Želite nastaviti vstopno stran za Podjetja kot privzeto vstopno stran?

Za odnose gre: Maja Jarm Jovanović 

Nekoč je bila finančna svetovalka Maja Jarm Jovanović tudi sama prepričana, da je služba v banki le »delo za kupi papirjev«. Že od prvega dne pa hodi v to službo z jasnim zavedanjem, da jo poleg administracije čaka še ena zelo pomembna naloga – krepitev osebnih odnosov in s tem zaupanja strank.

»Včasih je osem ur premalo, da bi uredila vse, kar me pričaka ob prihodu v službo,« je iskrena Maja Jarm Jovanović, ki je že devet let zaposlena v eni od ljubljanskih poslovalnic NLB. V njeno pisarno, iz katere ima razgled na bližnji park, kjer lahko spremlja barvno spreminjanje letnih časov, vsak dan vkorakajo ljudje v 
različnih življenjskih situacijah. Vesela in ponosna je, da kar dobro pozna vse svoje stranke, čeprav jih je nekaj prek 400, in da jo številni priporočajo tudi svojim partnerjem, znancem ali pa pripeljejo še svoje otroke.

Zdravnica za finančne bolezni

Tudi kadar poti njenih strank prekrižajo negativni življenjski dogodki, s spodbudo in različnimi rešitvami skupaj s stranko položaj obrneta na bolje. Če ne v kratkem času, pa zagotovo na dolgi rok. Jarmova poudarja, da zaupanja na začetku ni. Finance ostajajo eno izmed najbolj občutljivih področij, kjer so stranke posebej previdne. Prvi sestanek je zato vedno informativne narave, saj prisega na strategijo »korak za korakom«. Če se stranka ne počuti zadosti sproščeno za pogovor o dolgoročnih ciljih, se sprva osredotočita na kratkoročno obzorje, vendar ugotavlja, da se stranke skoraj vedno vrnejo in opredelijo še tiste cilje in varčevanja, ki jim bodo koristili v nekoliko bolj oddaljeni prihodnosti. 

Z ljudmi za ljudi

Posebej se ji je v spomin vtisnila stranka iz obdobja pred odhodom na porodniški dopust. Starejša gospa se je na vsak način branila sklenitve dolgoročnejšega varčevanja, a jo je Maja skozi čas prepričala, da je takšna oblika zanjo koristna. Ko je nekaj mesecev po vrnitvi na delovno mesto že dobila številne nove stranke, jo je obiskala tudi ta starejša gospa in jo presenetila z besedami: »Maja, hvala, da ste me prepričali.« Povedala ji je, da se ji je v tem času življenje obrnilo na glavo, in ko je svoji hčerki pomagala v težki življenjski situaciji, ji je privarčevani denar prišel še kako prav. Kot poudarja Maja, so takšne zgodbe razlog, da vztraja. Zaveda se, da dela v pravi smeri – z ljudmi za ljudi.

Korak za korakom, ne iz dneva v dan

V poslovalnico vsakodnevno prihajajo različne stranke. Medtem ko imajo nekatere že vnaprej pripravljen načrt
in začrtane cilje, druge nimajo ničesar. Enako je z varčevanjem. Čeprav nerada posplošuje, opaža, da ima na splošno starejša generacija veliko bolj določene cilje in ve, za kaj in kako varčuje. 


Maja Jarm Jovanović

Če lahko svoje delo primerjam z zdravniškim poklicem, potem sem zagotovo družinska zdravnica.

»Te stranke se zavedajo, da enostavno ne morejo živeti iz dneva v dan, od plače do plače. Zavedajo se, kakšne pokojnine jih čakajo, zato se že danes pripravljajo na prihodnost.« Nasproti jim stoji mlajša generacija, pri kateri pogosto zazna odnos, ki kar kliče po tem, da ga poskuša spremeniti. »Verjamejo v svoje odločitve in se večkrat ne pustijo prepričati. Nočejo niti poslušati.« Pri takšnih primerih veliko energije vloži v razjasnitev posameznih pojmov in načinov varčevanja, ob tem pa pozornost namenja osnovni ideji – pogledu v prihodnost. Mladi so namreč tisti, ki se še ne zavedajo dobro, kako veliki nakupi in spremembe jih čakajo in kako se jim lahko življenje obrne na glavo v enem samem trenutku. Korak za korakom se Jarmova s svojimi strankami pomika od situacije do situacije, in četudi na začetku govorijo o produktih, ki niso povezani z varčevanjem, kmalu preidejo tudi na kratkoročno, srednjeročno in dolgoročno varčevanje.

