Skoči na vsebino

Kaj storim, če sem izbrisal aplikacijo ali imam nov telefon?

1.     Na mobilno napravo namestite aplikacijo NLB Klik.

2.     Naročite nove aktivacijske kode preko NLB 24/7 - pokličite na (01) 477 20 00 ali uporabite video klic.

3.     Znova aktivirajte mobilno aplikacijo NLB Klik.

Ali vam je bil odgovor v pomoč?

Hvala za povratno informacijo.

Nekaj je šlo narobe.

 se je zdelo to koristno.

Sorodna vprašanja

Pokličite v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali uporabite video klic.

Preberi več

Pokličite v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali uporabite video klic.

Preberi več

• Preverite časovne nastavitve naprave – priporočamo, da na napravi omogočite samodejno nastavitev datuma in ure. • Počakajte 30 sekund in poskusite ponovno. V primeru da težave ostajajo nas pokličite v NLB 24/7 na (01) 477 20 00 ali uporabite video klic.

Preberi več