Debetna kartica osebnega računa, ki vam omogoča plačevanje in dvig gotovine v Sloveniji in tujini.
Kartico BA Maestro boste prejeli najpozneje v roku 30 dni od odprtja osebnega računa. Novo kartico in številko PIN prejmete po pošti v dveh ločenih pošiljkah. Veljavnost kartice je 5 let.
Če želite, lahko kartico prevzamete tudi v poslovalnici skupaj s številko PIN, ki jo boste potrebovali za potrditev dviga na bankomatu in plačil na prodajnih mestih.
Omejena uporaba kartic BA Maestro
Mastercard je v okviru globalnega programa izboljševanja varnosti uporabe kartic Maestro, uvedel omejitve pri uporabi le teh na bankomatih, ki niso nadgrajeni s čipno tehnologijo EMV. Omejitve so uvedene v regijah ZDA, Azija in Pacifik, Latinska Amerika in Karibi.
Če ste svojo številko PIN pozabili ali naročili novo kartico, lahko nov PIN naročite kar prek SMS-sporočila. Kako?
3. Kot odgovor na poslani SMS boste prejeli vašo novo številko PIN, ki si jo zapomnite, prejeti SMS pa nato izbrišite.
Bančne storitve, ki jih najpogosteje uporabljate in jih najbolj potrebujete, smo združili v štiri pregledne pakete.
Dvig gotovine na bankomatih bank NLB Skupine: | brezplačno |
Vpogled v stanje na osebnem računu na NLB Bankomatu: | brezplačno |
Splošni pogoji poslovanja s plačilnimi karticami
Kartico aktivirajte na naslednji način:
Po aktivaciji boste lahko s kartico plačevali na fizičnih in spletnih prodajnih mestih in dvigovali gotovino na bankomatih, ki to omogočajo – v Sloveniji in tujini.
V mesecu, v katerem ste prejeli novo kartico, lahko novo osebno identifikacijsko številko PIN prejmete z ločeno pošiljko. V tem primeru uporabljajte novo prejeto PIN številko, ki si jo zapomnite in je ne zaupajte nikomur, kuverto, v kateri ste jo prejeli, pa uničite.
Če v mesecu, v katerem ste prejeli novo kartico, ne prejmete nove številke PIN, lahko tudi vnaprej uporabljate že obstoječo.
V tem primeru je nadaljnja uporaba kartice zaradi varnostnih razlogov onemogočena. Številko PIN si lahko "odklenete" na najbližjem bankomatu z avtorizirano transakcijo - opravite vpogled v stanje ali dvignete gotovino. Na ta način se bo blokacija številke PIN sprostila. To lahko storite tako na bankomatih doma kot tudi v tujini. Žal se lahko v tujini izjemoma, zaradi odvisnosti od tehnične podpore tujih bank, številka PIN kljub uspešno avtorizirani transakciji ne deblokira, zato priporočamo, da na potovanje v tujino vzamete s sabo vsaj dve mednarodni plačilni kartici.
Če je poslovanje z vašo kartico še naprej onemogočeno, vas prosimo, da pokličete v vašo NLB Poslovalnico ali na telefonsko številko 01/477 20 00. Če se blokacija številke PIN na vaši kartici ne sprosti, je namreč treba naročiti novo številko PIN. Prejmete jo lahko s priporočeno pošiljko po pošti ali prek SMS sporočila. Prek SMS-ja jo pridobite na naslednji način: V obdobju 30 dni od prošnje za pridobitev nove številke PIN na tel. št. +386 30 400 405 pošljite SMS s:
Na SMS vam bomo odgovorili z vašo novo številko PIN, ki si jo zapomnite, prejeti SMS pa nato izbrišite.
Ob vsakem dvigu gotovine ali nakupu s plačilno kartico boste prejeli SMS-sporočilo in se lahko hitro odzvali, če bi vašo kartico kdo zlorabil.
Naredite informativni izračun kredita in pridobite individualno ponudbo za stanovanjski ali potrošniški kredit.