Omogoča hitro, preprosto in
pregledno ureditev osebnih financ.
Za potrjevanje plačil ne boste več uporabljali dodatnega varnostnega gesla (DVG), saj smo ga nadomestili z enkratnim geslom SMS OTP. Podrobnosti si preberite tukaj.
Podatkov v plačil v čakalni vrsti pred izvedbo ni več možno spreminjati. Plačilo v čakalni vrsti lahko le prekličete in pripravite nov plačilni nalog.
se s svetovalcem v banki za pomoč pri izvedbi katere od storitev ali za nasvet, povežete prek spletnega klepeta ali video klica. Naši svetovalci so na voljo 24 ur na dan, 7 dni v tednu,
Uporabite dodatne varnostne elemente pri uporabi spletne banke. Naročite se na:
Oba alarma si lahko nastavitev v meniju Nastavitve in varnost – SMS Alarmi in opomniki.
V meniju Nastavitve in varnost – Nastavitve NLB Klika, si lahko nastavite še Osebno sporočilo, ki bo ob vsakem vstopu v NLB Klik prikazano na vstopni strani in tako boste vedno prepričani, da se nahajate na pravi vstopni strani NLB Klika.
Več o tem si lahko preberete v zavihku Varnost.
Do spletne banke NLB Klik lahko dostopate z generatorjem enkratnih gesel OTP v aplikaciji Klikin.
Več o aktivaciji generatorja si lahko preberete tudi tukaj .
Generator enkratnih gesel OTP | |
---|---|
Kaj potrebujete za vstop v NLB Klik? | Kateri koli računalnik z internetno povezavo ter pametni mobilni telefon, na katerem imate nameščeno mobilno aplikacijo Klikin z aktiviranim generatorjem OTP. |
Ali lahko v NLB Klik dostopate iz javnih računalnikov? | Da |
Ali izbrani dostop omogoča še kakšno dodatno uporabno prednost? | Da. Z aktiviranim generatorjem enkratnih gesel OTP lahko dostopate tudi do mobilne banke Klikin, ki je za imetnike NLB Klika brezplačna. |
NLB Klik je brezplačen za vse komitente NLB-ja.
Za uporabo NLB Klika potrebujete:
Kadarkoli, naj bo dan ali noč. | Nas lahko pokličete na 01 477 2000. | Nam lahko pišete | Se lahko v živo pogovarjate z nami prek video klica. |
---|---|---|---|
Vstop v NLB Klik boste vedno morali potrditi z osebnim geslom, ki ga boste izbrali in potrdili ob prvem vstopu. Za dodatno varnost pri izvajanju nekaterih plačil, nakazil in naročil je poskrbljeno tudi z obvezno uporabo enkratnega potrditvenega gesla (SMS OTP). SMS OTP je osemmestno enkratno geslo, ki velja tri minute, prejmete pa ga na tisto mobilno številko, ki jo uporabljate le vi.
Generator enkratnih gesel OTP | Samostojni generator gesel (za obstoječe imetnike) | |
---|---|---|
Kaj boste po sklenitvi pogodbe o uporabi NLB Klika prejeli od nas? | Po e-pošti boste prejeli uporabniško ime in serijsko številko, na vaš mobilni telefon pa SMS-sporočilo z aktivacijsko kodo, s katerima boste lahko aktivirali generator OTP v mobilni aplikaciji Klikin. | V poslovalnici smo vam izročili samostojni generator OTP, po e-pošti ste prejeli uporabniško ime in začetni PIN ter spletne povezave za pomoč pri nastavitvi nove številke PIN. |
Kaj morate narediti predno prvič vstopite v NLB Klik? | Pred prvim vstopom v NLB Klik morate na svoj pametni mobilni telefon najprej naložiti mobilno aplikacijo Klikin in aktivirati generator gesel OTP. | Ob prvi uporabi samostojnega generatorja OTP ste si nastavili nov PIN. |
Prenesite podrobna navodila za prvi vstop v NLB Klik. | Navodila za prvi vstop z generatorjem enkratnih gesel v aplikaciji Klikin. | |
Katera gesla boste morali nastaviti za varen vstop v NLB Klik? | 4-mestna številka PIN in uporabniško ime za dostop do generatorja gesel ter izbrano geslo za vstop v NLB Klik.** | 4-mestna številka PIN in uporabniško ime za dostop do generatorja gesel ter izbrano geslo za vstop v NLB Klik.** |
SMS OTP je geslo za enkratno uporabo in predstavlja dodatno avtentikacijo pri plačilih ter naročilih. Osemmestno enkratno geslo, ki velja tri minute, prejmete na tisto mobilno številko, ki jo uporabljate le vi.