Življenje brez dodatnih 10 %

Ko stranka odkoraka iz njene pisarne, želi biti Maja prepričana, da je zanjo storila vse, kar je v dani situaciji lahko. Če oseba nima ničesar in so njena glavna težava krediti, želi, da odide stranka domov z občutkom in načrtom, kako bo situacijo rešila. Če je stranka pripravljena na varčevanje, ji Maja predstavi strategijo, kako mora preživeti brez desetih odstotkov od celotne plače. V življenju namreč pridejo situacije, ko je privarčevani denar vreden veliko več, kot bi bil danes, ko ga včasih ne znamo porabiti in bi potrebovali nekoga, ki bi nam jasno povedal, kam z njim. Zato se kljub pridobljenim licencam, ki so za opravljanje njenega dela obvezne, vseskozi dodatno izobražuje: »Treba je brati, brati in še enkrat brati. So stranke, ki včasih vedo več kot mi, zato je pomembno, da vemo, katere so novosti na našem področju.«

Košček sebe

Jarmova se je v vseh teh letih naučila, da so praktični primeri tisti, ki pomagajo pri še tako težkih situacijah: »Kadar dam v primer, ki ga obravnavam, večji košček sebe, takoj opazim, da mi ljudje veliko bolj zaupajo.« 

In ravno to je tisto, zaradi česar je delo finančnega svetovalca v prvi vrsti delo z ljudmi, ne s papirji: zavedanje, da zaupanje in osebni pristop rešita marsikatero situacijo, ki ji ob vstopu skozi Majina vrata morda še ni videti konca, a je pogled v prihodnost ob odhodu zato toliko bolj jasen.

  

Finančni nasvet za vsak posamičen korak

V okviru osebne obravnave bodo naši svetovalci za osebne finance analizirali vaše obstoječe stanje, izračunali za vas najboljšo situacijo in predlagali možne smeri za dosego cilja. Brezplačno!

Odprite račun

marec, 2016

NLB Osebno bančništvo

Osebno bančništvo

Storitev, ki je namenjena zahtevnejšim strankam, ki od banke pričakujete svojim potrebam prilagojeno upravljanje osebnih financ.

odpiranje racuna brez poslovalnice

Osebni račun - brez obiska banke

Za vse, ki vam primanjkuje časa za obisk poslovalnice ali pa si želite več zasebnosti v domačem okolju.

Ne zamudite dobrega nasveta

Pridružite se več kot 220.000, ki redno dobivajo najbolj sveže nasvete za dobre finančne odločitve.


Prijavi se

Skrita vsebina

Vloga za odprtje osebnega računa

* Podatki so obvezni.

Osebni račun lahko enostavno in hitro odprete tudi preko spleta. Izpolnite vsa polja e-obrazca.

Osebni podatki

Ime: *
Podatek je obvezen.
Priimek: *
Podatek je obvezen.
Spol: *
moški
ženska
Podatek je obvezen.
Stalni naslov:
Ulica in hišna številka: *
Podatek je obvezen.
Poštna številka: *
Podatek je obvezen.
Kraj: *
Podatek je obvezen.
Država: *
Podatek je obvezen.
Kontaktni podatki:
Telefon: *

Vnesite tudi omrežno skupino, npr. (01) 477 2000.
Podatek je obvezen.
E-naslov: *
Podatek je obvezen.
Email *

Osebni podatki

Osebni dokument
Vrsta: *
osebna izkaznica
potni list
vozniško dovoljenje
Podatek je obvezen.
Številka: *
Podatek je obvezen.
Datum izdaje : *
Podatek je obvezen.
Datum poteka : *
Podatek je obvezen.
Naziv izdajatelja: *
Podatek je obvezen.
Rojstni podatki
Datum : *
Podatek je obvezen.
Kraj: *
Podatek je obvezen.
Država: *
Podatek je obvezen.
Davčna številka: *
Podatek je obvezen.
Davčni zavezanec: *
ne
da
Podatek je obvezen.

