Skoči na vsebino

NLB Klik novosti

NLB Klik ves čas posodabljamo in uvajamo novosti, ki bodo še poenostavile vaše bančno poslovanje.
Kaj lahko nastavite
Transakcijski limit – najvišji znesek za eno plačilo.
Dnevni limit – skupni znesek vseh plačil na dan.
Dobro je vedeti
Limit lahko določi imetnik računa ali njegov pooblaščenec, zakoniti zastopnik ali skrbnik.
Pri plačilih z vnaprej določenim datumom se upošteva limit na dan valute.
V primeru, da je limit prekoračen, se plačilo ne bo izvršilo. O tem boste obveščeni s potisnim ali sms sporočilom.
Omejitev zneska plačil velja za vse digitalne kanale
Za NLB Klik, Flik nakazila (z NLB Pay) in pri drugih ponudnikih, ki omogočajo odreditev SEPA plačil z vašega računa.
youtube image alt
Na kaj bodite pozorni
Uporabljajte uradne nazive podjetij, kot so vpisani v javnih registrih.
Pri nakazilih fizičnim osebam vnesite polno ime in priimek – brez okrajšav ali vzdevkov.
Če podatki niso skladni, boste prejeli opozorilo.
V primeru delnega ujemanja podatkov, boste prejeli tudi pravilni naziv prejemnika.
V primeru, da gre za plačila na račune IBAN pravnih oseb, ki so v Sloveniji javno objavljeni, se ob vnosu IBAN računa avtomatsko prikažejo podatki o prejemniku, ki so že preverjeni s strani banke, zato dodatnega obvestila/informacije o preverjanju prejemnika ne boste prejeli.
Kaj pomenijo posamezna opozorila
“Podatek o nazivu se ujema” – naziv prejemnika se ujema z imetnikom računa.
“Podatek o nazivu se delno ujema” – sistem vam pokaže predlog pravilnega naziva. Ponovno preverite podatke. Če nadaljujete s plačilom, bo znesek lahko nakazan napačnemu prejemniku.
“Podatek o nazivu se ne ujema” – naziv prejemnika se ne ujema z imetnikom računa. Ponovno preverite podatke. Če nadaljujete s plačilom, bo znesek lahko nakazan napačnemu prejemniku.
“Preverjanje ni možno” – banka prejemnika še ni vključena v sistem preverjanja.
“Storitev trenutno ni na voljo” – poskusite znova pozneje; če kljub opozorilu plačilo izvedete, lahko pride do napačnega nakazila.
Ne glede na rezultat ujemanja, boste lahko nadaljevali s plačilom.
youtube image alt

Postanite uporabnik NLB Klika

<p>Obiščite poslovalnico</p>

Obiščite poslovalnico

Dogovorite se za dan in uro, ki vam ustreza.

<p>Po video klicu</p>

Po video klicu

Pripravite osebno izkaznico in nas pokličite.

Potrebujete pomoč? Pokličite nas na 01 477 2000 in odgovorili bomo na vaša vprašanja.