Z njim boste potrdili plačila in naročila, katerih potrditev zahteva varnostna politika banke. Ta upošteva različne dejavnike – na primer višino zneska transakcije, prejemnika plačila, število opravljenih transakcij, ponavljajoče transakcije ipd. Med plačila, za katera vnos SMS OTP gesla običajno ne bo potreben, štejemo na primer Hitra plačila.
Postopek izpolnjevanja plačila ali naročila.
Po potrditvi podatkov plačila ali naročila lahko sistem od vas zahteva vnos SMS OTP, ki ga vnesete v polje pod plačilom ali naročilom.
Ko se na ekranu NLB Klika ob oddaji plačila ali naročila pojavi polje za vnos SMS OTP (kot na sliki zgoraj), boste na vašo mobilno številko prejeli SMS OTP.
Kaj storiti, če SMS OTP sporočila ne prejmete?
**Dobro je vedeti!
Po aktivaciji generatorja OTP v mobilni aplikaciji Klikin ali samostojnega generatorja OTP (za obstoječe imetnike) si v Administraciji avtentikacijskih metod (AAM) nastavite geslo in sklop vprašanj in odgovorov za nadaljno uporabo AAM. V AAM se prijavite z uporabniškim imenom, ki ste ga prejeli po e-pošti in enkratnim geslom OTP. AAM boste potrebovali v primeru neustreznega delovanja generatorja OTP v Klikinu ali samostojnega generatorja OTP (za obstoječe imetnike).
Pokličite nas ali nam pišite!
Če ste prejeli sumljivo elektronsko sporočilo ali SMS ali telefonski klic ali pa ste celo že posredovali osebne podatke in gesla, se takoj obrnite na naš Kontaktni center – na voljo vam je 24/7 prek telefonske številke 01 477 2000 ali prek video klica, da vam naši svetovalci blokirajo kartice in spletno poslovanje.
Če ste prejeli sumljivo elektronsko sporočilo ali SMS ali telefonski klic ali pa ste celo že posredovali osebne podatke in gesla, se takoj obrnite na naš Kontaktni center – na voljo vam je 24/7 prek telefonske številke 01 477 2000 ali prek video klica, da vam naši svetovalci blokirajo kartice in spletno poslovanje.
1. Ne delite svojih gesel in osebnih podatkov! Nikoli ne vpisujte svojih gesel in osebnih podatkov na spletnih straneh, ki se vam zdijo sumljive. Ali pa ste do njih prišli prek povezav v elektronski pošti ali v priponkah elektronske pošte (zato strogo upoštevajte nasvet številka 2.).Nikomur ne posredujete vstopnih gesel in drugih varnostnih elementov za dostop do NLB Klika in Klikina.
2. Če ste dobili sumljivo elektronsko pošto ali SMS, ne odpirajte prilog, ne klikajte na povezave.
3. Pogosto menjajte geslo in PIN številko - na bankomatih in pri digitalnem bančništvu pogosto zamenjajte PIN številke.
4. Izogibajte se avtomatskemu shranjevanju gesel v internetnem brskalniku.
5. Bodite izredno pozorni ob vsakem telefonskem kontaktu, zlasti, če gre pri tem za posredovanje osebnih podatkov, gesel in dostopov. Osredotočite se na domene, s katerih je bilo sporočilo poslano, oz. na url naslove.
