Niko Vidergar: Ne služba, ampak način življenja

Ko smo se odpravljali na pogovor z Nikom Vidergarjem, vodjo grozda štirih poslovalnic, lociranih v Novi Gorici, Sežani, Idriji in Ajdovščini, smo pomislili, da bo tokrat druženje potekalo malce bolj ležerno: po primorsko. Prvi stik s povabilom na kavo je morda tudi še dal tak občutek, a že po nekaj stavkih z našim sogovornikom je postalo jasno, da gre za ciljno naravnanega človeka z visokimi ambicijami, ki ima raje konkretna dejanja.


Niko Vidergar se je v bančništvo podal leta 2000. Pred tem je delal v menjalnici in pogosto je poslovno zahajal v banke. Nekega dne je sklenil povprašati, ali bi potrebovali človeka, kot je on. »Sedel sem v avto, se odpeljal na upravo in se na hitro predstavil. Očitno sem se zdel odgovornim zanimiv, saj so mi dejali, naj pošljem življenjepis in prijavo. To sem tudi storil in, glej ga zlomka, bil sem sprejet,« pojasni svoje korake in aktivnost.

  
Dejanja naj bodo pred besedami

Sam pravi, da je človek dejanj. Rad vodi z zgledom: »Z dejanji se pove več kot z besedami. Nočem biti nadrejeni, ki zgolj govori in deli naloge, ampak sem vedno pripravljen z delom dokazati, da se lahko naredi več.«

  


Niko Vidergar

  

»Seveda nisem popoln, a ravno to je motivacija za razvoj. Tako je: ali nekaj narediš, kot moraš, ali pa se na napaki nekaj naučiš. Poskrbeti pa moraš, da napake niso preveč boleče za širše okolje,« z nasmehom razloži svojo življenjsko filozofijo.

Njegov urnik je nabito poln. Na delo se vozi iz Postojne. Ko imajo sodelavke in sodelavci odmor, sam izkoristi čas za potovanje med poslovalnicami. Ker ne želi izgubiti stika s strankami, se z njimi srečuje tudi izven delovnega časa. In ko končno pride domov, ga čaka še študij. »Imam končano višjo strokovno šolo, a trenutno študiram na fakulteti za management v Novi Gorici, saj želim nadgraditi formalno izobrazbo. Včasih, ko še nisem bil tako odgovoren kot danes, sem mislil, da bo višja šola dovolj. A nato pride čas, ko si moraš naliti čistega vina in si priznati, da nisi dal vsega od sebe. Da imaš pomanjkljivost, ki jo je potrebno odpraviti.«

  

Sprejmimo odgovornost

Niko Vidergar prizna, da ga v današnji družbi moti, da ljudje ne sprejemajo odgovornosti za svoja dejanja. »Ustavi nas policist in kaznuje zaradi prehitre vožnje. Potem pa je pogosto tako, da za prejeto kazen krivimo njega, ker nas je ustavil, in ne sebe, ker smo vozili prehitro. Za kazni so krivi policisti, za slabo plačo politiki ... Lastne odgovornosti za življenje, ki ga živimo, ne želimo sprejeti.« Pravi, da sam s sprejemanjem odgovornosti nima težav: “Bančništvo je panoga, ki terja veliko odgovornost. V NLB kot največji slovenski banki je ta občutek še toliko bolj prisoten. Lahko bi rekli, da to čutimo kot pozitiven pritisk, ki nas vodi do ustvarjanja dobrih praks in k novim pristopom.«

S položajem na hierarhični lestvici znotraj organizacije je večja tudi odgovornost za delo in dejanja drugih, podrejenih, je prepričan. »Tveganja, da bo nekdo od podrejenih nekaj storil napak, ne moreš nikoli izničiti. Lahko pa ga minimaliziraš z redno komunikacijo, svetovanjem in primernim nadzorom. Če naredim primerjavo: ko zjutraj sedemo v avto, nikoli ne vemo, kaj nas čaka na cesti. A če bomo sledili pravilom, ravnali odgovorno in poskrbeli za vse varnostne ukrepe, bo tudi v primeru nesreče škoda manjša.«

Po Vidergarjevih besedah enako velja tudi v odnosu do strank. Bančnik ne more sprejeti odgovornosti za njihove odločitve. Zato je pomembno, da znajo stranke pravilno oceniti svoje finančne zmožnosti, da posredujejo podatke, ki so res popolni in pravi, saj v nasprotnem primeru škodijo le sebi. »Odgovornost bančnika pa je, da stranki razloži, čemu so namenjeni vsi postopki in zakaj potrebujemo vse podatke, na podlagi katerih se odločamo.«

  

Uživa v delu

Ko Nika povprašamo, ali ob napornem urniku najde kaj časa za hobije, odgovori, da zanje trenutno nima časa. »Še moj motor je zdaj bolj ali manj v garaži in se le občasno zapeljem z njim na kakšno krajšo razdaljo, morda do Obale na kavo. Seveda imam v načrtu tudi kakšen daljši potep, a glede na trenutne obveznosti bo to moralo malce počakati. In morem priznati, da mi to odgovarja. Če bi mi danes ponudili službo z delovnikom do treh, je ne bi sprejel. Jaz tega kar delam, ne jemljem kot službo, ampak kot način življenja. In v tem uživam.«

maj, 2018

paket osnovni www 2560x1440

Novi paketi

Nov dan, novo doživetje. Izberite paket po svoji meri in prihranite!

odpiranje racuna brez poslovalnice

Osebni račun - brez obiska banke

Za vse, ki vam primanjkuje časa za obisk poslovalnice ali pa si želite več zasebnosti v domačem okolju.

