Paketi in računi
    
    
         PAKETI 
        
        
      
    
      
    
      
    Za pričetek uporabe NLB Klika najprej oddate naročilo za dostop. To lahko uredite na naslednje načine: z videoklicem v NLB 24/7 (pri sebi imejte veljavni osebni dokument), z obiskom najbližje NLB poslovalnice.
Preberi večNe, uporaba mobilnega NLB Klika je mogoča le na eni napravi hkrati.
Preberi večEnkratno geslo je edinstvena 8 mestna številka, ki jo ustvarite v mobilni aplikaciji NLB Klik z generatorjem enkratnih gesel. Enkratno geslo velja samo za enkratno prijavo, z njim pa lahko dostopate do spletne aplikacije NLB Klik.
Preberi večSeveda. Na telefon si iz trgovine Google Play ali App Store naložite aplikacijo NLB Klik, nato pa nas pokličite v NLB 24/7, kjer vam bomo aktivirali mobilno aplikacijo.
Preberi večTo je 8-mestna številka, ki jo ustvarite v mobilni aplikaciji NLB Klik. Uporablja se za prijavo v spletni NLB Klik.
Preberi večZa uporabo NLB Klika morate najprej oddati naročilo za aktivacijo. To uredite preko videoklica v NLB 24/7 ali v katerokoli NLB poslovalnici. 1. Na elektronsko pošto prejmete serijsko številko. 2. Na GSM številko prejmete aktivacijsko kodo. 3. Na mobilno napravo namestite aplikacijo NLB Klik Slovenija. 4. Aplikacijo aktivirate z vnosom serijske številke in aktivacijske kode. 5. Sledite navodilom na zaslonu.
Preberi večSeveda. Aktivacijo enostavno uredite preko NLB 24/7 ali v katerikoli NLB poslovalnici.
Preberi več1. Odprite meni Plačila. 2. Izberite možnost Plačilo ali prenos. 3. Vnesite račun prejemnika. 4. Vnesite znesek. 5. Na naslednjem koraku uredite namen, referenco in datum plačila. 6. Preverite in potrdite plačilo.
Preberi večPreko seznama transakcij ali preko preteklih plačil
Preberi večV tem primeru vstopite v meni Prejemniki > izberete željenega prejemnika > Več > Plačaj.
Preberi večPrejemnika v NLB Kliku shranite ob izvedbi plačila. Ko izpolnite »Plačilo ali prenos« , pred potrditvijo plačila izberite še »Shranite prejemnika«.
Preberi večPretekla plačila so arhiv vseh vaših plačil, tudi iz »starega« Klika oz. Klikina. Da, v preteklih plačilih vidite vsa plačila, ne glede na to, prek katere naprave ste jih oddali.
Preberi večV meniju Prihodnja plačila najdete prikaz vseh plačil, ki vas čakajo v naslednjih mesecih. Obenem se vam, ko odprete meni, ob imenu tekočega/naslednjega meseca izpiše skupni znesek prihodnjih plačil.
Preberi več1. Odprite meni Plačila. 2. Izberite možnost Plačilo ali prenos. 3. Vnesite račun prejemnika, znesek in, po potrebi, valuto. 4. Sistem samodejno prepozna tip plačila in vas vodi naprej.
Preberi večZa spremembo ali izbris prejemnika odprete meni Prejemniki, kjer se vam bodo izpisali vsi vaši prejemniki v NLB Kliku. Izberete prejemnika > Uredi oz. Izbriši.
Preberi večPrihajajoče SEPA direktne bremenitve vidite v meniju Plačila > Prihodnja plačila. Že izvedene SEPA direktne bremenitve pa v meniju Plačila > Pretekla plačila > SDD.
Preberi večDa, novi NLB Klik omogoča tudi uvoz QR kode iz galerije na vašem telefonu.
Preberi večNa prejem e-računa se v NLB Kliku prijavite v meniju Plačila > E-računi > Več > Prijava na e-račun. V naslednjem koraku vpišete davčno številko ali naziv izdajatelja e-računa (podjetja, ki izdaja e-račun) in referenco/sklic z izdanega zadnjega računa, ki ste ga prejeli od izdajatelja (zato potrebujete pri sebi zadnji račun, ki ste ga prejeli od izdajatelja).
Preberi večTrajni nalog odprete v meniju Plačila > Trajni nalogi > Odprtje trajnega naloga. V obrazcu nato izpolnite/izberete: vaš račun, ki ga želite bremeniti, znesek mesečne bremenitve, račun, kamor naj se znesek nakaže.
