NLB Klik

Omogoča hitro, preprosto in

pregledno ureditev osebnih financ.

Prednosti

  • Opravljate lahko večino bančnih storitev, udobno doma, v službi ali parku.
  • Pregledujete stanje in promet ter plačujete obveznosti, kjer koli in kadar koli, dan in noč, vse dni v letu.
  • Prihranite čas in denar, saj so stroški nižji kot na bančnem okencu.
  • Dostopate z mobilno aplikacijo Klikin z generatorjem OTP .
  • Za varnost smo poskrbeli z najsodobnejšimi spletnimi tehnologijami.

Storitve

Za potrjevanje plačil ne boste več uporabljali dodatnega varnostnega gesla (DVG), saj smo ga nadomestili z enkratnim geslom SMS OTP. Podrobnosti si preberite tukaj

Podatkov v plačil v čakalni vrsti pred izvedbo ni več možno spreminjati. Plačilo v čakalni vrsti lahko le prekličete in pripravite nov plačilni nalog.

V NLB Kliku lahko:


  • pregledujete stanje in promet na osebnem računu in osebnih računih, za katere ste pooblaščeni. Na voljo pa so vam tudi mesečni e-izpiski,
  • plačujete z nalogi UPN doma in v območju SEPA, prenašate sredstva med računi in oddate naročilo plačila v tuji valuti,
  • prejemate, plačujete in naročite e-račune,
  • se s svetovalcem v banki za pomoč pri izvedbi katere od storitev ali za nasvet, povežete prek spletnega klepeta ali video klica. Naši svetovalci so na voljo 24 ur na dan, 7 dni v tednu,

  • pridobite individualno ponudbo za kateri koli NLB Kredit,
  • sklenete depozit,
  • sklenete varčevanja,
  • preverite stanje vezanih depozitov, varčevanj, varčevalnih računov in kreditov,
  • naročite plačilno kartico in SMS-Alarm o uporabi kartice,
  • pregledujete podrobnosti in promet na plačilnih karticah NLB Mastercard, Visa in Karanta,
  • naročite NLB Predplačniško kartico Mastercard ali nadgradite tip identifikacije kartice ter registrirate plačilno kartico za polnjenje predplačniške kartice,
  • plačujete nakupe v spletnih trgovinah (možno le s certifikatom),
  • odprete, spreminjate in ukinete trajne naloge,
  • naročite prejemanje SMS-Alarmov in SMS-Opomnikov o stanju na računih, plačilu s kartico, vstopu v NLB Klik, zapadlosti depozita/varčevanja, zapadlosti limita ...
  • v poglavju »Moj proračun« urejate in spremljate prejemke in izdatke, v poglavju »Moji prihranki in dolgovi« pa sredstva in dolgove,
  • trgujete z vrednostnimi papirji na Ljubljanski borzi in vpogledujete v stanje na trgovalnih računih vrednostnih papirjev. 
  • Pregledujete promet in podrobnosti vzajemnih skladov družbe NLB Skladi, v katerih imate vložena sredstva. Sklenete lahko tudi varčevalni račun pri NLB Skladih ali v podsklad vplačate sredstva,
  • pregledujete seznam svojih zavarovalnih polic življenjske zavarovalnice NLB Vita d.d., podrobnosti in vplačila,
  • naročite dvig večjih zneskov gotovine,
  • pošiljate in prejemate sporočila banke,
  • nastavite dnevni limit porabe sredstev,
  • pregledujete arhiv opravljenih transakcij,
  • pregledujete izpiske osebnih računov, varčevalnih računov in varčevanj, za katere ste pooblaščeni,
  • pregledujete arhivske dokumente, ki so nastali pri sklenitvi bančnega posla v NLB Kliku ali NLB Poslovalnici od 4. junija 2016.
Več

Skrb za varnost

Uporabite dodatne varnostne elemente pri uporabi spletne banke. Naročite se na:

  • brezplačne SMS Alarme o vstopu v NLB Klik. Prejeli ga boste ob vsakem vstopu v NLB Klik. Če bi nepooblaščena oseba vstopila v vaš NLB Klik, bi lahko odreagirali hitro in začasno onemogočili dostop v NLB Klik. Poskrbite za svojo varnost in uporabite dodatne varnostne elemente pri uporabi spletne banke. Naročite se na:
  • SMS Alarme o transakcijah v NLB Kliku, ki jih boste prejeli ob izvedbi UPN nalogov, internih prenosov, naročil plačil v tujino – za le 0,30 €/mesec.

Oba alarma si lahko nastavitev v meniju Nastavitve in varnost – SMS Alarmi in opomniki.

V meniju Nastavitve in varnost – Nastavitve NLB Klika, si lahko nastavite še Osebno sporočilo, ki  bo ob vsakem vstopu v NLB Klik prikazano na vstopni strani in tako boste vedno prepričani, da se nahajate na pravi vstopni strani NLB Klika.

