Dobrodošli v NLB, lepo vas je spoznati. 

       

    

Da bo naše sodelovanje čim boljše, smo pripravili nekaj dokumentov s ključnimi informacijami, ki ste jih nekdanji uporabniki N Banke že prejeli. Tako se boste bolje spoznali s storitvami, ki vam jih ponujamo v NLB. Prav tako smo za vas pripravili seznam pogostih vprašanj in odgovorov, ki vam bo v pomoč na začetku.

Dokumenti s ključnimi informacijami

Prebivalstvo:

Tabela - uporabne informacije o storitvah od 1. do 4. septembra

Povzetek ključnih informacij o prenosu poslovanja, avgust 23

Informacije o spremembah splošnih pogojev,  junij 23

Prve informacije o prenosu poslovanja, maj 23 

Podjetja:

Tabela - uporabne informacije o storitvah od 1. do 4. septembra

Povzetek ključnih informacij o prenosu poslovanja avgust 23

Informacije o spremembah splošnih pogojev, avgust 23

Prve informacije o prenosu poslovanja, maj 23

Vprašajte nas

Za pomoč in podporo smo za vas na voljo 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Lahko nas pokličete na 01 477 2094  ali nam pišete na info@nlb.si.

Kartice

Bom lahko tudi po pripojitvi uporabljal kartice N Banke? Do kdaj?

Kartice N Banke bodo delovale do 3. septembra do 23. ure. Od 4. septembra, najkasneje od 8. ure dalje, boste pričeli uporabljati kartice NLB. 

Kje dobim PIN kodo za nove kartice NLB?

Številko PIN boste, če imamo vašo mobilno telefonsko številko, prejeli v SMS-sporočilu. Če vaše mobilne telefonske številke nimamo, boste številko PIN prejeli ločeno od kartice s priporočeno pošto.

Naročite številko PIN kar prek SMS

                                                                                                      

Če ste svojo številko PIN pozabili ali naročili novo kartico, lahko nov PIN naročite kar prek SMS-sporočila. Kako?

 

  1. Najprej bančnemu svetovalcu v NLB Poslovalnici ali NLB Kontaktnem centru povejte, da želite novo številko PIN prejeti v SMS sporočilu.
      

  2. V 30 dneh pošljite SMS na tel. št. +386 30 400 405 s: 
  • ključno besedo NLBPIN in vnesite presledek,
  • svojo davčno številko in vnesite presledek ter
  • zadnjimi 4 številkami nove kartice, ki jih najdete na prvi strani ob oznaki št. kartice/PAN.
      

3. Kot odgovor na poslani SMS boste prejeli vašo novo številko PIN, ki si jo zapomnite, prejeti SMS pa nato izbrišite.

     

Bom v času prenosa poslovanja lahko dvigoval gotovino na bankomatu?

Da, od 1. do 3. septembra bo dvigovanje gotovine na bankomatih in plačevanje s karticami mogoče v okviru razpoložljivega limita, ki ga boste imeli 31. avgusta ob 22. uri, oziroma v okviru limita na kartičnem računu za kartice z odloženim plačilom in posojilne kartice. Upošteva se porabo od takrat naprej.

Kolikšen znesek bom lahko dvignil na bankomatu?

Dvigi gotovine bodo mogoči v zneskih, kot veljajo za vaše obstoječe kartice, in v odvisnosti od vašega razpoložljivega limita na posamezni kartici z odloženim plačilom in posojilnimi karticami.  Pri poslovanju z debetnimi karticami bo od 1. do 3. septembra bo mogoče dvigovanje gotovine na bankomatih in plačevanje s karticami  v okviru razpoložljivega limita, ki ga boste imeli 31. avgusta ob 22. uri, upoštevaje porabo od takrat naprej.

V petek, 1., in soboto, 2. septembra, nakupujem šolske potrebščine za otroke. S katero kartico bom lahko opravil nakup?

Od 1. do 3. septembra do 23. ure bodo mogoča plačila z vašimi obstoječimi karticami N Banke. Plačevanje bo mogoče v okviru razpoložljivega limita, ki ga boste imeli 31. avgusta ob 22.uri. V času tehničnega prenosa kartičnih računov od 3. septembra od 23. ure in do 4. septembra do 8. ure kartice N Banke in nove kartice NLB ne bodo delovale.

4. septembra, najkasneje ob 8. uri zjutraj, bodo začele delovati nove kartice NLB, ki ste jih oziroma jih boste prejeli julija in avgusta.

Bom v času prenosa poslovanja lahko plačeval s kartico na POS terminalu (v trgovini)?

Od 1. do 3. septembra do 23. ure bodo mogoča plačila z vašimi obstoječimi karticami N Banke. Plačevanje bo mogoče v okviru razpoložljivega limita, ki ga boste imeli 31. avgusta ob 22.uri oziroma v okviru limita na kartičnem računu za kartice z odloženim plačilom in posojilne kartice. Upošteva se porabo od takrat naprej. V času prenosa poslovanja , od 3. septembra od 23. ure do 4. septembra do najkasneje 8. ure zjutraj, kartice N Banke in nove kartice NLB ne bodo delovale.

4. septembra, najkasneje ob 8.uri zjutraj, bodo začele delovati nove kartice NLB, ki ste jih oziroma jih boste prejeli julija in avgusta.

Bom v času prenosa poslovanja lahko opravljal spletne nakupe?

Spletnih nakupov, ki zahtevajo potrditev z močno avtentikacijo (potrditiev spletnega nakupa z MŽetonom ali potisnim sporočilom), s karticami N Banke od 31. avgusta od 15.30 naprej ne boste mogli opravljati. Močna avtentikacija za potrditev spletnih nakupov bo spet omogočena 4. septembra od 8. ure naprej, in sicer z NLB Pay ali Rekono računom.

Kako bom pri NLB potrjeval spletna plačila?

V NLB je spletna plačila mogoče potrjevati z mobilno denarnico NLB Pay in tudi v Rekono računu. V primeru potrjevanja z NLB Pay boste v aplikacijo dobili potisno obvestilo za potrditev spletnega plačila z izbiro Potrdi ali Zavrni posamezni nakup. NLB Pay je mogoče brezplačno naložiti iz spletne trgovine Google Play ali App Store.

Bom v času prenosa poslovanja lahko opravljal plačila Flik?

V času prenosa poslovanja od 31. 8. od 15.30 do najkasneje do 8. ure zjutraj 4. septembra delovanje plačil Flik ne bo omogočeno.

Plačila Flik boste lahko opravljali od 4. septembra naprej po naložitvi mobilne denarnice NLB Pay na vašo mobilno napravo.

Bom v času prenosa poslovanja lahko na bankomatu vpogledal na stanje na svojem računu?

Zaradi tehničnega prenosa računa v NLB prilivi na račun ne bodo vidni od 1. pa vse do 4. septembra zjutraj. Do njih lahko dostopate v poslovalnicah NLB  (nekatere bodo za vas odprte tudi v soboto, 2. septembra) ali pridobite informacijo prek NLB Kontaktnega centra. 

Ali bodo moje plačilne kartice N Banke v času prenosa storitev v NLB delovale nemoteno?

Vse kartice N Banke bodo na POS terminalih in bankomatih ves čas do 3. septembra do 23. ure delovale nemoteno. Spletno plačevanje, pri katerem je zahtevana močna avtentikacija, bo omejeno. Poslovanje s karticami bo mogoče v obsegu limita in stanja, kot ga boste imeli konec dne 31. avgusta ob 22. uri, oziroma v okviru limita na kartičnem računu za kartice z odloženim plačilom in posojilne kartice. Upošteva se porabo od takrat naprej.

3. septembra ob 23. uri bodo vse kartice N Banke prenehale delovati. Do naslednjega dne do 8. ure zjutraj kartic NLB in N Banke ne boste mogli uporabljati. Kartice NLB boste lahko začeli uporabljati 4. septembra najkasneje ob 8. uri zjutraj.

Ali bom lahko svoje plačilne kartice N Banke ves čas prenosa poslovanja k NLB uporabljal pod enakimi pogoji kot doslej?

Plačilne kartice bodo na POS terminalih in bankomatih ves čas do 3. septembra do 23. ure delovale nemoteno.

Spletno plačevanje, pri katerem je zahtevana močna avtentikacija, bo omejeno.

Poslovanje s karticami bo mogoče v okviru razpoložljivega stanja oziroma limita, ki ga boste imeli 31. avgusta ob 22. uri,oziroma v okviru limita na kartičnem računu za kartice z odloženim plačilom in posojilne kartice. Upošteva se porabo od takrat naprej. Zaradi prenosa poslovanja iz N Banke v NLB pa prilivi na račun ne bodo vidni od 1. pa vse do 4. septembra zjutraj. Do njih lahko dostopate v poslovalnicah NLB ali preko NLB kontaktnega centra.

Nakupe na obroke s kartico Ide@l bo mogoče opravljati do 29. avgusta do 24.ure. Vsi nakupi na obroke do tega datuma bodo v času prenosa poslovanja iz N Banke v NLB prav tako preneseni v NLB. 
Zaradi prenosa poslovanja iz N Banke v NLB prilivi na račun ne bodo vidni od 1. pa vse do 4. septembra zjutraj. Do njih lahko dostopate v poslovalnicah NLB (nekatere bodo za vas odprte tudi v soboto, 2. septembra). Kartice bodo popolnoma onemogočene v noči na ponedeljek, 4. septembra najkasneje od 8. ure zjutraj pa lahko nemoteno poslujete z novimi karticami NLB.

