Vsako jutro, ko vreme dopušča, se pred poslovalnico NLB v Slovenskih Konjicah ustavi močan potovalni motocikel. Lastnik sestopi in si sname čelado. Nato si pogladi obleko, popravi kravato in vstopi v banko. Pozdravi uslužbence oziroma uslužbenke in jih povabi na kratek sestanek ob kavi. Tudi to je lahko bančnik.
Spoznajte Roka Kolariča, vodjo dveh poslovalnic NLB: ene v Slovenskih Konjicah in druge v Slovenski Bistrici. V prostem času je ljubitelj motorjev, potovanj in adrenalinskih športov, na delovnem mestu pa popoln profesionalec. »Stranke nam zaupajo svoj denar. Zato si zaslužijo naše spoštovanje, znanje in odgovornost. Moramo biti vredni njihovega zaupanja,« se zaveda odgovorne vloge, ki jo imajo zaposleni banke.
Kolarič je v svet bančništva vstopil še kot študent. Delu ob študiju je sledilo pripravništvo, temu pa redna zaposlitev. Doslej je v štirih različnih bančnih ustanovah zbral že petnajst let delovne dobe. Sprva je delal v eni tujih bank, nato pa je z leti prišel tja, kamor si je, kot dodaja, želel že od začetka.
Rok Kolarič
Večina mladih, ki se odločijo za delovno pot v bančništvu, si želi priti v NLB. Zakaj? Ker je sistemska banka, ki nudi največji karierni izbor, hkrati pa ima veliko strokovnega znanja, ki ga lahko črpamo zaposleni, in tradicijo.
Večji del svoje dosedanje kariere je Rok Kolarič posvetil segmentu poslovanja z malimi in srednje velikimi podjetji. Ob tem se je naučil, da ljudje, ki so uspešni s svojimi podjetji, cenijo, če zna kdo poskrbeti za njihov težko zasluženi denar in ga oplementiti: »Podjetnikom ponujamo najširšo, celovito storitev. Uredimo jim varčevanja, kredite, svetujemo pri izbiri naložb in zavarovanj.« Kolarič svoje delo očitno opravlja dobro. Ne želi se hvaliti, a na vprašanje potrdi, da ima dober odnos s strankami. »Ko sem odšel iz prejšnje službe in prišel v NLB, so stranke odšle z menoj. To je največja potrditev. Pomeni, da ljudje zaupajo največji slovenski banki, hkrati pa zaupajo tudi meni kot njihovemu bančnemu svetovalcu in cenijo moje znanje.«
V svoji vlogi vodje poslovalnic ima ob delu za stranke še eno nalogo: skrbi tudi za delovno vzdušje in motivacijo med zaposlenimi. O sodelavcih govori z izbranimi besedami: »Skupaj smo vsak dan in čeprav se sliši klišejsko, smo kot velika družina. Srečen sem, ko vidim, da so sodelavci in sodelavke zadovoljni in sproščeni. Največje priznanje pa so seveda odlični rezultati, ki jih dosegamo skupaj.«
V okviru osebne obravnave bodo naši svetovalci za osebne finance analizirali vaše obstoječe stanje, izračunali za vas najboljšo situacijo in predlagali možne smeri za dosego cilja. Brezplačno!
marec, 2018
Storitev, ki je namenjena zahtevnejšim strankam, ki od banke pričakujete svojim potrebam prilagojeno upravljanje osebnih financ.
Razmišljate, kaj bo jutri, čez leto, deset? Že danes lahko naredite korak bliže svojim ciljem ter zase in svoje najbližje ustvarite prihodnost, kot si jo želite.
Naš bančni svetovalec vas bo kontaktiral in se z vami dogovoril za čas obiska.
Zahvaljujemo se vam za zaupanje.
Za dodatne informacije in pojasnila pokličite kontaktni center na številko (01) 477 20 00, ali nam pišite na info@nlb.si.