Več o tem si lahko preberete v zavihku Varnost.

Dostop do NLB Klika

Do spletne banke NLB Klik lahko dostopate z generatorjem enkratnih gesel OTP v aplikaciji Klikin.

   

Kako se prijaviti v NLB Klik z generatorjem?

  • Kliknite na Vstop enkratno geslo OTP.
  • Vpišite uporabniško ime, ki ste ga določili ob naročilu generatorja OTP (lahko ga preverite v NLB Kliku v meniju Nastavitve in varnost – Nastavitve mobilne banke Klikin).
  • Vpišite enkratno geslo OTP, ki ga pridobite v aplikaciji Klikin - Enkratno geslo OTP.
  • Od tu naprej je prijava enaka, kot doslej: vpišite svoje vstopno geslo in že ste v vaši spletni banki NLB Klik. 

Več o aktivaciji generatorja si lahko preberete tudi tukaj .

Generator

enkratnih gesel

OTP

Generator enkratnih gesel - OTP

Kaj potrebujete za vstop v NLB Klik?

Kateri koli računalnik

z internetno povezavo

ter pametni mobilni telefon,

na katerem imate nameščeno mobilno aplikacijo Klikin z aktiviranim generatorjem OTP.

Ali lahko v NLB Klik dostopate iz javnih računalnikov?

Da

Ali izbrani dostop omogoča še kakšno dodatno uporabno prednost?

Da. Z aktiviranim generatorjem

enkratnih gesel OTP

lahko dostopate tudi

do mobilne banke Klikin,

ki je za imetnike

NLB Klika brezplačna.

NLB Klik je brezplačen za vse komitente NLB-ja.

Želim paket

Uporaba

Za uporabo NLB Klika potrebujete:

Potrebujete informacije ali pomoč?

Kadarkoli, naj bo dan ali noč.

Nas lahko pokličete na 01 477 2000.

Nam lahko pišete

Se lahko v živo pogovarjate z nami prek video klica.

Pokličite  

Pišite  

Video klic

Navodila za dostop do NLB Klika

Vstop v NLB Klik boste vedno morali potrditi z osebnim geslom, ki ga boste izbrali in potrdili ob prvem vstopu. Za dodatno varnost pri izvajanju nekaterih plačil, nakazil in naročil je poskrbljeno tudi z obvezno uporabo enkratnega potrditvenega gesla (SMS OTP). SMS OTP je osemmestno enkratno geslo, ki velja tri minute, prejmete pa ga na tisto mobilno številko, ki jo uporabljate le vi.

Generator

enkratnih gesel

OTP

Generator enkratnih gesel - OTP

Samostojni

generator gesel 

(za obstoječe imetnike)

Samostojni generator gesel - Hard token

Kaj boste po sklenitvi pogodbe o uporabi NLB Klika prejeli od nas?

Po e-pošti boste prejeli

uporabniško ime in 

serijsko številko, na vaš

mobilni telefon pa

SMS-sporočilo z aktivacijsko kodo, s katerima boste lahko aktivirali generator OTP v mobilni aplikaciji Klikin.

V poslovalnici smo vam 

izročili samostojni

generator OTP, po e-pošti

ste prejeli 

uporabniško ime in 

začetni PIN ter spletne povezave za pomoč pri nastavitvi nove številke PIN.

Kaj morate narediti predno prvič vstopite v NLB Klik?

Pred prvim vstopom v NLB Klik morate na svoj pametni mobilni telefon najprej naložiti mobilno aplikacijo Klikin in aktivirati generator gesel OTP.

Ob prvi uporabi samostojnega generatorja OTP ste si nastavili nov PIN.

Prenesite podrobna navodila za prvi vstop v NLB Klik.

Navodila za prvi vstop z generatorjem enkratnih gesel v aplikaciji Klikin.

Navodila za uporabo samostojnega  generatorja gesel.

Katera gesla boste morali nastaviti za varen vstop v NLB Klik?

4-mestna številka PIN in uporabniško ime za dostop do generatorja gesel ter izbrano geslo za vstop v

NLB Klik.**

4-mestna številka PIN in uporabniško ime za dostop do generatorja gesel ter izbrano geslo za vstop v

NLB Klik.**

Vstopite v NLB Klik  Vstopite v NLB Klik 

SMS OTP je geslo za enkratno uporabo in predstavlja dodatno avtentikacijo pri plačilih ter naročilih. Osemmestno enkratno geslo, ki velja tri minute, prejmete na tisto mobilno številko, ki jo uporabljate le vi.

Z njim boste potrdili plačila in naročila, katerih potrditev zahteva varnostna politika banke. Ta upošteva različne dejavnike – na primer višino zneska transakcije, prejemnika plačila, število opravljenih transakcij, ponavljajoče transakcije ipd. Med plačila, za katera vnos SMS OTP gesla običajno ne bo potreben, štejemo na primer Hitra plačila.  