Preberi večV NLB Kliku odprete meni Plačila > E-računi. Izberete transakcijski račun (v primeru, da jih imate več) in izpišejo se vam vsi prejeti e-računi. Odprete e-račun, ki ga želite poravnati, kliknete Več > Plačaj. Nato preverite vsa izpolnjena polja v kreiranem plačilu, jih potrdite in v naslednjem koraku potrdite plačilo.
Preberi več1. Odprite meni Plačila. 2. Izberite možnost Slikaj in plačaj. 3. Izberite možnost Uvozi iz galerije. 4. V galeriji izberite sliko QR kode.
Preberi večPlačila, ki še niso izvršena so vidna v meniju Plačila - Prihodnja plačila.
Preberi večNe, ta funkcionalnost je na voljo le v mobilni aplikaciji NLB Klik.
Preberi večNajverjetneje je kriva slaba kvaliteta slike. Priporočamo povečavo ali boljšo osvetlitev.
Preberi večPo oddaji plačila v spletnem NLB Kliku prejmete na mobilno napravo z nameščeno aplikacijo NLB Klik potisno obvestilo.
Preberi večKo opravite plačilo, je lahko to iz različnih razlogov zadržano oz. neizvršeno.
Preberi več1. Odprite meni Plačila. 2. Izberite Plačilo ali prenos. 3. Kliknite gumb Izberite iz seznama. 4. Izberite želeni račun prejemnika. 5. Vnesite znesek. 6. Na naslednjem koraku izberite račun, iz katerega želite opraviti nakazilo. 7. Preverite in potrdite prenos.
Preberi večDa, NLB Klik podpira takojšnja plačila za domača in čezmejna plačila v EUR (na področju EGP).
Preberi večVsa v NLB Kliku plačila se izvedejo kot takojšnja plačila, pod pogojem da jih banka lahko izvede. V kolikor banka ne more izvesti takojšnjega plačila, je plačilo izvedeno kot normalno plačilo.
Preberi več1. Izberite račun v meniju Moj NLB, ali ga poiščite na meniju Moji produkti. 2. Izberite Podrobnosti računa. 3. Poiščite rubriko Omejitev zneskov plačil. 4. Nastavite transakcijske in dnevne omejitve po želji.
Preberi večVplačila v NLB Sklade lahko izvajate NLB Kliku. To storite v meniju Moji produkti, na NLB Skladu, v katerega želite vplačati: na spletu izberite zavihek Varčevanje in izberite Vplačaj na produktu za vplačilo (Pristopna izjava, Varčevalni načrt, ipd.), na mobilnem telefonu izberite sklad, nato Vplačila in varčevanje, izberite produkt za vplačilo in izberite Vplačaj.
Preberi večOdklep in zaklep plačilne kartice si uredite, ko izberete kartico v meniju Moji produkti in izberete Nastavitve. Ko izberete Zakleni kartico, se vam onemogočijo vse storitve na kartici (plačila v tujini, dvigi gotovine, ipd.). Ko kartico odklenete, pa morate te storitve še enkrat sami aktivirati v tem meniju (če jih seveda želite zopet omogočiti).
Preberi večIzboljšan prikaz SMS obrokov na plačilnih karticah je še v razvoju, trudimo se, da bo čim prej na voljo. Obroki bodo prikazani glede na obračunsko obdobje, v katerem zapadejo v plačilo.
Preberi večTrenutno funkcionalnosti izvoza CSV, kategorizacija, filtracija in morebitne druge aktivnosti, vezane na plačilne kartice, še ne delujejo. Trudimo se, da bi jih čim prej zagotovili.
Preberi večPrikaz šumnikov je odvisen od vaših nastavitev v programu Excel. Če datoteko odprete samo z dvojnim klikom, šumniki ne bodo prikazani pravilno. Če pa prenos iz brskalnika uvozite v prazen Excel (meni Podatki – Dobi podatke iz Excelovega zvezka – izberete vaš prenos iz brskalnika) in pri uvozu izvor datoteke nastavite na 65001: Unicode UTP-8, vam bo program prikazal tudi šumnike.
Preberi večDa, to uredite v meniju Ponudba > NLB Varčevalni račun in sledite navodilom na ekranu
Preberi večDa, to uredite v meniju Ponudba > NLB Depozit in sledite navodilom na ekranu.
