Omogoča hitro, preprosto in
pregledno ureditev osebnih financ.
Za potrjevanje plačil ne boste več uporabljali dodatnega varnostnega gesla (DVG), saj smo ga nadomestili z enkratnim geslom SMS OTP. Podrobnosti si preberite tukaj.
Podatkov v plačil v čakalni vrsti pred izvedbo ni več možno spreminjati. Plačilo v čakalni vrsti lahko le prekličete in pripravite nov plačilni nalog.
se s svetovalcem v banki za pomoč pri izvedbi katere od storitev ali za nasvet, povežete prek spletnega klepeta ali video klica. Naši svetovalci so na voljo 24 ur na dan, 7 dni v tednu,
Uporabite dodatne varnostne elemente pri uporabi spletne banke. Naročite se na:
Oba alarma si lahko nastavitev v meniju Nastavitve in varnost – SMS Alarmi in opomniki.
V meniju Nastavitve in varnost – Nastavitve NLB Klika, si lahko nastavite še Osebno sporočilo, ki bo ob vsakem vstopu v NLB Klik prikazano na vstopni strani in tako boste vedno prepričani, da se nahajate na pravi vstopni strani NLB Klika.
Več o tem si lahko preberete v zavihku Varnost.
Do spletne banke NLB Klik lahko dostopate z generatorjem enkratnih gesel OTP v aplikaciji Klikin.
Več o aktivaciji generatorja si lahko preberete tudi tukaj .
Generator enkratnih gesel OTP | |
---|---|
Kaj potrebujete za vstop v NLB Klik? | Kateri koli računalnik z internetno povezavo ter pametni mobilni telefon, na katerem imate nameščeno mobilno aplikacijo Klikin z aktiviranim generatorjem OTP. |
Ali lahko v NLB Klik dostopate iz javnih računalnikov? | Da |
Ali izbrani dostop omogoča še kakšno dodatno uporabno prednost? | Da. Z aktiviranim generatorjem enkratnih gesel OTP lahko dostopate tudi do mobilne banke Klikin, ki je za imetnike NLB Klika brezplačna. |
NLB Klik je brezplačen za vse komitente NLB-ja.
Za uporabo NLB Klika potrebujete:
Kadarkoli, naj bo dan ali noč. | Nas lahko pokličete na 01 477 2000. | Nam lahko pišete | Si lahko dopisujete z nami prek spletnega klepeta. | Se lahko v živo pogovarjate z nami prek video klica. |
---|---|---|---|---|
Vstop v NLB Klik boste vedno morali potrditi z osebnim geslom, ki ga boste izbrali in potrdili ob prvem vstopu. Za dodatno varnost pri izvajanju nekaterih plačil, nakazil in naročil je poskrbljeno tudi z obvezno uporabo enkratnega potrditvenega gesla (SMS OTP). SMS OTP je osemmestno enkratno geslo, ki velja tri minute, prejmete pa ga na tisto mobilno številko, ki jo uporabljate le vi.
Generator enkratnih gesel OTP | Samostojni generator gesel (za obstoječe imetnike) | |
---|---|---|
Kaj boste po sklenitvi pogodbe o uporabi NLB Klika prejeli od nas? | Po e-pošti boste prejeli uporabniško ime in serijsko številko, na vaš mobilni telefon pa SMS-sporočilo z aktivacijsko kodo, s katerima boste lahko aktivirali generator OTP v mobilni aplikaciji Klikin. | V poslovalnici smo vam izročili samostojni generator OTP, po e-pošti ste prejeli uporabniško ime in začetni PIN ter spletne povezave za pomoč pri nastavitvi nove številke PIN. |
Kaj morate narediti predno prvič vstopite v NLB Klik? | Pred prvim vstopom v NLB Klik morate na svoj pametni mobilni telefon najprej naložiti mobilno aplikacijo Klikin in aktivirati generator gesel OTP. | Ob prvi uporabi samostojnega generatorja OTP ste si nastavili nov PIN. |
Prenesite podrobna navodila za prvi vstop v NLB Klik. | Navodila za prvi vstop z generatorjem enkratnih gesel v aplikaciji Klikin. | |
Katera gesla boste morali nastaviti za varen vstop v NLB Klik? | 4-mestna številka PIN in uporabniško ime za dostop do generatorja gesel ter izbrano geslo za vstop v NLB Klik.** | 4-mestna številka PIN in uporabniško ime za dostop do generatorja gesel ter izbrano geslo za vstop v NLB Klik.** |
SMS OTP je geslo za enkratno uporabo in predstavlja dodatno avtentikacijo pri plačilih ter naročilih. Osemmestno enkratno geslo, ki velja tri minute, prejmete na tisto mobilno številko, ki jo uporabljate le vi.