6. Svoj računalnik primerno zaščitite s kakovostnimi protivirusnimi programi in požarnimi zidovi.
7. Obiskujte in kupujte samo na preverjenih internetnih straneh.
8. Uporabniško ime in enkratno geslo OTP za vstop v NLB Klik vpisujte le na e-vstopni točki NLB.
9. Svoj telefon vedno zaščitite s PIN kodo za zaklep zaslona ali biometrijo (prepoznava obraza, prstni odtis)
V elektronski pošti od strank nikoli ne zahtevamo osebnih podatkov, gesel ali številk kartic.
Povezave v elektronski pošti nikoli ne vodijo do vstopne spletne strani banke ali mobilne banke.
Po telefonu ali SMS sporočilu nikoli ne zahtevamo avtentikacijskih podatkov za uporabo spletne ali mobilne banke oz. katerih koli drugih identifikatorjev kot so: PIN koda, geslo, enkratno geslo OTP za dostop do spletne banke, 3-mestna varnostna koda na kartici (CVC2/CVV2).
Elektronska sporočila banke vedno prejmete le iz e-naslova, ki se konča z nlb.si.
Preverite, ali je naslov spletne strani, ki ste jo prejeli v sporočilu pravilen. Pravilen dostop do NLB Klika je https://klikotp.nlb.si.
Pozorni bodite tudi na slovnične napake v besedilu. Nepravilna raba jezika in ločil nakazuje na prevaro.
Dostop na daljavo – do osebnega računalnika
Bodite pozorni na klice prek aplikacij za komuniciranje (Viber, Whatsapp, ipd.), ki od vas zahtevajo prijavo v spletno ali mobilno banko. Znani so primeri poskusov zlorabe pri katerih goljufi uporabnike pokličejo (po telefonu, aplikaciji Viber, …) in se izdajajo za tehnično pomoč, po navadi Microsoftovo.
Tekom telefonskega pogovora poskusijo uporabnika prepričati, da jim omogoči dostop do računalnika in/ali mobilnega telefona, s čimer lahko v celoti prevzamejo nadzor nad njegovimi napravami.
PRIPOROČILO: Banka po telefonu ali SMS sporočilu nikoli ne zahteva avtentikacijskih podatkov za uporabo spletne ali mobilne banke oz. katerih koli drugih identifikatorjev kot so: PIN koda, geslo, enkratno geslo OTP za dostop do spletne banke, 3-mestna varnostna koda na kartici.
Phishing prevare
Goljufi preko lažnih spletnih strani, družbenih omrežji, elektronske pošte ali preko spletnih obrazcev pridobijo osebna uporabniška imena in gesla za dostop do spletnih plačilnih kanalov. Phishing prevara se po navadi začne z lažnim elektronskim ali SMS sporočilom, kjer se pošiljatelj predstavlja kot lažni ponudnik bančnih storitev. Taka sporočila vsebujejo povezave do lažnih spletnih strani, ki so podobna uradnim stranem bančnih institucij, kjer goljufi pridobijo varnostne podatke za vstop v spletno banko, v kateri nato izvedejo neodobreno plačilo.
PRIPOROČILO: Če ste prejeli sumljivo elektronsko pošto ali SMS, ne odpirajte prilog, ne klikajte na povezave.
Vdor v elektronsko pošto
Dobili ste elektronsko pošto, kjer vas poslovni partner obvešča o menjavi bančnega računa ter vas naproša, da sredstva nakažete na novi račun. Bodite pozorni, obstaja možnost, da ste dobili pošto s strani goljufa.
Vrivanje v komunikacijo je tip prevare, pri kateri prevaranti vdrejo v elektronsko pošto vašega podjetja ali vašega poslovnega partnerja. Goljuf na fakturi spremeni številko bančnega računa za plačilo blaga. Resničen prodajalec blaga/izdelka tako ne dobi vaših nakazanih sredstev, saj gredo vaša sredstva na račun goljufov.