Ali bom imel enake limite na novih karticah (višina dviga, plačila itd.)?

Da, limit na vaših novih karticah NLB bo ostal enak.

Ali bodo moje plačilne kartice N Banke po prenosu storitev k NLB prenehale delovati?

Plačilne kartice bodo na POS terminalih in bankomatih delovale ves čas do 3. septembra do 23. ure nemoteno. Spletno plačevanje, pri katerem je zahtevana močna avtentikacija, bo omejeno. Poslovanje s karticami bo mogoče v okviru razpoložljivega stanja oziroma limita, ki ga boste imeli 31. avgusta ob 22.uri, oziroma v okviru limita na kartičnem računu za kartice z odloženim plačilom in posojilne kartice. Upošteva se porabo od takrat naprej. Zaradi prenosa poslovanja iz N Banke v NLB pa prilivi na račun ne bodo vidni od 1. pa vse do 4. septembra zjutraj. Do njih lahko dostopate v poslovalnicah NLB ali preko NLB Kontaktnega centra.

Kartice bodo popolnoma onemogočene v noči na ponedeljek, 4. septembra najkasneje od 8. ure zjutraj, pa lahko nemoteno poslujete z novimi karticami NLB.

Kaj se bo zgodilo z mojimi obroki na kartici Ide@l?

Obroki na kartici Ide@l, ki še ne bodo zapadli, bodo v času prenosa poslovanja iz N Banke v NLB prav tako preneseni na novo NLB posojilno kartico Mastercard, kjer jih boste še naprej mesečno odplačevali.

Ali bom konec tedna lahko uporabljal kartico Ide@l?

Vse plačilne kartice N Banke bodo na POS terminalih in bankomatih delovale ves čas do 3. septembra do 23. ure nemoteno. Spletno plačevanje, pri katerem je zahtevana močna avtentikacija, bo omejeno. Poslovanje s karticami bo mogoče v okviru razpoložljivega stanja oziroma limita, ki ga boste imeli 31. avgusta ob 22.uri. Zaradi tehničnega prenosa računa v NLB pa prilivi na račun ne bodo vidno od 1. pa vse do 4. septembra zjutraj. Do njih lahko dostopate v poslovalnicah NLB. 

Nakupe na obroke s kartico Ide@l bo mogoče opravljati do 29. avgusta do 24.ure. Vsi nakupi na obroke do tega datuma bodo v času prenosa poslovanja iz N Banke v NLB prav tako preneseni v NLB.

Če opravim nakup s kartico Ide@l v zadnjem obračunskem obdobju, kako mi boste trgali nakup?

Nakupe na obroke s kartico Ide@l bo mogoče opravljati do 29. avgusta do 24. ure. Vsi nakupi na obroke do tega datuma bodo v času prenosa poslovanja iz N Banke v NLB prav tako preneseni na novo NLB posojilno kartico Mastercard, kjer jih boste še naprej mesečno odplačevali.

Kaj bo z obroki na kartici Ide@l, če opravim nakup pred 31. avgustom 2023?

Nakupe na obroke s kartico Ide@l bo mogoče opravljati do 29. avgusta do 24. ure. Vsi nakupi na obroke do tega datuma bodo v času tehničnega prenosa računov prav tako preneseni na novo NLB posojilno kartico Mastercard, kjer jih boste še naprej mesečno odplačevali.

Kaj se bo zgodilo z mojo Ide@l kartico?

Ide@l kartice bodo 3. septembra ob 23. uri prenehale delovati. Od 4. septembra, predvidoma od 8. ure zjutraj, boste pričeli uporabljati kartice NLB. V juliju vam bomo poslali novo NLB Posojilno kartico Mastercard, ki bo imela vse funkcionalnosti stare kartice pri N Banki, kot tudi nekaj novosti (nakupe do 60 obrokov, NLB Pay, Google Pay,…). POZOR! Nova kartica bo aktivna šele po pripojitvi.

Na Ide@l kartici imam revolving in klasičen kredit? Se bo to spremenilo?

Ideal kartice bodo s prenehanjem delovanja N Banke 1. septembra 2023 prenehale delovati. V NLB vam bomo v juliju poslali novo NLB Posojilno kartico Mastercard, ki bo imela vse funkcionalnosti stare kartice pri N Banki, kot tudi nekaj novosti (nakupe do 60 obrokov, NLB Pay, Google Pay,…). POZOR! Nova kartica bo aktivna šele po pripojitvi.

Če z Ide@l kartico World naredim mesečno za 750 EUR nakupov, ali še vedno velja, da ne plačam mesečne članarine?

Ne, vsi imetniki katerekoli Ideal kartice N Banke boste julija prejeli novo NLB Posojilno kartico Mastercard, ki bo imela vse funkcionalnosti stare kartice pri N Banki, kot tudi nekaj novosti (nakupe do 60 obrokov, NLB Pay, Google Pay,…). POZOR! Nova kartica bo aktivna šele po pripojitvi.

Kdaj bom lahko začel uporabljati plačilne kartice NLB?

4. septembra najkasneje od 8. ure zjutraj boste lahko nemoteno poslovali z novimi karticami NLB.

Ali lahko plačilne kartice NLB začnem uporabljati že pred prenosom poslovanja k NLB?

Ne, nove kartice NLB, ki vam jih bomo posredovali julija, bodo neaktivne do 4. septembra najkasneje do 8. ure zjutraj. Od takrat naprej kartice aktivirate s prvo transakcijo z vnosom številke PIN na POS terminalu ali bankomatu. Če nameravate odpotovati izven EU, vam priporočamo, da kartico aktivirate že v Sloveniji.

Po uspešni aktivaciji z vnosom številke PIN na POS terminalu ali bankomatu lahko kartice digitalizirate v NLB Pay.

Nove plačilne kartice NLB nisem dobil. Kaj lahko storim?

Pokličite Kontaktni center NLB na telefonsko številko 01 477 2094. Tam bodo preveril, kaj se je zgodilo. Lahko da nismo imeli pravega naslova za pošiljanje. Če kartica še ni bila izdana, vam bodo v NLB Kontaktnem centru po 1. septembru naročili novo.

Nove PIN kode za kartico NLB nisem dobil. Kaj lahko storim?

Pokličite Kontaktni center NLB na telefonsko številko 01 477 2094.Tam bodo preveril, kaj se je zgodilo. Lahko da nismo imeli pravega naslova za pošiljanje. Če številka PIN še ni bila izdana, vam bodo v NLB Kontaktnem centru po 1. septembru naročili novo.

Prejel sem novo kartico NLB, vendar ne dela. Kaj lahko storim?

Nova kartica NLB je neaktivna vse do 4. septembra najkasneje do 8. ure zjutraj. Do 3. septembra do 23. ure lahko uporabljate kartico N Banke.

Izgubil sem obstoječo kartico N Banke. Kaj lahko storim?

Novo kartico N Banke lahko po običajni poti naročite pri N Banki vse do 20. avgusta. Izdaja nove kartice N Banke po tem datumu ni več mogoča in boste morali počakati na aktivacijo nove kartice NLB, ki bo predvidoma 4. septembra najkasneje ob 8. uri zjutraj.

Izgubil sem novo kartico NLB. Kaj lahko storim?

Pokličite Kontaktni center NLB na telefonsko številko 01 477 2094 in pojasnite nastalo situacijo. Kartica, ki ste jo izgubili, je neaktivna in bo taka ostala tudi po 3. septembru.

Po 1. septembru vam bodo v NLB Kontaktnem centru naročili novo kartico.

Izgubil sem novo PIN kodo. Kaj lahko storim?

Pokličite Kontaktni center NLB na telefonsko številko 01 477 2094. Po 1. septembru  vam bodo v NLB Kontaktnem centru naročili novo.

Kaj naj storim s starimi karticami N Banke po prenosu poslovanja k NLB?

Kartice N Banke lahko od 4. septembra naprej uničite, saj ne bodo več aktivne.

Kaj je mobilna denarnica NLB Pay?

NLB Pay je mobilna denarnica, ki omogoča brezstično plačevanje s pametnimi mobilnimi telefoni, opremljenimi s tehnologijo NFC, z Google Pay. Plačujete lahko na vseh terminalih POS, ki omogočajo brezstično plačevanje, ter dvigujete gotovino na brezstičnih bančnih avtomatih.

Glavne prednosti so:

  • brezstično plačevanje na terminalih POS z mobilnim telefonom, ki ima omogočeno tehnologijo NFC (Near Field Communication),
  • odlična uporabniška izkušnja plačevanja z mobilnim telefonom,
  • varnost, saj mobilnega telefona ne izročite prodajnemu osebju.

Za kaj se uporablja NLB Pay?

Mobilna denarnica NLB Pay se uporablja za:

  • brezstično plačevanje na terminalih POS z mobilnim telefonom, ki ima omogočeno tehnologijo NFC (Near Field Communication), z Google Pay,
  • potrjevanje spletnih nakupov,
  • upravljanje varnostnih nastavitev kartice (blokiranje in deblokiranje kartice, omogočanje/ neomogočanje spletnih plačil, plačil v tujini ali dvigov na bankomatih),
  • vpogled v PIN posamezne kartice, če ste ga slučajno pozabili,
  • shranjevanje kartic zvestobe.

