Menjava banke?

Menjava banke ni preprosta odločitev. Banka je naš dolgoročni partner, ki nam lahko pomaga učinkoviteje upravljati osebne finance, zato se izbire ne lotimo le z vidika enega produkta, takrat ko iščemo stanovanjski kredit ali bančni račun. Razmisliti moramo o več dejavnikih, na podlagi katerih bomo lahko ocenili banko in se prepričali, da bomo od nje v celotnem času sodelovanja dobili največ. Poglejmo, kateri dejavniki so pomembni pri izbiri banke.


Dostopnost storitev in svetovanja

Dostopnost banke je ena od lastnosti, ki so strankam najpomembnejše pri izbiri. Razumljivo, saj bančne storitve uporabljamo pogosto. Zato preverimo tako razvitost in dostopnost sodobnih poti kot bližino poslovalnic.

Z NLB lahko poslujemo kadarkoli in kjerkoli v mobilni banki Klikin in spletni banki NLB Klik . Če potrebujemo nasvet ali pa bi radi takoj plačali položnico, povečali limit ali opravili drug nujen bančni opravek, pa lahko 24 ur na dan vsak dan uporabimo tudi video klic .

Kadar se moramo osebno oglasiti v banki, nam je na voljo več kot 70  NLB Poslovalnic po vsej Sloveniji . Gotovino lahko stranke NLB brezplačno dvigujemo v najbolj razširjeni mreži najsodobnejših bankomatov v Sloveniji – na več kot 500 bankomatih, med katerimi je že več kot 300 brezstičnih.  Kar 145 pa jih že omogoča tudi dvig gotovine z mobilno denarnico NLB Pay .

Celovitost ponudbe

Pametno je, da za partnerja izberemo banko , ki nam lahko na enem mestu ponudi čim več bančno-finančnih storitev. Tako nam ne bo treba iskati novega partnerja vsakič, ko bomo potrebovali storitve, ki jih primarna banka morda ne omogoča. Banka, ki lahko poleg bančnih ponudi tudi druge finančne storitve, nam lahko boljše svetuje, saj zna pokriti vse vidike financ in tako omogoči, da od svojega denarja dobimo več.

Znanje in strokovnost

Za učinkovito upravljanje osebnih financ so potrebna znanja, ki jih večina med nami nima dovolj. Zato je še pomembneje, da v banki iščemo strokovnjake, ki nam ne bodo le prodali storitev, ampak nam lahko s svojim znanjem tudi pomagajo upravljati finance. Preverimo, kako dobro banka skrbi za izobraževanje in strokovnost bančnikov, ter se jih ne bojmo vprašati za osebni nasvet.

 
NLB Skupina kot največja bančno-finančna skupina v Sloveniji in širši regiji Jugovzhodne Evrope združuje znanje in izkušnje vrhunskih strokovnjakov, ki znajo strankam svetovati najboljše rešitve. Na njih se lahko zanesemo tudi takrat, ko se zaplete in potrebujemo pomoč – bančniki v NLB Kontaktnem centru so nam na voljo 24 ur na dan, vsak dan . Bančniki v NLB so svoje znanje pripravljeni deliti v neposrednih stikih s strankami, na finančnih delavnicah in z nasveti na portalu NLB, saj se zavedajo, da finančno znanje vseh dviguje kakovost življenja.
 

Sodobnost in do uporabnika prijazne storitve

Uporabniki se spreminjamo. Danes smo navajeni, da veliko vsakdanjih stvari opravimo z računalnikom ali pametnim telefonom, to pa pričakujemo tudi od bank. Vse pomembneje nam je, kako hitro banke uvajajo tehnološke novosti. Njihovih digitalnih storitev pa ne primerjamo le znotraj bančne panoge, ampak pričakujemo tako dobro uporabniško izkušnjo, kot smo je navajeni pri tehnoloških velikanih.


NLB je po raziskavi podjetja E-laborat že več zaporednih let digitalno najnaprednejša banka v Sloveniji , ki se lahko postavi ob bok tujim ponudnikom. Uporabniki to občutimo tako v boljši izvedbi storitev kot novih digitalnih storitvah. Mobilna banka Klikin in spletna banka NLB Klik se redno nadgrajujeta s ciljem ponuditi čim boljšo uporabniško izkušnjo. Stranke NLB smo med prvimi v Sloveniji lahko začele plačevati z mobilno denarnico ( NLB Pay ), v mobilni banki Klikin lahko oddaljeno podpisujemo skoraj vse dokumente, dobimo osebni nasvet bančnika v video klicu ali izkoristimo druge prednosti digitalnih bančno-finančnih storitev .

