Prijazni bančni strokovnjaki smo vam za storitve telefonske banke na voljo v delovnih dneh med 8. in 20. uro.
NLB Teledom je bil naš prvi digitalni kanal, zaradi spremenjenih navad in želja uporabnikov pa ga od 1. junija ne bo več v naši ponudbi. Od 1. novembra dalje ga ne boste mogli uporabljati niti obstoječi uporabniki, enako pa velja tudi za NLB Premium center za uporabnike Visa Premium kartice.
Spletna banka NLB Klik in mobilna banka Klikin sta sodobni in tudi ugodnejši alternativi, ki vam omogočata, da imate banko 24/7 dobesedno na dlani. Za več informacij in dodatna pojasnila nas vedno lahko pokličete v Kontaktni center na telefonsko številko 01 477 20 00, po video klicu ali povprašate v NLB Poslovalnici. Z veseljem vam bomo svetovali pri iskanju najboljše rešitve za vaše želje in potrebe.
Za storitve telefonske banke potrebujete:
Enkratna pristopnina ob prijavi je 10,70 EUR.
Mesečna uporabnina za imetnike NLB Osebnih računov je 0,23 EUR.
Za interna nakazila na NLB Osebne račune, NLB Varčevalne račune in druge oblike varčevanj ni stroškov. Eksterna plačila z računa fizične osebe ne glede na višino zneska plačila stanejo 2,40 EUR.
Pristopnina in uporabnina telefonske banke NLB Teledom sta že vključeni v NOVIH bančnih paketih: Paket Osnovni, Mladostni, Aktivni in Premium.
Hitra in pregledna ureditev vaših osebnih financ.
Z mobilno banko ste 24/7 na tekočem s prometom na osebnem računu, lahko plačujete ali denar nakažete s funkcijo "in-plačilo".
Kviz: Kako dobro so organizirane moje finance?
Upravljanje osebnih financ se nedvomno začne z dobro organizacijo.
Kviz: Kako dobro poznam osebne finance?
Poznavanje osebnih financ ali finančna pismenost pomeni znati poiskati in razumeti finančne informacije ter na tej podlagi upravljati svoje finance.
Izpolnite obrazec in se dogovorite za sestanek.
Hvala za vaš interes.
Na oddano telefonsko številko ali e-naslov vas bomo obvestili o potrditvi sestanka.