Kdaj lahko začnem uporabljati NLB Pay?

Mobilno denarnico NLB Pay boste lahko začeli uporabljati od 4. septembra najkasneje od 8. ure naprej po namestitvi v napravo. Potem sledite navodilom aplikacije. Več o NLB Pay: Mobilna denarnica NLB Pay.

Kako namestim NLB Pay?

  • Za aktivacijo mobilne denarnice NLB Pay potrebujete dostop do interneta, bodisi prek mobilnega omrežja (Mobile Data oz. prenos podatkov) bodisi prek WiFi povezave v Sloveniji in v tujini.
  • Aplikacijo NLB Pay lahko prevzamete v trgovini Google Play ali App Store. Ob aktivaciji aplikacije morate vnesti svojo davčno številko in telefonsko številko.
  • Po potrditvi vnosa bo posredovano SMS-sporočilo z enkratnim geslom, ki je sestavljeno iz 6 številk. Če telefonska številka ni pravilna, postopka ni mogoče nadaljevati. Spremembo telefonske številke lahko sporočite v NLB Kliku, v NLB Poslovalnici ali po ostalih poteh, ki jih ponuja banka.
  • Prejeto enkratno geslo je treba prepisati v aplikacijo, nato pa lahko postopek nadaljujete. Po vpisu enkratnega gesla ste pozvani k izbiri svoje bančne kartice, kjer vpišete številko PIN izbrane kartice (številko PIN izbrane kartice, ki jo uporabljate npr. za dvig gotovine na bankomatu). Po vnosu številke PIN sledi vstop v aplikacijo z vnosom 4-mestnega gesla ali, če to mobilni telefon podpira, uporabo prstnega odtisa ali prepoznavo obraza ali šarenice.
  • Po nastavitvi gesla, prstnega odtisa, prepoznavi obraza ali šarenice je aktivacija in registracija uporabnika NLB Pay zaključena.
  • Aktivacija mobilne denarnice NLB Pay ni mogoča v državah, v katerih velja prepoved oziroma omejitev poslovanja s karticami Mastercard ali Visa. Seznam teh držav oziroma regij je objavljen na spletnih straneh mednarodnih kartičnih sistemov.

Kam se lahko obrnem po pomoč, če NLB Pay ne deluje?

Za pomoč v primeru težav pokličite NLB Kontaktni center na telefonsko številko 01 477 2000 ali pišite na info@nlb.si.

Bodo direktne bremenitve v času prenosa poslovanja delovale?

Da, direktne bremenitve za plačilo porabe po karticah z odloženim plačilom in posojilnih karticah bodo opravljene 8., 18. in 28. septembra 2023.

Se bo spremenila moja PIN številka?

Sočasno s kartico, boste prejeli tudi novo PIN številko. Če ste N Banki sporočili vašo mobilno telefonsko številko, boste PIN lahko pridobili prek SMS sporočila, v nasprotnem primeru pa z navadno pošto. Podrobnosti o PIN številki boste dobili tudi skupaj s kartico.

Bom tudi po pripojitvi še prejemal SMS sporočila?

V kolikor ste v N Banki prejemali SMS varnostna sporočila o nakupih opravljenih s kartico, boste le-ta prejemali tudi v NLB.

Digitalna banka

Ali bom lahko še naprej uporabljal spletno in mobilno banko N Banke?

Spletno in mobilno banko N Banke boste lahko uporabljali do 31. avgusta 2023 do predvidoma 15. 30 ure.

Do kdaj bom lahko uporabljal spletno in mobilno banko N Banke?

Spletno in mobilno banko N Banke boste lahko uporabljali do 31. avgusta 2023 do predvidoma 15.30 ure.

Ali bosta spletna in mobilna banka N Banke v času prenosa poslovanja k NLB delovali nemoteno?

Do spletne in mobilne banke ne boste mogli dostopati od 31. avgusta, od predvidoma 15. 30 ure, do 4. septembra.

Bom v času prenosa poslovanja lahko vpogledal v stanje na svojih računih v spletni ali mobilni banki?

V času prenosa poslovanja v mobilni in spletni banki N Banke ne bo mogoče vpogledovati v stanje in promet na vaših računih.

Dostop do digitalnih kanalov NLB in s tem vpogled v stanja na računih bo mogoč od vključno 4. septembra naprej, ko boste lahko aktivirali digitalne kanale NLB. 

Katere storitve bo v času prenosa poslovanja k NLB mogoče opravljati v spletni in mobilni banki NLB?

V času prenosa poslovanja k NLB spletna in mobilna banka ne bosta dosegljivi.

Kdaj bom lahko začel uporabljati digitalno banko NLB Klik?

Digitalno banko NLB Klik boste lahko začeli uporabljati, ko bo prenos poslovanja k NLB zaključen, to je v ponedeljek, 4. septembra. Pred začetkom uporabe boste morali digitalno banko NLB Klik tudi aktivirati.

Kaj moram storiti, da bom lahko uporabljal digitalno banko NLB Klik?

Digitalno banko NLB Klik boste morali pred začetkom uporabe namestiti in aktivirati.

Kako bom lahko začel uporabljati digitalno banko NLB Klik?

Obstoječim uporabnikom spletne in/ali mobilne banke N Banke bomo vklopili digitalno banko NLB Klik in jim poslali aktivacijske kode.

Po uspešni namestitvi in aktivaciji boste lahko uporabljali digitalno banko NLB Klik.

POZOR: uporabnikom, ki uporabljate le plačilno kartico Ide@al ne bomo vklopili NLB Klika. Pogoj za uporabo NLB Klika je namreč, da ste imetnik ali pooblaščenec za vsaj en NLB račun ali paket.

Kako aktiviram digitalno banko NLB Klik?

Digitalno banko NLB Klik aktivirate z vnosom serijske številke in aktivacijske kode v mobilni aplikaciji NLB Klik. Serijsko številko in aktivacijsko kodo vam bomo posredovali na vaš e-mail naslov in mobilno telefonsko številko. Video navodila za aktivacijo digitalne banke NLB Klik so dostopna TUKAJ.

Kam se lahko obrnem po pomoč za aktivacijo digitalne banke NLB Klik?

Za pomoč lahko pokličete Kontaktni center NLB na telefonsko številko 01 477 2000.

Ali se mi vsi podatki iz mobilne banke N banke prenesejo?

V digitalni banki NLB Klik bodo vidni vaši produkti, ki bodo preneseni oziroma odprti na NLB, prav tako se prenesejo vaši kontaktni podatki in shranjena plačila. Seznam preteklih plačil v digitalni banki NLB Klik ne bo viden, bo pa možen dostop do vašega arhiva izpiskov za zadnjih 12 mesecev.

Ali bom v novi mobilni/spletni banki lahko pogledoval v arhiv preteklih plačil?

Ne, bo pa v spletni in mobilni banki dostopen arhiv izpiskov, kjer boste lahko pogledovali v promet v preteklosti.

Pri N Banki se v mobilno in spletno poslovalnico prijavljam z Rekono računom. Kako bo to pri NLB?

NLB ne uporablja Rekono za prijavo v spletno in mobilno banko. Spletno in mobilno banko vam bomo aktivirali na NLB, ter vam takrat tudi posredovali podrobna navodila o postopku aktivacije. Že sedaj pa lahko povemo, da je aktivacija čisto preprosta in zanjo ne bomo potrebovali dodatnih podatkov od vas.

Kje lahko vidim arhiv preteklih plačil po pripojitvi?

Arhiva preteklih plačil v digitalni banki ne bo. Zgodovina prometa bo dostopna v obliki PDF izpiskov v digitalni banki NLB Klik.

Splošna vprašanja 

Kdaj boste moje poslovanje prenesli na NLB?

Prenos poslovanja se začne s pripojitvijo v petek 1. septembra in zaključi v ponedeljek 4. septembra,  v jutranjih urah. 
V času od 31. avgusta popoldne (od 15. ure dalje) do 4. septembra zjutraj bodo nekatere storitve morda delovale v omejenem obsegu ali pa ne bodo delovale.  Podrobnosti lahko najdete TUKAJ.

Kako bo potekal ta postopek?

S 1. septembrom bo N Banka d.d. prenehala obstajati, nasledila pa jo bo NLB d.d. To pomeni, da boste tudi vi postali stranka NLB d.d. Za celoten prenos vašega poslovanja bomo poskrbeli skupaj z NLB. Potrudili se bomo, da bo prehod enostaven, z njim pa ne boste imeli nobenih stroškov. Ves čas vam bomo na voljo za pomoč in dodatna pojasnila, in sicer na spletnih straneh www.nlb.si, telefonski številki Kontaktnega centra NLB 01 477 2094 in elektronskem naslovu info@nlb.si .

Ali bodo v času prenosa vse moje bančne storitve delovale?

Vse podrobnosti o bančnih storitvah in njihovem delovanju najdete na TUKAJ.

Se bodo moji stroški po integracij spremenili/podražili?