Postopek izpolnjevanja plačila ali naročila.

Po potrditvi podatkov plačila ali naročila lahko sistem od vas zahteva vnos SMS OTP, ki ga vnesete v polje pod plačilom ali naročilom.

Ko se na ekranu NLB Klika ob oddaji plačila ali naročila pojavi polje za vnos SMS OTP (kot na sliki zgoraj), boste na vašo mobilno številko prejeli SMS OTP.

Kaj storiti, če SMS OTP sporočila ne prejmete? 

  1. V plačilu ali naročilu se vrnite nazaj na prvi korak, vnesite zahtevane podatke in s tem zaženete ponoven prejem SMS OTP sporočila.
  2. Če SMS OTP sporočila še vedno ne boste prejeli, vam svetujemo, da plačilo izvedete prek mobilne banke Klikin ali pa se za izvedbo plačila obrnete na nas kar prek video klica. Na to možnost bodite pozorni predvsem tisti, ki imate mobilnega operaterja v tujini (npr. Tele2, VIP ...). Ti lahko naša sporočila zaznajo kot oglase in jih zato žal ne boste prejeli. 
Več

**Dobro je vedeti!

Po aktivaciji generatorja OTP v mobilni aplikaciji Klikin ali samostojnega generatorja OTP (za obstoječe imetnike) si v Administraciji avtentikacijskih metod (AAM) nastavite geslo in sklop vprašanj in odgovorov za nadaljno uporabo AAM. V AAM se prijavite z uporabniškim imenom, ki ste ga prejeli po e-pošti in enkratnim geslom OTP.  AAM boste potrebovali v primeru neustreznega delovanja generatorja OTP v Klikinu ali samostojnega generatorja OTP (za obstoječe imetnike). 

Svetujemo vam, da pred začetkom uporabe NLB Klika pozorno preberete tudi Splošne pogoje uporabe spletne banke NLB Klik in E-računa

Potrebujete informacije ali pomoč?

Pokličite nas ali nam pišite!

01 477 20 00 ali nam pišite

Varnostni elementi NLB Klika

  • Prijava v spletno banko NLB Klik je večstopenjska - z uporabniškim imenom, enkratnim geslom OTP ter osebnim geslom;
  • Prijava v mobilno banko Klikin s PIN številko ali biometrijo (prstni odtis, prepoznava obraza);
  • Samodejna odjava iz spletne in mobilne banke vas varuje pred tem, če bi se iz spletne ali mobilne banke pozabili odjaviti;
  • SMS ob vstopu v spletno banko vas vedno obvesti o vstopu v vaš NLB Klik;
  • Dodatno potrjevanje plačil. Spletna plačila je potrebno dodatno potrditi v NLB Pay aplikaciji.


Varnostne nastavitve po meri

  • V mobilni banki Klikin si lahko nastavite višine plačil izvedenih preko Klikina (posamično, dnevno, mesečno);
  • Možnost blokade plačil;
  • Možnost zaklepa in blokade kartic;
  • Možnost blokade NLB Klik in Klikin

Varna komunikacija z banko

Vsa komunikacija med vami in vašo spletno banko NLB Klik in mobilno banko Klikin je šifrirana in tako popolnoma zaščitena pred neželenimi prisluhi v omrežjih.


Če ste prejeli sumljivo elektronsko sporočilo ali SMS ali telefonski klic ali pa ste celo že posredovali osebne podatke in gesla, se takoj obrnite na naš Kontaktni center – na voljo vam je 24/7  prek telefonske številke 01 477 2000 ali prek video klica, da vam naši svetovalci blokirajo kartice in spletno poslovanje.

Če ste prejeli sumljivo elektronsko sporočilo ali SMS ali telefonski klic ali pa ste celo že posredovali osebne podatke in gesla, se takoj obrnite na naš Kontaktni center – na voljo vam je 24/7  prek telefonske številke 01 477 2000 ali prek video klica, da vam naši svetovalci blokirajo kartice in spletno poslovanje.

Za preprečitev zlorab vašega računa lahko največ naredite sami.

1. Ne delite svojih gesel in osebnih podatkov! Nikoli ne vpisujte svojih gesel in osebnih podatkov na spletnih straneh, ki se vam zdijo sumljive. Ali pa ste do njih prišli prek povezav v elektronski pošti ali v priponkah elektronske pošte (zato strogo upoštevajte nasvet številka 2.).Nikomur ne posredujete vstopnih gesel in drugih varnostnih elementov za dostop do NLB Klika in Klikina.

2. Če ste dobili sumljivo elektronsko pošto ali SMS, ne odpirajte prilog, ne klikajte na povezave.

