Želite nastaviti vstopno stran za Podjetja kot privzeto vstopno stran?

Vesna Lokovšek: Nasmeh nič ne stane

Tisti, ki menijo, da je poklic bančnega svetovalca monoton, bi morali preživeti vsaj nekaj časa v družbi Vesne Lokovšek. Vedno nasmejana, vedno dobre volje in polna znanja. Med uslužbenci NLB izstopa, ker opravlja tako delo finančne svetovalke kot privatne bančnice.


Marsikdo niti ne loči med tema dvema vlogama, zato nam Vesna prijazno pojasni, da je privatno bančništvo ekskluzivna storitev, ki je namenjena strankam z visoko boniteto: »Privatni bančnik celovito upravlja premoženje stranke. Pokrivamo vsa področja: finančno, naložbeno, davčno … Strankam smo na razpolago 24 ur na dan, vse dni v letu. Res pa je, da znanja, ki ga pridobim kot privatna bančnica, pred strankami, ki jih imam v segmentu osebnega bančništva, ne skrivam. Vsaki stranki se popolnoma posvetim in uporabim vse znanje, ki ga premorem, da ji koristno svetujem.«

Nov začetek

V svet bančništva pa je vstopila po naključju. »Pred tem sem delala v računovodstvu, bila tudi poslovna sekretarka. Nato je splet okoliščin pripeljal do tega, da sem dobila delo v banki v Krškem.« Kot pravi, njena karierna pot ni šla samo navzgor oziroma naravnost, ampak je morala premagati tudi nekaj ovir.

Za to, da bi lahko ostala v bančništvu, se je denimo nekaj časa vozila na delo v Ljubljano in se za pet let v prestolnico tudi preselila. Ko se je ponudila priložnost, da se vrne v domači kraj, jo je zgrabila z obema rokama. »Seveda sem to z veseljem sprejela. Na življenje na podeželju sem le bolj navajena kot na življenje v mestu. Povezana sem z domačim okoljem, ker mi družina veliko pomeni. A začeti sem morala znova, saj svojih strank nisem imela.«

Namesto neuspeha nova priložnost

Z iskrenim odnosom, trdim delom in znanjem so prišle tudi stranke. »Bistveno je, da ti ljudje zaupajo. In tega se na da doseči čez noč, zaupanje gradiš le po korakih. Stranki se je treba odpreti, ji včasih povedati tudi kaj osebnega. Večina se jih na to dobro odzove, postanejo bolj zaupljivi. In več informacij o njihovem življenju imam, boljši nasvet jim lahko ponudim.« Kot zatrjuje, se iskren odnos obrestuje tudi takrat, ko mora strankam sporočiti kakšno slabšo novico. A ko je pred tako nalogo, poskuša iz neprijetne situacijo narediti prijetno.

Iz neuspeha je treba narediti priložnost. In na tak pristop se po mojih izkušnjah stranke zelo dobro odzovejo.

Svoje trditve Vesna ponosno podkrepi s podatkom, da tudi med krizo ni izgubljala strank.

Pot do uspeha

Zaveda se, da pot do uspeha vodi prek znanja. Zato je vesela vseh izobraževanj, ki jih je deležna v okviru NLB: od strokovnih seminarjev do treningov komunikacije. »Izobraževanja mi zelo koristijo. Čutim, da z njimi rastem, tudi osebnostno. In to opazijo tako moje stranke kot domači.« Ko jo vprašamo, kako, nam z nasmehom pojasni: »Na enem izmed izobraževanj so me naučili, da se je treba v konfliktnih situacijah pogosto najprej zazrti vase in se vprašati, kaj lahko jaz spremenim, da bo bolje. Ravno tako je tudi doma. Saj tudi s partnerjem ni vedno vse idealno. Ljudje imamo različne cilje, želje. Ampak če se malce popusti ali prilagodi, je življenje v družini lažje.«

Sprememba na bolje

Od nekdaj si je želela nastopati in poučevati, zato je leta 2011 z navdušenjem sprejela odločitev NLB, da se pridruži projektu izobraževanj na področju osebnih financ. »Zelo veliko mi pomeni, da so v NLB v meni prepoznali to željo. Zato z veseljem predavam na različnih dogodkih, čeprav ta potekajo zunaj delovnega časa. Priznam, včasih malce zagodrnjam, a več dobrega dela opravimo na terenu, lažje je naše delo v poslovalnici.« Opazila je namreč, da se finančna pismenost njenih komitentov zvišuje in da stranke vedno bolj vedo, kaj želijo.

