Nasveti za poslovanje z banko v času koronavirusa za podjetnike

24. marec 2020

V NLB smo v obdobju poostrenih ukrepov proti širjenju koronavirusa pripravili nekaj koristnih napotkov, povezanih z bančnim poslovanjem.

Kar se da, opravite na daljavo

Plačujte brezgotovinsko

Bankovci in kovanci izmenjajo veliko rok, zato raje plačujte brezstično s karticami in z mobilno denarnico NLB Pay.

Poslujte prek spleta

Veliko stvari lahko opravite kar iz udobja vašega doma ali iz pisarne oziroma kjerkoli že ste. Nakupujete lahko prek spletnih trgovin, položnice in ostala plačila pa lahko uredite prek elektronske banke NLB Proklik ali prek mobilne banke Klikpro.

Uporabite video klic

Veliko bančnih opravkov lahko uredite prek NLB video klica – in to kjerkoli in kadarkoli. Preverite lahko stanje na računu, uredite plačilo in potrdila o plačilih, naročite nove kode za aktivacijo mobilne banke in razrešite tehnične težave. Poleg tega lahko tudi oddate reklamacije o stanju in prometu na svojih računih in tudi tistih, na katerih ste pooblaščeni, ter o karticah.

Pokličite poslovnega skrbnika

Če potrebujete bolj individualno obravnavo, pa pokličite svojega poslovnega skrbnika, ki bo za vas z veseljem uredil vse, kar lahko.

Ob obisku poslovalnice

Izogibajte se gneči

Če je v poslovalnici oz. pred vhodom v poslovalnico gneča ali če v vrsti pred vami stojijo več kot trije, se raje vrnite pozneje. V vsakem primeru pa vam priporočamo, da se na posvet v izbrani NLB poslovalnici predhodno naročite in se tako tudi izognete čakanju.

Upoštevajte razdaljo

Tudi v poslovalnici oz. pred vhodom v poslovalnico spoštujte osebni prostor in ohranjajte razdaljo od 1,5 do 2 metrov od ostalih ljudi.

Uporabite razkužilo

V vseh NLB poslovalnicah so na voljo razkužila. Priporočamo, da jih uporabite pred in po vašem bančnem opravku.

Tu smo za vas 24/7

Tu smo za vas dan in noč

Če potrebujete nasvet ali pomoč, nas čimprej kontaktirajte. Kot edina banka smo prek NLB Kontaktnega centra strankam na voljo 24 ur na dan, vse dni v letu. Lahko nas pokličete na 01 477 20 00 ali prek NLB video klica, nam pišete na info@nlb.si oziroma svojemu poslovnemu skrbniku ali pa stopite z nami v stik prek spletnega klepeta. Skupaj bomo poiskali najboljšo rešitev za vas.*

*V primeru izrednih okoliščin ali povečanega števila klicev vas prosimo za razumevanje in potrpežljivost.

Nasveti za prodajna mesta

Preventivni ukrepi za zaposlene v trgovski in storitveni dejavnosti

Trenutno še ni zanesljivih informacij, kako dolgo koronavirus ostaja na površinah in kako se od teh prenaša na ljudi. Dejstvo pa je, da gre gotovina skozi veliko rok, zato se na njej zadržujejo tudi mikrobi. Z razkuževanjem lahko zmanjšate širjenje okužb.

  • Če imate opravka z gotovino, si redno razkužujte roke.

  • Spodbujajte kupce, da plačujejo s plačilnimi karticami ali mobilnimi denarnicami, kot je NLB Pay. Pri plačevanju na brezstičen način je manj prenosa mikrobov.

  • Razkužujte tudi terminale POS in drugo opremo na prodajnih mestih. 

Več v: Priporočilih za čiščenje POS terminalov Ingenico.

  • uporabljajte Trgovski portal, osrednjo informacijsko točko za naša prodajna mesta, kjer najdete vse podatke o poslovanju s plačilnimi karticami na enem mestu.

Za več informacij o koronavirusu in napotkih za ravnanje pokličite na brezplačno telefonsko številko NIJZ 080 1404, kjer so vam na voljo vsak dan med 8. in 20. uro.

kontaktni center

Kontaktni center

Banka vedno pri roki, kontakni center vam je na voljo 24/7/365 - (01) 477 20 00, info@nlb.si

01 naslovka2560x1440

Video klic

Preprosto in udobno opravljanje bančnih storitev prek video klica, na voljo 24 ur na dan, vse dni v tednu.

Zemljevid in ponudba storitev v NLB Poslovalnicah.

Poslovalnice