N Banka in NLB imata v veliki meri primerljivo višino nadomestil in stroškov pri večini storitev. Aktualno NLB tarifo si lahko vedno ogledate na spletni strani NLB Tarifa in Izvleček (nlb.si)

Kaj moram storiti, da bom lahko po pripojitvi nemoteno posloval?

Za celoten prenos poslovanja bomo poskrbeli mi. Vsekakor pa vam svetujemo, da spremljate vsa naša obveščanja in spletne www.nlb.si.

Kam se lahko v času prenosa poslovanja obrnem po pomoč?

V času prenosa poslovanja se lahko vedno obrnete na Kontaktni center NLB 01 477 2094.

Poslovalnice in bankomati

Katera bo moja poslovalnica po pripojitvi?

Pri prenosu računov bomo upoštevali tudi fizično bližino vaše obstoječe poslovalnice, vendar lahko praktično vse bančne posle opravljate v katerikoli poslovalnici NLB (ne glede na to, katera je »vaša« poslovalnica).

Kako bodo v času prenosa storitev delovale poslovalnice N Banke? Do kdaj bodo odprte?

V četrtek, 31. avgusta, popoldne se poslovalnice N Banke zaprejo ob 15. Uri. Od 1. septembra naprej boste do storitev lahko dostopali v vseh poslovalnicah NLB. Nekatere bodo odprte tudi v soboto, 2. septembra, in sicer:
- Ljubljana, Poslovalnica E. Leclerc, Jurčkova cesta 225, od 9. do 19. ure,
- Maribor, Poslovalnica Maribor, Titova c. 2, od 9. do 14. ure,
- Celje, Poslovalnica Celje, Mariborska 1 c, od 9. do 14. ure in
- Koper, Poslovalnica Koper, Cesta Zore Perello - Godina 7, od 9. do 14. ure.

Katere storitve bo v času prenosa mogoče opravljati v poslovalnicah N Banke?

V četrtek, 31. avgusta, bo v poslovalnicah N Banke mogoče nemoteno opravljati vse storitve vse do 15. ure. Kasneje bo omogočeno le nemoteno poslovanje z obstoječimi karticami v obsegu limita in stanja, kot ga boste imeli na dan 31. avgusta ob 22. uri. Upošteva se porabo od takrat naprej. Od 1. septembra lahko do storitev dostopate v NLB Poslovalnicah, kjer boste lahko opravili vse gotovinske transakcije in oddali plačilne naloge. Nekaj NLB Poslovalnic bo za vas odprtih tudi v soboto, 2. septembra. Podrobnosti lahko najdete TUKAJ.

Kaj se bo zgodilo z nekdanjimi poslovalnicami N Banke? Jih boste zaprli?

- Maribor, Ulica Heroja Bračiča 6 -> Postane poslovalnica NLB banke, Ulica Heroja Bračiča 6, Maribor
- Dvorni trg, Gosposka ulica 1-> Postane poslovalnica NLB banke, Gosposka ulica 1, Ljubjana
- Celje, Prešernova 27 -> NLB Poslovalnica Celje, Mariborska cesta 1c, Celje
- Miklošičeva, Miklošičeva c. 30 -> NLB Poslovalnica Tavčarjeva, Tavčarjeva ulica 7, Ljubljana
- Šentjur pri Celju, Mestni trg 2 -> NLB Poslovalnica Celje, Mariborska cesta 1c, Celje
- Tepanje, Tepanje 28d Sl. Konjice -> NLB Slovenske Konjice, Celjska cesta 2, Slovenske Konjice
- Koper, Pristaniška 43a -> NLB Poslovalnica Koper, Cesta Zore Parello-Godina, Koper
- Dunajska, Dunajska cesta 128 a -> NLB Poslovalnica Dvorni trg , Gosposka ulica 1, Ljubljana
- Kranj, Na skali 6 -> NLB Poslovalnica Kranj, Koroška cesta 21, Kranj
- Šiška, Pavšičeva 4 -> NLB Poslovalnica Šiška, Celovška cesta 89, Ljubljana
- Vič, Cesta na brdo 69 -> NLB Poslovalnica Vič, Cesta na Brdo 9, Ljubljana
- Šentjernej, Levičnikova c. 2 -> NLB Poslovalnica Šentjernej, Trg gorjanskega bataljona 2, Šentjernej

Storitve pa lahko opravljate v katerikoli NLB Poslovalnici.

Kako bodo v času prenosa storitev delovale poslovalnice N Banke? Do kdaj bodo odprte?

V četrtek, 31. avgusta, popoldne se poslovalnice N Banke zaprejo ob 15. Uri. Od 1. septembra naprej boste do storitev lahko dostopali v vseh poslovalnicah NLB. Nekatere bodo odprte tudi v soboto, 2. septembra, in sicer:

  • - Ljubljana, Poslovalnica E. Leclerc, Jurčkova cesta 225, od 9. do 19. ure,
  • - Maribor, Poslovalnica Maribor, Titova c. 2, od 9. do 14. ure,
  • - Celje, Poslovalnica Celje, Mariborska 1 c, od 9. do 14. ure,
  • - Koper, Poslovalnica Koper, Cesta Zore Perello - Godina 7, od 9. do 14. ure in
  • - Kranj, Poslovalnica Kranj, Koroška cesta 21, 4000 Kranj, od 9. do 14. ure

Zakaj boste zaprli poslovalnice N Banke?

Nekatere poslovalnice N Banke zapiramo, ker se združujejo z najbližjimi poslovalnicami NLB.

Katere storitve bo mogoče v tem času opravljati v poslovalnicah N Banke?

V četrtek, 31. avgusta, bo v poslovalnicah N Banke mogoče nemoteno opravljati vse storitve vse do 15. ure. Kasneje bo omogočeno le nemoteno poslovanje z obstoječimi karticami v obsegu limita in stanja, kot ga boste imeli na dan 31. avgusta ob 22. uri, oziroma v okviru limita na kartičnem računu za kartice z odloženim plačilom in posojilne kartice. Upošteva se porabo od takrat naprej.

Od 1. septembra lahko do storitev dostopate v NLB Poslovalnicah, kjer boste lahko opravili vse gotovinske transakcije in oddali plačilne naloge. Nekaj NLB Poslovalnic bo za vas odprtih tudi v soboto, 2. septembra.

Pri N Banki sem imel tri brezplačne dvige na tujih bankomatih z Debet Mastercard kartico? Ali bo enako pri NLB?

Dvigi gotovine z debetno kartico so brezplačni na vseh NLB bankomatih, ki pa jih je po celi Sloveniji kar tretjina. Sicer pa je število brezplačnih dvigov odvisno od vrste paketa (npr. v paketu Premium so brezplačni vsi dvigi v Sloveniji in v evrskem območju).

Kakšen je delovni čas poslovalnic NLB?

Seznam in delovni čas poslovalnic NLB najdete na: Poslovalnice in bankomati na www.nlb.si.

Kaj se bo zgodilo z nekdanjimi poslovalnicami N Banke in kje lahko po prenosu poslovanja k NLB opravljam storitve?

Nekatere poslovalnice N Banke smo zaprli ali združili z najbližjimi poslovalnicami NLB, spodnja tabela pa prikazuje poslovalnice v katerih lahko opravljate  gotovinsko poslovanje in plačilni promet.  Vse ostale storitve lahko opravljate pri svojem poslovnem skrbniku.

Poslovalnica N Banke Naslov  Ohranitev poslovalnice oziroma najbližja poslovalnica NLB  Naslov 
Maribor Ulica Heroja Bračiča 6, Maribor Postane poslovalnica NLB  Ulica Heroja Bračiča 6, Maribor
Dvorni trg Gosposka ulica 1, Ljubljana Postane poslovalnica NLB Gosposka ulica 1, Ljubljana
Celje Prešernova cesta 27, Celje NLB poslovalnica Celje  Mariborska cesta 1c, Celje
Miklošičeva Miklošičeva cesta 30, Ljubljana NLB poslovalnica Tavčarjeva Tavčarjeva ulica 7, Ljubljana
Šentjur pri Celju Mestni trg 2, Šentjur NLB poslovalnica Celje Mariborska cesta 1c, Celje
Tepanje Tepanje 28d, Slovenske Konjice NLB Slovenske Konjice Celjska cesta 2, Slovenske Konjice
Koper Pristaniška 43a, Koper NLB poslovalnica Koper Cesta Zore Parello-Godina 7, Koper
Dunajska Dunajska cesta 128a, Ljubljana NLB poslovalnica Dvorni trg Gosposka ulica 1, Ljubljana
Kranj Na skali 6, Kranj NLB poslovalnica Kranj Koroška cesta 21, Kranj
Šiška Pavšičeva ulica 4, Ljubljana NLB poslovalnica Šiška Celovška cesta 89, Ljubljana
Vič Cesta na Brdo 69, Ljubljana NLB poslovalnica Vič Cesta na Brdo 9, Ljubljana
Šentjernej Levčnikova cesta 2, Šentjernej NLB poslovalnica Šentjernej Trg gorjanskega bataljona 2, Šentjernej

Osebni račun

Kako bom prišel do svojega denarja v času prenosa poslovanja iz N Banke v NLB?

