Izbiram banko

Velikokrat že v trgovini z oblačili vsaj dvakrat premislimo o nakupu, odločamo pa se različno: eni gledamo na ceno, drugi na kakovost, tretji veliko dajo na mnenje prijatelja, nekaterim pa je pomembno iskreno mnenje in pozornost prodajalca. 


Najprej si naredimo seznam

Tako je tudi pri izbiri ali menjavi banke. Vsak se mora najprej vprašati, kaj sploh potrebuje od banke, katere storitve največkrat uporablja. Banke namreč ponujamo bolj ali manj enake storitve, razlikujemo pa se po kakovosti in podpori uporabnika. Pred odločitvijo si je najbolje narediti seznam:

  • ali bom pri banki imeli odprt le osebni račun in plačeval položnice,
  • ali bom imel plačilne kartice,
  • ali bom uporabljal spletno banko ali raje odšel v poslovalnico,
  • ali bom potreboval izredni limit,
  • bom v kratkem potreboval kredit,
  • bom pri tej banki tudi varčeval,
  • ali banka ponuja telefonsko podporo, podporo prek e-pošte,

In kar je morda najpomembnejše – kakšen je odnos bančnika ali osebnega svetovalca. Ga lahko pokličete kadarkoli, vas pozna, se zaveda vaših potreb, kako hitro vam priskoči na pomoč, na kakšne načine lahko komunicirate z njim – prek e-pošte, telefona, ga lahko kadarkoli osebno obiščete … Pomemben je torej zaupen odnos med banko in vami. To je ena od največjih vrednosti. Za bančnika  zato velja vodilo: ne ponujaj neželenega, pomagaj z dobrimi in koristnimi nasveti ter kakovostno izbiro.

Lokacija je pomembna za vse, še posebej za upokojence

Poglejmo, kateri so najpomembnejši kriteriji pri izbiri banke.

Prednosti NLB

  1. Poslujete lahko v več kot 100 poslovalnicah in na več kot 500 bankomatih.
  2. Celovita ponudba na enem mestu – poleg bančnih storitev za vsakodnevno poslovanje, varčevanj, depozitov in kreditov ponujamo tudi življenjska in premoženjska zavarovanja, 18 različnih vzajemnih skladov za vse profile vlagateljev, upravljanje portfeljev vrednostnih papirjev in možnost on-line trgovanja z njimi.   
  3. Nobena banka v Sloveniji nima toliko različnih načinov sodobnega poslovanja z banko kot prav NLB
    • spletno in mobilno bančništvo – z NLB Klikom in Klikinom,
    • 24/7 telefonsko bančništvo – z NLB Teledomom,
    • 24/7 spletni klepet in video klepet – z bančnimi svetovalci iz NLB Kontaktnega centra
    • 24/7 dostop do informacij in pomoči prek telefona ali e-pošte – z NLB Kontaktnim centrom
    • tekoče obveščanje – z SMS-Alarmi in SMS-Opomniki. 
  4. Visoko zadovoljstvo strank z našimi bančniki. Svojo strokovnost vsak dan izkazuje tudi več kot 320 svetovalcev za osebne finance.  Svoje znanje pa poleg osebnega finančnega svetovanja z vami delimo tudi na brezplačnih dogodkih po vsej Sloveniji.
  5. Na začetku poslovanja si lahko znižate stroške in glede na svoje potrebe izberite enega od paketov.
  6. Zahtevnejše stranke imajo na voljo osebnega bančnika, ki skrbi za celovito strokovno obravnavo njihovih osebnih financ in dva posebna spleta ponudb, premožnejšim pa ponujamo celovito obravnavo v okviru privatnega bančništva.
  7. Nismo najcenejši, vendar vam bodo naši svetovalci pomagali izbrati tiste storitve, ki so primerne za vašo finančno situacijo in vam to tudi strokovno pojasnili z izračuni in simulacijami. To na dolgi rok lahko prihrani veliko denarja in skrbi.

Naše stranke najbolj cenijo spoštljivost, prijaznost, razumljivo svetovanje in občutek, da so dobrodošle (indeks 90 ali več od 100).

Je vse to na vašem seznamu želja in potreb za urejanje financ? Odprite račun pri nas že danes. Če vam primanjkuje časa za obisk poslovalnice, odprite račun na spletu. Na voljo so vam tudi mobilni bančni svetovalci, ki vas obiščejo na domu.

Odprite račun

oktober, 2014

naslovna paketi landing

Paketi

Bančne storitve, ki jih najpogosteje uporabljate in jih najbolj potrebujete, smo združili v pregledne bančne pakete. Izberite paket po svoji meri in prihranite.