Spletne prevare – krediti
Na spletu ali družbenih omrežjih se pojavljajo oglasi za najem ugodnega kredita. Goljufi navajajo ugodne obrestne mere in nezahtevne odobritvene pogoje. Zahteva pa se vnaprejšnje plačilo stroškov za samo odobritev kredita. Po plačilu začetnih stroškov se praviloma pojavljajo nove zahteve, dokler je plačnik pripravljen izvajati transakcije.
PRIPOROČILO: Svojega denarja ne nakazujte nikomur, dokler nimate podpisane pogodbe oz. dokler niso izpolnjeni pogoji dobrega poslovanja. Tudi preveč ugodna obrestna mera je lahko znamenje prevare.
Trgovanje z vrednostnimi papirji in kripto valutami
Za tovrstne goljufije je značilno, da storilci na spletu ponujajo različne oblike lahkega zaslužka, pri čemer potencialne oškodovance privabljajo z možnostjo vlaganja sredstev v različne oblike naložb (kripto valute, zlato, sklade,…) in z obljubami o nerealno visoki donosnosti.
PRIPOROČILO: Najbolje se je ravnati po pravilu, če zveni preveč dobro, da bi bilo resnično, načeloma res ni.
Lažne spletne trgovine
Pri spletnem nakupovanju si vzemite čas - natančno preverite spletno trgovino in se obvarujete pred kasnejšo finančno škodo. Preglejte kontakte spletne trgovine in pogoje poslovanja. Preverite oceno spletne strani, ki so jo podale stranke (npr. Trustpilot, itd). Bodite pozorni tudi, ali lahko kupljeno vrnete, ali imajo naveden kontakt, v primeru vprašanj, pritožb. Na ta način se boste lažje prepoznali, katere spletne trgovine so zaupanja vredne.
PRIPOROČILO: Posebej bodite pozorni na izredno ugodne ponudbe oz. nerealne cene. In možnost brezplačnega pošiljanja po celem svetu, brez omejitev.
Denarne mule
»Denarne mule« oziroma prenašalci denarja lahko vede ali nevede postanete tudi vi. Gre za primere, ko vas neznanci oziroma razna podjetja prepričajo, da na svoj račun prejmete nakazilo ukradenega ali nezakonito pridobljenega denarja in ga nato nakažete naprej.
PRIPOROČILO: Bodite pazljivi, prepričajte se, da ali je to, kar počnete, legalno. Prevaranti vam lahko predstavijo lažno zgodbo in največkrat sploh ne boste vedeli, da gre v resnici za nezakonito pridobljen denar.
Poleg vseh navedenih varnostnih elementov morate za varnost svojega osebnega in tabličnega računalnika ter mobilnega telefona poskrbeti tudi sami z upoštevanjem zlatih pravil.
Za boljše varovanje osebnih elektronskih identifikacijskih elementov in računalniškega okolja vam priporočamo upoštevanje zlatih pravil:
Pri uvedbi ustreznih varnostnih ukrepov in rešitev se po pomoč in nasvet obrnite na dobavitelja strojne in programske opreme. Nanj se nemudoma obrnite tudi ob vsakem nenavadnem pojavu na računalniku (npr. nenadzorovano premikanje miške na zaslonu). Ne pozabite tudi na reden nadzor poslovanja z računi in drugimi storitvami.
Če sumite, da je prišlo do zlorabe, to nemudoma prijavite na telefonsko številko NLB Kontaktnega centra 01 477 20 00 oz. se oglasite v najbližji poslovalnici.
Vsi obstoječi samostojni generatorji enkratnih gesel za vstop v NLB Klik bodo kmalu prenehali delovati. Novih samostojnih generatorjev gesel nimamo več v ponudbi, zato boste za vstop v NLB Klik potrebovali generator gesel v mobilni aplikaciji Klikin. Vse lahko uredite na daljavo, s klicem na 01 477 20 00 ali v najbližji poslovalnici.
