Za še bolj pregledno poslovanje poskrbi obračun nadomestil 

Banke smo tiste, ki strankam s svojimi rešitvami omogočamo poslovanje, a tako kot z vsako storitvijo, je tudi z banko povezanih nekaj stroškov – na primer za vodenje računa, plačilo UPN nalogov, varnostna SMS sporočila in nenazadnje za plačilno kartico z odloženim plačilom. V NLB smo pregled nad stroški, ki jih imajo s poslovanjem naše stranke, bistveno poenostavili že ob uvedbi bančnih paketov – naše stranke namreč natančno vedo, katere storitve vsebuje njihov paket in koliko bodo zanje odštele –, odslej pa bo ta informacija še bolj jasna in pregledna tudi zaradi regulative.

Evropska direktiva 2014/92/EU o primerljivosti nadomestil, povezanih s plačilnim računom, in Zakon o plačilnih storitvah, storitvah izdajanja elektronskega denarja in plačilnih sistemih (ZPlaSSIED) namreč bankam in hranilnicam narekujeta, da strankam zagotovijo Dokument z informacijami o nadomestilih in seznam standardiziranih izrazov oziroma glosar z razlago bančne terminologije, hkrati pa, da jim enkrat na leto priskrbijo še Obračun nadomestil. To je dokument, ki vključuje pregled vseh nadomestil za storitve, vezane na plačilni račun ter kreditno kartico in/ali kartico z odloženim plačilom.

Oktobra lani so stranke NLB že prejele obračun nadomestil za obdobje od 1. novembra do 31. decembra 2018; obračun vseh zaračunanih nadomestil, ki zajema obdobje od 1. januarja do 31. decembra 2019, pa bodo naše stranke prejele v februarju, in sicer na enak način, kot prejemajo izpisek o prometu in stanju na osebnem računu. Torej: 

  • če izpiske prejemajo po e-mailu, bodo tudi Obračun nadomestil prejele po e-mailu,

  • če do izpiskov dostopajo prek NLB Klika, bodo tudi obračun našle v NLB Kliku, in sicer v rubriki Arhiv,

  • če izpisek prejemajo po pošti, bodo tudi obračun prejele po pošti.

Le tiste stranke, ki izpiske osebno prevzamejo v kateri od NLB Poslovalnic, bodo Obračun nadomestil prejele po pošti.

V našem fokusu so stranke in sodobne storitve

Ker želimo v NLB z našimi storitvami strankam olajšati poslovanje kjer koli in kadar koli, jih vseskozi nadgrajujemo in izpopolnjujemo ter na ta način izboljšujemo uporabniško izkušnjo, hkrati pa povečujemo uporabnost.

Trendi digitalizacije v ospredje postavljajo predvsem uporabo mobilnih telefonov, zato tudi v NLB veliko pozornosti usmerjamo v izboljševanje uporabniške izkušnje prek mobilnih naprav. Tako smo nedolgo tega naši mobilni banki Klikin in Klikpro nadgradili s storitvijo hitrega financiranja (t. i. hitri kredit) ter na ta način strankam omogočili hiter in enostaven postopek pridobitve kredita na osebnem ali poslovnem računu brez obiska poslovalnice, zatem pa še z video klicem in spletnim klepetom.

Našim strankam namreč stojimo ob strani 24 ur na dan, 365 dni na leto, v vsem, kar sledi – tudi ob morebitnih nevšečnostih. Če se na primer znajdejo v dilemi ali težavi, smo jim v NLB Kontaktnem centru vedno na voljo z nasvetom in s pomočjo – bodisi prek brezplačnega videoklica ali (spletnega) klepeta, ki ga enostavno najdejo tudi v naših mobilnih bankah, bodisi po telefonu na številki (01) 477 20 00.

Z mobilnim telefonom pa je vse bolj hitro, enostavno in varno tudi plačevanje – seveda, če ima ta telefon nameščeno mobilno denarnico NLB Pay. Ta namreč omogoča, da uporabniki sami upravljajo z varnostnimi nastavitvami svojih kartic. To pomeni, da lahko stranke posamezni kartici, ki so jo vnesle v mobilno denarnico, začasno onemogočijo plačila v tujini, prek spleta, dvig gotovine na bankomatu ali pa jo zaklenejo za vsakršno uporabo. Plačilo lahko enostavno in hitro znova omogočijo, ko ga spet potrebujejo.

V NLB smo ponosni, da smo zaradi našega znanja, izkušenj in zaradi razumevanja strankinih potreb z mnogoterimi rešitvami prvi na slovenskem trgu in tako utiramo nove poti ter spreminjamo navade strank.

kontaktni center

Kontaktni center

Poleg pomoči s spletno, mobilno in telefonsko banko ter ostalih bančnih storitev, vam nudimo tudi video klic in klepet z našimi svetovalci. 24/7.

01 naslovka2560x1440

Video klic

Preprosto in udobno opravljanje bančnih storitev prek video klica, na voljo 24 ur na dan, vse dni v tednu.

Zemljevid in ponudba storitev v NLB Poslovalnicah.

Poslovalnice

Na voljo smo vam 24 ur na dan, vse dni v letu!