S svojim računom boste lahko nemoteno poslovali v vseh NLB Poslovalnicah. Za lažje poslovanje bomo za vas nekatere odprli tudi v soboto, 2. septembra, in sicer:

  • Ljubljana, Poslovalnica E. Leclerc, Jurčkova cesta 225, od 9. do 19. ure, 
  • Maribor, Poslovalnica Maribor, Titova c. 2, od 9. do 14. ure, 
  • Celje, Poslovalnica Celje, Mariborska 1 c, od 9. do 14. ure,
  • Koper, Poslovalnica Koper, Cesta Zore Perello - Godina 7, od 9. do 14. ure  in
  • Kranj, Poslovalnica Kranj, Koroška cesta 21, 4000 Kranj, od 9. do 14. ure.

Debetne kartice, kartice z odloženim plačilom in posojilne kartice N Banke bodo od 31. avgusta do vključno 3. septembra delovale v obsegu limita in stanja, kot ga boste imeli konec dne 31. avgusta ob 22. uri oziroma v okviru limita na kartičnem računu za kartice z odloženim plačilom in posojilne kartice. Upošteva se porabo od takrat naprej.

3. septembra ob 23. uri bodo vse kartice N Banke prenehale delovati, od 4. septembra, predvidoma od 8. ure zjutraj, pa boste lahko začeli uporabljati kartice NLB.

Na računu imam koriščen limit /v minusu? Kaj se bo zgodilo s tem limitom ob prehodu v NLB?

Sredstva, ki bodo na račun nakazana med 1. in vključno 3. septembrom, bodo na bankomatih in v digitalnih kanalih (NLB Klikpro, Proklik)  vidna v ponedeljek, 4. septembra 2023.

Če v času od 1. do 4. septembra pričakujete pomembne prilive na vaš račun (plačila računov, nakazila s strani vaših poslovnih partnerjev, morda večji zneski, od katerih je odvisno vaše nadaljnje poslovanje), zneski ne bodo vidni na vašem računu. Kljub temu do njih lahko dostopate v NLB Poslovalnicah, kjer boste lahko opravili vse gotovinske transakcije in oddali plačilne naloge.

Ali bom imel enake limite na transakcijskem računu, odprtem v NLB (višina dviga na bankomatu, višina plačila, prenosa sredstev)?

Da, pogoji vašega limita na transakcijskem računu v NLB bodo enaki, kot jih imate sedaj v N Banki.

Kam se lahko obrnem po pomoč, če direktna obremenitev ne bo izvedena?

Pojasnila glede direktne obremenitve SEPA lahko dobite v najbližji NLB Poslovalnici ali pokličite Kontaktni center NLB na telefonsko številko 01 477 2094.

Kaj se bo zgodilo z mojimi trajniki, ki jih imam v N Banki, ob prenosu v NLB?

Trajni nalogi se prenesejo. Za prenos poskrbi banka. 

Ali moram delodajalca obvestiti o novem TRR?

Ker se bodo računi in denarna sredstva na računih prenesli v NLB, boste morali novo številko računa sami sporočiti delodajalcem oz. nakazovalcem (tudi Zavodu za pokojninsko in invalidsko zavarovanje (ZPIZ) in Ministrstvu za delo, družino in socialne zadeve – za potrebe nakazil socialnih transferjev).

Kaj se bo po pripojitvi zgodilo z mojim računom, odprtim pri N Banki?

Obstoječi račun bomo prenesli v NLB z novo IBAN številko, dobili boste tudi novo debetno kartico. Vse postopke bo izvedla banka sama in vas o tem tudi obvestila.

Bom lahko po pripojitvi prejel nakazilo na svoj račun pri N Banki in do kdaj?

Da. Banka bo v prehodnem obdobju sicer samodejno preusmerjala nakazila, kjer bo naveden vaš račun pri N Banki, na novi račun v NLB. Vsekakor pa čim prej sporočite vsem nakazovalcem novo številko računa.

Kaj se bo zgodilo z morebitnim nakazilom na račun pri N Banki po pripojitvi?

Banka bo v prehodnem obdobju samodejno preusmerjala nakazila, kjer bo naveden vaš račun pri N Banki,  na novi račun v NLB.  Vsekakor čim prej sporočite vsem nakazovalcem novo številko računa.

Na TRR pri N Banki imam pooblaščenega moža/ženo/otroka. Kaj se bo zgodilo s tem ob prenosu poslovanja na NLB?

Enako kot stanja na osebnem računu, se bodo na račun pri NLB prenesla tudi vsa pooblastila.

Kako bo potekalo izvajanje SDD, če bom kot plačnik SDD imel od 1.9.2023 nov račun?

NLB bo poskrbela za izvajanje SDD po 1.9.2023 v primeru prejetih starih računov plačnikov tako, da bo izvedla avtomatsko preusmeritev na nove NLB  račune (predvidoma do konca leta).
Skladno z omejitvami GDPR in Zakonu o bančništvu brez privolitve imetnika računa, banke ne sem posredovati številke TRR tretji osebi, torej tudi prejemnikom plačil SDD. 
NLB bo do konca leta spremljala in obveščala svoje stranke, ki bodo še izvajali kakršna koli plačila s starim računom, da spremembo TRR javijo svojim nalogodajalcem, partnerjem ter TRR prejemnikom plačil SDD.  Kot plačnik SDD morate sami javiti številko novega osebnega računa oz. paketa prejemniku plačil za SDD.

Kaj če s poslovanjem NLB banke ne bom zadovoljen. Bom lahko takrat zaprl račun?

Za zaprtje računa v NLB se lahko odločite kadar koli po izvedeni pripojitvi. Vendar verjamemo, da boste na NLB s poslovanjem zadovoljni in da vam zaprtja računan ne bo potrebno izvesti.

Imam račun tako na N Banki kot na NLB. Kateri račun bo po pripojitvi ostal odprt? Ali to pomeni, da bom imel dva računa na NLB? (Za fizične in pravne osebe)

Vsem, ki ste že stranke NLB, torej imate že hkrati odprt račun v N Banki in NLB, bodo v NLB odprli še en račun, ki bo po pripojitvi nadomestil račun N Banke. 

Na NLB že imam osebni račun in limit ter plačilne kartice? Ali to pomeni, da bom imel po prenosu vse dvojno, torej dvojni limit, več kartic?

Da. Svetujemo, da po izvedeni pripojitvi obiščete eno izmed NLB Poslovalnic in se na podlagi posveta s finančnim svetovalcem odločite ali boste obdržali oba računa in vse plačilne kartice ali pa se enega izmed njih zaprli.

Kakšen je strošek zaprtja transakcijskega računa pri N Banki?

Če imate TRR pri N Banki odprt račun dlje kot  šest mesecev, stroška za zapiranje ni; če pa imate TRR odprt manj kot pol leta, pa je strošek skladen s tarifo N Banke.  

Na N Banki imam odprt Osnovni in Socialni osnovni plačilni račun. Ali bom lahko imel ta račun tudi pri NLB?

Da. Pri NLB boste imeli enak račun, ki se bo imenoval Osnovi plačilni račun.

Kako naj ukrepam, če delodajalca/ZPIZ nisem pravočasno obvestil o spremembi številke računa? Kako lahko dostopam do svojih sredstev?

Banka bo še nekaj časa po prenosu računa iz N Banke avtomatsko preusmerila prejeta nakazila na račun pri NLB.  Pred iztekom prehodnega obdobja bomo vse komitente, ki bodo še prejemali nakazila na staro številko računa, pozvali, da čimprej sporočijo nakazovalcem novo številko računa.

Bančni svetovalec

Bom dobil novega bančnega svetovalca?

Hkrati z NLB računom bomo polnoletnim osebam dodelili tudi osebnega svetovalca, katerega ime boste med drugim lahko videli tudi v NLB Kliku.

Kako naj ravnam, če želim zamenjati bančnega svetovalca?

Čisto preprosto – stopite do svojega izbranega svetovalca in on bo uredil vse potrebno za menjavo.

Krediti in limiti

Kaj se bo zgodilo z mojim kreditom pri N Banki po pripojitvi?

Vašemu kreditu bomo dodelili le novo številko in vas o njej obvestili. Pogoji kredita bodo ostali še naprej nespremenjeni.

Se bodo pogoji mojega kredita po pripojitvi spremenili?

Pogoji vašega kredita pri N Banki (vrsta in višina obrestne mere, čas trajanja kredita, datum obremenitve vašega računa za plačilo mesečne obveznosti, zavarovanje…) bodo ostali še naprej nespremenjeni.  

Na N Banki imam limit z mesečnim zniževanjem. Ali bo to ostalo tudi po združitvi?

Da, limit se bo prenesel pod enakimi pogoji, torej s postopnim zniževanjem in z enakim dogovorjenim zneskom zniževanja.

Depoziti in varčevanja

Kam se bo sprostil depozit, sklenjen pri N Banki po pripojitvi N Banke v NLB?

Depozit se bo sprostil na račun, odprt pri NLB oziroma drug račun, naveden v pogodbeni dokumentaciji. Po pripojitvi  se računi odprti pri N Banki prenesejo v NLB in dobijo novo številko računa, o kateri boste že predhodno obveščeni.

Kaj se bo zgodilo s sredstvi na mojem varčevalnem računu?

Sredstva bodo pod istimi pogoji prenesena na varčevalni račun pri NLB. V NLB pa boste ob prenosu dobili novo št. varčevalnega računa, o kateri boste že predhodno obveščeni.