3. Pogosto menjajte geslo in PIN številko - na bankomatih in pri digitalnem bančništvu pogosto zamenjajte PIN številke.   

4. Izogibajte se avtomatskemu shranjevanju gesel v internetnem brskalniku.

5. Bodite izredno pozorni ob vsakem telefonskem kontaktu, zlasti, če gre pri tem za posredovanje osebnih podatkov, gesel in dostopov. Osredotočite se na domene, s katerih je bilo sporočilo poslano, oz. na url naslove.  

6. Svoj računalnik primerno zaščitite s kakovostnimi protivirusnimi programi in požarnimi zidovi

7. Obiskujte in kupujte samo na preverjenih internetnih straneh

8. Uporabniško ime in enkratno geslo OTP za vstop v NLB Klik vpisujte le na e-vstopni točki NLB.

9. Svoj telefon vedno zaščitite s PIN kodo za zaklep zaslona ali biometrijo (prepoznava obraza, prstni odtis)

Kako prepoznati sporočila banke NLB? 

  

  • V elektronski pošti od strank nikoli ne zahtevamo osebnih podatkov, gesel ali številk kartic. 

  • Povezave v elektronski pošti nikoli ne vodijo do vstopne spletne strani banke ali mobilne banke. 

  • Po telefonu ali SMS sporočilu nikoli ne zahtevamo avtentikacijskih podatkov za uporabo spletne ali mobilne banke oz. katerih koli drugih identifikatorjev kot so: PIN koda, geslo, enkratno geslo OTP za dostop do spletne banke, 3-mestna varnostna koda na kartici (CVC2/CVV2). 

  • Elektronska sporočila banke vedno prejmete le iz e-naslova, ki se konča z nlb.si. 

  • Preverite, ali je naslov spletne strani, ki ste jo prejeli v sporočilu pravilen. Pravilen dostop do NLB Klika je  https://klikotp.nlb.si

  • Pozorni bodite tudi na slovnične napake v besedilu. Nepravilna raba jezika in ločil nakazuje na prevaro.  

Kako prepoznate spletne prevare?

Dostop na daljavo – do osebnega računalnika  

Bodite pozorni na klice prek aplikacij za komuniciranje (Viber, Whatsapp, ipd.), ki od vas zahtevajo prijavo v spletno ali mobilno banko. Znani so primeri poskusov zlorabe pri katerih goljufi uporabnike pokličejo (po telefonu, aplikaciji Viber, …) in se izdajajo za tehnično pomoč, po navadi Microsoftovo.  

Tekom telefonskega pogovora poskusijo uporabnika prepričati, da jim omogoči dostop do računalnika in/ali mobilnega telefona, s čimer lahko v celoti prevzamejo nadzor nad njegovimi napravami.  

    PRIPOROČILO: Banka po telefonu ali SMS sporočilu nikoli ne zahteva avtentikacijskih podatkov za uporabo spletne ali mobilne banke oz. katerih koli drugih identifikatorjev kot so: PIN koda, geslo, enkratno geslo OTP za dostop do spletne banke, 3-mestna varnostna koda na kartici. 

    Phishing prevare

    Goljufi preko lažnih spletnih strani, družbenih omrežji, elektronske pošte ali preko spletnih obrazcev pridobijo osebna uporabniška imena in gesla za dostop do spletnih plačilnih kanalov. Phishing prevara se po navadi začne z lažnim elektronskim ali SMS sporočilom, kjer se pošiljatelj predstavlja kot lažni ponudnik bančnih storitev. Taka sporočila vsebujejo povezave do lažnih spletnih strani, ki so podobna uradnim stranem bančnih institucij, kjer goljufi pridobijo varnostne podatke za vstop v spletno banko, v kateri nato izvedejo neodobreno plačilo. 

    PRIPOROČILO:  Če ste prejeli sumljivo elektronsko pošto ali SMS, ne odpirajte prilog, ne klikajte na povezave. 

    Vdor v elektronsko pošto  

    Dobili ste elektronsko pošto, kjer vas poslovni partner obvešča o menjavi bančnega računa ter vas naproša, da sredstva nakažete na novi račun. Bodite pozorni, obstaja možnost, da ste dobili pošto s strani goljufa.  

    Vrivanje v komunikacijo je tip prevare, pri kateri prevaranti vdrejo v elektronsko pošto vašega podjetja ali vašega poslovnega partnerja. Goljuf na fakturi spremeni številko bančnega računa za plačilo blaga.  Resničen prodajalec blaga/izdelka tako ne dobi vaših nakazanih sredstev, saj gredo vaša sredstva na račun goljufov. 

    PRIPOROČILO: Vsa sumljiva sporočila preverite – s preprostim telefonskim klicem se lahko pri pošiljatelju prepričate, ali je poslano sporočilo prevara ali ne.  