Z njim boste potrdili plačila in naročila, katerih potrditev zahteva varnostna politika banke. Ta upošteva različne dejavnike – na primer višino zneska transakcije, prejemnika plačila, število opravljenih transakcij, ponavljajoče transakcije ipd. Med plačila, za katera vnos SMS OTP gesla običajno ne bo potreben, štejemo na primer Hitra plačila.
Postopek izpolnjevanja plačila ali naročila.
Po potrditvi podatkov plačila ali naročila lahko sistem od vas zahteva vnos SMS OTP, ki ga vnesete v polje pod plačilom ali naročilom.
Ko se na ekranu NLB Klika ob oddaji plačila ali naročila pojavi polje za vnos SMS OTP (kot na sliki zgoraj), boste na vašo mobilno številko prejeli SMS OTP.
Kaj storiti, če SMS OTP sporočila ne prejmete?
**Dobro je vedeti!
Po aktivaciji generatorja OTP v mobilni aplikaciji Klikin ali samostojnega generatorja OTP (za obstoječe imetnike) si v Administraciji avtentikacijskih metod (AAM) nastavite geslo in sklop vprašanj in odgovorov za nadaljno uporabo AAM. V AAM se prijavite z uporabniškim imenom, ki ste ga prejeli po e-pošti in enkratnim geslom OTP. AAM boste potrebovali v primeru neustreznega delovanja generatorja OTP v Klikinu ali samostojnega generatorja OTP (za obstoječe imetnike).
Pokličite nas ali nam pišite!
Za varnost poslovanja v NLB Kliku smo poskrbeli z več različnimi varnostnimi elementi, ki zagotavljajo visoko raven varnosti spletnega poslovanja.
Mobilna aplikacija Klikin vam ob uporabi generatorja enkratnih gesel OTP omogoča dostop do NLB Klika iz poljubne naprave oziroma katerega koli računalnika, tablice ali pametnega telefona z dostopom do interneta.
Na prijavni strani je vidno polje »Osebno sporočilo«, v katerem je prikazano osnovno besedilo Nastavitev v meniju Nastavitve. Vsebino osebnega sporočila lahko oblikujete v poglavju Nastavitve. V polje, ki omogoča vnos 35 znakov, vnesite poljubno besedilo, ki bo ob vsakem vstopu v NLB Klik prikazano poleg vašega imena in priimka.
To polje je namenjeno zagotavljanju dodatne varnosti pri poslovanju prek NLB Klika, saj preprečuje, da bi vas spletni goljufi speljali na ponarejeno prijavno stran ter tako pridobili podatke o vašem vstopnem geslu za NLB Klik. Ob uporabi osebnega sporočila boste vedno prepričani, da ste na pravi prijavni strani NLB Klika.
Naročite se na prejemanje SMS-sporočil ob vsakokratnem vstopu v NLB Klik, ki jih boste prejemali na mobilno številko, ki jo boste nastavili v poglavju Nastavitve. Ob vsakem vstopu oz. poskusu vstopa v NLB Klik boste prejeli SMS-sporočilo, v katerem sta navedena datum in ura vstopa v NLB Klik. Uporaba storitve ni obvezna, jo pa priporočamo, saj gre za dodatni varnostni element poslovanja z NLB Klikom.