 

Vrednost za denar

Cena je seveda pomemben dejavnik izbire banke , vendar ne iščimo le najnižje cene, ampak se vprašajmo, kaj za svoj denar dobimo. Morda bomo pri specializiranem ponudniku res dobili cenejšo izbrano storitev, pri finančno-tehnološkem novincu morda celo brezplačno. Vprašanje pa je, ali to odtehta celovitost finančne podpore, ki jo lahko ponudi univerzalna banka. Vprašajmo se tudi o dolgoročni vzdržnosti, saj le finančno stabilen ponudnik zmore vzdrževati visoko raven storitev.


Posamezne storitve NLB niso najcenejše, lahko pa se zanesemo na njihovo kakovost. Nekoliko višjo ceno odtehta dober nasvet. Svetovalci NLB znajo izbrati rešitve, ki na dolgi rok lahko prihranijo denar in veliko skrbi. Njihova prva skrb je dobro stranke, kar s svojim delom izkazujejo vsak dan . Ker nas dobro razumejo, vedo, katere storitve najbolj potrebujemo, in jih lahko ponudijo združene tako, da čim bolj zadovoljijo vse naše potrebe.


Tradicija, varnost in vpetost v družbo

Za varnost svojih prihrankov do višine 100.000 evrov nam v bankah z evropsko bančno licenco, ki so vključene v medbančno jamstveno shemo, ni treba skrbeti. Vendar varnost sodelovanja z banko pomeni veliko več kot to. Vprašati se moramo, ali je banka sposobna dolgoročno zagotoviti kakovost storitev in bo strankam stala ob strani tudi takrat, ko se znajdejo v težavah. Svoje finance zaupajmo bankam, za katere vemo, da bodo z njimi ravnale z vso odgovornostjo. Potrošnikom je danes vse pomembnejša tudi širša družbena vloga podjetij. Morda z izbiro banke to pokažemo še bolj, saj so banke pomemben steber celotne družbe, ki pomaga financirati njen razvoj, ne le s svojimi družbeno-odgovornimi aktivnostmi, ampak tudi s financiranjem gospodarstva.

NLB je banka z dolgoletno tradicijo, iz katere črpa izkušnje in razumevanje strank. Kot največja finančna skupina s sedežem v Sloveniji ima v tem okolju strateški interes, zato bo tu tudi ostala. Ker je tu doma, njen interes ni le poslovni, ampak si z različnimi družbeno odgovornimi aktivnostmi in z vsem svojim delovanjem prizadeva za dvig kakovosti življenja v regiji.

Naš dom je tu, med vami

Verjamemo, da dom ni le točka na zemljevidu. Dom je tam, kjer so ljudje, ki nam pomenijo največ. Naš dom je tu, z vami in med vami. Zato kot največja bančna skupina s sedežem v Jugovzhodni Evropi skrbimo za boljšo kakovost življenja v regiji ter vam lahko ponudimo storitve, prilagojene vam in vašim potrebam. Z inovativnimi in preprostimi digitalnimi rešitvami ter strokovnimi nasveti smo z vami doma in po svetu, 24 ur na dan, vsak dan. Pomagamo vam bolje upravljati svoje finance, da boste pripravljeni na vse, kar sledi. Dobrodošli!
     

Naročite se na sestanek


  

januar, 2021

nlb skupaj z vami kv zrcal

Skupaj z vami

Če potrebujete finančni nasvet ali pomoč, smo vam v NLB prek digitalnih kanalov na voljo 24 ur na dan.

Bančne storitve, ki jih najpogosteje uporabljate in jih najbolj potrebujete, smo združili v pregledne bančne pakete. Izberite paket po svoji meri in prihranite.

Paketi

Odgovorni do strank, družbe, zasposlenih in okolja.

Naše razumevanje odgovornosti

Ne zamudite dobrega nasveta

Pridružite se več kot 220.000, ki redno dobivajo najbolj sveže nasvete za dobre finančne odločitve.


Prijavi se

Skrita vsebina

Naročite se na sestanek

Izpolnite obrazec in se dogovorite za sestanek.

* Podatki so obvezni.

Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
** - vnesite enega od spodnjih kontaktnih podatkov
Podatek je obvezen.

Vnesite tudi omrežno skupino, npr. (01) 477 2000.
Podatek je obvezen.
Vpišete lahko največ 1500 znakov.
Podatek je obvezen.
Podrobnejše informacije o tem, kako banka ravna z osebnimi podatki in vaših pravicah, so na voljo na www.nlb.si/varstvo-osebnih-podatkov oziroma v dokumentu Splošne informacije o obdelavi osebnih podatkov.

Hvala za vaš interes.
Na oddano telefonsko številko ali e-naslov vas bomo obvestili o potrditvi sestanka.

Na voljo smo vam 24 ur na dan, vse dni v letu!