    Spletne prevare – krediti  

    Na spletu ali družbenih omrežjih se pojavljajo oglasi za najem ugodnega kredita. Goljufi navajajo ugodne obrestne mere in nezahtevne odobritvene pogoje. Zahteva pa se vnaprejšnje plačilo stroškov za samo odobritev kredita. Po plačilu začetnih stroškov se praviloma pojavljajo nove zahteve, dokler je plačnik pripravljen izvajati transakcije. 

    PRIPOROČILO: Svojega denarja ne nakazujte nikomur, dokler nimate podpisane pogodbe oz. dokler niso izpolnjeni pogoji dobrega poslovanja. Tudi preveč ugodna obrestna mera je lahko znamenje prevare. 

    Trgovanje z vrednostnimi papirji in kripto valutami 

    Za tovrstne goljufije je značilno, da storilci na spletu ponujajo različne oblike lahkega zaslužka, pri čemer potencialne oškodovance privabljajo z možnostjo vlaganja sredstev v različne oblike naložb (kripto valute, zlato, sklade,…) in z obljubami o nerealno visoki donosnosti.  

    PRIPOROČILO: Najbolje se je ravnati po pravilu, če zveni preveč dobro, da bi bilo resnično, načeloma res ni.  

    Lažne spletne trgovine  

    Pri spletnem nakupovanju si vzemite čas - natančno preverite spletno trgovino in se obvarujete pred kasnejšo finančno škodo. Preglejte kontakte spletne trgovine in pogoje poslovanja. Preverite oceno spletne strani, ki so jo podale stranke (npr. Trustpilot, itd). Bodite pozorni tudi, ali lahko kupljeno vrnete, ali imajo naveden kontakt, v primeru vprašanj, pritožb. Na ta način se boste lažje prepoznali, katere spletne trgovine so zaupanja vredne.  

    PRIPOROČILO: Posebej bodite pozorni na izredno ugodne ponudbe oz. nerealne cene. In možnost brezplačnega pošiljanja po celem svetu, brez omejitev. 

    Denarne mule  

    »Denarne mule« oziroma prenašalci denarja lahko vede ali nevede postanete tudi vi. Gre za primere, ko vas neznanci oziroma razna podjetja prepričajo, da na svoj račun prejmete nakazilo ukradenega ali nezakonito pridobljenega denarja in ga nato nakažete naprej. 

    PRIPOROČILO:  Bodite pazljivi, prepričajte se, da ali je to, kar počnete, legalno. Prevaranti vam lahko predstavijo lažno zgodbo in največkrat sploh ne boste vedeli, da gre v resnici za nezakonito pridobljen denar. 

    Samozaščita poslovanja

    Poleg vseh navedenih varnostnih elementov morate za varnost svojega osebnega in tabličnega računalnika ter mobilnega telefona poskrbeti tudi sami z upoštevanjem zlatih pravil.

    Zlata pravila za povečanje varnosti vašega osebnega računalnika ali mobilne naprave

    Za boljše varovanje osebnih elektronskih identifikacijskih elementov in računalniškega okolja vam priporočamo upoštevanje  zlatih pravil:

    • posredovanje gesel, uporabniških imen in drugih varnostnih elementov lahko privede do zlorab na vaših računih. Uporabniki, ki do NLB Klika dostopate z generatorjem enkratnih gesel OTP, vpisujte uporabniško ime in enkratno geslo le na e-vstopni točki NLB.
    • nameščajte varnostne popravke in nadgrajujte ter posodabljajte operacijski sistem, brskalnik in drugo programsko opremo. Vklopite funkcijo samodejne posodobitve (Automatic Update), če programska oprema to omogoča;
    • namestite protivirusno programsko opremo, ki jo redno posodabljajte in z njo redno, dnevno pregledujte svoj računalnik. Ob odkritju škodljive programske opreme prekinite vse dejavnosti na računalniku in se posvetujte s strokovnjakom;
    • pozorni bodite na morebitne lažne strani NLB Klika, vklopite si osebno sporočilo;
    • pozorni bodite na URL naslov spletne strani, na kateri vnašate svoje osebne podatke kot so: uporabniško ime, enkratno geslo, vstopno geslo, davčna številka ... (npr. URL-naslov spletnega mesta se začne s HTTPS, kar pomeni, da je prenos podatkov varen in šifriran; v URL-naslovni vrstici je ikona s ključavnico).
    • pozorni bodite na posredovanje svojih osebnih podatkov - banka nikoli ne pošilja zahteve za vnos takih podatkov preko SMS sporočila ali e-maila
    • uporabljajte zadnje različice požarne pregrade (t. i. firewall) in vklopite najvišjo stopnjo zaščite;
    • ne nameščajte datotek, katerih izvora in namena delovanja ne poznate;
    • v osebnem računalniku nastavite in za vsakodnevno delo uporabljajte uporabniški profil, ki onemogoča nameščanje programske opreme in spremembe sistemskih nastavitev računalnika;
    • dostop do osebnega računalnika omogočite samo osebam, ki jim zaupate;
    • zaščitite osebne elektronske identifikacijske elemente v službenih računalnikih in pri oddaji računalnika na servis, če jih hranite na disku;
    • vklopite si brezplačen SMS-Alarm o vstopu v NLB Klik. Gre za dodatni varnostni element poslovanja z NLB Klikom, ki vas obvešča ob vsakem vstopu v NLB Klik.
    • ker varnosti ni nikoli preveč, vam priporočamo, da redno obiskujete naslednje spletne strani:
      • NLB Klik z varnostnimi opozorili;
      • podjetja Microsoft in dosledno upoštevate njihova varnostna priporočila;
      • ustvarjalcev operacijskih sistemov Linux in MacOS;
      • ustvarjalcev spletnih brskalnikov, prek katerih dostopate do NLB Klika;
      • specializiranih podjetij, ki se ukvarjajo z računalniško varnostjo, in dosledno upoštevate njihova varnostna priporočila;
      • priporočila Zveze potrošnikov Slovenije o varnem poslovanju z e-banko.