Storitev je brezplačna.
SMS OTP je geslo za enkratno uporabo in predstavlja dodatno avtentikacijo pri določenih plačilih ter naročilih. Osemmestno enkratno geslo, ki velja tri minute, prejmete na tisto mobilno številko, ki jo uporabljate zgolj vi.
Z njim boste potrdili plačila in naročila, katerih potrditev bo zahtevana skladno s stopnjo tveganosti transakcij in zahtevano varnostno politiko banke. Ta upošteva različne zakonsko predpisane dejavnike – na primer višino zneska transakcije, prejemnika plačila, število opravljenih transakcij, ponavljajoče transakcije ipd. Med plačila, za katera vnos SMS OTP gesla praviloma ne bo potreben, štejemo na primer že shranjena Hitra plačila ali plačila pod 30 EUR. Izjemoma bo potrebno dodatno potrditi tudi tovrstna plačila.
Dnevni in/ali mesečni limit porabe v NLB Kliku si lahko nastavite v poglavju Nastavitve. Z nastavitvijo dnevnega in/ali mesečnega limita boste omejili porabo sredstev na imetniških in pooblaščenskih osebnih in varčevalnih računih, prijavljenih v NLB Kliku. Poraba sredstev bo omejena pri izvajanju plačil s plačilnimi nalogi SEPA, prenosih med računi, naročilih plačil v tujino in nakazilih prek sistema Western Union. Nastavitev dnevnega in mesečnega limita lahko vklopite, spremenite ali izklopite le ob uporabi SMS OTP.
Dobro je vedeti!
Osnovni korak na poti do varnega e-poslovanja je ustrezno zaščiten osebni in tablični računalnik oziroma mobilni telefon, za kar morate redno skrbeti. Priporočamo, da dosledno upoštevate zlata pravila za povečanje varnosti.
Uporaba NLB Klika
Poleg vseh navedenih varnostnih elementov morate za varnost svojega osebnega in tabličnega računalnika ter mobilnega telefona poskrbeti tudi sami z upoštevanjem zlatih pravil.
Za boljše varovanje osebnih elektronskih identifikacijskih elementov in računalniškega okolja vam priporočamo upoštevanje zlatih pravil:
Pri uvedbi ustreznih varnostnih ukrepov in rešitev se po pomoč in nasvet obrnite na dobavitelja strojne in programske opreme. Nanj se nemudoma obrnite tudi ob vsakem nenavadnem pojavu na računalniku (npr. nenadzorovano premikanje miške na zaslonu). Ne pozabite tudi na reden nadzor poslovanja z računi in drugimi storitvami.
Če sumite, da je prišlo do zlorabe, to nemudoma prijavite na telefonsko številko NLB Kontaktnega centra 01 477 20 00 oz. se oglasite v najbližji poslovalnici.
Vsi obstoječi samostojni generatorji enkratnih gesel za vstop v NLB Klik bodo kmalu prenehali delovati. Novih samostojnih generatorjev gesel nimamo več v ponudbi, zato boste za vstop v NLB Klik potrebovali generator gesel v mobilni aplikaciji Klikin. Vse lahko uredite na daljavo, s klicem na 01 477 20 00 ali v najbližji poslovalnici.
Samostojni generator OTP vklopite, vnesite številko PIN, ki ste si jo nastavili, in jo potrdite. Na zaslonu se bo prikazalo 8-mestno naključno generirano enkratno geslo OTP, ki ga boste s pripadajočim uporabniškim imenom vpisali v e-vstopno točko za dostop do NLB Klika na kateri koli napravi.
Na spletnem mestu za administracijo avtentikacijskih metod (AAM) pred prvo prijavo izberite povezavo »Nastavitev gesla« ter ob uporabi uporabniškega imena in enkratnega gesla OTP, ki ga ustvarite s samostojnim generatorjem OTP, nastavite geslo za poznejši vstop v AAM.
