Uporaba osebne identifikacijske številke (PIN) ob plačilu blaga in storitev ter dvigu gotovine z NLB Plačilnimi karticami MasterCard in Visa

Ali je treba pri plačilu z NLB Plačilno kartico Mastercard in Visa doma ali v tujini vedno uporabiti številko PIN?

Na prodajnih mestih, ki podpirajo čipno tehnologijo, je za izvedbo transakcije treba vnesti številko PIN na večini prodajnih mest. Na prodajnih mestih, ki še niso ustrezno tehnološko podprta, imetniki NLB Plačilnih kartic Mastercard in Visa pristnost nakupa potrjujete s podpisom.

Kaj lahko storim, če se pri plačevanju ne spomnim številke PIN?

Če se ne spomnite številke PIN za NLB Plačilno kartico Mastercard ali Visa, uporabite katero koli drugo NLB Plačilno kartico, ki jo še imate pri sebi. Da se izognete tovrstnim nevšečnostim v tujini, vam svetujemo, da se na pot odpravite z dvema NLB Plačilnima karticama z odloženim plačilom.
Lahko pa pokličete na telefonsko številko +386 1 477 20 00 ali se oglasite v kateri koli NLB Poslovalnici in naročite novo PIN številko.

Ali lahko zamenjam številko PIN za kartico?

Menjavo PIN številke je možno izvesti na bančnem avtomatu.

Ali moram kartico po prejemu podpisati na hrbtni strani?

NLB Plačilne kartice so mednarodno priznane plačilne kartice in brez podpisa na hrbtni strani niso veljavne. Podpis na hrbtni strani je potreben tudi zato, ker vsa prodajna mesta še ne podpirajo čipne tehnologije, kar pomeni, da boste pristnost nekaterih nakupov še vedno potrjevali s podpisom potrdila o nakupu.

Ali se nakupi prek spleta in katalogov tudi potrdijo s številko PIN?

Ne. Pri spletnih nakupih in nakupih prek katalogov se številka PIN ne sme uporabiti ali vnesti v nobeno pojavno okno na spletnem prodajnem mestu, čeprav spletna stran od vas to zahteva. V tem primeru svetujemo, da nemudoma zapustite spletno mesto, saj obstaja sum poskusa goljufije.
V obeh primerih vedno upoštevajte nasvete za varno poslovanje s kartico na daljavo po telefonu ali prek katalogov in svetovnega spleta.

Kaj naj storim ob vnosu napačne številke PIN na bankomatu ali POS-terminalu?

Ob napačnem vnosu številke PIN na bankomatu ali POS-terminalu se nakupni proces ne bo nadaljeval, dokler ne boste vnesli pravilne številke PIN. Po treh napačnih vnosih bo kartica zaradi varnostnih razlogov preklicana in s tem onemogočena njena nadaljnja uporaba. V tem primeru se oglasite v NLB Poslovalnici ali pokličite NLB Kontaktni center na telefonsko številko +386 1 477 20 00.

Kaj naj storim, če nepooblaščena oseba pozna mojo številko PIN?

Če opazite ali sumite, da nepooblaščena oseba pozna vašo številko PIN, morate zaradi varnosti takoj poklicati na telefonsko številko +386 1 477 20 00 ali se obrniti na najbližjo NLB Poslovalnico, kjer boste lahko naročili novo PIN številko.

september, 2012

sms alarm o uporabi kartice

SMS-Alarm o uporabi kartice

Ob vsakem dvigu gotovine ali nakupu s poslovno kartico boste prejeli SMS-sporočilo in se lahko hitro odzvali, če bi vašo kartico kdo zlorabil. Sporočila pošiljamo 24/7, vsak dan.

Ne zamudite dobrega poslovnega nasveta

Pridružite se več kot 24.000, ki redno dobivajo najbolj sveže nasvete za dobre poslovne finančne odločitve.


Prijavi se