6 korakov do boljše LinkedIn strani podjetja

LinkedIn ni namenjen le iskalcem zaposlitve, temveč tudi podjetjem pri iskanju poslovnih priložnosti, potencialnih strank ter investitorjev, gradnji blagovne znamke ter pridobivanju informacij o strankah. Raziskave kažejo, da je v segmentu B2B trženja LinkedIn do štirikrat bolj učinkovit kot druga družbena omrežja, na primer Facebook ali Twitter.


Svojo stran na LinkedInu ima več kot štiri milijone podjetij po svetu, od tega v Sloveniji okoli 3.100 oziroma 2,9 odstotka podjetij. Pri nas je aktivnih okoli 241 tisoč osebnih profilov, medtem ko ima LinkedIn po svetu več kot 433 milijonov uporabnikov.

Slovenija je s temi podatki približno deset let v zaostanku za ZDA, sedem za skandinavskimi državami in štiri za Nemčijo, je za Mladi podjetnik povedala Brigita Lazar Lunder, ki podjetjem in posameznikom svetuje pri vzpostavitvi uspešnih profilov na LinkedInu, pred dnevi pa je v Centru inovativnega podjetništva v sodelovanju z našim partnerjem Mladi podjetnik vodila delavnico Trženje preko LinkedIn omrežja.

Kako torej zgrabiti priložnosti, ki jih podjetjem ponuja LinkedIn?

1. Prvi vtis je pomemben

Stran na LinkedInu je kot ena izmed nepremičnin družbe, zato jo čim bolje izkoristite. Obiskovalci strani najprej zagledajo logotip, naslovno sliko in opis podjetja. Logotip se prikaže tudi ob zadetku iskanja in ob profilih vaših zaposlenih, zato ga ne pozabite naložiti. Izberite naslovno fotografijo, ki bo pritegnila pogled, na primer moto podjetja, nove izdelke ali nekoga, ki uporablja vaš izdelek. Mnoga podjetja se odločijo tudi za fotografijo poslovnih prostorov.

Ko pripravljate opis podjetja, navedite področja, s katerimi se ukvarjate ter ključne izdelke in storitve, vključite tudi stavek ali dva o tem, zakaj je vaše podjetje edinstveno. Uporabljajte relevantne ključne besede, ki jih bodo zaznali iskalniki.

2. Povežite se

Stran, ki obstaja v balonu, vam ne bo koristila, zato jo povežite s svetom.

Najprej na LinkedIn dodajte spletno stran podjetja in vse profile, ki jih imate na drugih družbenih omrežjih, nato pa na vse te strani, v podpise v elektronskih sporočilih in v morebitne druge publikacije dodajte še povezavo do LinkedIna.

Prosite zaposlene, da na svojih profili označijo, kje delajo. Tako se bodo prikazali tudi na strani podjetja, obiskovalci pa bodo izvedeli več o njih in se z njimi povezali.

3. Ponudite karierne informacije

LinkedIn je poslovno omrežje, ki povezuje podjetja s potencialnimi novimi zaposlenimi. Dodajte informacije o delu v vašem podjetju, tudi če trenutno ne zaposlujete. Tako boste okrepili prepoznavnost, kar vam bo prišlo prav, ko boste iskali nove sodelavce.

4. Dodajajte in posodabljajte vsebino

Ko ustvarite stran, jo redno posodabljajte. Raziskave so pokazale, da je na LinkedInu najbolje objavljati med delovniki - zjutraj, ko ljudje prihajajo v službo, in popoldne, preden odidejo.

Na svojo stran glejte kot na forum, ne kot na oglaševalsko platformo. Ključni cilj je udeležba publike, zato poleg novic o podjetju objavljajte uporabne nasvete, raziskave, vire informacij in povezave s področja, na katerem delate.

Če rešite težave drugih uporabnikov ali jim olajšate delo, bodo raje delili vašo vsebino.

Komunicirajte s publiko – postavljajte jim vprašanja in odgovarjajte na njihove komentarje, organizirajte nagradno igro. Pri objavah ne pozabite na SEO optimizacijo – uporabljajte ključne besede, ki bodo na vašo stran pripeljale več uporabnikov.

5. Slika pove več kot tisoč besed

Priljubljenost infografik in vizualnih družbenih omrežij, kot sta Instagram in Pinterest, kaže, kako pomembna je vizualna oprema. Slike naredijo stran privlačnejšo za obiskovalce, ki jo zato raje delijo s kolegi. Vse pomembnejša je tudi video vsebina. Da pritegnete pozornost ali predstavite novosti, uporabite kratke in dinamične videe. Video lahko uporabite za napoved ali poročilo z nekega dogodka, vse več je nasvetnih video vsebin, kjer lahko vključite svoje ali zunanje strokovnjake ter tako poudarite poslovne povezave.

6. Lahko poskusite tudi s plačanim oglaševanjem

Podobno kot druga omrežja tudi LinkedIn omogoča plačane oglase, s katerimi lažje dosežete željeno publiko, saj lahko izberete lokacijo, panogo in ključne besede, rezultate oglaševanja pa spremljate v analitičnem poročilu.

Največje napake slovenskih LinkedIn profilov po mnenju Lazar Lundrove:

- da profila sploh nimamo
- da imamo profil, a na njem ni nobenih podatkov
- da podjetja odprejo profil za osebe in ne za podjetja
- nerazumevanje, kaj LinkedIn je (gre za profesionalno osebno vizitko in ne zasebni profil za prijatelje; prepričanje, da je namenjen zgolj iskalcem zaposlitve)
- uporaba neprofesionalnih fotografij
- nepopolni LinkedIn profil, brez povezav na Twitter ali Facebook
- neprimeren bonton

Vir: Mladi podjetnik 


Vas zanima?
Za posel vas dobro pripravimo. Preverite številne dogodke, ki se redno odvijajo v Centru inovativnega podjetništva. Vabljeni!

maj, 2016

spletna cip 1920x468pxl

Center inovativnega podjetništva

Podjetnikom in bodočim podjetnikom na enem mestu nudimo celovito vsebinsko in infrastrukturno podporo pri nastajanju ter rasti in razvoju podjetja.

NLB Poslovni začetek

Poslovni začetek

Za podjetnike začetnike za samo 1 evro na mesec.

Ne zamudite dobrega poslovnega nasveta

Pridružite se več kot 24.000, ki redno dobivajo najbolj sveže nasvete za dobre poslovne finančne odločitve.


Prijavi se