Podatki za odprtje računa

Status: *
občan
zaposlen
upokojenec
študent
Podatek je obvezen.
Namen otvoritve osebnega računa: *
prejemanje plače
prejemanje socialnih transferjev
prejemki izven delovnega razmerja
varčevanja
plačilo trajnikov
vračila dohodnine
prejemanje štipendije
plačilo študentskega dela
prejemanje pokojnine
Podatek je obvezen.
Predviden obseg mesečnega poslovanja: *
od 0,00 EUR do 200,00 EUR
od 200,00 EUR do 500,00 EUR
od 500,00 EUR do 1.000,00 EUR
od 1.000,00 EUR do 2.500,00 EUR
več kot 2.500,00 EUR
Podatek je obvezen.

Izbira tipa računa ali paketa

Tip računa ali paketa: *
NLB Osnovni račun več
NLB Klasični račun več
NLB Zlati račun več
NLB Študentski račun več
NLB Študentski paket več
NLB Srebrni račun več
Podatek je obvezen.
Redni limit na računu: *
da 

Seznanjen sem s pravico banke, da pred odobritvijo rednega limita opravi vpogled v zbirko osebnih podatkov SISBON, s čimer z oddajo te vloge tudi izrecno soglašam.
ne
Podatek je obvezen.
Zanimajo me naslednje storitve : *
Krediti
Depoziti
Varčevanja
Naložbe
Zavarovanja
Nezgodno zavarovanje Vita Nezgoda Junior z dodatno ugodnostjo
NLB Klik
NLB Klik z OTP dostopom brez pristopnine
Klikin
SMS alarmi in opomniki
Plačilne kartice
Drugo
Podatek je obvezen.

Izjave

Izjavljam, da odpiram račun, oziroma sklepam trajno poslovno razmerje v svoje imenu in za svoj račun, so navedeni podatki resnični, sem seznanjen, razumem in se strinjam s Splošnimi pogoji poslovanja z NLB Osebnimi računi ter Izvlečkom iz Sklepa o obrestnih merah NLB d.d. in Tarifo NLB d.d., nisem v postopku osebnega stečaja, sem seznanjen/a z »Izjavo o varstvu osebnih podatkov« in s tem s pravico banke, da bo osebne podatke, ki bodo vneseni preko spletnega obrazca obdelovala v skladu z veljavno zakonodajo.*
Podatek je obvezen.
Izjavljam, da nimam blokiranega nobenega transakcijskega računa pri katerikoli banki v Sloveniji*
Podatek je obvezen.
Izjavljam, da nisem v postopku osebnega stečaja*
Podatek je obvezen.
Izjavljam, da imam urejen status študenta*
Podatek je obvezen.
Izjavljam, da so vsi zgoraj navedeni podatki pravilni*
Podatek je obvezen.
Izjavljam: *
Da nisem politično izpostavljena stranka
Da sem politično izpostavljena stranka
Podatek je obvezen.
Bančno dokumentacijo: *
dostavi bančni svetovalec na dom
bom podpisal in prevzel na bančnem okencu v izbrani poslovalnici
Podatek je obvezen.
Naš bančni svetovalec vas bo kontaktiral in se z vami dogovorili za čas obiska. Zato navedite ustrezen termin za kontakt. Ob obisku svetovalca boste morali predložiti tudi kopijo potrdila o študentskem statusu.
Želim, da me bančni svetovalec pokliče:
Poslovalnica : *
Podatek je obvezen.
Datum : *
Podatek je obvezen.
Med : *
in
Podatek je obvezen.
Komentar: *
Vpišete lahko največ 1500 znakov.
Podatek je obvezen.

Vloga je bila uspešno oddana.

Naš bančni svetovalec vas bo kontaktiral in se z vami dogovoril za čas obiska.

Zahvaljujemo se vam za zaupanje.

Za dodatne informacije in pojasnila pokličite kontaktni center na številko (01) 477 20 00, ali nam pišite na info@nlb.si.