V primeru nakupa letalskih vozovnic pri Adrii Airways in nato odpovedanih letov, se morajo stranke najprej obrniti na prodajno mesto, kjer so vozovnice kupile, in zahtevati povračilo stroškov, ker storitev (let) ni bila oziroma ne bo opravljena. Če se s prodajnim mestom ne morejo dogovoriti, oziroma odgovora ne prejmejo v razumnem roku, pa se lahko obrnejo na banko, ki je izdajateljica kartice, s katero je bil opravljen nakup letalskih vozovnic. Banki morajo podati reklamacijo oziroma izjavo, iz katere je razvidno, katere storitve niso bile opravljene.
Stranke morajo biti zelo pozorne, da finančno reklamacijo izvedejo pravočasno – najpozneje v 120 dneh od predvidenega prejema storitve. Če pa je na primer let predviden v naslednjih mesecih ali v naslednjem letu, pa lahko stranke finančno reklamacijo vložijo kadar koli, vendar pa prav tako ne pozneje kot v 120 dneh od datuma leta, ki ni bil izveden. Skrajni rok za izvršitev finančne reklamacije za neizvedeni let je torej 120 koledarskih dni od dneva predvidenega prejema storitve in ne od odpovedi leta.
V reklamaciji morajo stranke navesti datum leta, ki ni bil izveden, in druge podatke o njem, na primer destinacijo, število potnikov, številko leta itd. Priložiti morajo tudi vso morebitno pisno komunikacijo s prodajnim mestom o nakupu letalskih vozovnic in prošnjo za vračilo plačanega zneska, POS potrdilo, mesečni izpisek itd.
Reklamacijo lahko stranke NLB podajo na tri načine, in sicer:
V NLB sicer vsako reklamacijo obravnavamo individualno in v skladu z rednimi postopki reševanja reklamacij.
Poleg pomoči s spletno, mobilno in telefonsko banko ter ostalih bančnih storitev, vam nudimo tudi video klic in klepet z našimi svetovalci. 24/7.
Preprosto in udobno opravljanje bančnih storitev prek video klica, na voljo 24 ur na dan, vse dni v tednu.
Zemljevid in ponudba storitev v NLB Poslovalnicah.