Poleg gesla AAM si nastavite še sklop vprašanj in odgovorov. Dostop do AAM boste potrebovali tudi ob pozabljenem ali zaklenjenem PIN-u, izgubi ali kraji naprave.
Če ste pozabili ali zaklenili številko PIN za dostop do samostojnega generatorja OTP, lahko PIN ponovno nastavite. V AAM izberite »Odkleni samostojni generator OTP« in sledite navodilom v spletni aplikaciji AAM.
Če samostojni generator OTP ne deluje pravilno, kljub pravilno vneseni številki PIN, v AAM izberite »Samostojni generator OTP ne deluje pravilno« in sledite navodilom na ekranu spletne aplikacije AAM oz. v spodaj priloženih navodilih.
Ob izgubi ali kraji samostojnega generatorja OTP, ga prek AAM deaktivirajte in tako preprečite morebitne zlorabe. V AAM izberite »Izgubil sem/Ukradli so mi samostojni generator OTP« in sledite navodilom na ekranu spletne aplikacije AAM oz. spodaj priloženih navodilih.
NLB Klik smo oblikovno prenovili. Posodobili smo prikaz podatkov v posameznih poglavjih, poenostavili dostop do določenih vsebin in omogočili hitrejši prehod med njimi.
Že na prvem zaslonu po vstopu v NLB Klik boste opazili kar nekaj sprememb:
V novem osnovnem meniju smo upoštevali želje uporabnikov in posamezne vsebine združiliv logične zaključene celote. Te omogočajo pregled posameznih obstoječih storitev, izvedbo ali naročilo novih storitev ter spremljanje gibanja sredstev posameznega produkta na enem mestu.
Največja sprememba je prikaz in uporaba vseh računov v NLB Kliku – tako imetniških in tudi pooblaščenskih. Ob vstopu v prenovljeni NLB Klik so na prvi strani prikazani računi, ki so za prikaz že izbrani v poglavju Nastavitve. Poleg teh računov so na prvi strani prikazani tudi drugi vaši in pooblaščenski računi, ki jih do zdaj v NLB Kliku niste uporabljali.
V poglavju Nastavitve sta vam na voljo dve vrsti nastavitev:
V NLB Kliku boste lahko poleg pregleda stanja kreditov zdaj oddali tudi naročilo za osebni hitri kredit v višini do 10.000 evrov in z dobo poplačila do 60 mesecev. Oddano naročilo bo prejela izbrana poslovalnica, iz katere vas bodo poklicali in se z vami dogovorili o vseh podrobnostih za sklenitev kredita.
Prav tako lahko oddate tudi povpraševanje za pridobitev različnih vrst kredita iz ponudbe NLB (stanovanjski, osebni, študentski, premostitveni in avtokredit). Na podlagi povpraševanja boste v NLB Klik prejeli ponudbo, v nadaljevanju pa se boste lahko z izbrano poslovalnico dogovorili o nadaljnjih postopkih za pridobitev tega kredita.
V NLB Kliku lahko zdaj naročite NLB Predplačniško kartico MasterCard. Na voljo vam je naročilo NLB Predplačniške kartice MasterCard z različnimi stopnjami identifikacije:
V NLB Kliku je identifikacijo za NLB Predplačniško kartico MasterCard mogoče tudi nadgraditi (v predplačniško kartico z enostavno ali popolno identifikacijo) in registrirati ali zamenjati kartico za polnjenje NLB Predplačniške kartice MasterCard.