    Pri uvedbi ustreznih varnostnih ukrepov in rešitev se po pomoč in nasvet obrnite na dobavitelja strojne in programske opreme. Nanj se nemudoma obrnite tudi ob vsakem nenavadnem pojavu na računalniku (npr. nenadzorovano premikanje miške na zaslonu). Ne pozabite tudi na reden nadzor poslovanja z računi in drugimi storitvami.

    Če sumite, da je prišlo do zlorabe, to nemudoma prijavite na telefonsko številko NLB Kontaktnega centra 01 477 20 00 oz. se oglasite v najbližji poslovalnici.

    Vsi obstoječi samostojni generatorji enkratnih gesel za vstop v NLB Klik bodo kmalu prenehali delovati. Novih samostojnih generatorjev gesel nimamo več v ponudbi, zato boste za vstop v NLB Klik potrebovali generator gesel v mobilni aplikaciji Klikin. Vse lahko uredite na daljavo, s klicem na 01 477 20 00 ali v najbližji poslovalnici.

    Uporaba samostojnega generatorja OTP (za obstoječe imetnike)

    Samostojni generator OTP vklopite, vnesite številko PIN, ki ste si jo nastavili, in jo potrdite. Na zaslonu se bo prikazalo 8-mestno naključno generirano enkratno geslo OTP, ki ga boste s pripadajočim uporabniškim imenom vpisali v e-vstopno točko za dostop do NLB Klika na kateri koli napravi. 

    Navodila

    Upravljanje metod za avtentikacijo

    Na spletnem mestu za administracijo avtentikacijskih metod (AAM) pred prvo prijavo izberite povezavo »Nastavitev gesla« ter ob uporabi uporabniškega imena in enkratnega gesla OTP, ki ga ustvarite s samostojnim generatorjem OTP, nastavite geslo za poznejši vstop v AAM.

    Poleg gesla AAM si nastavite še sklop vprašanj in odgovorov. Dostop do AAM boste potrebovali tudi ob pozabljenem ali zaklenjenem PIN-u, izgubi ali kraji naprave.

    Več informacij

    Pozabil sem geslo za vstop v AAM

    Želim spremeniti geslo za vstop v AAM

    Pozabljen ali zaklenjen PIN

    Če ste pozabili ali zaklenili številko PIN za dostop do samostojnega generatorja OTP, lahko PIN ponovno nastavite. V AAM izberite »Odkleni samostojni generator OTP« in sledite navodilom v spletni aplikaciji AAM. 

    Pozabil / zaklenil sem PIN

    Samostojni generator OTP ne deluje ustrezno

    Če samostojni generator OTP ne deluje pravilno, kljub pravilno vneseni številki PIN,  v AAM izberite »Samostojni generator OTP ne deluje pravilno« in sledite navodilom na ekranu spletne aplikacije AAM oz. v spodaj priloženih navodilih.

    Sinhronizacija samostojnega generatorja OTP

    Deaktivacija samostojnega generatorja OTP ob izgubi ali kraji 

    Ob izgubi ali kraji samostojnega generatorja OTP, ga prek AAM deaktivirajte in tako preprečite morebitne zlorabe. V AAM izberite »Izgubil sem/Ukradli so mi samostojni generator OTP« in sledite navodilom na ekranu spletne aplikacije AAM oz. spodaj priloženih navodilih.

    Blokacija samostojnega generatorja OTP

    Oblikovne spremembe 

    NLB Klik smo oblikovno prenovili. Posodobili smo prikaz podatkov v posameznih poglavjih, poenostavili dostop do določenih vsebin in omogočili hitrejši prehod med njimi.

    Že na prvem zaslonu po vstopu v NLB Klik boste opazili kar nekaj sprememb:

    • Dostop do pošte je prestavljen v glavo zaslona (ikona pošte ).
    • Nastavitve spletne banke NLB Klik so zdaj dostopne v glavi zaslona (ikona nastavitve ) in v osnovnem meniju.
    • Prikazu računov in stanj na računih je zdaj namenjenega več prostora, spremenjene so tudi povezave na najbolj uporabljane funkcionalnosti (plačila, podrobnosti stanja itd.).

