Na prodajnih mestih, ki podpirajo čipno tehnologijo, je za izvedbo transakcije treba vnesti številko PIN na večini prodajnih mest. Na prodajnih mestih, ki še niso ustrezno tehnološko podprta, imetniki NLB Plačilnih kartic Mastercard in Visa pristnost nakupa potrjujete s podpisom.
Če se ne spomnite številke PIN za NLB Plačilno kartico Mastercard ali Visa, uporabite katero koli drugo NLB Plačilno kartico, ki jo še imate pri sebi. Da se izognete tovrstnim nevšečnostim v tujini, vam svetujemo, da se na pot odpravite z dvema NLB Plačilnima karticama z odloženim plačilom.
Lahko pa pokličete na telefonsko številko +386 1 477 20 00 ali se oglasite v kateri koli NLB Poslovalnici in naročite novo PIN številko.
Menjavo PIN številke je možno izvesti na bančnem avtomatu.
NLB Plačilne kartice so mednarodno priznane plačilne kartice in brez podpisa na hrbtni strani niso veljavne. Podpis na hrbtni strani je potreben tudi zato, ker vsa prodajna mesta še ne podpirajo čipne tehnologije, kar pomeni, da boste pristnost nekaterih nakupov še vedno potrjevali s podpisom potrdila o nakupu.
Ne. Pri spletnih nakupih in nakupih prek katalogov se številka PIN ne sme uporabiti ali vnesti v nobeno pojavno okno na spletnem prodajnem mestu, čeprav spletna stran od vas to zahteva. V tem primeru svetujemo, da nemudoma zapustite spletno mesto, saj obstaja sum poskusa goljufije.
V obeh primerih vedno upoštevajte nasvete za varno poslovanje s kartico na daljavo po telefonu ali prek katalogov in svetovnega spleta.
Ob napačnem vnosu številke PIN na bankomatu ali POS-terminalu se nakupni proces ne bo nadaljeval, dokler ne boste vnesli pravilne številke PIN. Po treh napačnih vnosih bo kartica zaradi varnostnih razlogov preklicana in s tem onemogočena njena nadaljnja uporaba. V tem primeru se oglasite v NLB Poslovalnici ali pokličite NLB Kontaktni center na telefonsko številko +386 1 477 20 00.
Če opazite ali sumite, da nepooblaščena oseba pozna vašo številko PIN, morate zaradi varnosti takoj poklicati na telefonsko številko +386 1 477 20 00 ali se obrniti na najbližjo NLB Poslovalnico, kjer boste lahko naročili novo PIN številko.
september, 2012
Ob vsakem dvigu gotovine ali nakupu s poslovno kartico boste prejeli SMS-sporočilo in se lahko hitro odzvali, če bi vašo kartico kdo zlorabil. Sporočila pošiljamo 24/7, vsak dan.