Do zdaj ste lahko uporabniki NLB Klika pregledovali le izpiske svojih imetniških računov. V novi različici vam bo omogočen vpogled v izpiske osebnih računov, varčevalnih računov in varčevanj, za katere ste pooblaščeni. Omogočen vam bo vpogled v izpisek, ne bo pa mogoče spreminjati statusa izpiska (naročanje papirnih izpiskov, spreminjanje načina prejema izpiska itd.). Te spremembe bodo še vedno v pristojnosti imetnika računa. Seveda se lahko imetnik računa odpove prejemanju izpiskov v papirni obliki, če se strinja, da izpisek v elektronski obliki pregleduje pooblaščenec v NLB Kliku (zlasti imetniki Toli in Prvih računov ter upokojenci – imetniki NLB Srebrnih računov).
V NLB Kliku smo razvili novo funkcionalnost »Arhiv dokumentov«, v katerem bodo arhivski dokumenti shranjeni po različnih kriterijih za različne produkte in storitve (krediti, depoziti, varčevanja itd.). Prikazani bodo dokumenti, ki bodo nastali pri sklenitvi bančnega posla v NLB Kliku ali NLB Poslovalnici od 4. junija 2016.
Za takojšen vklop NLB Klika nas pokličite preko video klica, na voljo smo vam 24/7. Potrebujete le svojo osebno izkaznico, vse ostalo uredimo mi.
Izpolnite spletni obrazec in v kratkem vas bomo poklicali, da se dogovorimo, kje in kako bomo uredili vklop NLB Klika.
Obiščite najbližjo poslovalnico, vklop NLB Klika vam bodo uredili naši prijazni svetovalci.
Pristopnina k spletni banki Klik:
Za vse uporabnike | brezplačno |
Uporabnina spletne banke Klik:
Za vse uporabnike | brezplačno |
Pred začetkom uporabe priporočamo, da si pozorno preberete tudi Splošne pogoje poslovanja prek NLB Klika, ki so sestavni del Splošnih pogojev uporabe spletne banke NLB Klik in E-računa, ter informacije v zvezi z varnostjo uporabe NLB Klika.
Splošni pogoji uporabe spletne banke NLB Klik in E-računa
Splošni pogoji uporabe spletne banke NLB Klik in E-računa
Splošni pogoji osebnega finančnega svetovanja
Za tehnično pomoč smo vam na voljo na telefonski številki (01) 477 20 60, vsak delovnik od 8. do 20. ure in vsako soboto od 9. do 19. ure, kjer vam bodo tehnologi NLB Klika pomagali v primeru morebitnih težav pri vstopu v NLB Klik ali aktivaciji generatorja OTP.
Za vsebinsko pomoč smo vam na voljo na telefonski številki (01) 477 20 00, 24 ur na dan vse dni v letu, kjer vam bodo pomagali pri opravljanju storitev prek NLB Klika.
V NLB Kliku lahko uporabljate vse imetniške in pooblaščenske osebne, varčevalne račune in varčevanja. Vidite lahko tudi svoje depozite, kredite in plačilne kartice.
Izbiro računov, ki jih želite uporabljati v NLB Kliku upravljate v poglavju Nastavitve NLB Klika - Izberi račune za uporabo v NLB Kliku. Izbiro računov potrdite z vnosom enkratnega gesla (OTP), ki ga prejmete preko SMS sporočila.
Prikaz računov na prvi strani urejate v poglavju Nastavitve NLB Klika - Nastavi prikaz računov na prvi strani.
Izbrani računi bodo prikazani na prvi strani, ostali pa bodo vidni v poglavju Stanje na računih. Izbiro računov potrdite z vnosom enkratnega gesla (OTP), ki ga prejmete preko SMS sporočila.
Banka v kateri ste najhitreje, najbolj enostavno in pregledno uredite finance po svoje.
Kjerkoli in kadarkoli, 24 ur na dan, vse dni v letu. Sporočite nam podatke in pripravili vam bomo vse za uporabo NLB Klika.
Hvala za vaš interes.
Na oddano telefonsko številko ali e-naslov vas bomo obvestili o nadaljnjih korakih.
Izpolnite obrazec in se dogovorite za sestanek.
Hvala za vaš interes.
Na oddano telefonsko številko ali e-naslov vas bomo obvestili o potrditvi sestanka.