Skoči na vsebino

NLB Klik

Dostop in aktivacija

Za pričetek uporabe NLB Klika najprej oddate naročilo za dostop. To lahko uredite na naslednje načine: z videoklicem v NLB 24/7 (pri sebi imejte veljavni osebni dokument), z obiskom najbližje NLB poslovalnice.

Preberi več

Enkratno geslo je edinstvena 8 mestna številka, ki jo ustvarite v mobilni aplikaciji NLB Klik z generatorjem enkratnih gesel. Enkratno geslo velja samo za enkratno prijavo, z njim pa lahko dostopate do spletne aplikacije NLB Klik.

Preberi več

Seveda. Na telefon si iz trgovine Google Play ali App Store naložite aplikacijo NLB Klik, nato pa nas pokličite v NLB 24/7, kjer vam bomo aktivirali mobilno aplikacijo.

Preberi več

Ne, uporaba mobilnega NLB Klika je mogoča le na eni napravi hkrati.

Preberi več

To je 8-mestna številka, ki jo ustvarite v mobilni aplikaciji NLB Klik. Uporablja se za prijavo v spletni NLB Klik.

Preberi več

Za uporabo NLB Klika morate najprej oddati naročilo za aktivacijo. To uredite preko videoklica v NLB 24/7 ali v katerokoli NLB poslovalnici. 1. Na elektronsko pošto prejmete serijsko številko. 2. Na GSM številko prejmete aktivacijsko kodo. 3. Na mobilno napravo namestite aplikacijo NLB Klik Slovenija. 4. Aplikacijo aktivirate z vnosom serijske številke in aktivacijske kode. 5. Sledite navodilom na zaslonu.

Preberi več

Seveda. Aktivacijo enostavno uredite preko NLB 24/7 ali v katerikoli NLB poslovalnici.

Preberi več

Plačila in prejemniki

1. Odprite meni Plačila. 2. Izberite možnost Plačilo ali prenos. 3. Vnesite račun prejemnika. 4. Vnesite znesek. 5. Na naslednjem koraku uredite namen, referenco in datum plačila. 6. Preverite in potrdite plačilo.

Preberi več

Preko seznama transakcij ali preko preteklih plačil

Preberi več

V tem primeru vstopite v meni Prejemniki > izberete željenega prejemnika > Več > Plačaj.

Preberi več

Prejemnika v NLB Kliku shranite ob izvedbi plačila. Ko izpolnite »Plačilo ali prenos« , pred potrditvijo plačila izberite še »Shranite prejemnika«.

Preberi več

Za spremembo ali izbris prejemnika odprete meni Prejemniki, kjer se vam bodo izpisali vsi vaši prejemniki v NLB Kliku. Izberete prejemnika > Uredi oz. Izbriši.

Preberi več

1. Odprite meni Plačila. 2. Izberite možnost Plačilo ali prenos. 3. Vnesite račun prejemnika, znesek in, po potrebi, valuto. 4. Sistem samodejno prepozna tip plačila in vas vodi naprej.

Preberi več

V meniju Prihodnja plačila najdete prikaz vseh plačil, ki vas čakajo v naslednjih mesecih. Obenem se vam, ko odprete meni, ob imenu tekočega/naslednjega meseca izpiše skupni znesek prihodnjih plačil.

Preberi več

Pretekla plačila so arhiv vseh vaših plačil, tudi iz »starega« Klika oz. Klikina. Da, v preteklih plačilih vidite vsa plačila, ne glede na to, prek katere naprave ste jih oddali.

Preberi več

Prihajajoče bremenitve: 1. Odprite meni Plačila. 2. Izberite možnost Prihodnja plačila. Izvedene bremenitve: 1. Odprite meni Plačila. 2. Izberite možnost Prihodnja plačila. 3. Izberite možnost SDD.

Preberi več

Na prejem e-računa se v NLB Kliku prijavite v meniju Plačila > E-računi > Več > Prijava na e-račun. V naslednjem koraku vpišete davčno številko ali naziv izdajatelja e-računa (podjetja, ki izdaja e-račun) in referenco/sklic z izdanega zadnjega računa, ki ste ga prejeli od izdajatelja (zato potrebujete pri sebi zadnji račun, ki ste ga prejeli od izdajatelja).

Preberi več

1. Odprite meni Plačila 2. Izberite možnost E-računi. 3. Izberite e-račun, ki ga želite plačati. 4. Odprite e-račun in kliknite Plačaj. 5. Preverite podatke in potrdite plačilo.

Preberi več

1. Odprite meni Plačila 2. Izberite možnost Trajni nalogi. 3. Kliknite Odpri trajni nalog. 4. Izberite račun, znesek in prejemnika. 5. Preverite podatke in potrdite nalog.