Ne zamudite dobrega nasveta

Pridružite se več kot 220.000, ki redno dobivajo najbolj sveže nasvete za dobre finančne odločitve.


Prijavi se

Skrita vsebina

Vloga za odprtje osebnega računa

* Podatki so obvezni.

Osebni račun lahko enostavno in hitro odprete tudi preko spleta. Izpolnite vsa polja e-obrazca.

Osebni podatki

Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
moški
ženska
Podatek je obvezen.
Stalni naslov:
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Kontaktni podatki:

Vnesite tudi omrežno skupino, npr. (01) 477 2000.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.

Osebni podatki

Osebni dokument
osebna izkaznica
potni list
vozniško dovoljenje
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Rojstni podatki
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
da
ne
Podatek je obvezen.

Podatki za odprtje računa

občan
študent
upokojenec
zaposlen
Podatek je obvezen.
plačilo študentskega dela
plačilo trajnikov
prejemanje plače
prejemanje pokojnine
prejemanje socialnih transferjev
prejemanje štipendije
prejemki izven delovnega razmerja
varčevanja
vračila dohodnine
Podatek je obvezen.
od 0,00 EUR do 200,00 EUR
od 200,00 EUR do 500,00 EUR
od 500,00 EUR do 1.000,00 EUR
od 1.000,00 EUR do 2.500,00 EUR
več kot 2.500,00 EUR
Podatek je obvezen.

Izbira tipa računa ali paketa

NLB Osnovni račun več
NLB Osebno poslovni račun  več
Podatek je obvezen.
da 

Seznanjen sem s pravico banke, da pred odobritvijo rednega limita opravi vpogled v zbirko osebnih podatkov SISBON, s čimer z oddajo te vloge tudi izrecno soglašam.
ne
Podatek je obvezen.
Depoziti
Drugo
Klikin
Krediti
Naložbe
Nezgodno zavarovanje Vita Nezgoda Junior z dodatno ugodnostjo
NLB Klik
NLB Klik z OTP dostopom brez pristopnine
Plačilne kartice
SMS alarmi in opomniki
Varčevanja
Zavarovanja
Podatek je obvezen.

Izjave

Izjavljam, da odpiram račun, oziroma sklepam trajno poslovno razmerje v svoje imenu in za svoj račun, so navedeni podatki resnični, sem seznanjen, razumem in se strinjam s Splošnimi pogoji poslovanja z NLB Osebnimi računi ter Izvlečkom iz Sklepa o obrestnih merah NLB d.d. in Tarifo NLB d.d., nisem v postopku osebnega stečaja, sem seznanjen/a z »Izjavo o varstvu osebnih podatkov« in s tem s pravico banke, da bo osebne podatke, ki bodo vneseni preko spletnega obrazca obdelovala v skladu z veljavno zakonodajo.*
Podatek je obvezen.
Izjavljam, da nimam blokiranega nobenega transakcijskega računa pri katerikoli banki v Sloveniji*
Podatek je obvezen.
Izjavljam, da nisem v postopku osebnega stečaja*
Podatek je obvezen.
Izjavljam, da so vsi zgoraj navedeni podatki pravilni*
Podatek je obvezen.
Da nisem politično izpostavljena stranka
Da sem politično izpostavljena stranka
Podatek je obvezen.
bom podpisal in prevzel na bančnem okencu v izbrani poslovalnici
dostavi bančni svetovalec na dom
Podatek je obvezen.
Naš bančni svetovalec vas bo kontaktiral in se z vami dogovorili za čas obiska. Zato navedite ustrezen termin za kontakt. Ob obisku svetovalca boste morali predložiti tudi kopijo potrdila o študentskem statusu.
Želim, da me bančni svetovalec pokliče:
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Podatek je obvezen.
Vpišete lahko največ 1500 znakov.
Podatek je obvezen.
Podrobnejše informacije o tem, kako banka ravna z osebnimi podatki in vaših pravicah, so na voljo na www.nlb.si/varstvo-osebnih-podatkov oziroma v dokumentu Splošne informacije o obdelavi osebnih podatkov.

Vloga je bila uspešno oddana.

Naš bančni svetovalec vas bo kontaktiral in se z vami dogovoril za čas obiska.

Zahvaljujemo se vam za zaupanje.

Za dodatne informacije in pojasnila pokličite kontaktni center na številko (01) 477 20 00, ali nam pišite na info@nlb.si.