Zavarovanja

Ali se bo nezgodno zavarovanje, sklenjeno pri N Banki, tudi preneslo v NLB?

Nezgodno zavarovanje ostaja v veljavi, morebitne spremembe pa morate urejati neposredno z zavarovalnico.

Ali se bo življenjsko zavarovanje tudi preneslo v NLB?

Da, življenjsko zavarovanje kreditojemalca  (CPI) kot tudi Domsko zavarovanje Generali PaketDom boste  lahko urejali v NLB.

Kaj pa ostala zavarovanja?

Vsa ostala zavarovanja (naložbeno življenjsko in zavarovanja, ki so bila sklenjena v banki Volksbank) ostajajo v veljavi, morebitne spremembe pa morate urejati neposredno z zavarovalnico.

Kaj pripojitev pomeni to za jamstvo vlog?

S pripojitvijo N Banke k NLB, bodo vse vloge posameznega vlagatelja, ki jih ima ta pri N Banki in NLB , združene v skupno vlogo, ki lahko preseže znesek kritja zajamčene vloge skladno z Zakonom o sistemu jamstva za vloge. Zgornja meja zaščite vseh vlog posameznega vlagatelja pri N Banki in NLB  (tj. skupna vloga) bo po pripojitvi 100.000 EUR na vlagatelja v NLB, kar je skladno s Sistemom za jamstvo vlog in z Zakonom o sistemu jamstva za vloge.

Vlagatelj, katerega skupna vloga zaradi združitve preseže znesek kritja zajamčene vloge (100.000 EUR) lahko, ne glede na pogodbena določila in brez dodatnih stroškov, zahteva od banke izplačilo upravičene vloge, vključno z vsemi obrestmi in drugimi koristmi do dneva izplačila vloge. Vlagatelj, čigar skupna vloga po združitvi bank presega znesek kritja zajamčene vloge, lahko zahtevo za izplačilo uveljavlja v treh mesecih po prejemu tega obvestila. Šteje se, da je vlagatelj to obvestilo prejel peti dan po dnevu odpreme, ki je naveden na tem obvestilu.

Tržne poti

Kako bodo v času prenosa storitev delovale poslovalnice N Banke? Do kdaj bodo odprte?

V četrtek, 31. avgusta, popoldne se poslovalnice N Banke zaprejo ob 15. Uri. Od 1. septembra naprej boste do storitev lahko dostopali v vseh poslovalnicah NLB. Nekatere bodo odprte tudi v soboto, 2. septembra, in sicer:

  • - Ljubljana, Poslovalnica E. Leclerc, Jurčkova cesta 225, od 9. do 19. ure,
  • - Maribor, Poslovalnica Maribor, Titova c. 2, od 9. do 14. ure,
  • - Celje, Poslovalnica Celje, Mariborska 1 c, od 9. do 14. ure,
  • - Koper, Poslovalnica Koper, Cesta Zore Perello - Godina 7, od 9. do 14. ure in
  • - Kranj, Poslovalnica Kranj, Koroška cesta 21, 4000 Kranj, od 9. do 14. ure

Katere storitve bo mogoče v tem času opravljati v poslovalnicah N Banke?

V četrtek, 31. avgusta, bo v poslovalnicah N Banke mogoče nemoteno opravljati vse storitve vse do 15. ure. Kasneje bo omogočeno le nemoteno poslovanje z obstoječimi karticami v obsegu limita in stanja, kot ga boste imeli na dan 31. avgusta ob 22. uri, oziroma v okviru limita na kartičnem računu za kartice z odloženim plačilom in posojilne kartice. Upošteva se porabo od takrat naprej.

Od 1. septembra lahko do storitev dostopate v NLB Poslovalnicah, kjer boste lahko opravili vse gotovinske transakcije in oddali plačilne naloge. Nekaj NLB Poslovalnic bo za vas odprtih tudi v soboto, 2. septembra. 

Kaj se bo zgodilo z nekdanjimi poslovalnicami N Banke in kje lahko po prenosu poslovanja k NLB opravljam storitve?

Nekatere poslovalnice N Banke smo zaprli ali združili z najbližjimi poslovalnicami NLB, spodnja tabela pa prikazuje poslovalnice v katerih lahko opravljate  gotovinsko poslovanje in plačilni promet.  Vse ostale storitve lahko opravljate pri svojem poslovnem skrbniku.

Poslovalnica N Banke Naslov  Ohranitev poslovalnice oziroma najbližja poslovalnica NLB  Naslov 
Maribor Ulica Heroja Bračiča 6, Maribor Postane poslovalnica NLB  Ulica Heroja Bračiča 6, Maribor
Dvorni trg Gosposka ulica 1, Ljubljana Postane poslovalnica NLB Gosposka ulica 1, Ljubljana
Celje Prešernova cesta 27, Celje NLB poslovalnica Celje  Mariborska cesta 1c, Celje
Miklošičeva Miklošičeva cesta 30, Ljubljana NLB poslovalnica Tavčarjeva Tavčarjeva ulica 7, Ljubljana
Šentjur pri Celju Mestni trg 2, Šentjur NLB poslovalnica Celje Mariborska cesta 1c, Celje
Tepanje Tepanje 28d, Slovenske Konjice NLB Slovenske Konjice Celjska cesta 2, Slovenske Konjice
Koper Pristaniška 43a, Koper NLB poslovalnica Koper Cesta Zore Parello-Godina 7, Koper
Dunajska Dunajska cesta 128a, Ljubljana NLB poslovalnica Dvorni trg Gosposka ulica 1, Ljubljana
Kranj Na skali 6, Kranj NLB poslovalnica Kranj Koroška cesta 21, Kranj
Šiška Pavšičeva ulica 4, Ljubljana NLB poslovalnica Šiška Celovška cesta 89, Ljubljana
Vič Cesta na Brdo 69, Ljubljana NLB poslovalnica Vič Cesta na Brdo 9, Ljubljana
Šentjernej Levčnikova cesta 2, Šentjernej NLB poslovalnica Šentjernej Trg gorjanskega bataljona 2, Šentjernej

Kaj se bo zgodilo ob ukinitvi s spletno banko N Banke?

Spletna N banka za pravne osebe je 2. avgusta prešla v omejen način uporabe, možen je samo vpogled v podatke, izvajanje plačil in drugih storitev pa je onemogočeno.

Spletna N banka bo v omejenem načinu delovala do 31. avgusta 2023 do 15.30 ure, takrat pa bo popolnoma prenehala z delovanjem in vstop v banko ne bo več mogoč. Strankam svetujemo, da si pred popolnim prenehanjem delovanja spletne banke izvozijo promet.

N Banka uporabnike spletne N banke že od marca preusmerja na elektronsko banko Hal E-Bank, z namenom, da bo prehod iz N Banke v NLB lažji.

Elektronska banka Hal E-Bank

Poslovanje z vašim obstoječim računom pri N Banki bo 31. avgusta ob 15.30 v aplikaciji Hal E-Bank onemogočeno, možen bo le še vpogled v zgodovino računa. Vpogled v ta račun bo na voljo še do 31. marca 2024, da boste lažje pripravili bilančna poročila. Po tem datumu podatki na strežnikih ne bodo več dostopni, zato si jih pravočasno arhivirajte.

Splošni pogoji N Banke za uporabo storitve Hal E-Bank prenehajo veljati z 31. avgustom, s trenutkom, ko bo onemogočeno poslovanje s starim N Banka računom.

Po 1. septembru lahko nadaljujete z uporabo aplikacije elektronska banka Hal E-Bank Personal, ali pričnete z uporabo aplikacije elektronska banka NLB Proklik.

Nadaljevanje uporabe aplikacije Hal E-Bank

Pričetek uporabe aplikacije NLB Proklik

  • - uporaba brez prekinitev (nadaljevanje uporabe),
  • - vpogled v zgodovino N Banka računa,
  • - možnost povezave NLB računa od vključno 4. septembra naprej.
  • - uporaba od vključno 1. septembra naprej,
  • - vpogled v zgodovino N Banka računa,
  • - možnost povezave NLB računa od vključno 4. septembra naprej.

Novi NLB račun boste po 4. septembru morali v aplikacijo za elektronsko bančništvo povezati oziroma dodati ročno (v meni Komunikacija -> Prva povezava z računom).

Če po 31. avgustu nadaljujete z izvajanjem vpogledov v stari N Banka račun, pričnejo s 1.9. za vas veljati novi, NLB Splošni pogoji storitve Hal E-Bank, dostopni na naslovu https://www.nlb.si/spphalebank, ne glede na to preko katere aplikacije elektronske banke izvajate vpoglede v ta račun.

S pričetkom poslovanja z NLB računom preko aplikacij za elektronsko bančništvo po 4. septembru pričnejo za vas veljati Splošni pogoji za uporabo elektronske banke NLB Proklik, dostopni na naslovu https://www.nlb.si/proklik1-splosni-pogojiTi pogoji veljajo ne glede na to, preko katere aplikacije za elektronsko bančništvo poslujete s tem računom.

Aplikacijo Hal E-Bank Personal lahko kadarkoli po 1. septembru zamenjate z aplikacijo NLB Proklik. Navodila za namestitev in uporabo aktualnega NLB Proklika so dostopna na https://www.nlb.si/proklik.

