropski standardi varnosti zahtevajo od spletnih trgovcev močno avtentikacijo strank (SCA) pri vseh elektronsko izvedenih plačilih. Ta predvideva obvezno tristopenjsko avtentikacijo kupcev na podlagi znanja (geslo uporabnika), lastništva (naprava uporabnika) ali identitete (biometrična avtentikacija s prstnim odtisom, prepoznavo obraza ali šarenice). 

NLB E-commerce zagotavlja varnost in enostavnost, vašo konkurenčnost na trgu in udobno uporabniško izkušnjo pri spletnih plačilih s karticami.                   

Prednost plačilne platforme NLB E-commerce

  • Varna in enostavna spletna plačila v skladu z uredbo PSD2 RTS SCA z uporabo novega EMV 3DS  standarda za avtentikacijo kupca.
  • Plačilo izdelkov ali storitev pri spletnih nakupih je mogoče s plačilnimi karticami Maestro, Mastercard in Visa.
  • NLB E-commerce deluje v vsakem okolju, na voljo pa so vtičniki, ki omogočajo trgovcu hitrejšo integracijo in nižje stroške za različne verzije platform za spletne trgovine, kot so WooCommerce, PrestaShop 1.7, OpenCart 3 in Magento 2. 
  • Svetovanje in tehnična podpora v slovenskem jeziku v vseh fazah izvajanja storitev.
  • Vaše stranke lahko prihranijo čas pri spletnih nakupih, saj bo podprta možnost shraniti kartične podatke za ponovne nakupe. Kartica bo shranjena v varni shrambi plačilne platforme.
  • Omogočene bodo ponavljajoče se transakcije. S hrambo plačilne kartice se trgovcu odpira možnost »recurring« oz. »merchant-initiated« plačil. Gre za primere naročnin ali stroškov porabe, ko kupec ni več prisoten, trgovec pa ga lahko bremeni na podlagi predhodnega dogovora. 
  • Možnost pridobitve oznake Shopper’s Mind Najboljša uporabniška izkušnja, ki vašim strankam zagotavlja udobno izkušnjo nakupovanja v vaši trgovini.