Preberi večIzboljšan prikaz SMS obrokov na plačilnih karticah je še v razvoju, trudimo se, da bo čim prej na voljo. Obroki bodo prikazani glede na obračunsko obdobje, v katerem zapadejo v plačilo
Preberi večPrikaz svojih računov in produktov si uredite v meniju Moji produkti > Urejanje prikaza produktov. Svoje račune lahko po želji preimenujete, prav tako pa jih lahko skrijete iz prikaza produktov v vašem NLB Kliku.
Preberi večZa spremembo osebnih podatkov vstopite v meni Moj profil. Za spremembo stalnega naslova nas morate poklicati prek video klica ali nas obiskati v poslovalnici.
Preberi večObvestila so vidna v meniju z ikono zvončka.
Preberi večVsa komunikacija/korespondenca med vami in banko v NLB Kliku je na voljo v meniju Sporočila. V mobilni aplikaciji do sporočil dostopate s klikom na Več in izberete Sporočila.
Preberi večSamodejna kategorizacija transakcij je sestavni del NLB Klika, ki uporabnikom omogoča hitrejši pregled porabe, kot če bi si morali vse kategorije ročno določati sami. Samodejne kategorizacije za posamezne uporabnike ne moremo izklopiti, pri čemer verjamemo, da je za uporabnike, ki jih poraba po kategorijah morda ne zanima, ta funkcionalnost zelo nemoteča.
Preberi večZa boljši nadzor vaše porabe se vsaki transakciji določi kategorija porabe, v katero spada (Živila, Avto & prevozi, Kavarne & restavracije, ipd.). S tem imate na mesečni ravni pregled, za katere dobrine največ trošite in s tem možnost boljšega nadzora nad porabo.
Preberi večV meniju Pregled lahko spremljate celotno sliko vašega premoženja. Vidite:
Preberi večNačrtovanje stroškov je namenjeno mesečnemu načrtovanju stroškov po posameznih kategorijah, kar omogoča boljši nadzor nad potrošnjo. Za načrtovane stroške vas bo NLB Klik opozoril, kdaj se približujete načrtovanemu znesku oziroma kdaj ga presežete. NLB Klik ne bo v nobenem primeru blokiral nadaljnje porabe ali vas kakorkoli drugače omejeval.
Preberi večS Stroškovnikom načrtujete mesečne stroške po posameznih kategorijah, kar omogoča boljši nadzor nad vašo potrošnjo. Za načrtovane stroške vas bo NLB Klik opozoril, kdaj se približujete načrtovanemu znesku za posamezno kategorijo oz. kdaj ga presežete. NLB Klik ne bo v nobenem primeru blokiral nadaljnje porabe ali vas kakorkoli drugače omejeval.
Preberi večDo 360° pregleda svojega premoženja dostopate iz menija Moji produkti > klik na gumb 360°. Poleg premoženja, ki ga imate pri NLB, si lahko v pregled ročno dodate tudi drugo premoženje.
Preberi več360° pregled finančne slike prikaže stanje na dan ogleda. V prihodnje si želimo to zagotovili tudi za pretekla obdobja.
Preberi večPregled prilivov/odlivov se vodi glede na posamezni račun, zato se vedno prikazujejo vse transakcije, ki so se na tem računu zgodile. V primeru prenosa sredstev iz npr. osebnega računa na varčevalni račun pride do odliva na osebnem računi in priliva na varčevalni račun. Za primer boljšega pregleda nad zunanjimi prilivi na račun vam priporočamo kategorizacijo transakcij in pregled po kategorijah ali oznakah.
Preberi večTo obvestilo prejmete, kadar smo zaznali, da NLB Klika določen čas niste uporabljali. Zaradi varnosti se morate prijaviti ponovno.
Preberi večSeveda, naročite in sklenete lahko vse ostale storitve iz ponudbe NLB in jih digitalno podpišete v NLB Kliku.
Preberi večV NLB Kliku je omogočeno oddaljeno podpisovanje določenih dokumentov, v primerih, ko v NLB Kliku uredite naročilo produkta, storitve ali želite kakšno drugo spremembo vašega poslovanja. Ko prejmete dokument v podpis, lahko do njega dostopate v meniju Podpis dokumentov. Pred tem boste na SMS in/ali e-mail prejeli obvestilo, da smo vam dokument poslali v podpis.