Preberi več

Plačila, ki še niso izvršena so vidna v meniju Plačila - Prihodnja plačila.

Preberi več

Da, novi NLB Klik omogoča tudi uvoz QR kode iz galerije na vašem telefonu.

Preberi več

1. Odprite meni Plačila. 2. Izberite možnost Slikaj in plačaj. 3. Izberite možnost Uvozi iz galerije. 4. V galeriji izberite sliko QR kode.

Preberi več

Najverjetneje je kriva slaba kvaliteta slike. Priporočamo povečavo ali boljšo osvetlitev.

Preberi več

Ne, ta funkcionalnost je na voljo le v mobilni aplikaciji NLB Klik.

Preberi več

Plačilo je lahko iz različnih razlogov zadržano oz. neizvršeno. Če plačila ni na seznamu zadnjih transakcij ali med preteklimi plačili

Preberi več

Po oddaji plačila v spletnem NLB Kliku prejmete na mobilno napravo z nameščeno aplikacijo NLB Klik potisno obvestilo.

Preberi več

1. Odprite meni Plačila. 2. Izberite Plačilo ali prenos. 3. Kliknite gumb Izberite iz seznama. 4. Izberite želeni račun prejemnika. 5. Vnesite znesek. 6. Na naslednjem koraku izberite račun, iz katerega želite opraviti nakazilo. 7. Preverite in potrdite prenos.

Preberi več

Da, NLB Klik podpira takojšnja plačila za domača in čezmejna plačila v EUR (na področju EGP).

Preberi več

Vsa v NLB Kliku plačila se izvedejo kot takojšnja plačila, pod pogojem da jih banka lahko izvede. V kolikor banka ne more izvesti takojšnjega plačila, je plačilo izvedeno kot normalno plačilo.

Preberi več

1. Izberite račun v meniju Moj NLB, ali ga poiščite na meniju Moji produkti. 2. Izberite Podrobnosti računa. 3. Poiščite rubriko Omejitev zneskov plačil. 4. Nastavite transakcijske in dnevne omejitve po želji.

Preberi več

Banka ob oddaji plačilnega naloga preveri ujemanje imena, oziroma naziva prejemnika, in vpisanega IBAN-a. Nato prikaže rezultat ujemanja

Preberi več

V roku 10 sekund po potrditvi takojšnjega plačila v NLB Kliku boste prejeli obvestilo v obliki SMS sporočila ali potisnega obvestila, v katerem vas bo banka obvestila

Preberi več

V meniju Plačila izberite možnost Prihodnja plačila. Ob imenu tekočega/naslednjega meseca se vam izpiše tudi skupni znesek prihodnjih plačil. V meniju Plačila izberite možnost Prihodnja plačila. Ob imenu tekočega/naslednjega meseca se vam izpiše tudi skupni znesek prihodnjih plačil.

Preberi več

V meniju Plačila izberite možnost Pretekla plačila. V preteklih plačilih vidite vsa pretekla plačila, ne glede na to, prek katerega kanala oziroma naprave ste jih oddali.

Preberi več

Produkti

1. Izberite račun v meniju Moj NLB, ali ga poiščite na meniju Moji produkti. 2. Izberite možnost Izpiski. 3. Poiščite in kliknite željeni izpisek. 4. Izpisek se prenese na napravo in odpre.

Preberi več

Varčevalni ali pooblaščenski račun najdete na seznamu produktov v meniju Moji produkti.

Preberi več

Izboljšan prikaz SMS obrokov na plačilnih karticah je še v razvoju, trudimo se, da bo čim prej na voljo. Obroki bodo prikazani glede na obračunsko obdobje, v katerem zapadejo v plačilo.

Preberi več

Funkcionalnosti izvoza, kategorizacije in filtriranja transakcij plačilnih krtic je še v razvoju.

Preberi več

Odklep in zaklep plačilne kartice si uredite, ko izberete kartico v meniju Moji produkti in izberete Nastavitve. Ko izberete Zakleni kartico, se vam onemogočijo vse storitve na kartici (plačila v tujini, dvigi gotovine, ipd.). Ko kartico odklenete, pa morate te storitve še enkrat sami aktivirati v tem meniju (če jih seveda želite zopet omogočiti).

Preberi več

Vplačila v NLB Sklade lahko izvajate NLB Kliku. To storite v meniju Moji produkti, na NLB Skladu, v katerega želite vplačati: na spletu izberite zavihek Varčevanje in izberite Vplačaj na produktu za vplačilo (Pristopna izjava, Varčevalni načrt, ipd.), na mobilnem telefonu izberite sklad, nato Vplačila in varčevanje, izberite produkt za vplačilo in izberite Vplačaj.