  


Vesna Lokovšek

Tudi naše stranke se z našo pomočjo spreminjajo. Ljudje so spet začeli varčevati, ob obisku poslovalnice se usedejo, poslušajo, vzamejo si čas. Trudimo se, da bi imela vsaka stranka svojega bančnika. Osebne finance so namreč sestavni del našega življenja, ne glede na to, s čim se ukvarjam. In če se z njim ne ukvarjamo, nam lahko vajeti hitro uidejo iz rok.

Imeli bi jo kar doma

Vesno veseli, da je del teh sprememb. Zaveda se, da je ključ do uspeha, poleg znanja, ki ga prenaša na svoje stranke, tudi pozitiven pristop. »Nasmeh nič ne stane. Ne osiromaši tistega, ki ga daje, a obogati tistega, ki ga prejme. Stranke me poznajo po tem, da sem vedno nasmejana in dobre volje. Najlepša pohvala, ki sem jo dobila v svoji karieri, je prišla iz ust gospoda, dolgoletne stranke, ki mi je dejal: 'Vesna, jaz bi vas imel kar doma. Poznam vas že 15, 20 let, pa nikoli niste slabe volje.'«

Dober nasvet

Vesna se pri svojem delu vedno usmerja k temu, da da strankam čim več informacij. K odločitvam jih ne sili in vedno pusti, da se na koncu vsak odloči sam. »Stranka mora imeti vse potrebne informacije, da se počuti varno. Ko ljudje izbirajo med različnimi ponudbami, je v teh časih varnost na prvem mestu.« Ko jo povprašamo za nasvet, ki ga te dni najbolj pogosto namenja svojim strankam, pa nam hudomušno odgovori: »Pregovor pravi: nikoli ne nosi vseh jajc v eni košari, mar ne?«

Finančni nasvet za vsak posamičen korak

V okviru osebne obravnave bodo naši svetovalci za osebne finance analizirali vaše obstoječe stanje, izračunali za vas najboljšo situacijo in predlagali možne smeri za dosego cilja. Brezplačno!

Odprite račun

marec, 2017

NLB Osebno bančništvo

Osebno bančništvo

Storitev, ki je namenjena zahtevnejšim strankam, ki od banke pričakujete svojim potrebam prilagojeno upravljanje osebnih financ.

odpiranje racuna brez poslovalnice

Osebni račun - brez obiska banke

Za vse, ki vam primanjkuje časa za obisk poslovalnice ali pa si želite več zasebnosti v domačem okolju.

Ne zamudite dobrega nasveta

Pridružite se več kot 220.000, ki redno dobivajo najbolj sveže nasvete za dobre finančne odločitve.


Prijavi se

Skrita vsebina

Vloga za odprtje osebnega računa

* Podatki so obvezni.

Osebni račun lahko enostavno in hitro odprete tudi preko spleta. Izpolnite vsa polja e-obrazca.

Osebni podatki

Ime: *
Podatek je obvezen.
Priimek: *
Podatek je obvezen.
Spol: *
moški
ženska
Podatek je obvezen.
Stalni naslov:
Ulica in hišna številka: *
Podatek je obvezen.
Poštna številka: *
Podatek je obvezen.
Kraj: *
Podatek je obvezen.
Država: *
Podatek je obvezen.
Kontaktni podatki:
Telefon: *

Vnesite tudi omrežno skupino, npr. (01) 477 2000.
Podatek je obvezen.
E-naslov: *
Podatek je obvezen.
Email *

Osebni podatki

Osebni dokument
Vrsta: *
osebna izkaznica
potni list
vozniško dovoljenje
Podatek je obvezen.
Številka: *
Podatek je obvezen.
Datum izdaje : *
Podatek je obvezen.
Datum poteka : *
Podatek je obvezen.
Naziv izdajatelja: *
Podatek je obvezen.
Rojstni podatki
Datum : *
Podatek je obvezen.
Kraj: *
Podatek je obvezen.
Država: *
Podatek je obvezen.
Davčna številka: *
Podatek je obvezen.
Davčni zavezanec: *
ne
da
Podatek je obvezen.