Samostojni generator OTP vklopite, vnesite številko PIN, ki ste si jo nastavili, in jo potrdite. Na zaslonu se bo prikazalo 8-mestno naključno generirano enkratno geslo OTP, ki ga boste s pripadajočim uporabniškim imenom vpisali v e-vstopno točko za dostop do NLB Klika na kateri koli napravi.
Na spletnem mestu za administracijo avtentikacijskih metod (AAM) pred prvo prijavo izberite povezavo »Nastavitev gesla« ter ob uporabi uporabniškega imena in enkratnega gesla OTP, ki ga ustvarite s samostojnim generatorjem OTP, nastavite geslo za poznejši vstop v AAM.
Poleg gesla AAM si nastavite še sklop vprašanj in odgovorov. Dostop do AAM boste potrebovali tudi ob pozabljenem ali zaklenjenem PIN-u, izgubi ali kraji naprave.
Če ste pozabili ali zaklenili številko PIN za dostop do samostojnega generatorja OTP, lahko PIN ponovno nastavite. V AAM izberite »Odkleni samostojni generator OTP« in sledite navodilom v spletni aplikaciji AAM.
Če samostojni generator OTP ne deluje pravilno, kljub pravilno vneseni številki PIN, v AAM izberite »Samostojni generator OTP ne deluje pravilno« in sledite navodilom na ekranu spletne aplikacije AAM oz. v spodaj priloženih navodilih.
Ob izgubi ali kraji samostojnega generatorja OTP, ga prek AAM deaktivirajte in tako preprečite morebitne zlorabe. V AAM izberite »Izgubil sem/Ukradli so mi samostojni generator OTP« in sledite navodilom na ekranu spletne aplikacije AAM oz. spodaj priloženih navodilih.
NLB Klik smo oblikovno prenovili. Posodobili smo prikaz podatkov v posameznih poglavjih, poenostavili dostop do določenih vsebin in omogočili hitrejši prehod med njimi.
Že na prvem zaslonu po vstopu v NLB Klik boste opazili kar nekaj sprememb:
V novem osnovnem meniju smo upoštevali želje uporabnikov in posamezne vsebine združiliv logične zaključene celote. Te omogočajo pregled posameznih obstoječih storitev, izvedbo ali naročilo novih storitev ter spremljanje gibanja sredstev posameznega produkta na enem mestu.
Največja sprememba je prikaz in uporaba vseh računov v NLB Kliku – tako imetniških in tudi pooblaščenskih. Ob vstopu v prenovljeni NLB Klik so na prvi strani prikazani računi, ki so za prikaz že izbrani v poglavju Nastavitve. Poleg teh računov so na prvi strani prikazani tudi drugi vaši in pooblaščenski računi, ki jih do zdaj v NLB Kliku niste uporabljali.
V poglavju Nastavitve sta vam na voljo dve vrsti nastavitev:
V NLB Kliku boste lahko poleg pregleda stanja kreditov zdaj oddali tudi naročilo za osebni hitri kredit v višini do 10.000 evrov in z dobo poplačila do 60 mesecev. Oddano naročilo bo prejela izbrana poslovalnica, iz katere vas bodo poklicali in se z vami dogovorili o vseh podrobnostih za sklenitev kredita.
Prav tako lahko oddate tudi povpraševanje za pridobitev različnih vrst kredita iz ponudbe NLB (stanovanjski, osebni, študentski, premostitveni in avtokredit). Na podlagi povpraševanja boste v NLB Klik prejeli ponudbo, v nadaljevanju pa se boste lahko z izbrano poslovalnico dogovorili o nadaljnjih postopkih za pridobitev tega kredita.
V NLB Kliku lahko zdaj naročite NLB Predplačniško kartico MasterCard. Na voljo vam je naročilo NLB Predplačniške kartice MasterCard z različnimi stopnjami identifikacije:
V NLB Kliku je identifikacijo za NLB Predplačniško kartico MasterCard mogoče tudi nadgraditi (v predplačniško kartico z enostavno ali popolno identifikacijo) in registrirati ali zamenjati kartico za polnjenje NLB Predplačniške kartice MasterCard.