Preberi več

Prikaz šumnikov je odvisno od vaših nastavitev Excela. Priporočamo, da CSV dokument uvozite v prazen Excel (meni Podatki – Dobi podatke iz Excelovega zvezka – izberete vaš prenos iz brskalnika) in pri uvozu izvor datoteke izberete nastavite 65001: Unicode UTP-8. Excel bo potem pravilno prikazal tudi šumnike.

Preberi več

Izboljšan prikaz SMS obrokov na plačilnih karticah je še v razvoju, trudimo se, da bo čim prej na voljo. Obroki bodo prikazani glede na obračunsko obdobje, v katerem zapadejo v plačilo

Preberi več

Da, to uredite v meniju Ponudba > NLB Varčevalni račun in sledite navodilom na ekranu

Preberi več

Da, to uredite v meniju Ponudba > NLB Depozit in sledite navodilom na ekranu.

Preberi več

1. Odprite meni Moji produkti. 2. Izberite kartico. 3. Izberite možnost Nastavitve. 4. Izberite Zakleni ali Odkleni kartico. Na istem mestu v NLB Kliku lahko upravljate tudi druge varnostne nastavitve plačilnih kartic.

Preberi več

1. Odprite meni Ponudba. 2. Izberite možnost NLB Varčevalni račun. 3. Sledite navodilom na ekranu.

Preberi več

1. Odprite meni Ponudba. 2. Izberite možnost NLB Depozit. 3. Sledite navodilom na ekranu.

Preberi več

V mobilnem NLB Kliku: 1. Odprite meni Moji produkti. 2. Izberite željeni NLB sklad. 3. Izberite možnost Vplačila in varčevanje. 4. Izberite produkt za vplačilo (Pristopna izjava, Varčevalni načrt, ipd.) 5. Izberite Vplačaj. 6. Sledite navodilom na ekranu.

Preberi več

Nastavitve

1. Kliknite na ikono z vašimi inicialkami (v mobilni aplikaciji zgoraj levo, v spletni banki zgoraj desno). 2. Izberite možnost Moj profil. 3. Spremenite željeni osebni podatek.

Preberi več

V meniju Sporočila. V mobilni banki NLB Klik so Sporočil dostopate preko menija Več.

Preberi več

Vsa obvestila so vidna na prvi strani po prijavi v NLB Klik. Kliknite ikono zvončka, ki je zgoraj desno na zaslonu.

Preberi več

1. Odprite meni Moji produkti. 2. Izberite možnost Uredi prikaz. 3. Račune in ostale produkte lahko preimenujete, skrijete oziroma ponovno prikažete. Iz skritih računov v NLB Kliku ni mogoče izvajati plačil.

Preberi več

Priljubljeni račun se vam bo v NLB Kliku prikazoval kot prva izbira za prikaz, za izvedbo plačil, in podobno. 1. Odprite meni Moji produkti. 2. Izberite možnost Uredi prikaz. 3. Izberite možnost Nastavite priljubljeni račun. 4. Izberite poljuben račun.

Preberi več

Upravljanje osebnih financ

V meniju Pregled lahko spremljate celotno sliko vaših financ: • načrtovanje proračunov mesečno porabo po posameznih, • denarni tok na vašem računu, • vaše prilive in porabo (slednja je razdeljena glede na kategorijo transakcije), ter • skupno stanje vašega premoženja, glede na sredstva in obveznosti, ki jih imate pri NLB oziroma ste jih vnesli ročno.

Preberi več

Za boljši nadzor vaše porabe se vsaki transakciji določi kategorija, v katero spada (Živila, Avto & prevozi, ipd.). S tem imate na mesečni ravni pregled, za katere dobrine največ trošite in s tem možnost boljšega nadzora nad porabo

Preberi več

Ne, funkcionalnost je sestavni del NLB Klika, in je za posamezne uporabnike ni mogoče izklopiti. Verjamemo pa, da je funkcionalnost nemoteča za uporabnike, ki jih poraba po kategorijah ne zanima.

Preberi več

Oznake transakcij lahko povsem prosto določate, in z njimi označujete izbrane transakcije. Omogočajo dodatne možnosti načrtovanja stroškov za še boljši nadzor nad financami.

Preberi več

Stroškovnik oz. proračuni so namenjeni mesečnemu načrtovanju stroškov po posameznih kategorijah, kar omogoča boljši nadzor nad potrošnjo. Za načrtovane proračune vas bo NLB Klik opozoril, kdaj se približujete načrtovanemu znesku, oziroma kdaj ga presežete. NLB Klik ne bo v nobenem primeru blokiral nadaljnje porabe ali vas kakorkoli drugače omejeval.