Preberi večV NLB Kliku lahko 24/7: - sklenete NLB Hitri kredit (meni Ponudba), NLB plačilne in NLB posojilne kartice (meni Ponudba), - spremenite limit na osebnem računu (meni Moji produkti > vaš račun > spremeni limit) - spremenite limit na karticah (Moji produkti > Podrobnosti kartice) - sklenete depozit (meni Ponudba > NLB Depozit) - odprete varčevalni račun (meni Ponudba > NLB Varčevalni račun)
Preberi večZa varnost poslovanja v NLB Kliku smo poskrbeli z več elementi, ki zagotavljajo visok nivo varnosti spletnega poslovanja.
Preberi večPriporočamo vam, da dosledno upoštevate nasvete za varno uporabo digitalnega bančništva na NLB spletni strani: http://www.nlb.si/varnost
Preberi večDodatno statično Vstopno geslo ni več potrebno, ker je NLB Klik že nekaj časa na voljo le za uporabnike, ki dostopajo z Enkratnim geslom OTP. Vstopno geslo je bilo prvenstveno namenjeno uporabnikom, ki so dostopali s kvalificiranim digitalnim potrdilom.
Preberi večV primeru težav pri uporabi nas pokličite v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali nas kontaktirajte preko video klica.
Preberi večPonovno naložite aplikacijo na svoj telefon in nato zahtevajte novo serijsko številko in aktivacijsko kodo (s klicem v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali z video klicem).
Preberi večV tem primeru nas pokličite v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali nas kontaktirajte preko video klica.
Preberi večČe ste pozabili PIN, morate ponovno aktivirati mobilno aplikacijo. Najprej zahtevajte izdajo nove serijske številke in aktivacijske kode s klicem v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali s kontaktom prek video klica. Ko boste prejeli novi kodi, pojdite v aplikacijo, kliknite na »Vnesi kode!, vpišite kodi in nastavite nov PIN.
Preberi večV tem primeru nas pokličite v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali nas kontaktirajte prek video klica.
Preberi večZavrnjen dostop je lahko posledica: - varnostnih omejitev. Za ponovni vstop počakajte 30 sekund; - napačnih časovnih nastavitev na vaši mobilni napravi. Preverite nastavljen datum, uro in časovni pas. Priporočamo, da na napravi omogočite samodejno nastavitev datuma in ure.
Preberi večTo naredite enako kot vsako drugo plačilo: meni Plačila > Plačilo ali prenos > iz Prejemnikov izberete vaš račun, kamor želite nakazati sredstva > Vnesete znesek > Na naslednjem koraku izberete račun, iz katerega želite opraviti nakazilo
Preberi več1. Odprite meni Plačila. 2. Izberite možnost Pretekla plačila. 3. Izberite plačilo, ki ga želite ponoviti 4. Izberite možnost Ponovi plačilo 5. Sledite navodilom na zaslonu
Preberi več1. Odprite meni Moji produkti. 2. Izberite kartico, za katero želite poplačati porabo. 3. Izberite možnost Podrobnosti. 4. Kliknite Poplačaj limit. 5. Sledite korakom za izvedbo plačila.
Preberi več1. Izberite račun v meniju Moj NLB, ali ga poiščite na meniju Moji produkti. 2. Izberite možnost Izpiski. 3. Poiščite in kliknite željeni izpisek. 4. Izpisek se prenese na napravo in odpre.
Preberi večPlačilo lahko oddate iz menija shranjenih Prejemnikov ali ponovite preteklo plačilo. Ko gre za novo plačilo, se izberite meni Plačila > Plačilo ali prenos. V obrazec vnesete samo številko računa prejemnika, znesek in valuto, v naslednjem koraku pa sistem samodejno prepozna tip plačila ter vas vodi skozi proces plačevanja.
Preberi večOdjava iz mobilne aplikacije: prva stran > klik na ikono osebe zgoraj desno > klik spodaj Odjava. Odjava iz spletne aplikacija: prva stran > klik na vaše ime zgoraj desno > klik spodaj Odjava
Preberi večVarčevalni ali pooblaščenski račun najdete na seznamu produktov v meniju Moji produkti.
Preberi večPreko seznama transakcij: 1. Izberite račun v meniju Moj NLB, ali ga poiščite na meniju Moji produkti. 2. Izberite transakcijo, za katero pripravljate potrdilo o plačilu. 3. Kliknite gumb Potrdilo.
Preberi večSeznam za primerjavo je prazen
Na primerjalnem seznamu ni shranjenih izračunov. Za primerjavo morate dodati nekaj izračunov.