    Spremenjen osnovni meni

    V novem osnovnem meniju smo upoštevali želje uporabnikov in posamezne vsebine združiliv logične zaključene celote. Te omogočajo pregled posameznih obstoječih storitev, izvedbo ali naročilo novih storitev ter spremljanje gibanja sredstev posameznega produkta na enem mestu. 

    Prikaz računov v NLB Kliku in na prvi strani

    Največja sprememba je prikaz in uporaba vseh računov v NLB Kliku – tako imetniških in tudi pooblaščenskih. Ob vstopu v prenovljeni NLB Klik so na prvi strani prikazani računi, ki so za prikaz že izbrani v poglavju Nastavitve. Poleg teh računov so na prvi strani prikazani tudi drugi vaši in pooblaščenski računi, ki jih do zdaj v NLB Kliku niste uporabljali.

    V poglavju Nastavitve sta vam na voljo dve vrsti nastavitev:

    • Z izbiro možnosti Nastavi prikaz računov na prvi strani izberete tiste račune, ki jih želite spremljati na prvi strani NLB Klika, preostali pa bodo vidni v poglavju Stanje. Izbiro računov na koncu potrdite z vnosom dveh naključnih znakov dodatnega varnostnega gesla (DVG).
    • Z izbiro možnosti Izberi račune za uporabo v NLB Kliku izberete tiste račune, ki jih želite uporabljati v NLB Kliku. Tudi to izbiro potrdite z DVG.  

    Krediti

    V NLB Kliku boste lahko poleg pregleda stanja kreditov zdaj oddali tudi naročilo za osebni hitri kredit v višini do 10.000 evrov in z dobo poplačila do 60 mesecev. Oddano naročilo bo prejela izbrana poslovalnica, iz katere vas bodo poklicali in se z vami dogovorili o vseh podrobnostih za sklenitev kredita.

    Prav tako lahko oddate tudi povpraševanje za pridobitev različnih vrst kredita iz ponudbe NLB (stanovanjski, osebni, študentski, premostitveni in avtokredit). Na podlagi povpraševanja boste v NLB Klik prejeli ponudbo, v nadaljevanju pa se boste lahko z izbrano poslovalnico dogovorili o nadaljnjih postopkih za pridobitev tega kredita.

    NLB Predplačniška kartica MasterCard

    V NLB Kliku lahko zdaj naročite NLB Predplačniško kartico MasterCard. Na voljo vam je naročilo NLB Predplačniške kartice MasterCard z različnimi stopnjami identifikacije:

    • brez identifikacije lahko kartico napolnite ob nakupu do 250 evrov;
    • enostavno identifikacijo lahko kartico napolnite do 1.000 evrov/leto;
    • popolno identifikacijo lahko kartico napolnite do 15.000 evrov/leto.

    V NLB Kliku je identifikacijo za NLB Predplačniško kartico MasterCard mogoče tudi nadgraditi (v predplačniško kartico z enostavno ali popolno identifikacijo) in registrirati ali zamenjati kartico za polnjenje NLB Predplačniške kartice MasterCard.

    Izpiski pooblaščenskih računov

    Do zdaj ste lahko uporabniki NLB Klika pregledovali le izpiske svojih imetniških računov. V novi različici vam bo omogočen vpogled v izpiske osebnih računov, varčevalnih računov in varčevanj, za katere ste pooblaščeni. Omogočen vam bo vpogled v izpisek, ne bo pa mogoče spreminjati statusa izpiska (naročanje papirnih izpiskov, spreminjanje načina prejema izpiska itd.). Te spremembe bodo še vedno v pristojnosti imetnika računa. Seveda se lahko imetnik računa odpove prejemanju izpiskov v papirni obliki, če se strinja, da izpisek v elektronski obliki pregleduje pooblaščenec v NLB Kliku (zlasti imetniki Toli in Prvih računov ter upokojenci – imetniki NLB Srebrnih računov).

    Arhiv dokumentov sklenjenih bančnih poslov

    V NLB Kliku smo razvili novo funkcionalnost »Arhiv dokumentov«, v katerem bodo arhivski dokumenti shranjeni po različnih kriterijih za različne produkte in storitve (krediti, depoziti, varčevanja itd.). Prikazani bodo dokumenti, ki bodo nastali pri sklenitvi bančnega posla v NLB Kliku ali NLB Poslovalnici od 4. junija 2016.

    Postanite uporabnik NLB Klika

    Vklop prek video klica

    Za takojšen vklop NLB Klika nas pokličite preko video klica, na voljo smo vam 24/7. Potrebujete le svojo osebno izkaznico, vse ostalo uredimo mi.