Preberi več

Do 360° pregleda svojega premoženja dostopate iz menija Moji produkti > klik na gumb 360°. Poleg premoženja, ki ga imate pri NLB, si lahko v pregled ročno dodate tudi drugo premoženje.

Preberi več

360° pregled finančne slike prikaže stanje na dan ogleda. V prihodnje si želimo to zagotovili tudi za pretekla obdobja.

Preberi več

Pregled prilivov in odlivov se vodi glede na posamezni račun, zato so vidne in upoštevane vse transakcije, ki so se na tem računu zgodile.

Preberi več

To obvestilo prejmete, kadar smo zaznali, da NLB Klika določen čas niste uporabljali. Zaradi varnosti se morate prijaviti ponovno.

Preberi več

Storitve in naročila

V NLB Kliku lahko kadarkoli (24/7): • sklenete Hitri kredit, • spremenite limit na osebnem računu, • spremenite limit na plačilnih karticah, • odprete varčevalni račun, in • sklenete depozit.

Preberi več

Preko NLB Klika lahko naročite in sklenete tudi druge produkte iz ponudbe NLB. Svojemu bančniku preprosto naročite željeni produkt, oziroma željeno spremembo, on pa vam pripravi dokumentacijo, ki jo podpišete z uporabo digitalnega podpisa.

Preberi več

Ko so dokumenti v Kliku pripravljeni za podpis prejmete SMS obvestilo.

Preberi več

Varnost

Za varnost uporabe NLB Klika smo poskrbeli z različnimi varnostnimi elementi in sistemi, ki zagotavljajo visok nivo varnosti digitalnega bančništva.

Preberi več

Priporočamo vam, da dosledno upoštevate nasvete za varno uporabo digitalnega bančništva na NLB spletni strani: http://www.nlb.si/varnost

Preberi več

Dodatno statično Vstopno geslo ni več potrebno, ker je NLB Klik že nekaj časa na voljo le za uporabnike, ki dostopajo z Enkratnim geslom OTP. Vstopno geslo je bilo prvenstveno namenjeno uporabnikom, ki so dostopali s kvalificiranim digitalnim potrdilom.

Preberi več

Pomoč

Pokličite v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali uporabite video klic.

Preberi več

V tem primeru nas pokličite v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali nas kontaktirajte preko video klica.

Preberi več

1. Na mobilno napravo namestite aplikacijo NLB Klik. 2. Naročite nove aktivacijske kode preko NLB 24/7 - pokličite na (01) 477 20 00 ali uporabite video klic. 3. Znova aktivirajte mobilno aplikacijo NLB Klik.

Preberi več

• Preverite časovne nastavitve naprave – priporočamo, da na napravi omogočite samodejno nastavitev datuma in ure. • Počakajte 30 sekund in poskusite ponovno. V primeru da težave ostajajo nas pokličite v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali uporabite video klic.

Preberi več

Pokličite v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali uporabite video klic.

Preberi več

Pokličite v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali uporabite video klic.

Preberi več

Najbolj pogosta vprašanja

1. Odprite meni Plačila. 2. Izberite možnost Pretekla plačila. 3. Izberite plačilo, ki ga želite ponoviti 4. Izberite možnost Ponovi plačilo 5. Sledite navodilom na zaslonu

Preberi več

1. Odprite meni Moji produkti. 2. Izberite kartico, za katero želite poplačati porabo. 3. Izberite možnost Podrobnosti. 4. Kliknite Poplačaj limit. 5. Sledite korakom za izvedbo plačila.

Preberi več

To naredite enako kot vsako drugo plačilo: meni Plačila > Plačilo ali prenos > iz Prejemnikov izberete vaš račun, kamor želite nakazati sredstva > Vnesete znesek > Na naslednjem koraku izberete račun, iz katerega želite opraviti nakazilo

Preberi več

Odjava iz mobilne aplikacije: prva stran > klik na ikono osebe zgoraj desno > klik spodaj Odjava. Odjava iz spletne aplikacija: prva stran > klik na vaše ime zgoraj desno > klik spodaj Odjava

Preberi več

Plačilo lahko oddate iz menija shranjenih Prejemnikov ali ponovite preteklo plačilo. Ko gre za novo plačilo, se izberite meni Plačila > Plačilo ali prenos. V obrazec vnesete samo številko računa prejemnika, znesek in valuto, v naslednjem koraku pa sistem samodejno prepozna tip plačila ter vas vodi skozi proces plačevanja.

Preberi več

Preko seznama transakcij: 1. Izberite račun v meniju Moj NLB, ali ga poiščite na meniju Moji produkti. 2. Izberite transakcijo, za katero pripravljate potrdilo o plačilu. 3. Kliknite gumb Potrdilo.

Preberi več