NLB Osebno bančništvo

Osebno bančništvo

Storitev, ki je namenjena zahtevnejšim strankam, ki od banke pričakujete svojim potrebam prilagojeno upravljanje osebnih financ.

Ne zamudite dobrega nasveta

Pridružite se več kot 220.000, ki redno dobivajo najbolj sveže nasvete za dobre finančne odločitve.


Prijavi se

Skrita vsebina

Vloga za odprtje osebnega računa

* Podatki so obvezni.

Osebni račun lahko enostavno in hitro odprete tudi preko spleta. Izpolnite vsa polja e-obrazca.

Osebni podatki

Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
moški
ženska
Podatek je obvezen.
Stalni naslov:
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Kontaktni podatki:

Vnesite tudi omrežno skupino, npr. (01) 477 2000.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.

Osebni podatki

Osebni dokument
osebna izkaznica
potni list
vozniško dovoljenje
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Rojstni podatki
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
da
ne
Podatek je obvezen.

Podatki za odprtje računa

občan
študent
upokojenec
zaposlen
Podatek je obvezen.
plačilo študentskega dela
plačilo trajnikov
prejemanje plače
prejemanje pokojnine
prejemanje socialnih transferjev
prejemanje štipendije
prejemki izven delovnega razmerja
varčevanja
vračila dohodnine
Podatek je obvezen.
od 0,00 EUR do 200,00 EUR
od 200,00 EUR do 500,00 EUR
od 500,00 EUR do 1.000,00 EUR
od 1.000,00 EUR do 2.500,00 EUR
več kot 2.500,00 EUR
Podatek je obvezen.

Izbira tipa računa ali paketa

NLB Osnovni račun več
da 

Seznanjen sem s pravico banke, da pred odobritvijo rednega limita opravi vpogled v zbirko osebnih podatkov SISBON, s čimer z oddajo te vloge tudi izrecno soglašam.
ne
Depoziti
Drugo
Klikin
Krediti
Naložbe
Nezgodno zavarovanje Vita Nezgoda Junior z dodatno ugodnostjo
NLB Klik
NLB Klik z OTP dostopom brez pristopnine
Plačilne kartice
SMS alarmi in opomniki
Varčevanja
Zavarovanja
Podatek je obvezen.

Izjave

Izjavljam, da odpiram račun, oziroma sklepam trajno poslovno razmerje v svoje imenu in za svoj račun, so navedeni podatki resnični, sem seznanjen, razumem in se strinjam s Splošnimi pogoji poslovanja z NLB Osebnimi računi ter Izvlečkom iz Sklepa o obrestnih merah NLB d.d. in Tarifo NLB d.d., nisem v postopku osebnega stečaja, sem seznanjen/a z »Izjavo o varstvu osebnih podatkov« in s tem s pravico banke, da bo osebne podatke, ki bodo vneseni preko spletnega obrazca obdelovala v skladu z veljavno zakonodajo.*
Izjavljam, da nimam blokiranega nobenega transakcijskega računa pri katerikoli banki v Sloveniji*
Izjavljam, da nisem v postopku osebnega stečaja*
Izjavljam, da so vsi zgoraj navedeni podatki pravilni*
Da nisem politično izpostavljena stranka
Da sem politično izpostavljena stranka
Podatek je obvezen.
bom podpisal in prevzel na bančnem okencu v izbrani poslovalnici
dostavi bančni svetovalec na dom
Podatek je obvezen.
Naš bančni svetovalec vas bo kontaktiral in se z vami dogovorili za čas obiska. Zato navedite ustrezen termin za kontakt. Ob obisku svetovalca boste morali predložiti tudi kopijo potrdila o študentskem statusu.
Želim, da me bančni svetovalec pokliče:
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Vpišete lahko največ 1500 znakov.
Podatek je obvezen.
Podrobnejše informacije o tem, kako banka ravna z osebnimi podatki in vaših pravicah, so na voljo na www.nlb.si/varstvo-osebnih-podatkov oziroma v dokumentu Splošne informacije o obdelavi osebnih podatkov.

Vloga je bila uspešno oddana.

Naš bančni svetovalec vas bo kontaktiral in se z vami dogovoril za čas obiska.

Zahvaljujemo se vam za zaupanje.

Za dodatne informacije in pojasnila pokličite kontaktni center na številko (01) 477 20 00, ali nam pišite na info@nlb.si.

Na voljo smo vam 24 ur na dan, vse dni v letu!