Kaj se bo zgodilo z mobilno banko?

Mobilna N Banka za pravne osebe bo prenehala delovati 31. avgusta ob 15.30 uri. Z NLB mobilno banko Klikpro boste lahko poslovali od 4. septembra dalje, takrat vam bo namreč NLB posredovala aktivacijske kode.

Kakšne so funkcionalnosti mobilne banke Klikpro?

Več o funkcionalnostih mobilne banke Klikpro, si lahko preberete tukaj.

POMEMBNO!

  • - V Klikpro ni možno uvoziti imenika poslovnih partnerjev,
  • - Klikpro ne omogoča dela z .xml datotekami in e-računi,
  • - v Klikpro bo mogoče dostopati do preteklih izpiskov N Banke (zadnjih 12 mesecev),
  • - Klikpro omogoča oddaljeno podpisovanje dokumentov in sklepanje Hitrih kreditov ter Hitrih limitov.

Kam se lahko obrnem po pomoč za aktivacijo digitalnih kanalov NLB?

Za pomoč lahko pokličete Kontaktni center NLB na telefonsko številko 01 477 2000.

Zakaj v Prokliku najprej vidim račun od N banke (blokiran) in ne od NLB?

Ob prijavi v elektronsko banko se vam prikaže okno, kjer si lahko izberete primarno banko za prikaz v Prokliku (Označi izbrano banko kot privzeto ob naslednjem zagonu). Ko označite NLB, boste videli svoj NLB račun.

Če se vam okno ne prikaže, si lahko to uredite z vstopom v meni Orodje -> Nastavitve -> označite: Želim osveževati podatke ob zagonu programa. Okno se vam bo naslednjič prikazalo in lahko boste izbrali primarno banko za prikaz.

Zakaj v NLB Prokliku oz. Hal e-bank še vedno vidim nespremenjeno stanje na N banka računu?

V elektronski banki (NLB Proklik oz. Hal e-bank) je stanje na N Banka računu takšno, kot je bilo pred pripojitvijo k NLB 31. avgusta 2023. To stanje bilo preneseno na novi NLB račun s 1. septembrom 2023, vendar na računu N Banke, ki je bil blokiran, ni bila izvedena nikakršna odlivna transakcija. Takrat se je to stanje zamrznilo in se ne spreminja. Zato se v elektronski banki stanje blokiranega računa pri N Banki še vedno kaže v istem znesku, kot je bilo na 31. avgust 2023.

Stanje bo vidno do vključno 31. marca 2024, ko se prikaz računa N Banke umakne iz elektronske banke.

Splošna vprašanja 

Kdaj boste moje poslovanje prenesli na NLB?

Prenos poslovanja se začne s pripojitvijo v petek 1. septembra in zaključi v ponedeljek 4. septembra,  v jutranjih urah.   
V času od 31. avgusta popoldne (od 15. ure dalje) do 4. septembra zjutraj bodo nekatere storitve morda delovale v omejenem obsegu ali pa ne bodo delovale.  Podrobnosti lahko najdete TUKAJ.

Kako bo potekal ta postopek?

S 1. septembrom bo N Banka d.d. prenehala obstajati, nasledila pa jo bo NLB d.d. To pomeni, da boste tudi vi postali stranka NLB d.d. Za celoten prenos vašega poslovanja bomo poskrbeli skupaj z NLB. Potrudili se bomo, da bo prehod enostaven, z njim pa ne boste imeli nobenih stroškov. Ves čas vam bomo na voljo za pomoč in dodatna pojasnila, in sicer na spletnih straneh www.nlb.si, telefonski številki Kontaktnega centra 01 477 20 94 in elektronskem naslovu info@nlb.si.

Ali bodo v času prenosa vse moje bančne storitve delovale?

Vse podrobnosti o bančnih storitvah in njihovem delovanju najdete na povezavi TUKAJ.

Se bodo moji stroški po integracij spremenili/podražili?

N Banka in NLB imata v veliki meri primerljivo višino nadomestil in stroškov pri večini storitev. Aktualno NLB tarifo si lahko vedno ogledate na spletni strani NLB Tarifa in Izvleček (nlb.si)

Kaj moram storiti, da bom lahko po pripojitvi nemoteno posloval?

Za celoten prenos poslovanja bomo poskrbeli mi. Vsekakor pa vam svetujemo, da spremljate vsa naša obveščanja in spletne www.nlb.si .

Kam se lahko v času prenosa poslovanja obrnem po pomoč?

V času prenosa poslovanja se lahko vedno obrnete na telefonsko številko Kontaktnega centra NLB 01 477 2094 in elektronski naslov info@nlb.si.

Poslovni skrbnik za pravne osebe

Bom v NLB dobil novega poslovnega skrbnika?

Vsaki stranki N Banke bo v procesu prenosa poslovanja dodeljen poslovni skrbnik v NLB. O dodeljenem poslovnem skrbniku vas bomo obvestili.

Kako se bodo prenesli poslovni računi? Kako bo v primeru, če kot podjetje že sodelujemo z NLB. Ali to pomeni, da bomo imeli na NLB dva računa?

Vaš poslovni račun, odprt v N Banki d.d., bomo 1. septembra 2023 prenesli v NLB d.d., dobil pa bo novo številko računa (v obliki zapisa IBAN).  Ohranil bo tudi enak tip poslovnega računa kot je zaveden v Ajpes.

Vsem, ki ste že stranke NLB – imate hkrati odprt poslovni račun v N Banki in NLB, bomo v NLB odprli NLB Poslovni račun, ki bo po pripojitvi nadomestil poslovni račun N Banke (npr. v N Banki imate trenutno odprta dva poslovna računa, v NLB en poslovni račun, po pripojitvi boste v NLB imeli skupaj tri NLB Poslovne račune).

Kako se bodo prenašala obstoječa pooblastila zakonitih zastopnikov/pooblaščencev?

Obstoječi pooblaščenci in zakoniti zastopniki na poslovnem računu N Banke se bodo prenesli na NLB Poslovni račun.

Ali so za nove stranke (stranke N Banke) v NLB predvidene kakšne ugodnosti?

Za vse, ki imate paketno ponudbo v N Banki, boste v NLB dobili soroden paket. Prvih 6 mesecev vam bo ta na voljo po polovični ceni. Prav tako boste ugodnosti deležni vsi tisti, ki poslujete z elektronsko ali mobilno banko. V NLB boste oproščeni naslednjih nadomestil:

  • NLB Proklik -  pristopnina
  • NLB Proklik certifikat - brezplačen Halcom KDP
  • Klikpro - brezplačen varnostni element
  • uporabnina NLB Proklik in Klikpro za prvih 6 mesecev za vse nove stranke, ki ne bodo imele tega stroška, že vključenega v paket.

Kako bom prejemal izpiske?

NLB omogoča prejemanje izpiskov preko e-pošte, mobilne banke (NLB Klikpro), elektronske banke (NLB Proklik) ali v papirni obliki.

Izvozi podatkov v obliki .xml so na voljo samo uporabnikom elektronske banke NLB Proklik, po e-pošti jih ne pošiljajo.

Paketi in poslovni računi

V N Banki imam sklenjen Poslovni paket. Ali bom tudi v NLB imel možnost sklenitve poslovnega paketa?

Strankam, ki imate že danes v N Banki sklenjen poslovni paket bo s prenosom poslovanja avtomatično dodeljen soroden NLB Poslovni paket. Pripravil smo okvirni pregled obstoječih računov in njihove »naslednike« v NLB. Pomembno: prikaz je zgolj informativne narave, dejansko stanje, torej vaš novi račun v NLB, se bo lahko razlikovalo od spodaj prikazanega

Paket N Banka Paket NLB
Poslovni paket Podjetnik začetnik POSLOVNI PAKET OSNOVNI s polovičnim nadomestilom*
Poslovni paket Mini POSLOVNI PAKET OSNOVNI
Poslovni paket Midi POSLOVNI PAKET NAPREDNI
Poslovni paket Maksi POSLOVNI PAKET CELOVITI
Poslovni paket Mini (Midi/Maksi) POSLOVNI PAKET NEPROFITNI**

*Nižje nadomestilo velja 18 mesecev od dneva prenosa poslovanja na NLB.
**Neprofitne organizacije, ki so po klasifikaciji institucionalnih sektorjev (SKIS) opredeljene s sektorizacijo 15.000 (Društva, skupnosti in zavodi).

Stranke, ki v N Banki danes nimate sklenjenega poslovnega paketa boste lahko kadarkoli po prenosu poslovanja sklenile izbrani paket.

Ali lahko dobim ponovno informacijo / pismo z novo številko računa pri NLB?

V primeru, da ste pismo z novo številko računa, ki ga boste po združitvi imeli pri NLB založili in bi želeli, da vam ga ponovno pošljemo, prosim napišite e-mail na naslov info@nlb.si in vam ga pošljemo ponovno (navedite naziv in naslov podjetja, za katerega potrebujete informacijo ter e-mail naslov, na katerega vam pismo pošljemo).

Kako so se prenesla stanja iz stare številke poslovnega računa N Banke na novo številko poslovnega računa NLB?