Do zdaj ste lahko uporabniki NLB Klika pregledovali le izpiske svojih imetniških računov. V novi različici vam bo omogočen vpogled v izpiske osebnih računov, varčevalnih računov in varčevanj, za katere ste pooblaščeni. Omogočen vam bo vpogled v izpisek, ne bo pa mogoče spreminjati statusa izpiska (naročanje papirnih izpiskov, spreminjanje načina prejema izpiska itd.). Te spremembe bodo še vedno v pristojnosti imetnika računa. Seveda se lahko imetnik računa odpove prejemanju izpiskov v papirni obliki, če se strinja, da izpisek v elektronski obliki pregleduje pooblaščenec v NLB Kliku (zlasti imetniki Toli in Prvih računov ter upokojenci – imetniki NLB Srebrnih računov).
V NLB Kliku smo razvili novo funkcionalnost »Arhiv dokumentov«, v katerem bodo arhivski dokumenti shranjeni po različnih kriterijih za različne produkte in storitve (krediti, depoziti, varčevanja itd.). Prikazani bodo dokumenti, ki bodo nastali pri sklenitvi bančnega posla v NLB Kliku ali NLB Poslovalnici od 4. junija 2016.
Za takojšen vklop NLB Klika nas pokličite preko video klica, na voljo smo vam 24/7. Potrebujete le svojo osebno izkaznico, vse ostalo uredimo mi.
Izpolnite spletni obrazec in v kratkem vas bomo poklicali, da se dogovorimo, kje in kako bomo uredili vklop NLB Klika.
Obiščite najbližjo poslovalnico, vklop NLB Klika vam bodo uredili naši prijazni svetovalci.
Pristopnina k spletni banki Klik:
Za vse uporabnike | brezplačno |
Uporabnina spletne banke Klik:
Za vse uporabnike | brezplačno |
Pred začetkom uporabe priporočamo, da si pozorno preberete tudi Splošne pogoje poslovanja prek NLB Klika, ki so sestavni del Splošnih pogojev uporabe spletne banke NLB Klik in E-računa, ter informacije v zvezi z varnostjo uporabe NLB Klika.
Splošni pogoji uporabe spletne banke NLB Klik in E-računa
Splošni pogoji uporabe spletne banke NLB Klik in E-računa
Splošni pogoji osebnega finančnega svetovanja
Za pomoč smo vam na voljo na telefonski številki (01) 477 20 00, 24 ur na dan vse dni v letu, kjer vam bomo pomagali pri opravljanju storitev prek NLB Klika.
V NLB Kliku lahko uporabljate vse imetniške in pooblaščenske osebne, varčevalne račune in varčevanja. Vidite lahko tudi svoje depozite, kredite in plačilne kartice.
Izbiro računov, ki jih želite uporabljati v NLB Kliku upravljate v poglavju Nastavitve NLB Klika - Izberi račune za uporabo v NLB Kliku. Izbiro računov potrdite z vnosom enkratnega gesla (OTP), ki ga prejmete preko SMS sporočila.
Prikaz računov na prvi strani urejate v poglavju Nastavitve NLB Klika - Nastavi prikaz računov na prvi strani.
Izbrani računi bodo prikazani na prvi strani, ostali pa bodo vidni v poglavju Stanje na računih. Izbiro računov potrdite z vnosom enkratnega gesla (OTP), ki ga prejmete preko SMS sporočila.
Banka v kateri ste najhitreje, najbolj enostavno in pregledno uredite finance po svoje.
Kjerkoli in kadarkoli, 24 ur na dan, vse dni v letu. Sporočite nam podatke in pripravili vam bomo vse za uporabo NLB Klika.
Hvala za vaš interes.
Na oddano telefonsko številko ali e-naslov vas bomo obvestili o nadaljnjih korakih.
Izpolnite obrazec in se dogovorite za sestanek.
Hvala za vaš interes.
Na oddano telefonsko številko ali e-naslov vas bomo obvestili o potrditvi sestanka.