Podatki za odprtje računa

Status: *
občan
zaposlen
upokojenec
študent
Podatek je obvezen.
Namen otvoritve osebnega računa: *
prejemanje plače
prejemanje socialnih transferjev
prejemki izven delovnega razmerja
varčevanja
plačilo trajnikov
vračila dohodnine
prejemanje štipendije
plačilo študentskega dela
prejemanje pokojnine
Podatek je obvezen.
Predviden obseg mesečnega poslovanja: *
od 0,00 EUR do 200,00 EUR
od 200,00 EUR do 500,00 EUR
od 500,00 EUR do 1.000,00 EUR
od 1.000,00 EUR do 2.500,00 EUR
več kot 2.500,00 EUR
Podatek je obvezen.

Izbira tipa računa ali paketa

Tip računa ali paketa: *
NLB Osnovni račun več
NLB Osebno poslovni račun več
Podatek je obvezen.
Redni limit na računu: *
da 

Seznanjen sem s pravico banke, da pred odobritvijo rednega limita opravi vpogled v zbirko osebnih podatkov SISBON, s čimer z oddajo te vloge tudi izrecno soglašam.
ne
Podatek je obvezen.
Zanimajo me naslednje storitve : *
Krediti
Depoziti
Varčevanja
Naložbe
Zavarovanja
Nezgodno zavarovanje Vita Nezgoda Junior z dodatno ugodnostjo
NLB Klik
NLB Klik z OTP dostopom brez pristopnine
Klikin
SMS alarmi in opomniki
Plačilne kartice
Drugo
Podatek je obvezen.

Izjave

Izjavljam, da odpiram račun, oziroma sklepam trajno poslovno razmerje v svoje imenu in za svoj račun, so navedeni podatki resnični, sem seznanjen, razumem in se strinjam s Splošnimi pogoji poslovanja z NLB Osebnimi računi ter Izvlečkom iz Sklepa o obrestnih merah NLB d.d. in Tarifo NLB d.d., nisem v postopku osebnega stečaja, sem seznanjen/a z »Izjavo o varstvu osebnih podatkov« in s tem s pravico banke, da bo osebne podatke, ki bodo vneseni preko spletnega obrazca obdelovala v skladu z veljavno zakonodajo.*
Podatek je obvezen.
Izjavljam, da nimam blokiranega nobenega transakcijskega računa pri katerikoli banki v Sloveniji*
Podatek je obvezen.
Izjavljam, da nisem v postopku osebnega stečaja*
Podatek je obvezen.
Izjavljam, da so vsi zgoraj navedeni podatki pravilni*
Podatek je obvezen.
Izjavljam: *
Da nisem politično izpostavljena stranka
Da sem politično izpostavljena stranka
Podatek je obvezen.
Bančno dokumentacijo: *
dostavi bančni svetovalec na dom
bom podpisal in prevzel na bančnem okencu v izbrani poslovalnici
Podatek je obvezen.
Naš bančni svetovalec vas bo kontaktiral in se z vami dogovorili za čas obiska. Zato navedite ustrezen termin za kontakt. Ob obisku svetovalca boste morali predložiti tudi kopijo potrdila o študentskem statusu.
Želim, da me bančni svetovalec pokliče:
Poslovalnica : *
Podatek je obvezen.
Datum : *
Podatek je obvezen.
Med : *
in
Podatek je obvezen.
Komentar: *
Vpišete lahko največ 1500 znakov.
Podatek je obvezen.

Vloga je bila uspešno oddana.

Naš bančni svetovalec vas bo kontaktiral in se z vami dogovoril za čas obiska.

Zahvaljujemo se vam za zaupanje.

Za dodatne informacije in pojasnila pokličite kontaktni center na številko (01) 477 20 00, ali nam pišite na info@nlb.si.