Velikokrat že v trgovini z oblačili vsaj dvakrat premislimo o nakupu, odločamo pa se različno: eni gledamo na ceno, drugi na kakovost, tretji veliko dajo na mnenje prijatelja, nekaterim pa je pomembno iskreno mnenje in pozornost prodajalca.
Tako je tudi pri izbiri ali menjavi banke. Vsak se mora najprej vprašati, kaj sploh potrebuje od banke, katere storitve največkrat uporablja. Banke namreč ponujamo bolj ali manj enake storitve, razlikujemo pa se po kakovosti in podpori uporabnika. Pred odločitvijo si je najbolje narediti seznam:
In kar je morda najpomembnejše – kakšen je odnos bančnika ali osebnega svetovalca. Ga lahko pokličete kadarkoli, vas pozna, se zaveda vaših potreb, kako hitro vam priskoči na pomoč, na kakšne načine lahko komunicirate z njim – prek e-pošte, telefona, ga lahko kadarkoli osebno obiščete … Pomemben je torej zaupen odnos med banko in vami. To je ena od največjih vrednosti. Za bančnika zato velja vodilo: ne ponujaj neželenega, pomagaj z dobrimi in koristnimi nasveti ter kakovostno izbiro.
Poglejmo, kateri so najpomembnejši kriteriji pri izbiri banke.
Prednosti NLB
Naše stranke najbolj cenijo spoštljivost, prijaznost, razumljivo svetovanje in občutek, da so dobrodošle (indeks 90 ali več od 100).
Je vse to na vašem seznamu želja in potreb za urejanje financ? Odprite račun pri nas že danes. Če vam primanjkuje časa za obisk poslovalnice, odprite račun na spletu. Na voljo so vam tudi mobilni bančni svetovalci, ki vas obiščejo na domu.
oktober, 2014
Bančne storitve, ki jih najpogosteje uporabljate in jih najbolj potrebujete, smo združili v pregledne bančne pakete. Izberite paket po svoji meri in prihranite.
Storitev, ki je namenjena zahtevnejšim strankam, ki od banke pričakujete svojim potrebam prilagojeno upravljanje osebnih financ.
Naš bančni svetovalec vas bo kontaktiral in se z vami dogovoril za čas obiska.
Zahvaljujemo se vam za zaupanje.
Za dodatne informacije in pojasnila pokličite kontaktni center na številko (01) 477 20 00, ali nam pišite na info@nlb.si.