    Video klic

    Vklop prek spleta

    Izpolnite spletni obrazec in v kratkem vas bomo poklicali, da se dogovorimo, kje in kako bomo uredili vklop NLB Klika.

    Naročite NLB Klik

    Vklop v poslovalnici

    Obiščite najbližjo poslovalnico, vklop NLB Klika vam bodo uredili naši prijazni svetovalci.
     

    Naročite se na sestanek

    Stroški

       Pristopnina k spletni banki Klik:

    Za vse uporabnike brezplačno

    Uporabnina spletne banke Klik:

    Za vse uporabnike brezplačno

    Tarifa za prebivalstvo

    Stroški

    Splošni pogoji

    Pred začetkom uporabe priporočamo, da si pozorno preberete tudi Splošne pogoje poslovanja prek NLB Klika, ki so sestavni del Splošnih pogojev uporabe spletne banke NLB Klik in E-računa, ter informacije v zvezi z varnostjo uporabe NLB Klika.

    Splošni pogoji uporabe spletne banke NLB Klik in E-računa

    Splošni pogoji uporabe spletne banke NLB Klik in E-računa

    Splošni pogoji osebnega finančnega svetovanja

    Splošni pogoji osebnega finančnega svetovanja


    Pogosta vprašanja


    Za pomoč smo vam na voljo na telefonski številki (01) 477 20 00, 24 ur na dan vse dni v letu, kjer vam bomo pomagali pri opravljanju storitev prek NLB Klika.

    V NLB Kliku lahko uporabljate vse imetniške in pooblaščenske osebne, varčevalne račune in varčevanja. Vidite lahko tudi svoje depozite, kredite in plačilne kartice.
    Izbiro računov, ki jih želite uporabljati v NLB Kliku upravljate v poglavju Nastavitve NLB Klika - Izberi račune za uporabo v NLB Kliku. Izbiro računov potrdite z vnosom enkratnega gesla (OTP), ki ga prejmete preko SMS sporočila. 

    Prikaz računov na prvi strani urejate v poglavju Nastavitve NLB Klika - Nastavi prikaz računov na prvi strani.
    Izbrani računi bodo prikazani na prvi strani, ostali pa bodo vidni v poglavju Stanje na računih. Izbiro računov potrdite z vnosom enkratnega gesla (OTP), ki ga prejmete preko SMS sporočila. 

    Mobilna banka Klikin - za vse, ki želite do svojih financ dostopati kadar koli in kjer koli, naj bo dan ali noč.
    Želim Klikin!
    Izberite namen, znesek in zavarovanje kredita po svoje in jih prilagodite po svoje.
    Iz udobja doma si lahko hitro preračunate možnosti kredita, ki vam najbolj ustrezajo.
    Želim narediti izračun
    Skrita vsebina

    Naročite NLB Klik

    Banka v kateri ste najhitreje, najbolj enostavno in pregledno uredite finance po svoje.
    Kjerkoli in kadarkoli, 24 ur na dan, vse dni v letu. Sporočite nam podatke in pripravili vam bomo vse za uporabo NLB Klika.

    * Podatki so obvezni.

    Podatek je obvezen.
    Podatek je obvezen.
    Podatek je obvezen.

    Vnesite tudi omrežno skupino, npr. (01) 477 2000.
    Podatek je obvezen.
    Vpišete lahko največ 1500 znakov.
    Podatek je obvezen.

    V najkrajšem času vas bomo poklicali za dogovor o nadaljnjih korakih.

    Podrobnejše informacije o tem, kako banka ravna z osebnimi podatki in vaših pravicah, so na voljo na www.nlb.si/varstvo-osebnih-podatkov oziroma v dokumentu Splošne informacije o obdelavi osebnih podatkov.

    Hvala za vaš interes.
    Na oddano telefonsko številko ali e-naslov vas bomo obvestili o nadaljnjih korakih.

    Naročite se na sestanek

    Izpolnite obrazec in se dogovorite za sestanek.

    * Podatki so obvezni.

    Podatek je obvezen.
    Podatek je obvezen.
    Podatek je obvezen.
    Podatek je obvezen.
    ** - vnesite enega od spodnjih kontaktnih podatkov
    Podatek je obvezen.

    Vnesite tudi omrežno skupino, npr. (01) 477 2000.
    Podatek je obvezen.
    Vpišete lahko največ 1500 znakov.
    Podatek je obvezen.
    Podrobnejše informacije o tem, kako banka ravna z osebnimi podatki in vaših pravicah, so na voljo na www.nlb.si/varstvo-osebnih-podatkov oziroma v dokumentu Splošne informacije o obdelavi osebnih podatkov.

    Hvala za vaš interes.
    Na oddano telefonsko številko ali e-naslov vas bomo obvestili o potrditvi sestanka.

    Na voljo smo vam 24 ur na dan, vse dni v letu!