Prenos stanja denarnih sredstev na stari številki računa N Banke na novo številko računa NLB, se vam bo prikazal na izpisku vašega računa, pod postavko »Migracija stanja računa – N-BANKA«. V primeru, da boste imeli na izpisku za dan 4.9.2023 tudi postavko »Korekcija stanja računa – N-BANKA«, to predstavlja skupaj s postavko »Migracija stanja računa – N-BANKA« preneseno stanje denarnih sredstev s stare številke računa N Banke. V primeru, da boste imeli na izpisku za dan 4.9.2023 tudi postavko »Korekcija stanja računa – N-BANKA«, to predstavlja pravilno preneseno stanje računa iz N Banke. Primer: v postavki Migracija stanja je znesek 1.000 EUR, v postavki Korekcija stanja je -80 EUR, vaše pravilno preneseno stanje denarnih sredstev na računu na dan 1.9.2023 je 920 EUR.

V primeru, da na 31.8.2023 niste imeli dovolj denarnih sredstev za vse stroške in obresti, ki na ta dan zapadejo v plačilo, bodo bremenitve vidne na izpiskih z datumom 1.9.2023 ali kasneje. Izpiske vam bomo pošiljali na način kot ste jih prejemali do sedaj.

Garancije in garancijske pogodbe

Kaj se bo zgodilo z garancijo po pripojitvi, ki jo je izdala N Banka?

Garancija ostane po pripojitvi v veljavi, spremenita se samo banka kot garant in kraj unovčitve garancije – namesto N banke postane garant NLB.

Se bodo pogoji moje izdane garancije po pripojitvi spremenili?

Pogoji bodo ostali nespremenjeni, spremeni se samo način obračuna nadomestil (iz kvartalnega vnaprej v mesečni obračun za nazaj). Garancijska pogodba bo dobila novo evidenčno številko, medtem ko ostane garancija in garancijska številka nespremenjena.

Ali bodo upravičenci obveščeni o spremembi garanta?

Vsi upravičenci (domači in tuji) bodo o pripojitvi obveščeni, prav tako jih bomo obvestili o spremembi kraja predložitve Zahtevka za plačilo  in o novem swift, naslovu.

Krediti in limiti

Kaj se bo zgodilo z mojim kreditom/limitom na poslovnem računu pri N Banki po pripojitvi? Se bodo pogoji mojega kredita/limita na poslovnem računu po pripojitvi spremenili?

Vaš kredit/limit na poslovnem računu se bo prenesel na NLB. Pogoji bodo ostali nespremenjeni. Kredit/limit na poslovnem računu bo dobil novo evidenčno številko. Originalna številka pogodbe bo ostala enaka.

Ali naj nov kredit/limit na poslovnem računu raje sklenem pri NLB pred pripojitvijo?

Oglasite se pri svojem svetovalcu pri N Banki, ki bo vašo vlogo odstopil NLB.

Na NLB že imamo kot podjetje poslovni račun, limit na poslovnem računu ter plačilne kartice. Ali to pomeni, da bom imel po prenosu vse dvojno, torej dvojni limit, več kartic?

Produkti za katere imate v N Banki sklenjeno pogodbo in bo veljavna tudi po pripojitvi, se bodo prenesli, torej boste imeli dva računa (če imate sedaj en račun v N Banki in en račun v NLB). Za račun v NLB bodo vsem imetnikom debetnih kartic izdali nove kartice.

V primeru, da imate na obeh poslovnih računih, torej v NLB in N Banki tudi odobren limit na poslovnem računu, ga boste v NLB lahko imeli samo na enem poslovnem računu, enako velja tudi  za limite za poslovno kartico.

Kako bodo stranke poravnavale obveznosti iz naslova kredita, prenesenega iz N Banke?

Stranke bodo v septembru s strani NLB dobile pismo, s katerim jih bomo seznanili z novo številko kredita ter s spremenjenim planom odplačil (če bodo spremembe glede na plan, ki so ga imele v N Banki).

  • Poravnava obveznosti iz naslova kredita z bremenitvijo poslovnega računa

Stranke, ki obveznosti iz naslova kredita poravnavajo z bremenitvijo poslovnega računa bodo, tako kot že danes ostale NLB stranke, dobile na dan zapadlosti obveznosti (glavnica in obresti) jutranjo informacijo v NLB Proklik ter nato še obvestilo/obračun naslednji delovni dan – enako v NLB Proklik. V primeru, da stranka nima NLB Proklika, prejme vsa obvestila pisno po pošti.

  • Poravnava obveznosti iz naslova kredita brez bremenitve poslovnega računa

Stranke, ki obveznosti iz naslova kredita poravnavajo brez bremenitve poslovnega računa (plačilo na osnovi obračuna) ne prejmejo obvestila o zapadlosti glavnice, zato morajo same poravnati obveznosti iz naslova glavnice na dan zapadlosti na osnovi plana odplačil, ki ga imajo (oz. ga bodo  prejele). Za obresti bodo v začetku tekočega meseca prejele obračun, ki ga morajo plačati v  roku dogovorjenem s pogodbo (praviloma 15. dan v mesec).

Kam lahko naslovim vlogo za črpanje kredita, če ne poznam imena svojega poslovnega skrbnika v NLB?

Vse stranke, katerih poslovanje je preneseno na NLB, bodo v septembru s strani NLB dobile obvestilo o svojem poslovnem skrbniku in njegovih kontaktnih podatkih.

Če bi do tega obvestila želeli karkoli preveriti oz. naročiti se lahko obrnete na kontaktne številke  Kontaktnega centra NLB 24/7 01 477 2094 ali pošljete mail na naslov: VlogeSME@nlb.si ali VlogeMikro@nlb.si .

Depoziti 

Kam se bo sprostil depozit, sklenjen pri N Banki po pripojitvi N Banke v NLB?

Glavnica in obresti iz naslova depozitnih poslov, se bodo sprostile na poslovni račun odprt v NLB oziroma poslovni račun naveden v pogodbi o depozitu.  O številki poslovnega računa v NLB boste predhodno obveščeni.

Plačila

V N Banki imam popuste pri plačilu UPN nalogov, pri eksternih prilivi na račun, pri izvajanju množičnih plačilih SEPA, pri plačilih v tujino… ali jih bom imel tudi v NLB in v kakšni višini?

Če danes poslujete le v N Banki in imate odobrene popuste za domača, čezmejna in mednarodna plačila jih boste imeli tudi v NLB. Višina odobrenih popustov bo enaka, kot jih imate odobrene v N Banki. To pomeni, da takšen % popusta, ki ga imate odobrenega v N Banki boste imeli tudi v NLB.

Če danes poslujete tako v N Banki kot tudi v NLB (ste stranka N Banke in NLB), boste po migraciji poslovali po pogojih kot jih imate danes dogovorjene z NLB. Če imete odobrene popuste v N Banki in tudi v NLB, bodo vaši popusti takšni kot jih imate dogovorjene z NLB.

Ali bomo kot prejemnik plačil za SDD dobili transformacijsko tabelo novih TRR računov plačnikov?

Skladno z omejitvami GDPR in Zakonu o bančništvu brez privolitve imetnika računa, banke ne sem posredovati številke TRR tretji osebi, torej tudi prejemnikom plačil SDD. Zato vam teh tabel ne bomo mogli pripraviti. 
NLB bo poskrbela za izvajanje SDD po 1.9.2023 v primeru prejetih starih računov plačnikov tako, da bo izvedla avtomatsko preusmeritev na nove NLB račune (predvidoma do konca leta).
NLB bo do konca leta spremljala in obveščala svoje stranke, ki bodo še izvajali kakršna koli plačila s starim računom, da spremembo TRR javijo svojim nalogodajalcem, partnerjem ter TRR prejemnikom plačil SDD.

V NLB imam že odprt poslovni račun, ali lahko, kot družba (plačnik) začnem izvajati storitev množična plačila SEPA (SMP) za nakazila plač in ostalih osebnih prejemkov že pred pripojitvijo prek odprtega računa v NLB?

Da, lahko začnete izvajati storitev SMP prek odprtega računa v NLB že pred pripojitvijo. Če izvajate SMP že danes prek obeh bank, lahko že sedaj preusmerite vse datoteke za SMP prek računa odprtega v NLB. Če pa izvajate SMP le prek N Banke, se oglasite pri poslovnem skrbniku za ureditev pogodbene dokumentacije za izvajanje te storitve prek NLB.

Kje bodo vidni izpiski po poslovnem računu, ko mi bo E-banka v N Banki nehala delovati, računa v NLB pa še nimam?

Ko vam bo nehala delovati spletna banka N Banka, bo preusmerjena v e-banko Halcom (N Banka) ali mobilno banko (N Banka). Po pripojitvi boste imeli viden celoten promet in izpiske v elektronski banki NLB Prokliku (Pregled – Izpiski, Pregled-Promet) oz. (12mesecev) v mobilni banki Klikpro

Ali moram kot prejemnik plačila za storitev direktna obremenitev SEPA (SDD) sam obvestiti svoje stranke, da bom imel od 1.9.2023 novo številko računa.

Da, kot prejemnik plačila za SDD morate stranke sami obvestiti o novi številki računa, ki bo veljala od 1.9.2023 naprej.

    

Na voljo smo vam 24 ur na dan, vse dni v letu!